•  

    pokaż komentarz

    Generalnie co się dziwić, idiota który myśli że doba w hotelu to znaczy od dzisiaj 6 rana do pojutrze wieczorem, oraz wypociny jakichś januszy-cebulaków którzy z domu wychodzą się nażreć... w kilka osób jedną porcją :D Co jak co ale dieta to by się większości Polaków przydała ...

    Niestety widać obsługa podjęła się ciężkiej i bezsensownej misji edukowania debili, no ale te komentarze ty chyba sprzed ponad 5 lat więc może ludzie przez ten czas trochę się ucywilizowali :)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee ja sie generalnie z tobą zgadzam. Tyle, że problemem nie jest to iż pensjonat broni swoich racji tylko sposób w jaki to robi. Przecież można klientowi odpisać taktownie a nie w chamski sposób.
      Ja bym naprzyklad nie przenocował w tym pensjonacie że względu na chamstwo właścicieli a nie że względu na opinie gości.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: na każdą negatywną ocenę mają ten sam schemat - gość był skąpy, gość przywiózł psa i gość sam nie zapłacił, a zrobił to ktoś za niego (matka, znajomi, etc.). Także sądzę, że to standardowe zarzuty wobec gości, które mają sprawić, że czytający opinie uznają gościa za nienormalnego, a tak naprawdę jest inaczej.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: A wystarczyło odpisać coś w rodzaju:

      "Bardzo nam przykro, że informacja o godzinie rozpoczęcia doby hotelowej do Pana nie dotarła. Dołożymy starań, żeby ta informacja była lepiej widoczna dla naszych gości."

      Właściciel odpisuje coś takiego i wcale nie musi niczego zmieniać. Koleś piszący opinię czuje się połechtany po ego (bo przecież właściciel przyznał mu rację), a inni zainteresowani widzą, że właściciel się stara.

      Tylko i aż tyle.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee ale oczywiście ze doba hotelowa nie zaczyna się od 6 ale jeśli ktoś o tej godzinie zawita, co na pewno nie zdążą się często, zawsze można go "przechować" gdzieś w restauracji, lobby itp czy choćby wziąć bagaże i przechować do tej godziny.

    •  

      pokaż komentarz

      @Sankullo: @BrittaAndersson: @sowiq: Ja rozumiem, ale po co? Skoro na wykopie jest tylu ludzi którzy mają się za nic i lubią jak ich się poniża? W sumie to lepiej dla was i ogólnie wszyscy zadowoleni. Wy - macie mnóstwo biznesu, co prawda najgorszego sortu... takiego który nie chce płacić, jest tępy i nie wie co to szacunek (no ale jak wam nie przeszkadza to spoko) - ja, nie muszę się użerać z kretynami.

      A kretynowi też się krzywda nie dzieje bo jego "ego" jest dostatecznie uchuchane i dopieszczone przez was :) Poza tym ja wierzę w szczerość. Miałbym udawać, że można zrobić coś więcej żeby człowiek niedoj%$@ny umysłowo zrozumiał co to doba hotelowa, niż napisać mu to na pierwszej stronie rezerwacji? Albo że mnie obchodzi jego choroba umysłowa, chamstwo i głupota?

      Ja bym po takiej akcji z waleniem w drzwi o 6 rano i pretensjami - od razu tą rezerwację anulował i niech sobie koledzy wykopki zarobią :)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: ja też wierzę w szczerość - że opinie klientów są szczere, a janusz biznesu nie potrafi przyjąć krytyki i się zacietrzewia i gotuje sam w sobie i, nie mając za grosz kultury, zaczyna rzucać oszczerstwami, które mają zdyskredytować osobę wyrażającą negatywną opinię. Bo pisanie, że klient to żebrak, pijak i osoba niesamodzielna to nie jest szczerość, a chamstwo.

    •  

      pokaż komentarz

      @BrittaAndersson: No niby tak, ja bym się jednak trzymał faktów. To, że ktoś zamawia pokój od 15 a później ma pretensje że o 6 nie mógł wleźć znaczy na pewno, że jest niedoj!$?ny umysłowo... pewnie na 99% jest też biedacebulakiem, ale to jednak spekulacja :)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: co jednak w żaden sposób nie usprawiedliwia chamstwa osoby wynajmującej jakiś obiekt.

    •  

      pokaż komentarz

      @BrittaAndersson: No dokładnie i o tym mówię, jak ktoś jest chamem i kretynem to ktoś inny powinien mu to uzmysłowić. To też z pożytkiem dla ciebie, bo ty też kiedyś pójdziesz do pracy i na pewno raz na jakiś czas tępe bydło będzie po tobie darło mordę. Ja pracowałem z ludźmi, nie warto na to przyzwalać, tylko ci normalnych klientów odstraszą.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: chodziło mi o chamstwo właściciela budynku. Można ludziom uzmysławiać ich jakieś pomyłki, nie używając obraźliwych słów. Odrobina kultury i się da.

    •  

      pokaż komentarz

      @Amelie: Wystarczyło by trochę dobrej chęci i kultury. Pytanie jeszcze jak zostali potraktowani goście na miejscu skoro wystawiają taką opinię na ten temat. Gdyby rozmowa była miła na miejscu i jakoś sensownie rozwiązana to raczej nikt nie zostawiłby komentarza.
      Tak mi się wydaje, że ktoś zostawia negatywną opinię tylko dla tego, że coś go poirytowało na miejscu.

    •  

      pokaż komentarz

      @BrittaAndersson: Wiesz, jest taki "sort" klienta któremu się wydaje że ma 5 złotych dlatego ty jesteś śmieciem. I to jest właśnie ludzki śmieć. Sam byłem parę razy świadkiem jak taki śmietnik (zwykle grupowo) - psychicznie znęcał się na obsługą.

      Ogólnie to mylisz się, bo do takich ludzi inny język nie trafia. Musisz powiedzieć raz i dosadnie "wypierdalać" i tego się trzymać. Wiem, że zaraz pewnie stulejarnia mnie zje... no ale jak ktoś jest przynajmniej bogatym tępakiem i chamem... i płaci... to ewentualnie można jeszcze to chamstwo znosić :)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: ja również pracuję z ludźmi. Nigdy nie musiałam używać wulgarnego języka, by dojść swoich racji. Więc się da - jeśli już chcesz się odwoływać do osobistych doświadczeń.
      Jeśli osoba, która oferuje jakąś usługę, nie ma za grosz kultury, niech po prostu spodziewa się, że opinie o udzielaniu owej usługi nie będą najlepsze. Chamstwo nigdy nie jest odpowiednim rozwiązaniem - zwłaszcza zaś w tego typu branży.

    •  

      pokaż komentarz

      @sowiq: no ale burak i tak tego nie rozumie

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee a po czym przyjąłeś, że goście naprawdę przyjechali o 6 rano? Po chamskim komentarzu właściciela?

    •  

      pokaż komentarz

      Generalnie co się dziwić, idiota który myśli że doba w hotelu to znaczy od dzisiaj 6 rana do pojutrze wieczorem

      @MiniHoneybee: W zeszłym roku wynajmowałem pokój w kwaterze. Doba hotelowa kończyła się o 12, a pociąg miałem o 20. Właściciel pozwolił mi zostać te dodatkowe 8 godzin, kwatera miała cześć wspólną z kanapami, jeszcze dostałem herbatę za darmo.
      Tak powinno traktować się gości, a nie "koniec doby hotelowej, tam są drzwi, wypierdalaj".

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee zgadzam sie w 100%. Mieszkam i pracuje w miescie turystyczynym i bez takiego podejscia mozna zwariowac. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: nie rozumiem twojego podejscia. Kazde slowo napisane przez willa karpatia to dla Ciebie prawda objawiona, a goscie to na pewno sciemniacze. Masz goralska krew?

    •  

      pokaż komentarz

      @wyindywidualizowanyentuzjasta: Nie, tak nie "powinno" traktować się gości. Zapłaciłeś za konkretną usługę a właściciel poszedł ci na rękę i w tym momencie jeśli ci się wydaje, że to coś co się "należy" i nie zostawiłeś napiwku - to jesteś burakiem.

      No niestety przykro mi bardzo, to że ci się coś ubzdurało i nie umiesz sobie ogarnąć transportu - nie daje ci prawa do darmowych usług, bo to nie wina właściciela że nie umiesz sobie ogarnąć pociągu.

      @thrawn41: Nie mówię, że każde ... ale nie podobają mi się te pomówienia pisane przez umysłową tępotę na podstawie relacji jednej ze stron. Zwłaszcza, że właściciel ma sporo racji.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: Nie wiem dlaczego Cię zminusowali, ale teraz chyba wykop potrzebuje jakiejś nowej wspólnej akcji po tym jak danielmagical okazał się patusem i już nie mają komu nosić kebabów. XD

    •  

      pokaż komentarz

      @saser91: Mentalność żebracza... zły "prywaciarz" nie chce robić za darmo i się uśmiechać :D Plus generalnie głupota bo oni też pójdą kiedyś do pracy i też taka biedo-patola będzie nimi pomiatać.

      To jakaś mega groteska syn jakiejś baby pisze "opinię" odnośnie biznesu z którego nawet nie korzystał na podstawie relacji matki... I jeszcze się odgraża, że cała rodzina która tam nawet nie była zacznie pisać opinie :D A wykop kręci gówno-burzę opartą o oszczerstwa jakiejś grupki cebulaków z której zdaje się jedna osoba może w ogóle się wypowiadać...

      ale teraz chyba wykop potrzebuje jakiejś nowej wspólnej akcji po tym jak danielmagical okazał się patusem
      Mnie ogólnie zadziwia ta mentalność patusa - posłać dychę patologii która chodzi wiecznie naj%@?na i leje matkę, ale zapłacić za swój rachunek to ŁOLABOGA, PANIE, NIGDY! Jak śmiesz w ogóle śmieć mówić, że hotel to normalna usługa i masz dostać to za co było zapłacone...

      Ja jednak jestem tak jak pewnie ty - zwolennikiem płacenia w pierwszej kolejności za swoje rachunki a później za cudze kebaby a nie najpierw "wspieram" patusa a później jak mam za coś zapłacić - to żebrzę i bredzę o jakiejś "gościnie" :) W gościnę i za darmo to się chodzi do znajomych a nie do obcego chłopa.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: Takie rzeczy jak są opisane tam dzieją się na porządku dziennym w hotelu. Sam pracowałem w hotelach, różnych hotelach i naprawdę ludzie mają wyjątkowo zryte berety. Ktoś po prostu nie wytrzymał i zaczął pisać to co myśli. W tej branży takich rzeczy się nie robi, dla tego mówi się że kelner, hotelarz to praca dla młodych. Ale to dlatego, że szybko się wypalasz, bo jak sto razy dziennie słuchasz, że na zdjęciu restauracji hotelowej łyżeczki miały inny wzór rączki i oni za to nie zapłacą i to skandal jest, albo ktoś robi zdjęcie musztardy i wrzuca potem na forum z restauracjami, że musztarda u niego na talerzu wygląda jak kupa i daje maks 2 gwiazdki to idzie tych ludzi po prostu sztachetami przez łeb.

    •  

      pokaż komentarz

      @saser91: i dlatego można napisać potem, że gość to pijak i z nieślubnego związku?

    •  

      pokaż komentarz

      @pilot1123: Jak już Ci nie zależy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @saser91: tam biznes się i tak będzie kręcił dalej :D

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: widzę, że potrafisz sobie dorobić całą historię życia człowieka, jego upodobania, zwyczaje i to jak wygląda na podstawie jednego wpisu w internecie ( ͡° ͜ʖ ͡°) gdyby Ci ludzie napisali "właściciel ch*j żarcia jak dla dziecka" to ja rozumiem ale wszystkie te wypowiedzi są kulturalne i normalnie napisane. Nic nie usprawiedliwia chamstwa, przytyków i trzy razy niższego poziomu ze strony właściciela który przecież powinien być osobą poważną, odporną na chamstwo (którego w wypowiedziach klientów nie ma!), umiejącą się zachować w każdej sytuacji.

      Masz się za wszechwiedzącą i najmądrzejszą osobę na tym portalu ale niestety jesteś tylko smutną stuleją, która naczytała się profili "Polaki-Cebulaki" i powtarza jak papuga to co tam napisali ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      który przecież powinien być osobą poważną, odporną na chamstwo
      @powaznyczlowiek: Ja tam wierzę w równouprawnienie :)

    •  

      pokaż komentarz

      @powaznyczlowiek: > widzę, że potrafisz sobie dorobić całą historię życia człowieka, jego upodobania, zwyczaje i to jak wygląda na podstawie jednego wpisu w internecie

      Masz się za wszechwiedzącą i najmądrzejszą osobę na tym portalu ale niestety jesteś tylko smutną stuleją

      Cóż za ironia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: a ja wierzę w to, że jak ktoś się bierze za biznes i bycie kierownikiem to powinien być na znacznie wyższym poziomie (od finansowego przez poziom wychowania) niż szary Kowalski. Zresztą podkreślam jeszcze raz - klienci nie byli chamscy w wypowiedziach więc nawet w kontekście równości pasowałoby odpowiedzieć im podobnymi słowami

    •  

      pokaż komentarz

      @saser91: a może ja też jestem stuleją i inną stuleję poznaję na 100km? ( ͡° ͜ʖ ͡°) zwłaszcza, że do dyspozycji mam nie jeden anonimowy wpis tylko całkiem sporą tyradę (looknij sobie wyżej na komentarze) ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie mam się za wszystko wiedzącego

    •  

      pokaż komentarz

      a ja wierzę w to, że jak ktoś się bierze za biznes i bycie kierownikiem to powinien być na znacznie wyższym poziomie

      @powaznyczlowiek: No i fajnie, to sobie bądź zahunaknym lokajem i radośnie wypinaj tyłek, nie mam nic przeciwko :D Taki biznes jest bardzo potrzebny bo zgarnia z rynku pewien sort "najbardziej wymagających" klientów (tzn. ten który tylko wymaga a nigdy nie płaci :)

      Zresztą podkreślam jeszcze raz - klienci nie byli chamscy
      To jednak chyba trochę upośledzenie jeśli nie widzisz chamstwa w tym, że się z kimś umawiasz na 15 a później o 6 rano mu nap@#@%??asz po drzwiach i jeszcze na koniec masz do niego pretensje o to, że nie umiesz czytać :)

    •  

      pokaż komentarz

      (tzn. ten który tylko wymaga a nigdy nie płaci :)

      @MiniHoneybee: No moim zdaniem jednak trochę na wyrost oceniłeś tych ludzi - praktycznie w każdym komentarzu znajduje się pochwała (kolejno: czysty pensjonat, malownicza okolica, mili ludzie, niewygórowane ceny, huśtawka, wifi, miły pobyt -
      spartolony przez godzinę hotelową - ale jednak miły). No tak nie piszą ludzie, który mają wyłącznie roszczeniową postawę - tacy ludzie urządziliby masową nap@$%%%$ankę a na koniec wysłali pismo o zwrot kosztów pobytu

      To jednak chyba trochę upośledzenie jeśli nie widzisz chamstwa w tym, że się z kimś umawiasz na 15 a później o 6 rano mu nap!@!$!%asz po drzwiach i jeszcze na koniec masz pretensje :)

      nie no chwilkę - to akurat napisał właściciel i nie ma żadnych dowodów na to, że sytuacja tak wyglądała ( ͡° ͜ʖ ͡°) chyba, że wiesz coś więcej to podrzuć bo jak na razie wiemy na podstawie innych przykładów, że właściciel to niezły kłamczuszek i lubi zmyślać historie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: Też byłem ostatnio w Zakopanym ale godziny doby hotelowej to już k@%$a przesada. W moim przypadku były to godziny 16-11. Rozumiem posprzątać wymienić pościel ale bez przesady. Za wcześniejszą możliwość zameldowania się w pokoju(nawet godzinę dwie) każą dokupić pół doby hotelowej. Można się śmiać ale te obrazki z górskimi żydami nie wzięły się z niczego :P

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: Przestan sie kompromitowac i skoncz pisac glupoty. Az oczy bola od czytania Ciebie.

      Rozwaz tez usuniecie konta.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: kilka razy w życiu zdarzyło mi sie zawitać do hotelu na długo przed rozpoczęciem doby hotelowej - najcześciej wynikało to z godzin przylotu samolotu. I np. W nowej zelandii pojawiłam sie o 6:30 rano - pani w recepcji zamknęła nasze bagaże w pomieszczeniu przy recepcji, zaprosiła na herbatę do restauracji i nadała priorytet, zeby nasz pokój był sprzątany w pierwszej kolejności. Tym sposobem o 11 juz byliśmy w pokoju. Nikomu krzywda sie nie stała, wszyscy byli mili i normalni. Podobnie wyglądało to w Korei i Malezji. Skad wiesz, ze goście nie przybyli do Zakopanego tak wcześnie wlasnie ze względu na ograniczenia w transporcie? I liczyli, ze zostaną potraktowani tak jak powinno sie ich potraktować? Tzn. Przechować bagaże, zaproponować kawę/herbatę i dac poczekac az pokój bedzie gotowy?

    •  

      pokaż komentarz

      wypociny jakichś januszy-cebulaków

      edukowania debili,

      @MiniHoneybee: Język identyczny z używanym przez przedstawicieli "willi":)

    •  

      pokaż komentarz

      No dokładnie i o tym mówię, jak ktoś jest chamem i kretynem to ktoś inny powinien mu to uzmysłowić.

      @MiniHoneybee: i właśnie tym sposobem staramy ci się to powiedzieć.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: Widać, że jesteś takim samym bucem jak ci właściciele. Pewnie stosujesz podobne praktyki i dlatego tak zaciekle ich bronisz ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Rv0000: Oczywiście, selekcja klientów to podstawa w jakimkolwiek biznesie gdzie jest kontakt z ludźmi i który ma dobrze działać. No chyba, że jesteś korporacją i na obsługę debili i bucy cię stać ... wtedy to można potraktować jako koszta marketingowe :)

      Wiesz, średnia na tym portalu to pewnie jakieś 12 lat... ludzie dorosną, pójdą do pracy i zrozumieją.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: ty tam pracujesz, że takie kocopoły p#?%#!?isz?

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopnieta: Nie, ale pracowałem w usługach przez jakiś czas, to do jakiego chamstwa i głupoty przeciętny przygłup może się posunąć żeby zaoszczędzić 100 zlotych łącznie z fałszowaniem dokumentacji bankowej czy faktur VAT... to ja bym w to nie uwierzył gdybym tego na własne oczy nie widział.

      I oczywiście zawsze taki klient uważa się za niedoj@!? z mnóstwem problemów które masz za darmo rozwiązywać, więc ty i "zła firma" robicie mu krzywdę :) Ja się tego roszczeniowego p@#%%?$enia nasłuchałem tyle, że mi wystarczy do końca życia... to ilu cebulaków posłałem na skraj śmierci bo ośmieliłem się po 2 tygodniach przypomnieć o opłaceniu faktury w nieodpowiednim czasie - nie zliczę :D

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: jesteś tak durny, że cię nie powinni dopuścić do pracy z ludźmi, ba, nawet zwierząt by mi było szkoda.

    •  

      pokaż komentarz

      @wykopnieta: Ale dokładnie tak to działa i to promuję. Nie pracuje się z ludźmi których się nie lubi i prezentują pewne patologiczne zachowania. Szkoda zdrowia. Właściciel dawnej firmie miał trochę inne podejście, więc w odróznieniu od tych wszystkich wykopowych ekspertów - zamiast jojczeć - zrobiłem po swojemu skoro wiedziałem lepiej :) Na szczęście się okazało, że to działa. Można odsiać kretynów i wtedy pracujesz mało, komfortowo a zarabiasz o wiele więcej...

      Takich wiecznych cierpiętników z syndromem mesjasza którzy chcą wszystkim mówić co mają robić - jak ty - to się filtruje od razu. Zwykle jeszcze są biedni (głupota często idzie w parze) i zaraz po litanii żali, jak to inni nie okradli, wyzyskali i się nie pochylili nad losem 40-to letniego chłopa - pada magiczne zdanie "a nie dałoby się tak po taniości jako". Nie mam czasu, mam inne zlecenia, zarobiony jestem. Szkoda zdrowia, od naprawiania komuś życia i przystosowywania go do uczestnictwa w społeczeństwie są coache, terapeuci, psycholodzy... naprawdę jeśli ktoś jest aż tak upośledzony, że nie ma auta, nie ma przyjaciół, nie umie nawet sprawdzić rozkładu jazdy PKP ani przeczytać tych 2 zdań które opisują co kupił... ba, jak jest już tak upośledzony że nawet nie umie zadzwonić i zapytać... to naprawianie tego przy wysłuchiwaniu pretensji - to moim zdaniem nie jest zadanie hotelarza bo tu potrzeba specjalistycznych kompetencji z zakresy psychologii. Tym bardziej, że tacy ludzie nigdy niczego oprócz własnego "nieszczęścia" nie potrafią docenić bo tak zostali wychowani (czy może odchowani). Więc to ma tyle samo sensu co... na przykład kopanie niekończącego się rowu gdzie za każdy wykopany metr dostajesz z liścia po gębie :)

      Wiecznie zwieszona gęba, niezadowolenie ze wszystkiego i szukanie dziury w całym ma toto po prostu wpisane w geny.

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: odleciałes i najwyraźniej nie rozumiesz o co tu w ogóle chodzi :) to nie jest odrzucanie jakichś roszczeń klientów - właściciel po chamsku odpowiada na opinie (wcalenie najgorsze) mimo że nie ma żadnego powodu żeby to robić. To nie jest filtrowanie debili tylko agresywny atak bez sensu. On ich nie ignoruje nie olewa nie puszcza bokiem tylko pisze jakieś elaboraty w których masturbuje się nad tym kim on to nie jest

    •  

      pokaż komentarz

      @powaznyczlowiek: Ja mam taką politykę, że olewam bo szkoda czasu... ale gościa po prostu rozumiem...

    •  

      pokaż komentarz

      @no ale jak ktoś jest przynajmniej bogatym tępakiem i chamem... i płaci... to ewentualnie można jeszcze to chamstwo znosić :)
      @MiniHoneybee: fajnie masz w domu. Jak ktoś ma kasę to może ci w twarz napluć... no bo przecież ma kasę. Ja pierdziele z kim ja tu siedzę...

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee dzien dobry panie wlascicielu willi

    •  

      pokaż komentarz

      @Sankullo o wlasnie, dla ciebie + a dla tego wyzej -. I wyszlo na zero( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: tylko widzisz, jesteś taki oświecony, zdeterminowany i z psychologią społeczną za pan brat, ale jednak najprostszych wniosków wyciągnąć nie potrafisz. Bo co, jeśli znaczna część twojej klienteli, to również "upośledzeni", którzy utożsamiają się z tamtym "upośledzonym" i zaczynają podzielać jego zdanie? I wszyscy mają w portfelach pieniądze do wydania, potencjalnie u ciebie? Ty myślisz, że jak PR-owiec napisze Ci w odpowiedzi na posta "przepraszamy, ubolewamy, że nie usatyfackjonowaliśmy pana w 100%, następnym razem miło pana zaskoczymy", to naprawdę tak myślą i chodzą przez parę minut na kolanach wokół biurka? Nie, po prostu wiedzą, że może twój hajs się jeszcze kiedyś u nich pojawi, a co ważniejsze hajs tych, co to przeczytają. A przed monitorem mają z ciebie p%@$ę.

    •  

      pokaż komentarz

      @sowiq: No ale czemu odpisywać coś co nie jest prawdą? Czemu łechtać ego klienta-debila i przyznawać mu rację? Wychowujemy w ten sposób roszczeniowych dzbanów, którzy traktują bardziej niż dosłownie zasadę "klient nasz pan". Zgadzam się, że odpowiedź jest chamska i nie tak powinna wyglądać, ale moim zdaniem bardziej w ten sposób:
      "Bardzo nam przykro, że informacja o godzinie rozpoczęcia doby hotelowej do Pana nie dotarła. Jednak ogólnie przyjętą praktyką w hotelarstwie jest, iż doba hotelowa zaczyna się w godzinach popołudniowych. W przypadku potrzeby niestandardowego rozpoczęcia doby hotelowej, prosimy o wcześniejszy kontakt - pomoże to uniknąć tego typu nieprzyjemnych sytuacji."

    •  

      pokaż komentarz

      @MiniHoneybee: Widzę, że coś wiesz o wychowaniu tych ludzi "gorszego sortu", ciekawe skąd? Czytam twoje wpisy pod znaleziskami nt Willi Karpatia i nie dowierzam, jak można być tak ograniczonym i jak można tak wyrokować. Twoje dywagacje wyglądają mi na takie tanie komentarze, jak w grupie kolegów wyśmiewa się zły dzień w pracy słabymi epitetami żeby tylko poprawić sobie humor - tylko to wszystko masz jakoś spotęgowane jakbyś miał dość. Rozumiem obsługa klienta często ma to do siebie, że dostaje się w kość, ale ktoś tu chyba sobie z tym nie radzi. Zmień branżę i usuń konto. Albo odwrotnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Dziwne, że jeszcze im ten biznes jakoś się utrzymał do tej pory, przy takim podejściu do klienta...

    •  

      pokaż komentarz

      @szyna18: Bardziej bym się zdziwił, gdyby nadal działali sprzedając 2 doby albo 3 obiady w cenie 1 :)

    •  

      pokaż komentarz

      @szyna18: Sposób prowadzenia strony hotelu to po prostu jest typowy strzał w kolano. Wygląda to tak jakby admin to co pomyśli od razu wypisywal na stronie. W biznesie nawet jak klient nie ma racji, albo co gorsza jest głupkiem to jednak lepiej mu przyznać rację, zaproponować coś jako zadośćuczynienie i obiecać poprawę. Ciekawe co będzie dalej w tej aferze i czy bagiety juz o 6 zawinęły Białka ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @szyna18: nie stawiają na powracanie klienta. Nowych jest dostatecznie dużo - przyjadą, rozczarują sie, następny proszę. Do tego to nie jest centrum Zakopanego, zatem cen nie wyśrubują nie wiadomo jak wysoko, ale za to mogą pisac co chcą. Widac na profilu FB jak udostępniają wpisy innych, stwarzając wrażenie innego miejsca niż jest. „Nowego turystę” to przyciągnie. No i jakoś sie kręci... No ale teraz bedą musieli sie jakoś wkupić w laski Internetu.... No nie wiem, moze darmowy weekend dla każdego Wykopka? ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Poldi7777: To co mówisz to jest PRowy mokry sen, który zdecydowanie lepiej wygląda w podręcznikach niż na żywo. Wiadomo, że powiedzieć przepraszam - rzecz jak najbardziej ludzka, ale zadość-uczynienia w Polsce rodzą tylko kolejne problemy. Nigdy nie wiesz, czy przypadkiem nie trafisz na grażynę i seboxa którzy postanowią przekazać swoim znajomym że "hehe, powiedziałem, że znalazłem gówno w bułce i dali mi za to bon 50ziko na kolację hehe". Potem trafi się cała plaga takich zażaleń i w rzeczywistości będą skarżyć się na wyimaginowane problemy - brud pod szafą, zakłócanie ciszy nocnej przez sąsiadów, brak węgla do grilla w styczniu. Miałem nieprzyjemność studiować hotelarstwo - zadość uczynienie to jest ostatnia z polecanych metod rekompensaty dla Polaków i używana jest jako dzika karta jeśli klient ma naprawdę uzasadnione problemy. Oczywiście nie usprawiedliwia to admina ich FP który jak furiat rzuca się do klientów, za każdym "urazem". Twierdzę tylko, że są rzeczy osiągalne i nieosiągalne w sferze negocjacji o jakość.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grzabek: przecież nie trzeba dawać gościom żadnych voucherów czy coś takiego za każdą negatywną opinię. Wystarczy nie być burakiem i nie odpowiadać chamsko na nieprzychylne komentarze.

    •  

      pokaż komentarz

      @Vincenzo: To było odwołanie do wypowiedzi @Poldi7777: w której sugerował, że warto wręczyć zadośćuczynienie. Napisałem też, że nic nie usprawiedliwia zachowania tego furiata który prowadzi ich FP. Wiem, że długie posty bywają nudne, ale jak już zamierzasz na jakiś odpowiadać to proszę, przeczytaj go do końca ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @Kangur100 wolałbym wypoczynek w domu niż u nich, nawet za darmo.

  •  
    d............t

    +189

    pokaż komentarz

    To ja może opowiem historię sprzed roku. Mam znajomego Janusza, który prowadzi kilka lokali gastronomicznych (jest właścicielem). No i Janusz wymyślił sobie, że fajnie by mieć jakiegoś fejdżbuka, bo teraz wszyscy mają. A że nie miał czasu (czyt. nie znał się) to zatrudnił do tej roboty jakiegoś studenciaka (niech będzie Robert), któremu płacił (z opóźnieniem i z płaczem) 200 zł miesięcznie.

    Robert na każdą negatywną opinię o lokalu, jedzeniu odpisywał:
    "Bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji. Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Postaramy się zmienić na lepsze! W załączeniu kupon rabatowy" itd.

    Kręciło się tak przez dwa lata, dopóki Janusz nie stwierdził: "e, Anon weź mnie tu naucz tego fejdżbuka". Szkoda było mu tych 200 zł więc Roberta zwolnił i sam zaczął odpisywać na uwagi Klientów. Na początku to było nawet zabawne:
    - Panie Janusz, pizza przyjechała zimna
    - nie masz pan piekarnika w domu???? - odpisywał Janusz, śliniąc się

    Później było już tylko straszno i ciemno.
    - w lokalu XXX było dziś dosyć brudno, nikt nie sprzątnął szklanek po poprzednich klientach
    No i tu Janusz nie wytrzymał:
    - GOTUJ SE SAMA W DOMU JAK NIE PASI, A W OGÓLE PO Ch!! PRZYŁAZISZ, ŻEBY TYLKO NARZEKAĆ?
    No i standardowo, jak Janusz nie wiedział co odpisać, to: JESTEŚCIE Z KONKURENCJI HUR HUR

    Imby trwają do dzisiaj, ale z tego co wiem chyba Janusz wyłączył możliwość recenzji i postowania?

    TAK DRODZY WŁAŚCICIELE LOKALI JAKICHKOLWIEK:
    NIE BIERZCIE SIĘ ZA PR WŁASNEJ FIRMY. To prawie zawsze kończy się porażką.

  •  

    pokaż komentarz

    Widać że właściciele nie są studentami i trójek nie lubią

    pokaż spoiler Tym gorzej dla nich bo tego przedmiotu chyba nie zaliczą (✌ ゚ ∀ ゚)☞,

1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 następna