•  

    pokaż komentarz

    Przecież brak odpowiedzi przez 14 dni oznacza, że reklamacja została uznana w całości i bez zastrzeżeń.
    Nie ma sensu się dopytywać bo brak odpowiedzi też jest odpowiedzią.

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: Z tego co przeczytałem pierwsza reklamacja została odrzucona - potem jak sam autor pisze "Od razu zadałem pytanie "
      Czyli zadał pytanie a nie odwoływał się od nieuznanej reklamacji - tak więc GÓWNOBURZA bez podstaw!

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: od reklamacji, a z tego co widze to OP wysłął na gwarancje
      @xerdos: gdybyś korzystał z rękojmi/reklamacji/niezgodności towaru z umową, to mógłbyś się pryczepić do sklepu, ale jak posłałeś na gwarancje, to przyp$@%$$?aj się do gwaranta (pewnie dystrybutor)

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: od reklamacji. Trzeba to wyraźnie zaznaczyć, bo w innym przypadku to po prostu zwykłe zapytanie

    •  

      pokaż komentarz

      Nie ma sensu się dopytywać bo brak odpowiedzi też jest odpowiedzią.

      @mnlf: W ogóle nie ma sensu się dopytywać i wchodzić w dyskusje. Jeśli firma jest nieuczciwa, to tylko strata czasu. Wszystko ma być oficjalnie na piśmie, a jak są problemy to do rzecznika praw konsumentów. Ostatecznie do sądu.

      @xerdos: Tak jak napisał powyżej @friesee, wysłałeś na gwarancję, a nie z tytułu rękojmi. Jak klient tego wyraźnie nie zaznaczy, to sklepy zawsze dają gwarancję, bo zazwyczaj jest dla nich korzystniejsza.

      Od momentu stwierdzenie wady produktu, masz 2 miesiące na złożenie reklamacji. Z tego co piszesz, czas ten jeszcze nie minął, więc złóż reklamację i zaznacz, że ma to być reklamacja z tytułu rękojmi. Jeśli odrzucą, pójdź do rzecznika praw konsumentów.

      Mogą robić problemy z powodu dodatkowych szkód, które sami wyrządzili. Pamiętaj aby w piśmie reklamacyjnym napisać o wszystkim szczegółowo (co jest zepsute i w jaki sposób to się stało), żeby nie mieli możliwości sami sobie dopowiadać. Mają obowiązek odnieść się pisemnie do złożonej reklamacji łącznie z wyjaśnieniem, dlaczego nie uznają danej usterki. Jeśli wyślą Ci jedynie odmowę bez słowa wyjaśnienia, to będzie działało na Twoją korzyść. Po dostaniu odmowy zgłoś się do rzecznika praw konsumentów (jeśli chcesz, to możesz się zgłosić już teraz).

      Najprawdopodobniej zmiękną, bo wbrew temu co piszą, najprawdopodobniej przegraliby w sądzie. Zniechęcanie klientów do walki o swoje, to jest stała praktyka sklepów. Robią tak, bo to im się opłaca. Większość reklamujących da sobie spokój. A tym, którzy się nie ugną, w końcu uznają reklamację, nie ponosząc przy tym dużo większych kosztów, niż gdyby od razu uznali.

    •  

      pokaż komentarz

      Od momentu stwierdzenie wady produktu, masz 2 miesiące na złożenie reklamacji. Z tego co piszesz, czas ten jeszcze nie minął, więc złóż reklamację i zaznacz, że ma to być reklamacja z tytułu rękojmi. Jeśli odrzucą, pójdź do rzecznika praw konsumentów.

      @Wykopaliskasz: Tu nie masz racji - jeśli już poszło na gwarancji nie możesz znowu składać zażaleń z tytułu rękojmi. Przynajmniej tak mi się o uszy obiło. Wybierasz albo jedno albo drugie a wybór jednego zamyka drogę drugiemu.

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: mam pytanie, czy reklamacje e-mailem też jest oficjalnym pismem ?

    •  

      pokaż komentarz

      @friesee: Zamyka, ale proces reklamacji na podstawie gwarancji został zakończony, więc teraz spokojnie może zgłosić na podstawie rękojmi.

    •  

      pokaż komentarz

      @kams7: zasadniczo tak - z tym że nie każda firma musi oferować kontakt drogą elektroniczną.
      Powinno być w regulaminie sklepu w jaki sposób chcą aby się z nimi kontaktować w sprawie reklamacji.
      Reklamacje można składać ustnie albo można dostarczyć do firmy wersję papierową - i z tych form składania reklamacji zrezygnować nie mogą, a internet jest opcjonalny (jako dodatek).

    •  

      pokaż komentarz

      @mnlf: "Serwis Parking Sp. z o.o. ani operatorzy parkingu nie ponoszą odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu. Reklamacje dotyczące niewykonania, nieprawidłowego wykonania usługi parkingowej lub uszkodzenia pojazdu muszą być pod rygorem nieważnosci zgłoszone obsłudze parkingu w formie pisemnej przed opuszczeniem parkingu w dniu wyjazdu." Tak wyglada reklamacja na stronie. Powiem tak: gdy do nich dzwonilem, kazali napisac maila z reklamacją, wiec to zrobiłem. Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi. Da się coś z tym zrobic ? Dzwoniłem do nich i przez telefon odpowiedzieli ze raczej mnie nie bedzie obowiązywała reklamacja, ale pisemnej odpowiedzi nie dostałem.

    •  

      pokaż komentarz

      @kams7: z cała pewnością ten zapis jest bezprawny i się nie liczy.

      To ile czasu masz na złożenie reklamacji reguluje ustawa i nie można tego w żaden sposób ograniczyć.

      Jeśli będą twierdzić, że nie dostali żadnej reklamacji zwyczajnie wyślij im ja jeszcze raz tradycyjną pocztą poleconym ze zwrotką - będziesz miał potwierdzenie kiedy wpłynęło i tego się nie będą w stanie wyprzeć.

  •  

    pokaż komentarz

    a moze jakies screeny z korespondencji albo inna dokumentacja, rzucac blotem latwo.
    tak to ja tez moge sobie powiedziec ze mnie Kevin Spacey molestowal i gownoburza gotowa

  •  

    pokaż komentarz

    pochodzę z małego miasta, nie ogarniam życia w wielkim świecie. wyjaśni mi ktoś co ma w sobie taka klawiatura, że ktoś płaci za nią 700 zł?

  •  

    pokaż komentarz

    Moje ciśnienie dotarło na sam szczyt, klawiatura mechaniczna ma uszkodzenie klawisza mechaniczne.
    Od razu zapytałem jakie ma mieć mechaniczna klawiatura uszkodzenia klawiszy...

    Aż się roześmiałem na głos, porażająca logika

  •  

    pokaż komentarz

    Spadla pewnie ze stolu albo rozj!%@les w ferworze walki z wirtualnym najezdzca. Nuda, co to za wykop? Co to jest portal konsumenta? Idz do sadu.

1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 następna