Info od źródła a propos sprzedaży podróbek butów Timberland przez Zalando.
Wysłałem zapytanie do Customer Care Timebrland i dostałem odpowiedź w ciągu 15 minut.
Hello ?ukasz,
Thanks for contacting Timberland Online Customer Care.
The explanation behind why is there no (R) on the shoes is that despite they are all original Timberland shoes depending on the place they were manufactured sometimes the shoes don't have the (R) sign.
There is nothing to worry about they are still original shoes but without the (R) .
If you have any questions contact me back - Id be happy to help.
Best wishes
Petar
Timberland Customer Care Team
I po aferze, można się rozejść.
PS
Nie jestem związany z Zalando ani Timberland.
Komentarze (188)
najlepsze
to jak #!$%@? bez S
@dzyndzla: No ale co w tym dziwnego, że niepełne logo może budzić w kimś podejrzenia? Kupujesz buty za 500 zł i okazuje się, że są inne niż na obrazku. Wykonanie może być na pierwszy rzut oka w porządku, ale chyba nie po to wydajesz tyle pieniędzy, by napchać kieszenie twórcy podróbek.
a dla pana @xsikoro, to chyba nauczka na przyszlosc ze najpierw trzeba zasiegnac informacji zanim zacznie sie krzyczec o byciu oszukanym. Teraz juz mnie nie dziwi ze go tak dojechali ze sie przerazil, a siedzi cicho bo wie ze #!$%@? gale i narobil sobie wstydu.
propsy dla obslugi klienta Timberland.
Widzicie nawet sie z tym nie kryja XDDDDDDDDDDD
Osobiście już od dawna nie kupuję odzieży i obuwia wysyłkowo. Raz, że często bywałem zawiedziony a dwa nie lubię wozić się ze zwrotami. Z drugiej strony mój ®óżowym :) nie ma z tym problemu, kupuje hurtem i połowę odsyła... Ja muszę się w konkretnej
(do tego wyglad jest rozny.)
To jest chyba najistotniejszy fakt jesli chodzi o Timberlandy - dlatego jak ktos ma #!$%@? na punkcie detali (jak ja np) to nie polecam zakupow w sklepie internetowym.
Komentarz usunięty przez moderatora