
Willa Karpatia - słowo od właścicielki
Szanowni Państwo, jako właścicielka i osoba zarządzająca Willą Karpatia chciałabym odnieść się do wczorajszego wpisu w serwisie wykop.pl związanego z naszym pensjonatem. Jest mi ogromnie przykro, że doszło do sytuacji, w której zaufana osoba obsługująca profil FB Willi Karpatia udzielała...
+1777
pokaż komentarz
Jeśli to prawda i konto nie jest fejkowe, to @villa-karpatia - dobry krok. Gdybyście zrobili go na samym początku, nie byłoby sprawy. A tak - mleko się porozlewało. Ale, przynajmniej moim zdaniem - lepiej późno, niż wcale.
+582
pokaż komentarz
@iosnin o jeden dzień za późno....
+412
pokaż komentarz
źródło: kermit.jpg
+2590
pokaż komentarz
@iosnin: To wygląda na konto kogoś z agencji, kogoś kto zaoferował im swoje usługi. Nie wierzę, że jest to post właścicieli.
+100
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia: w internecie to cała wieczność :)
+381
pokaż komentarz
@iosnin: @villa-karpatia Jaki będzie rabacik na hasło "wykop.pl" ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pani się podobno licytowała o nawet 2zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+496
pokaż komentarz
@snx: Tak to właśnie działa - na tym polega profesjonalizm. Właściciel nie musi ogarniać sociali, ale powinien zatrudnić kogoś, kto robi to w jego imieniu.
+160
pokaż komentarz
@iosnin: Tak, ale sytuacja na miejscu pewnie sie nie zmieni wiec co z tego, ze beda ladniej pisac w internecie skoro poziom obslugi pozostanie dyskusyjny.
+686
pokaż komentarz
Ale, przynajmniej moim zdaniem - lepiej późno, niż wcale.
@iosnin: xD a skisnę jak osobą prowadząca fb... była właścicielka xDDD
+30
pokaż komentarz
ZAKOP!!!!!!!!!!
-3
pokaż komentarz
@Grzesiek_astronaut: To faktycznie byłoby hmm... "zabawne" to chyba zbyt mało dosadne słowo ;).
-51
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+728
pokaż komentarz
Chciałam równocześnie poinformować, że w związku z zaistniałą sytuacją od dzisiaj sprawy związane z prowadzeniem profilu FB przekazałam do agencji marketingowej, która będzie to robić w sposób bardziej profesjonalny niż dotychczasowi pracownicy Willi Karpatia.
@snx: agencja marketingowa już zadziałała tym wpisem
+680
pokaż komentarz
@snx: Pismo zbyt dobrze napisane, raczej pisane przez profesjonalną obstawę.
+274
pokaż komentarz
@snx: nawet jeśli nie pisała tego właścicielka, to wynajęcie agencji marketingowej, która w imieniu właścicieli sprząta cały ten PRowy burdel, to dobry ruch.
a właściciele powinni tej całej cioci zaproponować jakiś domek/Apartament na weekend dla 2 osób albo przynajmniej oddać kasę za feralnego Sylwestra. i to w ramach zadośćuczynienia za straty moralne.
+66
pokaż komentarz
@snx napisane jest że powierzyli to agencji. Ktoś dostał pełnomocnictwo i ogarnął wpis na wykopie.
+1495
pokaż komentarz
@iosnin: Z całym szacunkiem dla wszystkich zainteresowanych, ale według mnie - gówno prawda. Chamskie, pozbawione profesjonalizmu, oczerniające komentarze kierowane do niezadowolonych gości pojawiały się na facebooku, trip advisorze i innych portalach. Pojawiały się one (ba, są dostępne nadal) od dłuższego czasu. Bardzo dziwi mnie więc fakt, że dopiero po aferze na wykopie, właściciele postanowili bić się w pierś i nagle przepraszać. Jeszcze bardziej dziwne jest to, że dopiero teraz (czytaj: po konkretnej gównoburzy) "zauważono" niekompetencje "osoby prowadzącej fanpage" -> mam rozumieć, że wcześniej wszystko było okej? Jeszcze dziwniejsze jest to, że zanim afera obrała aktualnych rozmiarów, próbowaliście Państwo z tym walczyć -> choćby próbami skasowania pierwszego znaleziska. Tak szanowni Państwo nie robi się biznesu. Daliście Państwo brzydko mówiąc dupy, swoim buractwem, brakiem jakiejkolwiek kultury, a swoim żenującym podejściem do klienta tylko potwierdziliście wszechobecne stereotypy związane z góralami, góralską gościną, która nastawiona jest wyłącznie na portfel klientów. Musicie się Państwo jeszcze dużo nauczyć, że w dobie powszechnego dostępu do internetu, nie można od tak gnoić ludzi, którzy wydając u Was swoje ciężko zarobione pieniądze mają prawo oczekiwać usługi wykonanej na poziomie, a przede wszystkim SZACUNKU. Proszę zerknąć na firmy, które od kilkudziesięciu lat doskonale radzą sobie w branży hotelowej, które przetrzymały przeróżne kryzysy i kłopoty. Najważniejszy jest zawsze klient. To klient poleca Waszą usługę, ale również klient może Was kolejnych gości pozbawić. Nie mam zamiaru dociekać, kto z Państwa nie poradził sobie mentalnie z krytyką, ale odpowiadać na takową trzeba się nauczyć. Proszę potraktować to jako lekcje, a być może w przyszłości odpłaci się to tylko większą ilością gości. Na ten moment polecam się uspokoić, przeanalizować swoje zachowanie i spróbować wyciągnąć z tego konkretne wnioski. Sugeruję również zapoznać się z hasłem: "efekt streisand" i na przyszłość - starać się zakopywać topór wojenny zawczasu ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+175
pokaż komentarz
@snx: Też mam takie wrażenie że to robota pijarowca
+52
pokaż komentarz
@snx Dokładnie to samo pomyślałem, że chłopaki z branży już pracują.
+8
pokaż komentarz
gdyby to nie było fejkowe konto to byłoby zweryfikowane
@PszczolkaFajaa: wystarczy, że wrzucą ten tekst na willakarpatia.pl Zresztą mody już śpią, to pewnie dopiero jutro zweryfikowaliby konto.
-13
pokaż komentarz
@iosnin: Wygląda na fejk taki tekst i obrazek który można w internecie znaleźć. Chyba mulit jakiegoś mirka
+49
pokaż komentarz
@kayo: oczywiscie ze to robota PRowca :)
+13
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+41
pokaż komentarz
@snx: skoro sprawa trafiła na policję to pewnie również prawnik się pojawił -> podejrzewam, że to on doradził wystosować takie teksty
+9
pokaż komentarz
@iosnin: To wygląda na konto kogoś z agencji, kogoś kto zaoferował im swoje usługi. Nie wierzę, że jest to post właścicieli.
@snx też mam takie wrażenie
+1
pokaż komentarz
@iosnin: znalezisko z willa ma o 2k więcej wykopów niz zalezisko z Kamilem Stochem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+40
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: zakopywać topór - normalnie diament ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@PszczolkaFajaa: Ok. Czyli bitwa wygrana :)
+188
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+61
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: taka sama sytuacja jest w Kuchennych Rewolucjach. Janusze businessu tkwią w tym gównie stagnacji i braku profesjonalizmu latami a potem wołają o pomoc. Bo Janusz wymarzył sobie hotel/restaurację a gówno wie o biznesie.
-12
pokaż komentarz
stereotypy związane z góralami, góralską gościną
@niezwyciezony_baklazan2: ale ja bardzo proszę nie generalizować już! ( ͡º ͜ʖ͡º) I nie wrzucać wszystkich górali do jednego worka z Podhalańczykami, a tym bardziej zakopiańczykami. Zwłaszcza, że z Zakopanego większość górali dawno temu się wyprowadziła, a mieszkańcami jest, w dużej mierze, ludność napływowa.
+14
pokaż komentarz
@PszczolkaFajaa: Mi się też tak wydaje. Szambo wylało widzą że nie są w stanie tego kontrolować to wywiesili białą flagę. Zdali sobie sprawę że z internetem jeszcze nikt nie wygrał
+4
pokaż komentarz
@iosnin: Agencja prężnie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+5
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
0
pokaż komentarz
@snx w samo sedno ale uważam to za coś dobrego a nie złego. Jak jestem chory, leczyłem się "domowo" i przez to jestem prawie umierający to słucham sie lekarza jak cholera. To właśnie taka sytuacja.
-1
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2 Panie bakłażan2- zgadzam się z Panem
+95
pokaż komentarz
@iosnin Jak dla mnie kompletna bzdura, zrozumieli, że nie mają żadnych szans w konfrontacji z internautami i teraz szukają wyjścia awaryjnego, trochę na to za późno, nigdy w życiu nie uwierzę, że nikt wcześniej nie widział w jaki chamski sposób prowadzony jest ich fanpage, sam prowadzę firmę, ja oraz jedna osoba prowadzi media społecznościowe i jakoś widzę wszystko na bieżąco i trzymam rękę na pulsie.
-3
pokaż komentarz
@snx: kogoś inteligentnego przede wszystkim
+28
pokaż komentarz
1. Jeszcze w tym miesiącu personel Willi Karpatia wraz z kadrą zarządzającą odbędzie szkolenie podnoszące standardy komunikacji z klientami. Chcemy nadrobić nasze słabości komunikacyjne.
Jakis dowod poprosimy.
@iosnin: @villa-karpatia #afera #willakarpatia
+28
pokaż komentarz
@Grzesiek_astronaut: na 99% prowadzilit o wlasciciele moglbym sie zalozyc :D
-2
pokaż komentarz
Tak czy inaczej jest moc.
+284
pokaż komentarz
Jeśli to prawda i konto nie jest fejkowe, to @villa-karpatia - dobry krok. Gdybyście zrobili go na samym początku, nie byłoby sprawy. A tak - mleko się porozlewało. Ale, przynajmniej moim zdaniem - lepiej późno, niż wcale.
@iosnin: Cóż, trzeba przyznać, że ta akcja z pewnością przejdzie do historii wypoka. Zbiorowy autyzm w 24 godziny pokonał wieloletnie chamstwo i grubiaństwo. Nasze wnuki będą śpiewać pieśni o tym wspaniałym zwycięstwie. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Podsumowanie sytuacji po około 24 godzinach:
1. https://www.wykop.pl/link/4100149/willa-karpatia-atakuje-swoich-gosci/
2. https://www.wykop.pl/link/4100765/willa-karpatia-probuje-zastraszyc-wypok/
3. https://www.wykop.pl/link/4100831/willa-karpatia-poczatki-kariery/
4. https://www.wykop.pl/link/4101281/willa-karpatia-to-teraz-bajeczny-domek/
5. https://www.wykop.pl/link/4101357/willa-karpatia-450-opinii-sreddnia-1-5-gwiazdki/
6. https://www.wykop.pl/link/4101433/antyradio-artykul-o-willa-karpatia/
7. https://www.wykop.pl/link/4101597/willa-karpatia-strona-na-facebook-u-usunieta/
8. https://www.wykop.pl/link/4101691/willa-karpatia-odpowiada-na-moje-pytanie-telefon/
9. https://www.wykop.pl/link/4101869/pamietacie-wczorajsza-historie-z-hotelem-jego-wlasciciele-zawiadomili/
10. https://www.wykop.pl/link/4101997/bajeczny-domek-www-willakarpatia-pl-kanal-na-yt/#
11. https://www.wykop.pl/link/4102125/nie-podobal-sie-jej-sylwester-w-hotelu-personel-nazwal-ja-pijaczka/
12. https://www.wykop.pl/link/4102277/polski-hotel-msci-sie-za-negatywna-opinie-mocne-uderzenie-w-klientke/
13. https://www.wykop.pl/link/4101713/willa-karpatia-zamknieta-na-stale/
14. https://www.wykop.pl/link/4102371/willa-karpatia-slowo-od-wlascicielki/
#willakarpatia
źródło: wykop.pl
-18
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: Goscie byli, placili, rezerwacje na miesiace do przodu. Wlascicielami moga byc osoby, ktore patrzyly tylko na efekty i nie sprawdzali co sie dzieje na profilach. Co jest watpliwe bo sami maja konto na FB :D Ale snuje teorię
0
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia o jeden most za daleko
+9
pokaż komentarz
@iosnin: to pewnie jakiś MANAGER z UJ miał dostęp do konta na FB i pisał te wiadomości właściciele nie mieli żadnego wpływu na tą sytuację zostali oczernieni i postawieni w złym świetle ....... ( ͡° ͜ʖ ͡°) to teraz niech właściciele złożą wniosek do sądu o odszkodowanie od Tej osoby za starty moralne alkoholowe nieślubne dziecko ......i nas na bieżąco informują :) a kwotę 5000 tyś zł uzyskanego odszkodowania przekażą na badania nad maścią na ból dupy
+44
pokaż komentarz
@kayo: Też tak myślę, poza tym uważam że te posty na fejsie pisał któryś z właścicieli, bo nie wierzę żeby pracownik pozwolił sobie na takie coś.
+4
pokaż komentarz
@snx To oczywiste, nawet w tekście jest "Chciałam równocześnie poinformować, że w związku z zaistniałą sytuacją od dzisiaj sprawy związane z prowadzeniem profilu FB przekazałam do agencji marketingowej, która będzie to robić w sposób bardziej profesjonalny niż dotychczasowi pracownicy Willi Karpatia. Do czasu ustabilizowania zaistniałej sytuacji nasze profile społecznościowe pozostaną wyłączone.
Wspólnie z agencją podejmiemy również próbę odbudowy dobrego imienia,"
+8
pokaż komentarz
@rubellllOK: A czasem facebookiem nie zarządzał ktoś kto miał nazwisko Topór jak właścicielka ? ...
+7
pokaż komentarz
@Grzesiek_astronaut:
Jestem pewien, że tak było. Ten tekst zresztą napisała już agencja PR.
+66
pokaż komentarz
@staryhaliny: Niby tak ale napisać że to nie my i ja nie wiedziałam mimo że to właściciel prowadził Facebooka, właściciele zgłaszali na policję a level chamstwa utrzymuje sie od wielu lat, to jest żałosne.
I jeszcze ten tekst: wyślemy pracownikow na szkolenie jak byc miłym.
Frajerstwo w najczystszej postaci, pracownicy źli, komentarze nie my, my nic nie wiedzieli, my super i święci.
+78
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2 warto dodać że osoba zarządzająca social media nie ma dostępu do zapisu monitoringu. Ciekawe kto usunął profil na FB i zgłosił wykop na policję ( ͡° ʖ̯ ͡°) pewnie typ od facebooka
0
pokaż komentarz
@wredny_barteK: o to chodzi :D
+14
pokaż komentarz
Gdybyście zrobili go na samym początku, nie byłoby sprawy. A tak - mleko się porozlewało. Ale, przynajmniej moim zdaniem - lepiej późno, niż wcale
@iosnin: Głupoty piszesz. Tak jak na dobrych opiniach, dobre biznesy powinny się rozwijać i zarabiać tak na czymś takim biznes powinien stracić dość dosadnie i możliwe, że nawet powinno dojść do utraty takiego "biznesu".
Przy okazji tej ostatniej opinii wyszło na to, że wcześniejsze opinie były tak samo grubiańsko traktowane. Pewnie o wiele więcej takich sytuacji było na miejscu gdyż tak wygląda kultura i charakter właścicieli którzy uważają, że wystarczy tylko mieć chatę w górach i za to należą się dutki.
Głupie tłumaczenia po fakcie nie mają znaczenia gdyż to nie był jednorazowy wybryk po ostatniej opinii a ciągła sytuacja.
Normalny właściciel kontroluje co się dzieje w biznesie i w sieci na temat tego biznesu aby szybko prostować takie sytuacje. Naprawianie tego teraz jest tylko spowodowane nagłośnieniem tej sprawy co generuje realne straty dla właściciela który pewnie przez zaciśnięte złote zęby, przy użyciu firmy od PR wystosowuje taki komunikat.
+17
pokaż komentarz
@snx: dokłądnie! wystarczy zobaczyć że ten sam "poziom" odpowiedzi u nich był OD LAT.
+13
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: Od lat takie zachowanie było stosowane i nie podejrzewali że tym razem to nie zadziała. Tego typu starsze odpowiedzi i ataki były tolerowane latami więc można podejżewać że te wszystkie odpowiedzi i posty pisała właścicielka i teraz wstyd się przyznać do takiego chamstwa.
Za każdym razem był atak i obrażanie klienta oraz zwrócenie uwagi na szczegóły które mógł znać ktoś z właścicieli.
+22
pokaż komentarz
@iosnin ściema , właściciel nie wiedział co ktoś pisze na profilu? Oczywiście też nie wiedział że pensjonat zmienił nazwę? Spadło zainteresowanie wynajmem to zmienił ton, i tyle. Uczymy się na błędach, tylko że ten trochę będzie ich kosztował.
+4
pokaż komentarz
@snx No nie ? Zbyt formalnie napisany... Takie samo odniosłem wrażenie.
-2
pokaż komentarz
@Grzesiek_astronaut: To wyjaśni policja! ( ͡º ͜ʖ͡º)
+4
pokaż komentarz
@PozytywistycznaMetamorfoza: nie zapomnij że jako siły ONZ wystąpiły bagiety
+14
pokaż komentarz
Nasze wnuki będą śpiewać pieśni o tym wspaniałym zwycięstwie
@PozytywistycznaMetamorfoza: Wystawią nam pomniki ze spiżu.
źródło: gothic.net
+19
pokaż komentarz
@iosnin: Nie wierzę, żeby RMF bez udziału agencji dodał tak szybko news: http://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Podhale.-Wlascicielka-hotelu-atakujacego-za-krytyke-zabiera-glos?utm_source=wykop.pl&utm_medium=link-4102445
-3
pokaż komentarz
@gaucho16: Kamil też się bawił w Willa Karpatia? ;)
+11
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: Dokładnie tak samo sądzę. Chcą się wymigać sianem i wymyśloną "zaufaną osobą". Sami gównoburze ukręcili i ja nie zamierzam składać broni. Podnieśli ręke na nasz wykop - a my go obronimy.
-1
pokaż komentarz
Jeśli to prawda i konto nie jest fejkowe
@iosnin: 10 minut i sam bym takie założył jak i napisał tą notkę wyrażającą skruchę. Nawet mi się wydaje, że jakichś szablonów użyto przy jej tworzeniu, jakbym już widział wiele podobnych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
@Grzesiek_astronaut dokladnie tez tak mysle. Nie wyobrazam sobie zeby jakis pracownik , chocby nawet nie wiem jak glupi pisal takie komentarze. Raczej przypuszczam ze to jakas rodzina zatrudniona w biznesie rodzinnym
+1
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: też się zastanawiam nad opiniami od 2016r. Przecież te same odpowiedzi są od dawna. Jak dla mnie to ratowanie interesu. Niestety chamstwa i gburstwa nie ma się usunąć jednym wpisem.
-1
pokaż komentarz
@snx: Na pewno wpis został przygotowany i zredagowany przez agencję marketingową o której mowa. I bardzo dobrze! Właśnie po to ją zatrudnili. Daj Boże sprawa się ustabilizuje, klientka otrzyma rekompensatę, właściciele poprawią standardy, a internauci poczyszczą swoje wpisy. Czyli po prostu lepszy świat zbudowany po dwudniowej gównoburzy.
-1
pokaż komentarz
@kayo fajny awatar( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
@snx dokładnie. Sto procent się zgadzam z tymi słowami.
+1
pokaż komentarz
@iosnin: Jeśli to prawda a nie mydlenie oczu i granie na uczuciach. Teraz żeby się ratować powiedzą że to kosmici itd... ("To algorytm automatycznie usunął..." #pdk). A jeżeli to prawda to i tak w tym pensjonacie muszą dziać się cyrki jak niema nadzoru a tacy ludzie jak ta osoba odpowiedzialna za FB się tam panoszą.
-2
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: Trafiłeś w sedno. Góralska, dodam o siebie, również Kaszubska mentalność.
-6
pokaż komentarz
@Urzad_Celny: @kayo: @snx: @rastaque: Od razu zaznaczę że nie chcę nikogo bronić, a jedynie podzielić się moją opinią. Według mnie jest to wypowiedź Pani Krystyny. Parę lat temu pracowałem w firmie w której Pani Krystyna Topór wykupiła pakiet usług (powiedzmy że związanych z reklamą). Zapamiętałem ją ze względu na to charakterystyczne nazwisko. Pani Krystyna zawsze była miłą osobą. Nawet kiedy zawaliliśmy w realizacji to nie dzwoniła żeby nas opierdzielić i odgrażać się zerwaniem umowy. Była miła i wdzięczna za pomoc. Jak czytam tego posta to widzę w nim sposób wypowiadania się Pani Topór z jej maili w których wyjaśnia jakie poprawki chciałaby wprowadzić itp.
+3
pokaż komentarz
@iosnin: korpo formulka , copy past z jakies agencji zarzadzania kryzysami w socjal media, ba wiecej Agencja sama sie prawdopodobnie zglosila , bo chce miec ciekawy case, do swojego portfolio, takie moje domniemanie jak dzialaja agencje Prowe w Warszawie, kochaja takie gownoburze... mozna siebie wypromowac, sprawdzic kadry w boju..
Czlowiek/firma pracuje na reputacje cale zycie, ktore moze stracic w pare sekund, dlatego powierzanie ludziom chwiejnym emocjonalnie /swiezakom w agencjach profili /Fan page jest biznesowym sepuku w wiekszosci przypadkow
+14
pokaż komentarz
@wredny_barteK:
@rubellllOK: A czasem facebookiem nie zarządzał ktoś kto miał nazwisko Topór jak właścicielka ? ...
chyba ten obrońca sądów na lwie
. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .
źródło: Screenshot_2018-01-09-07-40-38_com.ksmobile.cb.png
-2
pokaż komentarz
@iosnin to co robimy :D
0
pokaż komentarz
@iosnin: Już widze jak taka prywatka ma cały zespół pracowników. ;]
+20
pokaż komentarz
@iosnin: Zgloszenie na Policje i grozby wobec Wykopu w przypadku nieusuniecia tematu tez byly kreowane przez zarzadzajacego kontem na Facebooku? Litosci.
+1
pokaż komentarz
@snx dokladnie. smierdzi mi ten wpis tak mocno ze w ekranie mi piksele wiedna a kabel do monitora zwinal sie w swinski ogonek. Skoro wczesniej podjela decyzje o zaangazowaniu policji, napisala do michala to doskonale wiedziala Co jest grant..o ile sama za tym od poczatku nie stala. Trudno mi o wiare I powatpiewam.
0
pokaż komentarz
To wygląda na konto kogoś z agencji, kogoś kto zaoferował im swoje usługi. Nie wierzę, że jest to post właścicieli.
@snx: napis mu łod razu, ze jo tej pani, cło, jo bede? jo bede???
+1
pokaż komentarz
@snx: mój wpis najwyraźniej był przedwczesny, proszę o minusy. Sądziłem, że akcja jednak podyktowana skruchą ale nie. Ścierwo rzucone psom.
-1
pokaż komentarz
@Grzesiek_astronaut że co sama się odsunęła od stanowiska z późniejszym zamiarem rozwiązania umowy? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
+2
pokaż komentarz
@iosnin: Oj pan z agencji marketingowej dostał hajs i ładnie napisał.
+3
pokaż komentarz
wynajęcie agencji marketingowej, która w imieniu właścicieli sprząta cały ten PRowy burdel, to dobry ruch.
@staryhaliny: zaloze sie ze sami tez na to nie wpadli. agencja sie do nich sama zglosila jak zrobilo sie glosno i przekonala ze posprzata. Wlasciciele by dalej w sądzie sprawiedliwosci szukali
-1
pokaż komentarz
@Re-volt dokładnie. Pitu pitu, a właściciele i tak syf w głowie. Przeprosiny bez merytorycznego odniesienia się do faktów, bez przeprosin za konkretne zaniedbania.
+3
pokaż komentarz
@fuckyt: https://www.wykop.pl/link/4102547/willa-karpatia-podsluchana-rozmowa/
+1
pokaż komentarz
@eliblue: @traumacleaner10: Ja też mam w poważaniu te ich "oświadczenie". Nabluzgali ludziom i myślą, że piękne słówka jakiejś tam agencji wszystko magicznie zmienią. Nie czytam nawet tych wypocin.
Niech sp!!#!$%ają :P
-1
pokaż komentarz
Ciekawe kim jest Pan Marek Topór dla Pani Krystyny Topór bo to chyba z nim "rozwiążą umowę o pracę". Jeżeli to mąż to chyba jeszcze rozwód, a jak brat? To naskarży na niego "u mamy". Podobno on był adminem ale nie wiadomo kto jeszcze. W każdym razie osoba odpowiedzialna za wpisy to burak nie z tej ziemi i żadne szkolenie PR tego nie naprawi. Chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa... ciężko.
-2
pokaż komentarz
@PszczolkaFajaa ma znaczek jest zweryfikowane.
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-1
pokaż komentarz
@PszczolkaFajaa cóż życie ( ͡º ͜ʖ͡º)
+1
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: To jest właśnie to o czym większość polskich przedsiębiorców nie ma pojęcia, czyli profesjonalna obsługa klienta. Nie ważne czy idziesz do mechanika, dentysty czy wynajmujesz domek w górach. Jesteś klientem, płacisz za coś kasę to należy Ci się szacunek i k@rwa nie ma od tego odstępstw! A jak tego nie rozumiesz to nadajesz się do tarmoszenia buraków a nie do prowadzenia biznesu.
-1
pokaż komentarz
@radzisz I ciupage też niech zakopią :D
-2
pokaż komentarz
@Dilldos interesujące
+4
pokaż komentarz
@walter-pinkman:
źródło: memegenerator.net
+3
pokaż komentarz
@iosnin:
.
.
.
.
.
@villa-karpatia - usuń konto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-4
pokaż komentarz
@rastaque: szczerze, nie sądzę, jest duże prawdopodobieństwo że mógł to być pracownik, co więcej uważam że ta jakiś kilkuletni - sam pracuje z klientami i przyznam że czasem potrafią zajść za skórę a jak się jest sfrustrowanym słabo opłacanym pracownikiem to jest wszytko możliwe
-1
pokaż komentarz
@iosnin: Za późno bo na wykopie zakopali Topór;)
0
pokaż komentarz
@iosnin: No i wyszło że w tym grama szczerości nie było
+2
pokaż komentarz
@americanstarspl
@turtelian
@rastaque
@IT-hej-ter
@MiczuTG
Przecież oczywiste jest to, że osoba (nawet jeśli istnieje) która zarządzała FP nie zgłosiła by tego na policję tylko właściciele - gdy nie to jescze można by uwierzyć w te słowa.
+1
pokaż komentarz
@iosnin: Pracownik od socjal media ma dostęp do monitoringu i,był całą noc na sali w sylwestra , wie kto kiedy za kogo płacił i w jakim pokoju było 5 osób i co robiły. Normalnie człowiek orkiestra
0
pokaż komentarz
@m0rgi: w samo sedno, tak właśnie górali widzę od lat.
+2
pokaż komentarz
@iosnin social-media-wykopken tutaj nie ma czasu na błędy i zwłokę. Jak wiadomo na tym portalu jest najwięcej fachowców z wszystkich dziedzin, nie mieli szans.
-1
pokaż komentarz
@IronHide można powiedzieć, że przewalili kasę ojca, który ciężko zapieprzał w latach 80 w azbeście w Czikago...
-1
pokaż komentarz
@Thorand po cholere, jak on ma dom o rzut kamieniem...
-1
pokaż komentarz
@DonMirabello gdzie tam, któreś z właścicieli latali po nocy z uchem przy klamce...
0
pokaż komentarz
@kotelnica taaa...ta pani to na pewno z Pomorza przyjechała a dialektu to się nauczyła w szkółce niedzielnej.
0
pokaż komentarz
@snx Przecież to oczywiste. Jednak nawet przeprosiny napisane przez kogoś i nieszczere, a podpisane swoimi danymi są lepsze niż żadne. Może ta sytuacja nauczy trochę szacunku i kultury, bo bądźmy szczerzy, o kulturę się rozchodziło i dlatego takie komentarze wykopków, a nie o standard oferowany przez pensjonat. Chyba że podejdą do tematu: zoba, zaplacono i porządeczek, jest już w internetach, hehehe. Niemniej, nawet jeżeli wszystko będzie na najwyższym poziomie, także ta nieszczęsna gastronomia od której się zaczęło, to niesmak pozostaje. Nawet jak zostanie wynajęty menadżer do prowadzenia pensjonatu, agencja od PR i wszystko będzie haulało tiptop to w życiu nie skorzystam, bo gdzieś z tyłu głowy wiadomym będzie, że zyski idą do niekulturalnych ludzi, bez grosza szacunku. Ciężko mi uwierzyć w zaufanego pracownika, który prowadził profil w firmie rodzinnej, ale rozumiem zabieg. Przyznanie się do wpisów bezpośrednio jest samobójstwem biznesowym.
-1
pokaż komentarz
@PozytywistycznaMetamorfoza I na ch$# ty spamujesz wszedzie tym obrazkiem?
0
pokaż komentarz
@iosnin: ale co lepiej późno niż wcale bo nie napisałeś! Mleko się rozlało czy co?
0
pokaż komentarz
@iosnin Łykasz bełkot marketingowców jak Jenna Jameson u szczytu kariery. Dla mnie zero wiarygodności i jest to wręcz żałosne. Na miejscu ciotka opa też rozmawiała i kłóciła się z "zaufana osoba" właścicieli? Z mikroafery, która kręci się zazwyczaj na weekend, tutaj wyszła prawdziwa afera Murzasichlegate i totalny, zmasowany atak kucy i tego nikt się nie spodziewał. Toporowie którzy jak widać po starych komentarzach, byli przyzwyczajeni do ciśnięcia swoim klientom, którzy nie do końca byli zadowoleni z pobytu i w tym wypadku też sądzili, że się odszczekują i rozejdzie się po kościach. Niestety szambo wylało się na pół internetów i trzeba się ratować. Wynajmować agencje PR to niestety już znak naszych czasów i dno dna. Wystarczyło zwykle"przepraszam" na początku i by wystarczyło ale góralowi to przez gardło nie przejdzie. Na pohybel z nimi.
0
pokaż komentarz
@niezwyciezony_baklazan2: z wikipedii
"Pod koniec 2017 roku do Internetu wpłynęło nagranie przerabiające utwór Golec uOrkiestra "Ściernisco". Zespół prawny braci Golec nieskutecznie podjął próby usunięcia nagrania w sieci, co przyczyniło się do szerzenia nienawiści wobec braci Golec[3]."
0
pokaż komentarz
@Re-volt to wtedy osoby które odwiedza to miejsce zostawia negatywne komentarze i niskie oceny.
pokaż spoiler
tak działa wolny rynek( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
@iosnin: bardzo spóźnione
+4
pokaż komentarz
@iosnin @LukCzu: @PozytywistycznaMetamorfoza:
źródło: 22fmuq.jpg
0
pokaż komentarz
@iosnin: W wielkim skrócie:
1. Pali mi się koło dupy, wszystkie media trąbią o moim chamskim zachowaniu które trwa od lat a nie od wczoraj
2. Zaczynam rozumieć, że nie wygram z internautami i czym jest potęga sieci społecznościowych
3. Robię szopkę z posypaniem łowy popiołem i następującą narracją:
- to ktoś inny pisał
- to nie moja ręka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W ogólnie nie rozumiem jak można aż tak nie dbać o swój wizerunek. Jak coś kupuje na allegro, czytam komentarze negatywne i odpowiedzi sklepu na nie. Błędy w wysyłce czy inne się zdarzają i to normalne w handlu, ale jak sklep odpowiada językiem pyskatego gimnazjalisty spod trzepaka, to już wiem jak mogę być potraktowany gdy będę np. reklamował towar.
0
pokaż komentarz
@guilmonn: To prawda - błędy nie powinny się zdarzać, ale prędzej czy później zdarzą się każdemu. I o ile nie ma ich jakoś wyjątkowo dużo, nikogo nie dyskwalifikują - o ile reakcja na nie jest rozsądna. W tym przypadku nie była. Rozsądne było za to zaangażowanie agencji, ale - jak widać po czasie, nie ma za tym jakiejś chęci zmian na lepsze, tylko zwykłe gaszenie pożaru i przeczekanie gównoburzy.
0
pokaż komentarz
@iosnin: Błędy to normalna rzecz ale błąd trzeba naprawić i się do niego przyznać. Trzeba rozumieć kwestie PR oraz potęgę marketingu szeptanego. Idąc z użytkownikami internetu na udry jeszcze nigdy nikt na tym nie zyskał. Zawsze kończy się Januszem biznesu który po paru dniach zaczyna żałować swojego zachowania, a myślał że jako firma jest na wygranej pozycji względem tego małego smroda- klienta.
0
pokaż komentarz
@guilmonn: Bo względem pojedynczego klienta - niestety - są. Po dupie mogą dostać dopiero od społeczności, jak to się wydarzyło na Wypoku. Ale sądzę, że tak naprawdę to pocierpią ze dwa tygodnie, sprawa przyschnie, zmienią nazwę raz czy drugi, powysyłają wnioski o usunięcie nieprzychylnych komentarzy, wydadzą trochę grosza na pozycjonowanie i za kwartał wszystko będzie po staremu.
+487
pokaż komentarz
w związku z zaistniałą sytuacją od dzisiaj sprawy związane z prowadzeniem profilu FB przekazałam do agencji marketingowej, która będzie to robić w sposób bardziej profesjonalny niż dotychczasowi pracownicy Willi Karpatia.
Zakładając, że to nie bait, to ciekawe czy ten cały post również został wyprodukowany przez ową agencję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+321
pokaż komentarz
@MirkoManx: Skoro znalezisko pojawiło się po prawie 3,5 godzinie od założenia konta to można tak obstawić, że to oni już piszą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+536
pokaż komentarz
@MirkoManx: @WuDwaKa:
Myślę że to pewnik, że to oświadczenie ułożone przez agencję PR.
I nie ma żadnego pracownika, który został odsunięty od FB. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+57
pokaż komentarz
@MirkoManx A to chyba jest oczywiste. Latwa kasa goroli zrobila im wode z mozgow.
+28
pokaż komentarz
#willakarpatia #afera #tatry #wykop #socialmedia
@Polinik: I te tagi właściwe do wydarzenia. Zapomnieli tylko o jednym #oswiadczenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+13
pokaż komentarz
@MirkoManx: Analizując treść, zaryzykuję stwierdzenie, że to wysoce prawdopodobne. I nie ma w tym nic złego, bo jak nie posiadają jakichkolwiek umiejętności komunikacji to warto powierzyć to komuś, kto się na tym zna. Obawiam się jednak, że reakcja nastąpiła zdecydowanie za późno.
+295
pokaż komentarz
@WuDwaKa:
Widać zgłosiła się do nich agencja, która umie into wykop. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Może mireczek-PRowiec się ujawni z AMA za jakiś czas? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"Jak ugasiłem kryzys social-media Willi Karpatia -- AMA". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+22
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-6
pokaż komentarz
Latwa kasa goroli zrobila im wode z mozgow.
@insert_table81 komu ta kasa zrobiła wodę z mózgu?
+139
pokaż komentarz
@Polinik: profil był zarządzany albo przez niego albo przez nią, nie ma opcji by jakiś szeregowy pracownik pisał takie rzeczy, a właściciele by nie wiedzieli zwłszcza, że trwało to już jakiś czas i nie jest to jednorazowy wybryk. Po prostu szambo wylało i groźba strat finansowych zajrzała w oczy. Z gbura i chama nie można się w jeden dzień zmienić. Jak faktycznie przeproszą osobe która nagłośniła sprawę i w jakiś sposób jej to wynagrodzą, a ona to potwierdzi na wykopie to można ogłosić zwycięstwo nad chamstwem, teraz to jedynie mydlenie oczu naiwnym.
+9
pokaż komentarz
@Polinik a może to ten... Jak mu tam... Od #solgaz ( ͡º ͜ʖ͡º)
+9
pokaż komentarz
Może mireczek-PRowiec się ujawni z AMA za jakiś czas? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"Jak ugasiłem kryzys social-media Willi Karpatia -- AMA". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Polinik: to przecież Jakub Biel złapał kolejny keks
WILLA KARPATIA
SYLWESTER BEZ SCHAMIENIA
+12
pokaż komentarz
, to ciekawe czy ten cały post również został wyprodukowany przez ową agencję
@MirkoManx: czytajac to to niemal pewnik. "Pracownik" grozacy policja to albo wlasciciel albo manager. Manager mialby jednak pojecie o social media wiec afery by nie bylo, a wlasciciel nie uzylby tagu #socialmedia.
+3
pokaż komentarz
@Polinik: Może pan od kuchenek bez płomienia ;)
+15
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+1
pokaż komentarz
@Polinik
Nawet jesli byl taki pracownik to najprawdopodobniej byl to ktoś z rodziny (lub z bliskimi relacjami), tak więc odsunięcie od dotychczasowych zadań mało prawdopodobne. Pic na wode
+2
pokaż komentarz
@MirkoManx: ależ oczywiście, że tak. Teraz trzeba będzie trochę dutków sypnąć na zgaszenie pożaru w burdelu!
0
pokaż komentarz
Zapomnieli tylko o jednym #oswiadczenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WuDwaKa: oraz #rozdajo
+83
pokaż komentarz
@Polinik: Zaraz rozdadzą po kubeczku i wykopki się uspokoją, może pożar gasi sam "czarodziej od marketingu"?
źródło: wykop.pl
+2
pokaż komentarz
@MirkoManx: dlka mnie to tez brzmi jak agencja - to ze maja kase aby agencje wynajac nie swiadczy ze ich myslenie sie zmienilo. Tym bardziej u mnie są spaleni :)
-2
pokaż komentarz
@frogfoo: To jest akurat takie mniej lubiane przez nich słowo :)
0
pokaż komentarz
@Polinik:
@johnT:
Pracownik zajmujacy sie strona fb? Przeciez juz dawno "sledztwo" wykazalo, ze strona zajmowal sie maz wlascicielki
0
pokaż komentarz
@MirkoManx: " w sposób bardziej profesjonalny niż dotychczasowi pracownicy Willi Karpatia"
Smiechłem, w bardziej profesjonalny? czyli poprzedni był w połowie profesjonalny bo nie mogli uzywać przekleństw w stosunku do gośći? :D Nie dajcie sie wmanewrować mirki, to wszystko lipa
+763
pokaż komentarz
Coś n i e p r a w d o p o d o b n e g o.
Od lat takie odzywki były na porządku dziennym (co widać w historii ocen pensjonatu), potem grożono policją i prokuraturą, a gdy o sprawie zaczęły mówić media nagle przeprosiny. No proszę, wykop czyni cuda ( ͡° ͜ʖ ͡°) Lepiej późno niż wcale. Przygotujcie lepiej solidną rekompensatę dla waszego gościa, bo chyba się należy.
+280
pokaż komentarz
@budziool: wykop góry przenosi - dosłownie
źródło: xxx9.jpg
+27
pokaż komentarz
@budziool: Rób zrzuty tych odzywek póki jest czego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Możliwe jednak, że nikt po prostu nie zrobił z tego takiej wojny, a nawet że właściciel dopiero teraz w ogóle wyszło na jaw jak pracownicy się odzywali do klientów - nie każdy ma czas i nerwy na kręcenie internetowej burzy, a wszelkie odpowiedz i tak odbijały się od pracownika który obsługiwał profile FB, więc mogły one nie docierać dalej do właścicielki.
+165
pokaż komentarz
@budziool: też nie wierzę w te tłumaczenia typu "Hitler nie wiedział o...". Nawet nazwa hotelu na Google została zmieniona, a pracownik od Facebooka raczej nie miał do tego dostępu. Więc...
+18
pokaż komentarz
@budziool: Myślę, że efekt osiągnięty i nauczka za januszowanie jest. Trzeba dać jednak teraz szansę i mimo wszytko docenić, że nie idą nadal w zaparte. Jedna jedyna szansa. Więcej nie będzie. I willi (na dłuższą metę) i gościom wyjdzie tylko na dobre
+56
pokaż komentarz
@budziool: skubana zielonka w ch%% sprytna pierwszy wpis i już płomień ( ͡° ʖ̯ ͡°)
-1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+22
pokaż komentarz
@budziool: To jest tak, jakby ogarnęli, że chamstwem i zastraszaniem niczego nie osiągną. Teraz trzeba odwrócić emocje, znaleźć kozła ofiarnego (obsługa fb) i przykleić niechciany uśmiech, z dodatkiem wymuszonej łzy na policzku.
Zakop. Informacja nieprawdziwa.
-7
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-3
pokaż komentarz
@budziool: Zgadza się, lepiej późno niż wcale, ale ... mimo wszystko trzeba mieć jaja by przyznać się do błędu po rozdmuchaniu sprawy do takich rozmiarów. Jeżeli to nie fake - pozostaje współczuć właścicielom złego doboru pracowników ... mamy idealny przykład jak bardzo na opinię firmy może wpłynąć tak (wielu wydawałoby się) banalna sprawa jak zwykłe konto na FB. Niestety - "internety" są często niedoceniane ...
+42
pokaż komentarz
@Zarrakash: jednakże należy zwrócić uwagę na to - jak słusznie zauważył pewien mirek - w trakcie miało miejsce manipulowanie ocenami w google oraz telefon do Biauka z groźbami. Myślę, że wtedy właściciele mieli już pojęcie co się dzieje w internecie i co piszą ich pracownicy, a jednak dalej szli w zaparte.
+1
pokaż komentarz
@budziool: brakuję tylko " i tak przy okazji jestem gejem"( ͡° ͜ʖ ͡°)
+11
pokaż komentarz
@budziool: Nowo zatrudniona agencja marketingowa zaczęła od założenia konta na wykopie :)
+99
pokaż komentarz
@budziool
Sprawa wygląda tak.
Odpowiedzi były bardzo emocjonalne i od kogoś komu bardzo zależało na interesie.
Nie wierzę, że zwykły pracownik prowadził "wojnę" w ten sposób.
Ktoś kto to pisał (odpowiedzi) był mocno zaangażowany w prowadzenie tej działalności.
Jednak nie potrafił w profesjonalny sposób poradzić sobie z emocjami i zwyczajnie " wybuchł"
Zwykły pracownik miałby to w dupie.
To pismo teraz jest napisane przez kogoś kto się na tym zna i z czego żyje. Co widać po tonie i sposobie wypowiedzi.
+6
pokaż komentarz
Coś n i e p r a w d o p o d o b n e g o.
@budziool: i raczej dalej by to się ciągnęło, gdyby nie ta medialna burza. Pewnie te przeprosiny, to robota agencji marketingowej, a nie właścicieli, bo oni na pewno mieli info o podobnych pyskówkach x czasu temu, ale mieli to dupie. A teraz udają, że to jakiś pracownik nawalił...
+1
pokaż komentarz
@budziool: Albo po prostu pieniący się wiecznie, emocjonalny i opluwający klientów pracownik, zaczął wojenkę na własną rękę. Do właścicieli rzetelne/prawdziwe info o zaistniałej sytuacji mogło dotrzeć dopiero po czasie. I tak uważam, że najlepiej by Administracja zweryfikowała konto. Jeśli konto okaże się fakowe - cały ten wykop powinien zostać stosownie oznaczony jako nieprawdziwy.
+2
pokaż komentarz
@budziool:
Przygotujcie lepiej solidną rekompensatę dla waszego gościa, bo chyba się należy.
wykopkom też się coś należy np zniżki za wynajem i większe porcje "wyżywienia" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@qlimax3 no jeżeli Mireczki mogły zmieniać nazwę tego przybytku to tym bardziej pracownik który miał dostęp do firmowego maila etc ;) co nie znaczy że nie wątpię że właścicielka mogła aż tak się nie interesować tym co się dzieje w mediach na temat jej firmy.
+666
pokaż komentarz
@villa-karpatia To jak, to zgłoszenie na policję na @m__b to również wina pracownika zajmującego się profilem fb?
+154
pokaż komentarz
@marusz O tym samym pomyślałem (✌ ゚ ∀ ゚)☞
+28
pokaż komentarz
@marusz:
źródło: i0.kym-cdn.com
0
pokaż komentarz
@darek4099: Sami przyznali w tej odpowiedzi, że do czegoś takiego doszło #wykopcsi
+10
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+164
pokaż komentarz
Jeśli konto prawdziwie(czekam na weryfikację), to proponuję koledzy i koleżanki główne siły rozpuścić do domu ( ͡º ͜ʖ͡º)
Warto jednak pozostawić niewielki oddział w celu obserwacji sytuacji ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: army.mil
+234
pokaż komentarz
@villa-karpatia do przemyślenia na przyszłość ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: wykop.pl
+298
pokaż komentarz
@TenebrosuS: Walczyć u Waszego boku to była czysta przyjemność ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: mirkowykop.jpg
+25
pokaż komentarz
@jabolsy: ∠( ͡º ͜ʖ͡º)
+2
pokaż komentarz
@TenebrosuS You made my entire life ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
+2
pokaż komentarz
@jabolsy: co to była za współpraca (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
+18
pokaż komentarz
@jabolsy: @TenebrosuS: @ZbednyNick: @majonezowydrops: To było coś pięknego, dziękuję Panowie!
Proponuję zostawić poniższą jednostkę tymczasowo na posterunku - jest agresywny i wyszczekany, więc w razie potrzeby podniesie alarm równie głośny, jak afera spowodowana przez Willę Karpatia.
źródło: UB PRL Franciszek Jagielski aka Farmazon.jpg
+3
pokaż komentarz
@TenebrosuS chyba jesteś chory, ciągnąć ich na dno, mleko się rozlało za późno na przepraszam
+6
pokaż komentarz
@TenebrosuS: w sumie nadal nie ustosunkowali sie do standardów jakie u siebie panują i nie mówię tu o odpowiedziach na fb dla gości ale o ich mizernym jedzeniu itp o tym nagle wszyscy zapomnieli ( ͡º ͜ʖ͡º)
+4
pokaż komentarz
@PozytywistycznaMetamorfoza: Gardzę tym panem.
+14
pokaż komentarz
Gardzę tym panem.
@malomaligno: Ja również. Dlatego tak pasuje do tych buraków z Karpatii (na zdjęciu poniżej właściciel pensjonatu) ->
. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .
źródło: wykop.pl
+6
pokaż komentarz
@TenebrosuS: Taki typowo bordokrzykacz. Posty oczerniajace ludzi pisal gosc o nazwisku takim samym jak nazwisko wlascicielki.
Dostales jedna notatke z przeprosinami od agencji marketingowej i myslisz ze problem sie rozwiazal.
W ogole czlowieku nie ogarniasz problemu, jakim sa tacy chamscy ludzie ktorzy maja swoich klientow za bydlo.
Nic dzieciaki nie rozumiecie, byle se powklejac c@?$!we komentarze, brawo.
+4
pokaż komentarz
@TenebrosuS: wołam @Obserwator_z_ramienia_ONZ @obserwator_z_ramienia_uokik i niech obserwują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@Voltaire: xD
+2
pokaż komentarz
Walczyć u Waszego boku to była czysta przyjemność ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@jabolsy: Jeszcze nie skończyliśmy.
-4
pokaż komentarz
@Voltaire: urlop mam
0
pokaż komentarz
@jabolsy: czyli rozładowywać kałacha? :)
0
pokaż komentarz
@Voltaire Śledzę na bieżąco rozwój sytuacji, jak i inne afery A nawet jeśli coś przeoczę, to zawsze jakiś wykopek zawoła albo napisze maila z linkiem do znaleziska ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@TenebrosuS: to był honor., ubezpieczać prawe ( ͡° ͜ʖ ͡°) skrzydło natarcia
źródło: memegenerator.net