•  

    pokaż komentarz

    Ludzie jeszcze nie nauczyli się że jak korpo kombinuje dłużej niż 7 dni to walić do rzecznika praw konsumenta, sprawa się rozwiąże w tydzien

    •  

      pokaż komentarz

      @Kamson_San: Rzecznik był pierwszą osobą którą jakiś czas temu poinformowałem o tym problemie Mirku :-)
      Ale trzeba czekać.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kamson_San: Mnie bardziej dziwi, że ludzie nie wiedzą, że jak zamawiają sprzęt warty troszkę więcej to nie opłaca się go z góry.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kamson_San: Czas oczekiwania na reakcję rzecznika to zazwyczaj od miesiąca w górę, jeśli zakładamy w 100% poprawnie złożony wniosek. Ja np. czekałem 2 miesiące, zresztą wcześniej o tym uprzedzony.
      @symis:

    •  

      pokaż komentarz

      @Pshybysz: zgadzam sie z twoim zdaniem , licza tylko na frajerów zaplac z gory i sie bujaj , a tak przed zakupem w dupe wchodza byle by cie naciagnac potem cisza i milczenieeeee jak cos jest nie tak

    •  

      pokaż komentarz

      @baryla: Po ilości pluso minusów już wiadomo czemu mamy tyle afer na wypoku ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Pshybysz: takie wyjeby i takich "uczciwych" sprzedawców trza nagłaśniac , mnie tez juz ze 2-3 sklepy wychuchac chcialy jeden to nawet na allegro podawal dwan nr kont bankowych wplacilem na jeden z podanych na drugi dzien ten nr konta zniknal z karty allegro dobrze ze screena zrobilem. Afere rozdmuchalem pomimo tego ze mi huje w koncu doslali to co chcialem :) , dupy im i tak objechalem .../

    •  

      pokaż komentarz

      @Pshybysz: Przez niewolniczą mentalność.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pshybysz nie wiem czemu Cię minusują, przecież to prawda. Sprzedawcy zależy żeby dostać kasę więc wysyła towar od razu a klient nie traci na ewentualnych zgubach. Jedyny minus to fakt, że przesyłka jest trochę droższa.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kamson_San: Myślę, że wykop załatwi sprawę szybciej. Ciężko o lepszą "reklamę" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Kamson_San: rzecznik nic nie zrobi, tak jak nic nie zrobił z moją sprawą z krukiem. Napisał do nich pismo i rozłożył ręce rekomendując pozew cywilny z zaznaczeniem, że będzie trwał pewnie z 5 lat i i tak się odwołają, co tylko wszystko przedłuży.

      Wizyta u rzecznika praw konsumenta była dla mnie trzykrotną stratą czasu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kismeth wierzyciele a zakup sprzętu trochę inna sprawa, w przypadku zakupu wysyła info do sklepu o statusie sprawy pod kara grzywny , więc zazwyczaj szybko to rusza sprawa, i sklepy załatwiają to tak czy inaczej ,

    •  

      pokaż komentarz

      @Kamson_San: Dlatego warto płacić kartą, która ma chargeback - zgłaszasz sprawę do swojego Banku, dostajesz hajs, a Mastercard/Visa zajmują się problemem.

    •  

      pokaż komentarz

      @ardhad to bardzo dobre zabezpieczenie ;)

    •  

      pokaż komentarz

      Myślę, że wykop załatwi sprawę szybciej. Ciężko o lepszą "reklamę" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @dawid19791:

      No to chyba muszę zrobić znalezisko z moją sprawą z morele.net (na chwilę obecną czekam na analizę rzecznika). W sumie jest dość oryginalna;

    •  

      pokaż komentarz

      Ale trzeba czekać.

      @symis: trzeba było nie kupować od niemca...

    •  

      pokaż komentarz

      @Pshybysz: dokładnie Mireczki takie mądre a nie wiedzą że się z góry nie płaci bo później się trzeba o swoje prosić :) przy zakupach powyżej 100 zł zawsze płacę przy odbiorze, chociaż jak sprzęt był uszkodzony a wcześniej byś go odebrał i dopiero odesłał to sytuacja i tak by była taka sama, co innego jak w ogóle do Ciebie nie dojechał, tak czy tak skandal

    •  

      pokaż komentarz

      @krazki: Zależy. We wpisie jest, że odbiór nastąpił w markecie. Czyli odebrałby mikrofalówkę, a płytę indukcyjną opłaciłby jakby widział ją fizycznie. Aktualnie jestem w sytuacji jak OP (tzn kupuje agd) i sprzęt na ponad 10k, płatność u kuriera przy odbiorze. Jak już płacę tyle za sprzęt mogę wydać na transport te 20zł (chociaż na 99% przy tej kwocie mam darmowy, nie chce mi sie sprawdzać). Jeżeli OP zamawiał z odbiorem w markecie, tym bardziej powinno być opłacane na miejscu, a nie przelewem.

      @no_one: dokładnie tak jak mówisz. Dlatego jak są rzeczy mniej warte, szkoda płacić za odbiór, ale jak zamawiasz sprzęt liczony w tysiącach to te nawet 30-40 zł na kuriera to powiedziałbym #januszeoszczedzania

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      @kwahoo2 pisalem i swoim problemie z rtv euro agd i nic. Markety są po tej wygodnej stronie mocy niestety.

    •  

      pokaż komentarz

      @cube88:

      Cóż, nie mam zamiaru łatwo się poddać, bo zbyt mocno przegięli. Odrzucili reklamację twierdząc, że karty nie kupiłem u nich (sic!). Żeby było śmieszniej to zrobili to po przyjęciu karty na RMA, zweryfikowaniu i wysłaniu do producenta/dystrybutora.

      Już nawet nie chodzi o to, że karta za 1600zł zdycha po miesiącu niezbyt intensywnego użytkowania, ale o to jak bezczelnie próbują mnie zrobić w konia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Pshybysz: No i kolejny nie ufaj zabezpieczaj. Kompletnie mówię nie Twojemu podejściu. Ma być po prostu uczciwie i normalnie. A jak gościu fika to mieć narzędzia żeby go sprowadzić do parteru. Ja jako klient mam zapłacić i dostać to za co zapłaciłem, na warunkach na jakie się umówiliśmy. Basta

    •  

      pokaż komentarz

      @futroznorek: Dlatego ty się będziesz bujał na wykopie z aferami i u rzecznika, a ja sobie odbiorę to co zamówiłem ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @baryla:
      @krazki:
      @Pshybysz:
      "Mnie bardziej dziwi, że ludzie nie wiedzą, że jak zamawiają sprzęt warty troszkę więcej to nie opłaca się go z góry."

      To ja wam opowiem moja historyjkę. Prawdziwa.
      Zamówiłem w polskim sklepie internetowym przesyłkę za 6000zl. Przesyłka paletowa, duza. Za pobraniem, no bo na taka kwotę to tylko tak zamawiam.
      Przyjeżdża kurier z Poczty Polskiej, zdejmuje paletę, wszystko szczelnie zawinięte w papier i folie z naklejka ze sklepu "sprawdź w obecności kuriera czy wszystko jest i jest nienaruszone". Nic nie widać.
      Kurier: plac pan i podpisz.
      Ja: zaraz tylko odwinę i zobaczę czy wszystko jest.
      Kurier: Nie wolno odwijać folii i papieru!
      Ja: To ja mam dać 6000zl za kota w worku?
      Kurier: Tak. Dopóki niezapłacone, to przesyłka jest własnością PP!
      Trochę sie z nim nadyskutowalem, w końcu zapłaciłem i podpisałem. Kurier oczywiście nie poczekał aż sprawdzę czy wszystko jest w porządku. Nie miałem szansy na wpisanie w list przewozowy uwag, nawet gdyby bylo cos nie tak.
      Wystawiłem na wpół negatywna opinie sklepowi internetowemu. Tzn. opisalem sytuacje, oceniłem kontakt ze sklepem jako bdb, ale na ocenę "czy kupiłbyś ponownie w tym sklepie" napisalem-nie.
      Potem dzwoni pan ze sklepu i-netowego wielce oburzony, jak ja moglem wystawić negatywna opinie.
      Ze niby ja oceniłem kuriera a nie sklep. Nie trafiają do niego argumenty, ze dostawa to część sklepu i-netowego i część procesu kupna-sprzedazy. Czyli co, jakbym oceniał zwykły sklep za to co kupiłem, a nie za kolejki przy kasie bo to już kasy a nie sklep?
      Ja rozumiem, ze sklep ma takie a nie inne umowy z kurierami, ale to sklep je negocjuje. Ja ich nie znam i nie mam na nie wpływu.

      Zamawiałem setki razy przez neta i do tamtego momentu nie miałem problemów. Trafił się kurier, który mocno cwaniakował, a ja nie bylem przygotowany na te sytuacje. Gdyby mi wtedy nie zależało na tej przesyłce odesłałbym ja s powrotem.
      Pan ze sklepu, który do mnie dzwonił, widać, ze dbał o opinie sklepu w necie, wiec swoja opinie wycofałem, ale do dzisiaj mam wyrzuty sumienia, ze nie powinienem.

      Ale morał jest taki, ze zamawianie za pobraniem nic nie daje. Wszyscy przerzucają piłeczkę na klienta, żeby to klient udawadnial, ze nie jest jeleniem. W paczce wszystko było, ale co gdyby tam była kupa kamieni?

    •  

      pokaż komentarz

      @BigArtoo: A nie masz czasem takiego prawa ze jak podpiszesz i zaplacisz kurierowi , to on jest zobowiazany do tego zeby poczekac az sprawdzisz ? A nie jak mu sie chce to poczeka a jak nie to jedzie w pizzzdu. 6k to juz pokazna sumka kasy. Co ci daje za pobraniem a nóż to że nie czekasz jak debil za przesyłką 2-4 tyg tyklo przyjezdza po 2-3 dniach jesli nie to nie odbierasz i wyjebane.

      To jest plus tego ze bierzesz za pobraniem , przelewając kase od razu jestes skreslony juz na samym starcie i tak jak pisalem "zapłacił frajer niech se czeka, teraz nie ma wyjscia".

      Nie twierdze że wszyscy tak robią ale w Polszy to juz z tym zaczynaja przeginac i staje sie to jakas swego typu norma sprzedajacych w ostatnim czasie zaczely sie takie sytuacje nasilac wiec trza uważać.

    •  

      pokaż komentarz

      @baryla: Nie ma takiego prawa. Niektóre sklepy dają opcję, że jak zapłacisz to kurier poczeka aż sprawdzisz paczkę, ale nie wszystkie sklepy/kurierzy maja taka opcje, a te, które mają, to jest to opcja dodatkowo płatna.

    •  

      pokaż komentarz

      @BigArtoo: no to nie ciekawie , placisz i to nie malo to powinno byc juz w cenie k%@?a w koncu to 6klockow nie 6zl , najlepiej w takiej sytuacji zadzwonic tam gdzie sie to kupilo i jak odbiora to mowisz ze chcesz towar sprawdzic bo inaczej nie odbierzesz i tyle :)

    •  

      pokaż komentarz

      @baryla: Wg tego pana co do mnie dzwonił ze sklepu, jeśli nie odbiorę tej przesyłki, to sklep wtedy musi zapłacić kurierowi za przesyłkę. I jest to ich strata.
      Tak jest z każdą przesyłką pobraniowa. Jest ona własnością firmy kurierskiej do momentu, aż za nią zapłacisz i dopiero wtedy możesz ja sobie otworzyć. Ja to powiedziałem temu panu, ja przyjmuje do wiadomości, ze tak jest. Tylko dlaczego wystawiając opinie sprzedawcy mam być zadowolony z tego, ze tak jest i nie mogę wyrazić swojej krytyki w ocenie sklepu?
      Osobiscie czytam tylko negatywne komentarze o sklepie netowym. I patrze ww tym komentarzu jak sklep rozwiazal sprawe. Bo wiadomo, jak ktos robi milion transakcji to zawsze cos pojdie nie tak. A wazne jest to jak sprawa zostala rozwiazana.

    •  

      pokaż komentarz

      @BigArtoo: Jeśli chodzi o komentarze to samo mialem jak na "sreneo" (specialnie przekrecam bo nie chce huja reklamy robic) dałem negatywa to go reklamowal sklep w tym posranym portalu. I za kazdym razem mialem nowe wiadomosci odnosnie reklamacji negatywa ktorego wystaweilem. Napisalem tam ze nie ejstem zadowolony z obslugi po mimo tego ze w koncu doslali mi procesor wart ponad 1k , po 2-3 tyg obślizgu. Mam do tego prawo aby negatywa pocisnac , a ci sie obesrali i reklamacje na negatywa robili. To tylko wpoinno uswiadomic ludzi jak ten portal funkcjonuje tam , płacisz abonament to mozesz wszystko , potem jest bardzo malo negatywnych opini pewnie na tej stornie. Wiec kupowac z rozwaga i jak mozna to osobiscie najelepiej.

      Odnosnie twojej sytuacji , to jak by mi powiedzial koles u ktorego kupilem sprzet warty 6k ze on bedzie za przesylke w plecy jak nie odbierzesz to bym go wysmial prosto w słuchawke , ze czlowieku kupuje cos warte 6tys zl i nie moge tego sprawcic w zadne sposob ? Dopiero jak podpisze zaplace , i kurier pojedzie w h%@ ? To jaki ty masz dowód jesli to bylo by uszkodzone ze to wina kuriera a nie twoja np ? masakra

    •  

      pokaż komentarz

      @BigArtoo: to jest tak. Jak dostajesz paczke to nie mozesz jej ruszyć dopóki nie podpiszesz. Ale jak podpiszesz i kurier poczeka to mozesz od razu przy nim sprawdzić. Jak nie ma czasu to mozesz w razie ewentualnej usterki zadzwonic do niego i sie umowic na przyjazd np. nastepnego dnia spisać protokół szkody. I wtedy to juz leci dalej.

    •  

      pokaż komentarz

      @monarchista: "zadzwonic do niego i sie umowic na przyjazd np. nastepnego dnia"
      No co ty, 15sekund nie chce poczekac (doslownie 15s) a przyjedzie specjalnie nastepnego dnia?
      Nie mowiac juz o tym zeby ci podał swoj nr tel a nie biura obsługi bardzo waznego klienta.

    •  

      pokaż komentarz

      @BigArtoo: no musi wtedy bo jest zobowiązany. Czekać nie ma czasu bo firma mysli, ze oni sie wyrabiają ze wszystkim XD ale jak juz ktos chce stworzyc protokol szkody to musi. Do mnie babeczka przyjechala nastepnego dnia. A innym razem kurier czekal az sobie sprawdze paczke ale dopiero moglem otworzyc po podpisaniu odbioru. A poczekal zeby jakby co od razu spisać protokol.

  •  

    pokaż komentarz

    Będzie płomień ( ͡° ͜ʖ ͡°) I prawidłowo. Wykop.

  •  

    pokaż komentarz

    Nic tak nie robi jak dobry op%!%@!? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

  •  

    pokaż komentarz

    Leć w gorące ( ͡° ʖ̯ ͡°), Saturn zachowuje się jak kolejny januszpol

    •  

      pokaż komentarz

      @janusz_pol Szkalują cie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @FoxX21 kto normalny kupuje w Mediamarkt albo Saturnie (wiadomo, że to jeden i tej dam sklep). Nie wiem jak z AGD, bo nie jestem w temacie, ale z KAŻDĄ elektroniką jest tak, że ZAWSZE jest sklep, w którym dokładnie ten sam produkt jest taniej.

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa Tylko jak w którymś z tych sklepów podejdziesz do kierownika i pokażesz, że w innym jest taniej to prawdopodobnie cenę obniżą do tej z innego sklepu ;v

    •  

      pokaż komentarz

      @Reezu Januszem nie jestem, nigdy czegoś takiego nie robiłem. :) w regulaminie sklepu nic o tym nie ma :)

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa:

      No to jedziemy. Rozglądałem się za w miarę tanim i odpowiednio wyglądającym kinem, znalazłem zestaw Denona x1400 Wilson Movix - cena w MM sprzed kilku dni 2799 zł (teraz 2999 zł)

      Samsung UE65MU6122 - cena 3999 zł w ramach czerwonego tygodnia

      to tylko dwa przykłady na podstawie moich obserwacji, w necie cena była dużo wyższa w jakimkolwiek internetowym sklepie. Dodatkowo mam 30 dni na zwrot i sprzęt mogę spakować i przywieźć do marketu więc faktycznie jestem poyebany, że zrobiłem tam zakupy...

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa Nie mieliby klientów, a jeśli na cenie laptopa mogę oszczędzić pół tysiaka a juz w mediamarkt/Saturnie jestem to wole poprosić o kierownika i się z nim ugadać, to się nazywa targowanie i w handlu to jest norma, a nie bycie Januszem. A te 5 stów mogę wydać na jakąś grę czy coś innego

    •  

      pokaż komentarz

      @Razis: Misiu złoty, az sobie wszedłem na ceneo i wpisałem ten Twój Denon Wilson Movix. Okazuje się, że jedynym sklepem w jakim jest dostepny Twój wymarzony sprzęt jest Saturn...w trzech kolorach. A więc jest to sprzęt typowo zamawiany do jednej sieci, a ty mi próbujesz wmówić, że w MediaMarkcie najtaniej... no najtaniej, skoro tylko tam mozna to kupić :) https://www.ceneo.pl/Sprzet_RTV;szukaj-denon+x1400+wilson+movix

      Jasne, tu obalasz moje twierdzenie, że z "KAŻDĄ" elektroniką tak jest. OK, poprawiam się - nie z każdą. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa: @Reezu: po pierwsze - jak sklep obniża cenę, bo gdzieś tam się znalazło taniej, to jednak jest cebula niezła + to znaczy że łapią jeleni, a może komuś uda się sprzedać to 20-50% drożej.
      Dwa - często zamawiają coś, co w oznaczeniu różni się jedną literką/cyferką i to tak na prawdę coś spod trochę innego oznaczenia co można kupić normalnie w zupełnie innej (lepszej cenie), no ale żeby klient nie znalazł w necie, to robi się własnie taki myk z modelem dedykowanym do danego sklepu...

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa:

      Nie jest jedynym, bo na stronie ma go matrix media i salony Denona, problem w tym, że same głośniki były w okolicach 2500 zł plus ampli koło 2000 zł więc nie było się nawet nad czym zastanawiać.

      Byłeś człowieku ostatnio w jakimkolwiek elektromarkecie :D? Ceny WIĘKSZOŚCI sprzętu są takie same, a jak nie są to mówisz, że tam jest taniej i czy da się zrobić taką samą cenę i tyle :D

      Jak czytam czasem niektóre wpisy to mam wrażenie, że niektórzy ostatni raz opuścili swoje piwnice 10 lat temu.

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa: Ja kupowałem nie raz w Media Markt, ale nie AGD tylko elektronikę i nie miałem najmniejszych problemów ze sprzętem, więc niestety, ale wychodzi na to, że w Polsce zakupy to loteria i możesz trafić dobry towar i nie mieć problemów lub mieć problem nawet z zamówieniem/dostawą, no ale co zrobić ¯\_(ツ)_/¯ przecież wszystkiego zza granicy zamawiać nie będziemy bezpośrednio.

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa nie zawsze a raczej dosc sporadycznie poniewaz ta firma zarabia ogromne pieniadze na sprzedazy polek i moze sobie pozwolic na sprzedaz towaru w zasadzie na 0 marzy ewentualnie sprzedawac sprzet 'gratisowy' po normalnej cenie zakupu :) w skrocie np samsung placi tej sieci po 60tys miesiecznie za polke dorzucajac np 30 telewizorow. Sklep sprzedaje na 0 marzy zgarniajac 60 tys + kase jaka by w zakupie placili za te 30 telewizorow+ oplaty marketowe i 100 innych. Reszta to zysk samsunga (zagmatwanie i nie logicznie na kolanie dla tego wybacz :) ale sens rozumiesz)

    •  

      pokaż komentarz

      @myrmyrek Ukrainki i Litwinki też sprzedają Samsungowi?

    •  

      pokaż komentarz

      @ziuaxa nie wiem o czym mowisz tylko napisalem o tym jak to sie odbywa. Biedronki czy lidle maja jeszcze ciekawsze patenty

    •  

      pokaż komentarz

      @myrmyrek biedronka też handluje ludźmi? Nadal nie wiem czy sprzedają tylko Polki, czy też kobiety innych narodowości.

1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 następna