@xandra pewnie do ceny doliczyli tzw ubezpieczenie, które jest nic nie warte. Jak klient kupujący na raty z niego zrezygnuje to nagle okazuje się, że nie ma zdolności kredytowej :-) Mało kto wie, ale z tego ubezpieczenia można zrezygnować w 30 dni, a ubezpieczyciel musi zwrócić całą kwotę ubezpieczenia.
Pamiętam jak kiedyś w jednym z większych sklepów internetowych po zalogowaniu na konto nagle cena cudownie się podwyższała w stosunku do tej z porównywarki cen...
@elim Przypadkiem nie jest tak, że cena z porównywarki to cena jaką masz kupując przez porównywarkę np. : ceneo kup? Bez wchodzenia do sklepu? Cos mi się tak wydaje :-)
@tatat: no i się doigrali. Teraz jak szukam jakiejś rzeczy, to korzystam z porównywarek. Jeśli czegoś nie ma na porównywarce, a znajdę to jakoś w wyszukiwarce dedykowanej sklepu, to podświadomie czuję się jakby chcieli mnie oszukać i ostatecznie rezygnuję z zakupu.
dlatego do saturnów i innych mediamarktów chodzę tylko oglądać, zamawiam przez neta.. Nie rozumiem tej logiki, skoro mają tam zawyżone ceny to przynajmniej obsługa i cała forma sprzedaży powinna być dopieszczona na poziomie premium - a tak: ceny z dupy, forma sprzedaży z dupy, a obsługa ? biega jak robociki: co im korpo każe, to mówią - czyli z dupy.
Komentarze (12)
najlepsze
Jak klient kupujący na raty z niego zrezygnuje to nagle okazuje się, że nie ma zdolności kredytowej :-)
Mało kto wie, ale z tego ubezpieczenia można zrezygnować w 30 dni, a ubezpieczyciel musi zwrócić całą kwotę ubezpieczenia.