@Walewski: zmieniły się wymagania. Kiedyś postać składała się z kilkudziesięciu pikseli i maks. 4 kolorów, teraz ludzie płaczą, że trawa nieładnie faluje, albo że spotkał klona. Kiedyś roboczogodziny mijały nad tym jak to upchać, jak użyć jednego sprite na kilkanaście sposobów. Aktualnie mijają godziny nad tym by świat był wielki, pełny rozmaitości.
Programiści którzy umieją takie coś to prawdziwe kozaki. Przypominają mi się ci wszyscy co w wolnym czasie piszą dema 64K, i mieszczą tam kilkuminutową animację z muzyką
Pamietam jak z 25 lat temu przepisywalem caly kod w Basicu mieszczacy sie na koncu instrukcji do C64, ktory powodowal odtworzenie niby odglosu strzalu ze strzelby. Bylo tego kodu w cholerę...
Komentarze (72)
najlepsze
@KolejnyWykopowyJanusz: az w 64k? 4k tez wystarczy ;D
Rispekt
https://twitter.com/Naufr4g0/status/938793822351478784
1st place in the Oldskool 4K Intro compo at Revision 2017
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poszukam jeszcze..
edit: https://vice.janicek.co/c64/
Pelno jest. ( ͡° ͜ʖ ͡°)