Obsługa klienta: poziom SAMSUNG
Screeny mojej krótkiej rozmowy na LIVE Chat z konsultantem samsunga. Sam teraz nie wiem co mam dalej robić.
radomianin z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 3
Screeny mojej krótkiej rozmowy na LIVE Chat z konsultantem samsunga. Sam teraz nie wiem co mam dalej robić.
radomianin zChcę kupić Galaxy S8. Po przejrzeniu kilku ofert zorientowałem się że istnieje dystrybucja międzynarodowa / europejska / polska. Dwie pierwsze nie dają gwarancji w Polsce, a dodatkowo dowiedziałem się że tylko zakup w niektórych sklepach z dystrybucji polskiej daje prawo do skorzystania do samsung guard czyli przedłużonej gwarancji z ubezpieczeniem telefonu. Napisałem na czacie samsunga, do wyszkolonego doradcy z pytaniem czy dane oferty dadzą mi guard. Poniżej treść rozmowy, tak niskiego poziomu jeszcze nie widziałem. Sam pracowałem na infolinii jednej z sieci komórkowych, tam byliśmy szkoleni, analizowaliśmy regulaminy w grupach, wymyślaliśmy problemy które mogą mieć klienci żeby umieć je rozwiązać, przełożeni analizowali z nami regulaminy, a tutaj proszę. Samsung - jednak zastanowię się nad tym S8. Usunąłem imię i nazwisko konsultanta ze względu na dane osobowe.
Komentarze (3)
najlepsze
@radomianin xiaomi kup