•  

    pokaż komentarz

    I dział reklamacji Inpostu będzie wciskał kit, że nie dołożyłem należytej staranności w zapakowaniu przesyłanej paczki...

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1 dlatego paczki pakuję się nagrywając to na filmie i trzyma się go (np. W chmurce bądź dysku twardym) do momentu dostarczenia +okres gwarancji zwrotu (chyba tydzień? Dwa?) wtedy jesteś zawsze bezpieczny i nikt nie wciśnie ci ze ty masz ponosić koszta ʕ•ᴥ•ʔ

      Gwarantuje, sposób sprawdzony ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1: @v1lk: dokładnie, dodatkowo masz zabezpieczenie przed nieuczciwym kupującym, który twierdzi, że uszkodzone dostał

    •  

      pokaż komentarz

      @notdot problem mogą mieć Ci którzy dużo wysyłają, ale to kwestia wykupienia abonamentu na jakimś dysku sieciowym i gotowe. Nikt nie będzie w stanie zarzucić Ci że było źle zapakowane, dobry patent, dużo można zyskać bo jak wiemy kwestie "doszło do mnie uszkodzone,chce nowe" jest coraz więcej, i warto się zabezpieczać nawet najdziwniejszym sposobem (⌒(oo)⌒)

    •  
      e.....6

      +6

      pokaż komentarz

      @v1lk: opowiedz historię, lubię takie.

    •  

      pokaż komentarz

      @notdot: @v1lk: panowie, to jest dobra opcja w przypadku ochrony przed nieuczciwym kupującym. Ja ostatnio wysyłałem kwiaty w ceramicznych doniczkach. Żadna nie dotarła cała, kwiaty połamane. Moje doniczki wiele razy spadały z w szklarni i nieliczne pękały. Wymówka, że "nie dołożyłem należytej staranności" i że mogłem wykupić opcję "Ostrożnie". To znaczy, że pakując towar w tonę foli bombelkowej, robiąc amortyzatory ze zwiniętego kartonu a nie kupując opcji w standardzie masz od firmy kuriera - frustrata.

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1 dobrze ujęte, u mnie na firmie panują plastikowe wyroby, do momentu aż zacząłem robić zdjęcia załadowanych palet, były zwroty kilka razy tygodniowo, a teraz? Ha, nie pamiętam kiedy był return (⌒(oo)⌒) /chuje odbiorcy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      @dzek problemem nie są ci kurierzy, czy też nawał pracy, pamiętam jak w jednym z magazynów wysyłkowych gdy pracowałem na załadunku, ktoś traktował paczki jak gówno to tak samo traktowała go ekipa z którą pracował, wszystko jest sprawdzane, kontrolowane, często paczki wysyłane są "na przynętę" przez kogoś z biura, żeby sprawdzić jak ktoś kontroluje proces, dba o przesyłki i resztę. I tylko zj?#@ni ludzie twierdzą że to jest powszechne i z przyzwoleniem bo to nie prawda.
      Ludzie muszą się też nauczyć pewnego zachowania, dbania o dobro społeczene oraz dbanie o drobno sąsiada, lub też osoby której nawet nie znają, takie znaleziska trzeba zgłaszać, robić zdjęcia, konfrontować się z takimi ludźmi, a nie nagrywać jak piczka z ukrycia, bo to wygląda podejrzanie, i nie jest to podp?!!!!$anie jak ktoś może powiedzieć, bo każdy płacąc za coś,czeka na to i ma prawo dostać dobry sprzęt ʕ•ᴥ•ʔ

      @wielki-elektronik musiał byś być tym kurierem żeby to wiedzieć ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @esp8266 co chcesz usłyszeć drogi ogóreczku? ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1: @v1lk: @titus1: Pracuje w firmie kurierskiej jako dyspozytor z doświadzenia wiem, że dobrze zapakowana paczka jest wtedy gdy przeżyje rzut przez magazyn 2 razy, przygniecenie innymi paczkami o wadze ponad 30kg, przejechanie w takim stanie przez całą Polskę, ponowny rzut przez magazyn, przygnieniecenie i przejazd z innmi paczkami w aucie kuriera : ) Jak to przeżyje to możesz powiedzieć, że dobrze zapakowałeś : )

    •  

      pokaż komentarz

      @szudow: Dzięki, od dziś zaopatruję się w drewniane skrzynie, ostrzeż kolegów, że drewno będzie nieheblowane...

    •  
      e.....6

      -3

      pokaż komentarz

      @v1lk: story, w którym nagraniem pakowania przesyłki dowiodłeś swego. to budujące.

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1: 2 dni temu widziałem u siebie identyczną sytuację, akurat nadawałem paczkę lekko po 15 i musiałem poczekać, aż kurier odbierze przesyłki z paczkomatu do busa Inpost-u. 85% paczek swoją trasę od paczkomatu do busa przeleciała, moja była jedną z nielicznych, która została starannie włożona, ale to dlatego, że stałem obok.

    •  

      pokaż komentarz

      @esp8266 o kolego, teraz pracuje na magazynie, bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie tego udowodnić, możesz mi wierzyć na słowo że sposób jest sprawdzony i działa zawsze, ponieważ.

      1. Pakowane paczki z kamerą od góry, pełny obraz wypełnienia wnętrza pudełka.
      2. Wszysykonodbywaki się na 1 nieprzerwanym filmie, bez dodawania muzyki czy efektów, nic.
      3. Na koniec taśmą klejącą robiłem 3 x 3 do około pudła/pudełka i mazałem szlaczek markerem.

      To zapisywane było na dysku zewnętrznym i dysku w kompie, tak miałem pewność że awaria danych mi nie grozi, a że wysyłałem paczki z zagranicy, to musiałem mieć pewność że nikt mnie nie będzie chciał oszukać. Też kupuje na necie, i aż się rzygać chce jak widzę na końcowym etapie, jak mój listonosz na siłę pcha paczkę w skrzynkę, no k.....

      Szanuje rzeczy innych, i sam chcesz być szanowany, ale o to drugie muszę sam walczyć, bo w internecie "klient nasz pan" wygląda trochę inaczej gdy nie można z kim porozmawiać oko w oko. ʕ•ᴥ•ʔ

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: ale wiesz, że kupującego nie obchodzi to, że masz filmik, tylko to, że dostał uszkodzone, a wedle prawa to sprzedający jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym (trochę fuck logic ale tak jest). Od kupującego musisz przyjąć zwrot, a filmik pomoże ci jedynie odzyskać kasę od przewoźnika.

    •  

      pokaż komentarz

      @blooop tak, masz rację, ale weź pod uwagę jakie zdjęcia przysyłają z reklamacją ( ͡º ͜ʖ͡º)

      Pocięty papier, porysowane, zaginięcie, pogryzione, z gównem, brakujące elementy, wszystko żeby tylko nie płacić

      A tak to masz dowód na to że ty jako dobry sprzedawca wykonałeś swoje obowiązki wzorowo ʕ•ᴥ•ʔ trochę trzeba na to poświęcić, ale efekt i zysk, albo raczej efekt i brak strat, gwarantowany ( ͡º ͜ʖ͡º)

      @szudow jak to się stało że z Urzędu Marszałkowskiego trafiłeś na magazyn? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Swoją drogą masz złe podejście , i bardzo dziwne ponieważ większość systemów opartych na pikowaniu czyli zbieraniu tego dziadostwa ma uwzglednione wagi, adresy oraz resztę a to pozwala ułożyć listę od najcięższych do tych o wadze piórkowej. A u ciebie wygląda to jak by ktoś miał w dupie to co robi ʕ•ᴥ•ʔ

    •  

      pokaż komentarz

      @szudow: w DPD to rzucają paczkami w magazynie i nie patrzą na naklejki ze szkłem.

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: ok tu mnie masz ( ͡° ͜ʖ ͡°) swoją drogą jakim trzeba być deklem żeby specjalnie uszkodzić dobry towar po to żeby dostać jeszcze raz taki sam

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: co do odbiorów to łatwo zorganiozować na aucie kuriera. Zresztą kurierzy rzadko niszczą przesyłki na aucie zwłaszcza, że ciężko im wtedy udowdnić, że to nie ich wina, większość normalnych kurierów uważa. Niestety na magazynie jest to sporo trudniejsze, zwłacza przy ładunkach międzymiastowych, paczki podróżują w metalowych klatkach i zasada jest prosta upakować jak najwięcej. Po drugie paczki z sortera nie trafiają w kolejności wagowej a nie można czekać na całość, trzeba wrzucać na bierząco. Nie ma czasu na tretisa : )

    •  

      pokaż komentarz

      @shotlive: Czasami jak patrzę na magazynierów to naklejki uwaga traktują jak oblegę albo wyzwanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @szudow dziwnie, ale nie mówię że niemożliwe, tylko nie lepiej patrząc na jakość zwiększyć możliwości sorterów dobrymi szkoleniami, sprzętem i systemem? Taka trochę bańka mydlana taka robota ( ͡º ͜ʖ͡º)

      @blooop tak jak np. Polityka serwisu na w pozwala oddać towar płacąc tylko za przesyłkę, po uprzednim udowodnieniu że towar jest uszkodzony. /wystarczy fotka

      Np. Zamawiasz żarówkę, robisz zdjęcie gdy jest wyłączona, i mówisz że nie działa

      Opłaca się odsyłać? No właśnie.

      A gdy chodzi o żarówkę z głośnikiem na bluetooth wartą 15 euro?
      Według tego serwisu opłaca się oddać kasę, nie wymagając przesyłki zwrotnej z uszkodzonym towarem. Można wtedy kupić dwa razy tej sam produkt, mieć owce, i zjeść owce ( ͡º ͜ʖ͡º)

      A takie serwisy nadal mają się dobrze, i rosną w siłę, bo jakaś kpina ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: Widocznie się nie opłaca, koszty reklamacji są niższe niż nowych rozwiązań ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      dlatego paczki pakuję się nagrywając to na filmie i trzyma się go

      @v1lk: GÓWNO PRAWDA. Robiłem tak jak napisałeś, składam reklamację ze zdjęciami uszkodzenia i dodaję film z momentu zapakowania paczki przy KURIERZE ! Odpowiedź ? Negatywna. Pozostaje sąd, bo nawet jak masz dowody to firma może odrzucić Twoje roszczenia, bo ma do tego prawo. W załączniku dosłownie bez szczelne poświadczenie nieprawdy jako, iż dowód w postaci filmu z pakowania przy kurierze nie jest dowodem w tej sprawie xD

    •  

      pokaż komentarz

      @szudow na krótki czas jak najbardziej, ale wykwalifikowanych 10 ludzi którzy wiedzą co robią, to jak mieć 25 innych którzy własnie zaczęli pracę, i jeszcze trzeba ich wyszkolić.

      A mając dobrą, wykwalifikowaną armię, można zdziałać wielkie rzeczy, do tego dobry system i sortowania jak na lotnisku, a czasami nawet tak to wygląda, zwłaszcza na święta.

      Opinie teraz lecą jak piorun, firmy upadają jak muchy, trzeba się pilnować i naprawdę dbać o biznes bo wszystko może upaść. Jeden durny pracownik się zesra w złe miejsce i cała reszta ma przerąbane, prawa rynku ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Neaopoliti ale ty wiesz ze sprawę masz wygraną? Ja się nie spotkałem z większym zażaleniem niż telefoniczna groźba wp#!@#$%u jak nie wyślę raz jeszcze,do sądu nikt się nie pchał wiedząc że mam wszystko na filmie. Może ktoś się poczuł urażony że jesteś inteligentny i starasz się dbać o swój biznes, innego powodu nie widzę, wina twojej zaradności i czyjejś zazdrości ʕ•ᴥ•ʔ

      Brawo ty, szacuneczek ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: ale wiesz, że sprawę muszę założyć w Warszawie, gdzie ma siedzibę DPD ? Nie stać mnie na wyjazd, straty kilku dni, hotel itp. Ja tych pieniędzy nie odzyskam, a wartość przesyłki przewyższy kwotę wyjazdu.

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1: no tak bo klient tez znajdzie zawsze powod do narzekania. Jak doloza starannosci to powiesz ze wolno, jak doloza pomocnika to powiesz ze drogo i kółko się zamyka

    •  

      pokaż komentarz

      @notdot: Założe sie że to gdzieś na slunsku

    •  

      pokaż komentarz

      @Neaopoliti to im to napisz, a najlepiej jak poszukasz darmowej rady prawnika w twoim mieście, to najlepsza opcja, oni właśnie na tym bazują, że człowiek zapłaci i odpuści, zazdrośni o czyjeś powodzenie, ja bym dzwonił do adwokata (wszędzie są darmowe porady) pogadał, wysmarował bym jeszcze ładne pisemko, i wtedy zobaczył.

      /przy wygranej sprawie każdego rodzaju mając zaświadczenie , że musiałeś poświęcić kasę i czas ktoś musi to wycenić i dodatkowo ubiegasz się o odszkodowanie z tytułu poniesionych kosztów ( ͡º ͜ʖ͡º) /zaświadczenie "wolne z pracy zatytułowane numerem sprawy lub "sytuacja osobista", rachunki za hotele, paliwo i żarcie. "

      Mam nadzieję, że przynajmniej zadzwonisz do adwokata, kosztuje to tyle co rozmowa ʕ•ᴥ•ʔ

    •  

      pokaż komentarz

      w DPD to rzucają paczkami w magazynie i nie patrzą na naklejki ze szkłem.

      @shotlive: Tak, bo myślisz, że przy takim obciążeniu pracą jaki jest na sortowniach ktokolwiek patrzy na naklejeczki xD

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1 lwia część paczek jest uszkodzona w trakcie transportu i na sortowoni. Kurierzy pewnie odpowiadają za jakieś 1-2% uszkodzonych paczek. Kurierowi akurat najbardziej zależy na doręczeniu paczki, taki pan jak ten z filmiku to raczej niechlubny wyjątek. Co nie zmienia faktu, że kurierzy się z nimi nie pieszczą. Skoro dążył transport do niego to znaczy, że nie są aż takie wrażliwe ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @titus1: musiałbyś mieć nieprzerwane nagranie od momentu rozpoczęcia pakowania do momentu nadania.

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: Też tak zawsze myślałem ale w sumie jaki to dowód? Ok, masz nagrane że zapakowałeś paczkę ale skąd wiadomo że ta paczka została nadana? Może masz nagranie tylko na pokaz a prawdziwa paczka została zapakowana poza kamerą z uszkodzonym towarem. Jak takie sytuacje są rozstrzygane? Ja bym uwierzył dopiero w film gdzie typ pakuje na poczcie i od razu daje babie do okienka, żadnych cięć i manipulacji filmem. Wtedy to jest 100%

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: Film z nagranym pakowaniem nie jest żadnym dowodem. Jak udowodnisz, że to Ty później nie upuściłeś paczkę? To samo w przypadku brakującej zawartości. Takie nagranie nie jest dowodem na to że paczka nie została później otwarta.

    •  

      pokaż komentarz

      @v1lk: jakiś czas temu przyszło mi do głowy, by na wszelki wypadek nagrywać pakowanie
      miałam tę wizję w pracy, gdzie jestem odpowiedzialna za wysyłki do oddziałów i robię to najlepiej jak potrafię, a dostaję pretensje za otrzymane paczki, które przechodzą po mnie przez inne ręce

    • więcej komentarzy(24)

  •  

    pokaż komentarz

    Co to auto takie obgryzione?
    Swoją drogą autor filmu mógł podejść do typa i zapytać co robi i dlaczego to robi , był by lepszy temat ( ͡º ͜ʖ͡º)

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: fromapp.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Przyglądając się ostatnio pracy kurierów czy listonoszów zastanawiam się czy znany reżyser nie powinien nakręcić nowego filmu, w tym wypadku na faktach autentycznych.

  •  
    1.....z

    +221

    pokaż komentarz

    Osiem lat pracowałem jako kurier. Rzucanie przesyłkami, upadki z rolek na sortowni, zmiażdżenia przesyłek w rolkontenerach przez cięższe przesyłki nad nimi są całkowicie normalne. Z ewentualnymi uszkodzeniami każda firma kurierska się liczy, taka jest niestety cena szybkości i sprawności działania takich firm, bo nie ma czasu na obchodzenie sie z każdą przesyłką jak z jakiem. Dlatego nie dziwcie sie ze smartfon przychodzi wam w pudełku 30x30x30 zapakowany w folię bąbelkową, wypełniacz, papier i styropian. Poważniejsze firmy wiedzą jak pakowac towar do wysyłki. Niektórzy kurierzy po prostu zapominają, że nawyków z magazynu nie powinno pokazywać się przy klientach, bo ktoś nagra i robi potem gównoburzę jak w tym przypadku.

  •  

    pokaż komentarz

    Zdradzę wam mały sekret, bo widzę że dużo ludzi dalej nie rozumie. Tak traktowane są przesyłki na całym świecie, nikt nie będzie się z nimi obchodził jak z jajkiem. W twoim interesie jest, żeby nic nie stało się z zawartością nawet po upadku z większej wysokości. Wiem, ze będzie dużo minusów, ale mówię wam jak jest, a dodajcie do tego, że przesyłki międzynarodowe np. lecą często samolotem, przechodzą przez kilka sortowni i są rzucane wielkokrotnie! Tego są takie ilości, że naprawdę nikt nie będzie się rozczulał nad każdą jedną paczką. Tutaj liczy się przede wszystkim czas!

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc: zgodzę się. potwierdzają to filmiki z rzucania bagażami na taśmach na lotnisku. skoro nie p@$$@@?ą się z walizkami, to co dopiero z opakowanym i i w miarę zabezpieczonymi paczkami ;)

      przykre, ale no k!!@a... chyba się nie ludziliscie że jest inaczej. tylko nie wiem po co są te naklejki "ostrożnie szkło" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc: dorabiam w jednej firmie kurierskiej to nie ma czasu układania ładnie paczek ludzi a są latające telewizory i leżące szczałeczką odwrotnie i jakoś nikt nie panikuje

    •  

      pokaż komentarz

      @staryhaliny: żeby wyciągać dodatkową kasę od naiwniaków - pomogłem? :)

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc: Zdradzę Ci mały sekret, bo widzę że dużo ludzi dalej nie rozumie. Tak reagują klienci, kiedy przyłapią swojego usługodawcę na waleniu w chuja. Nikt nie będzie się z nim obchodził jak z jajkiem, bo to w jego interesie jest, żeby sobie robotę ułatwić i zrobić to tak, żeby klient był zadowolony, albo przynajmniej w miarę nieświadomy. Gdyby takie rzeczy uchodziły za coś normalnego i nie budziły żadnych zastrzeżeń, to za tydzień mielibyśmy kurierów zrzucających paczki z piątego piętra oknem, bo odbiorcy nie było w domu, a po co znosić po schodach?

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc: dokładnie nie czaje jak miałby gostek co 5 paczek to od nowa wyciągać. Każdy tak robi

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc: Potwierdzam każde Twoje słowo. Pracowałem na Warszawskim cargo półtora roku, w lotniczym ekspresie kurierskim. Najlepiej na pakowaniu towaru znają się Chińczycy, tyle warstw taśmy, że nic nie ma prawa się uszkodzić.

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc rozumiem Cię, ale to co ten facet wyrabia to przesada i za takie coś powinien wylecieć z pracy

    •  
      1.....z

      -4

      pokaż komentarz

      @arturccc: Dostajesz minusy od tych co się żałośnie łudzą, że jest inaczej
      @Tratak: Żartujesz, wszędzie brakuje kurierów, kierownik co najwyżej powie mu, że tak się nie robi w miejscach publicznych.

    •  

      pokaż komentarz

      @arturccc to moze i ludzmi rzucac jak workiem ziemniakow, upychac ich do samolotow aby szybciej bo kto bedzie sie z kazdym obchodzil..m

    •  
      Y....K

      +4

      pokaż komentarz

      Zdradzę wam mały sekret, bo widzę że dużo ludzi dalej nie rozumie. Tak traktowane są przesyłki na całym świecie, nikt nie będzie się z nimi obchodził jak z jajkiem.

      @arturccc: Wykopki jeszcze myślą, że on będzie wychodził z samochodu z każdą paczką i delikatnie układał na ziemi, po czym znowu wchodził do samochodu, zbierał kilka pudełek i znowu wychodził, by ułożyć jedne na drugich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      W takiej sytuacji moglibyście sobie czekać na wasze przesyłki tygodniami.

    •  
      K...t

      -1

      pokaż komentarz

      @YaKidK: Prawda jest taka, że w większości przypadków to nie kwestia mega pośpiechu, a zwyczajnego lenistwa i niedbalstwa. Nie dorabiajcie do tego ideologi.

    •  

      pokaż komentarz

      Tak reagują klienci, kiedy przyłapią swojego usługodawcę na waleniu w chuja.

      @60scnds: a gdzie tu masz walenie w chuja? Zapoznaj się z regulaminem usługi przed nadaniem przesyłki. Rozumiem robić aferę o rzucanie paczkami opisanymi jako "OSTROŻNIE". Każdy przewoźnik ma własne wytyczne dotyczące pakowania. Podstawa w każdej firmie kurierskiej to metoda box-in-box, obecna od 20 lat, a ja dalej dostaję elektronikę w oryginalnym pudełku owiniętym folią. Ludzie w Polsce potrafią zrobić aferę o uszkodzony w przesyłce akumulator, tymczasem żadna firma kurierska tego typu towarów nie powinna doręczać, bo podchodzi to pod ADR.

    • więcej komentarzy(3)

1 2 3 4 5 6 7 ... 22 23 następna