•  

    pokaż komentarz

    Przelew doszedł dzisiaj i dobrze że to koniec tej nieśmiesznej zabawy.

    Więc po co kręcić aferę?

    •  

      pokaż komentarz

      @TenebrosuS: Bo kasę odzyskał dopiero po walce, a tak być nie powinno, ale w sumie? OP chyba trochę przesadza.

    •  

      pokaż komentarz

      @mihaubiauek OP przesadza i to ostro. Sklep zj!#!ł że nie wysłał ale na zwrot jest 14 dni

    •  

      pokaż komentarz

      @mihaubiauek niestety są tacy Janusze ze nie oddadzą pieniędzy.

      Jakiś czas temu szukałem osób poszkodowanych przez galeriajubilerska z Bielska Białej. Bo szykowałem pozew.

      Historia byla taka:
      Rok przed weselem zamówiliśmy obrączki z terminem odbioru przed weselem. Cena obrączek w tym dniu 2400 i próba złota 585. Zapłaciłem 1200zl zaliczki. Jak juz minął rok i chciałem odebrać to się dowiedziałem ze przez rok obrączki podrożały i mam dopłacić do próby 585 1000zl albo za ta cene zrobią mi próbę 383. Mam wybrać bo obrączek jeszcze nie zrobili...

      Chciałem zwrot gotówki. Jak to przeczytali (kontakt email i na każdy email odpowiadała w parę minut) to okazało się ze obrączki są juz w produkcji dawno w próbie 383 i ze to wgl jest zamówienie specjalne i nie mogę zrezygnować. Pokazali podrobiony kwit ze się zgodziłem na 383 i szli w zaparte. Nie pomogła interwencja rzecznika praw konsumentów. Wynająłem adwokata i poszedłem do sądu. I dopiero parę dni temu odzyskalem pieniądze. Po wyroku.

      Sprawa miała miejsce od kwietnia 2017.

  •  

    pokaż komentarz

    Odpowiedź firmy:

    Może od razu odpowiemy. Jak wynika z treści, kupujący otrzymał zwrot całej wpłaconej kwoty niezwłocznie po wypełnieniu formularza. Jeżeli jest problem z dostępnością towaru, zawsze kontaktujemy się z klientem, celem ustalenia czy zechce poczekać, czy mamy zwrócić wpłacone pieniądze. Cały rynek zmaga się z poświąteczną kiepską dostępnością niektórych podzespołów, na które trzeba poczekać trochę dłużej. Jeżeli popełniamy jakiś błąd to staramy się go naprawić na korzyść klienta. Na pewno nikt został okadzony. Każdy problem poprowadzimy do końca. Wielu Mirków z wykopu ( blisko 100) było zadowolonych z zakupów u nas i wracali i polecali. Każdego staramy się traktować indywidualnie - po mirkowemu. Jeżeli ktoś czeka na swoją paczkę, a chciałby z niej zrezygnować zapraszamy na PW.

    A na wyzwiska i obrażanie nas możemy tylko zrobić tak ¯_(ツ)_/¯
    https://www.wykop.pl/wpis/29270459/juz-nigdy-nie-uwierze-nieznanej-firmie-reklamujace/#comment-103937639

    Ja zakopuję, bo OP najwyraźniej przesadził z bólem pupy i ucierpieć może niewinna firma

  •  

    pokaż komentarz

    piątek piąteczek piątunio i afera (ʘ‿ʘ)

    GIF

    źródło: share.gifyoutube.com (2.29MB)

  •  

    pokaż komentarz

    Najlepsze jest to hasło

    Już nigdy nie uwierzę nieznanej firmie reklamującej się na wykopie.
    No tak, bo mihau nie robi niczego innego, tylko jeździ i przegląda księgi chcących się reklamować firm, czy aby na pewno nie są cwaniakami i na pewno wszystko będą robić legalnie.

    Niektórzy są całkiem naiwni ufając na 100% komuś tylko dlatego, że np. ma konto na tym portalu.

  •  

    pokaż komentarz

    @BayHarborButcher Czy Ty wiesz że na zwrot jest 14 dni? Bo wyglada na to że nie sprawdziłeś nawet regulaminu a robisz komuś gównoburze.

    •  

      pokaż komentarz

      @HEHEHEHEHEBENIZ: w tym samym regulaminie jest napisane

      Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) lub za pośrednictwem serwisu Płatności Shoper wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy.
      Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia to do 24 godzin od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

    •  

      pokaż komentarz

      @ortofosforan Czy masz info kiedy OP zaplacil i kiedy to zostało zaksięgowane na koncie? Nie mieli towaru to nie mogli go wysłać. Hajs dostał w terminie, to po ch## robi komuś gównoburze. Proszę OPA niech pójdzie z tym na policję i nagra reakcję policji na tą "aferę"

    •  

      pokaż komentarz

      @HEHEHEHEHEBENIZ: na pewno przed 29.12. Gównoburza jest słuszna, bo jak się nie ma towaru na stanie, to się go nie wystawia w sklepie, a jak się okazuje po kilku dniach, że go nie będzie (bo na pewno o tym wiedzieli), to się przeprasza klienta i oddaje kasę. To, że klient musi wysłać jakiś durny formularz, żeby w ogóle dostać kasę z powrotem to jakaś kpina, a Ty jeszcze chciałbyś czekać 2 tygodnie. Czyli w sumie miesiąc sklep mógłby obracać kasą, za którą zapewne kupuje towar, bo skoro są nowi to pewnie dostawcy nie chcą im sprzedawać na faktury przelewowe.
      W tym sklepie bez problemu można dodać do koszyka 1000 sztuk pamięci RAM, a wysyłka i tak będzie w 48 godzin, więc nawet żaden system nie kontroluje stanów magazynowych. Czyli kolejni Janusze, co sprzedają coś, czego nie mają na stanie i zwlekają ze zwrotami kasy.

    •  

      pokaż komentarz

      @ortofosforan W tym okresie ludzie kupują 2-3 razy więcej niż zwykle i do tego mają opóźnienia przez takich przewrażliwionych ludzi jak Ty i OP. Nie mieli towaru i zwrócili pieniądze przed 14 dniami po otrzymaniu formularza. Typowa mentalność, oddałem komuś pieniądze na coś i od razu że ch$! oszust i robienie gównoburzy jak to na Janusza przystalo.

    •  

      pokaż komentarz

      @HEHEHEHEHEBENIZ: no więc o takich rzeczach się informuje, bo maile nic nie kosztują. Z postu OPa wynika, że odpowiedź dostał dopiero, jak postraszył policją.

    •  

      pokaż komentarz

      @ortofosforan Dostał odpowiedź z opóźnieniem i dostał zwrot więc o ch?? chodzi z tą aferą?