•  

    pokaż komentarz

    To nie jest Paczkomat. Poczta przegrała w sądzie sprawę o nazwę.

    odbiór ma być bardzo wygodny, bo paczkomaty będą ulokowane przy budynkach mieszkalnych.

    A obecne to gdzie stoją? Na polu kukurydzy? Cóż za innowacja!

  •  

    pokaż komentarz

    To może być przełom w branży kurierskiej. Poczta Polska zaczyna testować paczkomaty

    ale co tu testować? rozkręcać! może inpost w końcu podwyższy jakość świadczonych usług

    •  

      pokaż komentarz

      @majkel_dzekson: Akurat co do jakości paczkomatów nic nie mam, nie licząc okresów okołoświątecznych, gdy muszą busikiem podjechać. Powiedz, co takiego złego jest w jakości inpostowych paczkomatów?

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime: Potwierdzam, inpost radzi sobie z paczkomatami (prócz świąt po paczek 10x tyle) większe zastrzeżenia były do ich usług pocztowych z doręczeniem.

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime: +1
      Ostatnio paczkę odebrałem jakieś 20h od złożenia zamówienia. Nie zamawiam już niczym innym, Paczkomaty są super i to jedyne co Inpostowi wyszło.

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime: Pomijając fakt, że osobiście rok temu czekałem skromne 24 dni (tak, dni, nie godziny...) na dostarczenie paczki? Wszelkie maile, wszelkie wiadomości na FB kończyły się w ten sam sposób "prosimy podać numer paczki a my spróbujemy coś pomóc", jeżeli tak wyglądała dostawa z ich pomocą, to ja nie wiem jak by wyglądała bez ich pomocy? Czekałbym do teraz?

      Co gorsza, sprzedawca też nieogar mi się trafił, bo fakt, wysłał paczkę bardzo szybko ale po tym kontakt się urwał i dopiero po 2 tygodniach odpisał, czy paczka już doszła, w pamiętny dzień kiedy to otrzymałem w końcu sms'a o dostarczeniu do paczkomatu.

    •  

      pokaż komentarz

      @LrPrl: Cóż, jednostkowe sytuacje zawsze się zdarzają. Mi szedł list PP z miasta wojewódzkiego do wojewódzkiego grubo ponad miesiąc, nie twierdzę jednak że PP jest c$!$@wa. Kwestia skali - przy takiej liczbie klientów zawsze trafi się nie do końca dobrze wykonana usługa.
      PS: Nie rozumiem pisania na FB, takie sprawy załatwia się przez infolinię. Kontaktując się przez FB sporej firmy nie odzywasz się tak naprawdę do kogo chcesz, ale do jakiego PR, który obsługuje FB. Przez co obieg informacji jest opóźniony/utrudniony/czasem nawet niemożliwy.

    •  

      pokaż komentarz

      @LrPrl: czyli problemu z paczkomatem jako takim nie miałeś, InPost nawalił po drodze

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime jeśli coś się stanie z paczką to zobaczysz jak wygląda obsługa takich przypadków: "nie ma, nie wiemy i co nam zrobisz". Odszkodowanie? Chyba tylko w sądzie bo dobrowolnie nie wypłacą nawet jak się przyznają że nie wiedzą gdzie jest paczka.

      Druga sprawa. Zobacz jak wygląda procedura jeśli paczka jest uszkodzona. Masz około 1 minuty od otwarcia na zgłoszenie na ekranie że z paczką jest coś nie tak, później możliwość ta znika i ekran główny (sprawdź sam). Nie jest to wystarczający czas nawet na odpakowanie.
      A zastrzeżenia co do uszkodzenia może zgłosić tylko przy paczkomacie. W regulaminie masz zapisane że paczka odebrana jest uznawana że była ok i bujaj się.

      Miałem tak z laptopem. Pęknięta ramka, z zewnątrz paczka była ok. Według ich regulaminu mogę się bujać.

      Z tą firmą jest dobrze jeśli jest dobrze, a przy problemach zaczynasz dostrzegać że ten licznik czasu odbioru zachęcał cię żebyś szybko zamknął skrytkę (zresztą i tak nie zdążyłbym odpakować w minutę). Sami sprawdźcie jak to wygląda z zegarkiem w ręku.

      A nawet jak zdążycie zgłosić to możecie tylko zostawić paczkę do sprawdzenia przez inpost jej stanu.

      W moim życiu miałem już dwa problemy z tą firmą, strata 2x 400 zł (część odzyskałem bo tylko uszkodzenie). Z monopolistą jak bym go nie lubił nie miałem problemów.

    •  

      pokaż komentarz

      @a8110aac8b: Po pierwsze, nigdy bym nie wysłał laptopa/telefonu itp paczkomatem. Wolę zapłacić kilka złotych więcej i sprawdzić zawartość przy kurierze. Raczej każdy posiadający minimum wyobraźni powinien tak zrobić. Nie ze względu na to, że dana firma psuje, po prosu wypadki się zdarzają, lepiej dmuchać na zimne.
      No i przypominam, w przypadku zamówienia przez internet nie bujasz się z inpostem, zgłaszasz to do sprzedawcy i on ma problem.

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime nie w przypadku gdy sprzedawca jest prywatny, nikt nie chce wziąć odpowiedzialności, a według regulaminu jedynym winnym jesteś ty bo nie zgłosiłeś faktu uszkodzenia przy paczkomacie. Uczysz się na błędach i wtedy wychodzi że ktoś zepsuł a ciebie wpuszczają na minę bo "regulamin". I mieli rację, jak by nie patrzeć, tylko inpost robi wszystko żeby uniemożliwić taką reklamację (znaj regulamin, wiedz że ekran zgłoszenia znika po minucie od otwarcia, rwij jak szaleniec mnóstwo kartonu i streczu bo musisz zdążyć otworzyć paczkę i kliknąć "zgłoś uwagi do paczki" i lepiej żebyś zobaczył uszkodzenie bo np rozładowany laptop czy telefon może mieć walnięty lcd i nie masz szans tego sprawdzić).

      Tak więc nie polecam i uświadamiam innych jak ta firma pogrywa żeby mieli świadomość.

      Ile widzieliście osób otwierającycg paczkę przed zamknięciem drzwiczek? A to błąd który inpost wykorzystuje.

      A co do kuriera, to też bywa różnie jak zostawi paczkę u sąsiada i tyle możesz zrobić. Ostatnio nawet podpisu nie chcą więc też wszystko jest "oby było dobrze".

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime: wszystko jest spoko póki paczka CI nie zaginie, przerabiałem parę razy.o bsługa klienta jest słaba, szczerze mówiąc - i tu szok - paczka w ruchu pod względem obsługi klienta (przez centralę a nie kiosk) to inny świat, na korzyść Ruchu oczywiście (choć stereotypowo to nie takie oczywiste ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).
      .

    •  

      pokaż komentarz

      @a8110aac8b: Jest jeszcze możliwość spisania protokołu w siedzibach inpostu, ale średnio wierzę w takim przypadku w powodzenie. Po prostu każda firma kurierska stara się zrzucić z siebie odpowiedzialność za zniszczenia przesyłek. Więc zawsze trzeba liczyć się z tym, że będą problemy z odzyskaniem pieniędzy. Najprościej przygotować się do tego zamawiając kuriera i sprawdzając przy nim przesyłkę.
      PS: Wiesz, że możesz kliknąć "zgłoś uwagi do paczki" a potem po prostu cofnąć? Nagle licznik nie tyka. ( ͡º ͜ʖ͡º)

      @Theczarek: Też sobie chwalę Paczkę w Ruchu, przed zmianą pracy często tam zamawiałem. Na niekorzyść przemawiały jedynie godziny otwarcia, ale po robocie zawsze można podejść, wtedy jest otwarte.

    •  

      pokaż komentarz

      @majkel_dzekson: Sory, ale napisałeś tak jak by jakość ich usług byłaby niska. Dla mnie Inpost to 5/5

    •  

      pokaż komentarz

      Jest jeszcze możliwość spisania protokołu w siedzibach inpostu, ale średnio wierzę w takim przypadku w powodzenie

      @nvidiaprime tak zrobiłem i do widzenia, regulamin. Odebrana = było ok.

      Wiesz, że możesz kliknąć "zgłoś uwagi do paczki" a potem po prostu cofnąć? Nagle licznik nie tyka. ( ͡º ͜ʖ͡º)

      Wiesz że ten ekran też zniknie jeśli nie będziesz go używał przez jakiś czas (a powrót nie pozwoli znowu kliknąć zgłoś)? Powodzenia, da się to fakt ale chwila nie uwagi i do widzenia. Przez to że raz mnie zrobili to już wiem jak trzeba, ale szary człowiek za cholerę nie. Najpierw go inpost musi wykiwać żeby następnym razem się nie dał. k%$$$ska firma i tyle.

    •  

      pokaż komentarz

      @a8110aac8b: Nikogo nie zmuszę do korzystania z paczkomatów, dla moich potrzeb są wystarczający. Ale mówienie o "k%?!$skiej firmie" to gruba przesada, gdy każda firma kurierska chwyta się wszystkiego, byle nie zapłacić za straty.

    •  

      pokaż komentarz

      mówienie o "k?#$@skiej firmie" to gruba przesada, gdy każda firma kurierska chwyta się wszystkiego, byle nie zapłacić za straty.

      @nvidiaprime i to ma być normalne? Wszyscy walą w ch to i my, więc jest ok?

    •  

      pokaż komentarz

      @a8110aac8b: Wszyscy walą w chuja? Czy raczej bronią swoich interesów? Spójrz na każdą akcję prokliencką w Polsce - zaraz zostaje wykorzystana przez cwaniaków. Nazwiesz k?@??ską firmą sprzedawcę butów, który sprawdza przyczynę reklamacji, zamiast natychmiast oddać pieniądze?
      A, dziękuję za minusa, z mojej strony to EOT.

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime: na infolinię inpostu trzeba się najpierw dodzwonić...

    •  

      pokaż komentarz

      Powiedz, co takiego złego jest w jakości inpostowych paczkomatów?

      @nvidiaprime: u mnie notorycznie zapełnione i trzeba u nich w punkcie odebrać... między 9 a 17 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Co jest nie tak z InPostowymi paczkomatami:
      1. Reklama 30 sekund przy odbieraniu.
      2. Czesto zapchane i przekierowywane, albo kierowca czeka i u niego sie odbiera.

    •  

      pokaż komentarz

      Ale słuchajcie, przecież jak paczka jest nienaruszona, a w środku towar jest uszkodzony, to kto wam udowodni, że to nie sprzedający już wysłał uszkodzony towar? Nikt. Odsyłacie z powrotem (darmowy zwrot paczkomatem na allegro, polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°)) - odstąpienie od umowy na odległość. I kto wam udowodni że towar był uszkodzony przez was? Niech sie sprzedawca teraz buja z inpostem, jeśli to inpost uszkodził w transporcie.

      Ja tam paczkomaty polecam i jeszcze ani razu się nie nacięłam.

    •  

      pokaż komentarz

      Powiedz, co takiego złego jest w jakości inpostowych paczkomatów?

      @nvidiaprime: Aktualnie już zrezygnowałem z ich usług, także nie wiem czy się coś nie zmieniło, ale dawniej (właśnie po tych akcjach zrezygnowałem) prawie za każdym razem, niezależnie czy to okres świąteczny, czy wakacje, czy inny czas, paczka zamiast do paczkomatu trafiała do punktu odbioru czynnego w godzinach, lekko mówiąc, niewygodnych dla osoby pracującej. Na odbiór oczywiście 48h. Ma się rozumieć było to zgodne z regulaminem, ale nie po to zamawiam do paczkomatu, żeby musieć się zwalniać z pracy, bo w przeciwnym przypadku nie odbiorę paczki. Zacząłem zamawiać przez pocztę, przynajmniej urząd pocztowy czynny do godz. 20.

    •  

      pokaż komentarz

      @q923: Dziwne, w przypadku braku miejsca w paczkomacie zawsze paczka w końcu trafiała do paczkomatu. Zazwyczaj mi się to zdarzało na drugi dzień, ale przed świętami bywało i sporo więcej - paczka nigdzie nie wracała, czekała na miejsce.
      @q923: @komio: @Brzemie: Tutaj akurat wejście PP może nieco poprawić, jak Inpost poczuje oddech na karku może przyspieszy z nowymi lokalizacjami.

    •  

      pokaż komentarz

      @nvidiaprime: Taaa... Nie wiem jak teraz, ale próbowałeś kiedyś dodzwonić się na ich infolinię? W tamtym okresie nie mogłem wcale się dodzwonić, siedziałem godzinę i nic. Nie wiem, mieli jedną telefonistkę na cały kraj czy co? Próbowałem o różnych porach i zawsze nic.
      Czy to jednostkowy przypadek... Cóż, wtedy mieli ogromny wysyp negatywnych opinii, ale głównie o polecone bo polecony ich wtedy szedł grubo ponad tydzień. Bardziej chodzi mi o:
      1. zapewnianie klienta, że w 48h są w stanie to wykonać
      2. jeżeli przekroczy jakiś czas ta dostawa, mają niby zwracać 50% kosztów wysyłki - reklamację składa wysyłający, więc ciul, że to ja zapłaciłem za wysyłkę, ale ja nie mogę reklamować (PP ma tak samo), jest to po części logiczne, ale akurat trafił mi się tak isprzedawca, że szkoda gadać.
      3. brak jakiejkolwiek reakcji, brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu
      4. prosiłem już nawet o to, żeby zostawili w jakimś oddziale, sam odbiorę jak nie ma miejsca w paczkomacie etc. - zobaczymy co da się zrobić (kontakt mailowy i fb, jak mówiłem - infolinia nonstop zajęta).

      Obstawiam, że moja paczka była gdzies zgubiona, pytanie tylko, co w razie gdyby naprawdę się zgubiła? Nie wiem... Bo kontaktu serio nie było.

    •  

      pokaż komentarz

      @LrPrl: Tak, dzwoniłem na infolinię w sprawie przekierowania paczki do innego paczkomatu. Zero problemów, może 10 minut oczekiwania. Ale było to raz, nie jestem w stanie powiedzieć jak jest zazwyczaj.

      1. zapewnianie klienta, że w 48h są w stanie to wykonać
      Zdecydowana większość paczek przychodzi do mnie w 48h, może pojedyncze miały jakieś opóźnienia.

      2. jeżeli przekroczy jakiś czas ta dostawa, mają niby zwracać 50% kosztów wysyłki - reklamację składa wysyłający, więc ciul, że to ja zapłaciłem za wysyłkę, ale ja nie mogę reklamować (PP ma tak samo), jest to po części logiczne, ale akurat trafił mi się tak isprzedawca, że szkoda gadać.
      W takim przypadku negatyw sprzedawcy(jak allegro), albo obsmarować go w internecie. Nie wina Inpostu, że trafiłeś na Janusza.

      3. brak jakiejkolwiek reakcji, brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu
      4. prosiłem już nawet o to, żeby zostawili w jakimś oddziale, sam odbiorę jak nie ma miejsca w paczkomacie etc. - zobaczymy co da się zrobić (kontakt mailowy i fb, jak mówiłem - infolinia nonstop zajęta).

      Jak pisałem wyżej, raz dzwoniłem, nie miałem problemu z infolinią. Jak rozumiem był to zakup przez internet? W takim przypadku gdy paczka zaginie to robisz zawsze to samo(tak jak w PP i każdej firmie kurierskiej) - informujesz sprzedawcę i masz to gdzieś. A sprzedawca niech załatwia.

      Jak już pisałem, pojedynczy przypadek każdej większej firmie się zdarza, nie ma co mówić że usługa jest c$?##wa, bo raz nie wyszło.

    •  

      pokaż komentarz

      @majkel_dzekson będą kolejki do paczkomatu pp i będzie można kupić pewnie książki kucharskie siostry jadzi albo może ręcznik na dzień dziadka.

    •  

      pokaż komentarz

      @qwerty54321 siostry Bernadetty jak coś( ͡º ͜ʖ͡º)

  •  

    pokaż komentarz

    Znając Pocztę Polską to w pocztomacie znajdziemy awizo do odebrania paczki na poczcie. ( ͡º ͜ʖ͡º)

  •  

    pokaż komentarz

    Dostaje gorączki jak widzę awizo i wiem że mnie czeka stanie w kolejce (bo tylko jedna Pani obsługuje) na Poczcie i oglądanie tych wszystkich gazet, książek, poradników, zabawek, kubków, kalendarzy.... totalny misz-masz. Kto tam wybiera w ogóle asortyment? Jeszcze jak kobieta przed Tobą zacznie oglądać portfele i sobie porównuje 5 minut blokując okienko... A potem Twoja kolej i czekanie kolejnych 10 minut aż znajdzie się Twoja paczka, bo zawsze leżą piźnięte na jedną kupę.....

  •  

    pokaż komentarz

    Super... A możecie zacząć dostarczać przesyłki polecone, a nie wrzucać tylko awizo?
    I kolejna prośba, niby macie super usługę "DORĘCZENIE na ŻYCZENIE" - tylko z łaski swojej wpiszcie jeszcze pełny numer przesyłki, żebym go mógł wpisać na stronie.