@Keris: @yy4Olo: Ale nie przełożyło by się na zarobki. Ludzie to kupują właśnie by być lepszym, jeśli grali by z równymi którzy również to kupili to traci swoją ideę, dlatego łasy wydawca tak nie zrobi :)
@Triptiz: a pamietasz choplifter. A pamietasz te ludziki co machaly raczka zeby je zabrac. A pamietasz powrot do bazy smiglowcem juz wypchanym ludzmi. O jak rambo. Apamietasz rambo 2( ͡°͜ʖ͡°)
Ależ się EA teraz #!$%@?ło XD Jak lootboxy zostaną prawnie zakazane w którychś stanach USA i kilku krajach UE, to rozleje się to dalej na dwa największe rynki zbytu XD Nie dość, że rozpieprzyli sobie źródło dochodu przez bycie pazernym ponad ludzkie pojęcie, to jeszcze rozjebią całą branżę gier mobilnych XD
O jak ich będą kochać wszyscy w tym biznesie! A wystarczyło nie być ekstremalnie pazerną #!$%@?ą, jednak EA nie dało rady
@Marrond: EA po prostu przelało czarę goryczy i pazerności. Tak jak oni to jeszcze nikt nie #!$%@?ł. Tytuł AAA za taką kwotę, wyczekiwany przez miliony ludzi przepchany gigantyczną ilością grindu, pay2win i 7500 dolców trzeba wyłożyć aby wszystko odblokować albo kilka tysięcy godzin grindować xD No taką #!$%@?ą nie był jeszcze nigdy nikt chyba.
To jest plaga związana z lootboxami. Na serio prowadzi to do uzależnień od hazardu, bo "otworzę jeszcze jedną, może będzie kosa" itp. Nawet w starym już LoLu, gdzie na RP można było kupić głupie skiny dodali specjalnie lootboxy. A po co? Po to aby więcej ludzi grało i "podejmowało ryzyko" bo to "takie fajne". Nie należy zapominać, że prekursorem lootboxów, od którego wszystko się zaczęło było volvo ( ͡°ʖ̯
Chciałby być człowiek liberałem, ale korpo żyją z żyrowania na ludziach (tu często - na dzieciach), i trzeba ciągle tworzyć nowe przepisy, żeby hamować takie złodziejskie zapędy.
@bama-kala przecież gry z mikrotranskacjami i tak trzeba kupić, standardem jest płacenie ~200zł za dany tytuł, więc nikt za darmo gier nie rozdaje. Mikrotranskacje to zwykła pazerność na kasę.
@MinisterPrawdy: Tu wchodzimy trochę w błędne koło, bo ja uważam, że ludzi trzeba chronić przed pazernością, cwaniactwem i przebiegłością innych ludzi. Ty pewnie powiesz, że jak zawsze będziemy ich chronić, to nigdy nie nauczą się samodzielności, odpowiedzialności i samodzielnego myślenia. Niestety tej tezy chyba nie da się obronić na podstawie doświadczeń, bo nigdy pełnego liberalizmu nie wprowadzono (?). A nawet gdyby się dało obronić, to dobrze wiem, że nad marketingiem takich
Udzielam się rzadko ale ta sytuacja mnie irytuje i potrzebuje wylać trochę żalu. Nie chcesz nie czytaj, nie rozumiesz nie hejtuj!
Jestem zwykłym graczem, zjadaczem expa. Gram od dziecka zaczynałem na atari. Dziś już praktycznie nie ma wydawcy gier który by nie wprowadzał jakiś dodatkowych manipulacji/płatności do swojego produktu. Hazard to dość upraszczające stwierdzenie i na pewno nie da się wszystkich wrzucić do jednego wora. Gry w których musisz zapłacić by być
@Groohu: Dziś już praktycznie nie ma wydawcy gier który by nie wprowadzał jakiś dodatkowych manipulacji/płatności do swojego produktu. Zależy też jakie płatności. Jeżeli są to opcje czysto dodatkowe nie mające wpływu na rozgrywkę, albo dodające coś do niej to spoko. Jest sobie takie Harmonix, które do Rock Bandów wydało tysiące piosenek w formie DLC, ale na tyle dbają o gracza, że przy okazji Rock Banda 4 (pierwszego na nowej generacji) postanowili,
@Groohu:Problem polega na tym, że gra online wymaga utrzymania serwerów, łącza, grupy adminów i techników, którzy o to dbają. Wiele ciekawych gier padło dlatego, że na serwerach zaroiło się od cheaterów, którzy zepsuli całą rozgrywkę tylko dlatego że zespół adminów odpowiedzialnych za serwery był za mały. Grę kupujesz raz i tylko raz jesteś źródłem dochodu dla developera, a to wszystko są stałe koszty. Pierwotnym rozwiązaniem był abonament ale sytuacja na rynku
Komentarze (328)
najlepsze
Powinni grę rozdzielić na tych, co nigdy grosza nie wydali, i na tych, co kasą chcą coś udowodnić.
Ale nie przełożyło by się na zarobki. Ludzie to kupują właśnie by być lepszym, jeśli grali by z równymi którzy również to kupili to traci swoją ideę, dlatego łasy wydawca tak nie zrobi :)
Komentarz usunięty przez moderatora
O jak ich będą kochać wszyscy w tym biznesie! A wystarczyło nie być ekstremalnie pazerną #!$%@?ą, jednak EA nie dało rady
A nawet gdyby się dało obronić, to dobrze wiem, że nad marketingiem takich
Jestem zwykłym graczem, zjadaczem expa. Gram od dziecka zaczynałem na atari. Dziś już praktycznie nie ma wydawcy gier który by nie wprowadzał jakiś dodatkowych manipulacji/płatności do swojego produktu. Hazard to dość upraszczające stwierdzenie i na pewno nie da się wszystkich wrzucić do jednego wora. Gry w których musisz zapłacić by być
Dziś już praktycznie nie ma wydawcy gier który by nie wprowadzał jakiś dodatkowych manipulacji/płatności do swojego produktu.
Zależy też jakie płatności. Jeżeli są to opcje czysto dodatkowe nie mające wpływu na rozgrywkę, albo dodające coś do niej to spoko. Jest sobie takie Harmonix, które do Rock Bandów wydało tysiące piosenek w formie DLC, ale na tyle dbają o gracza, że przy okazji Rock Banda 4 (pierwszego na nowej generacji) postanowili,