"Nikt w Europie nie sprzedaje obuwia w ten sposób". Polska rewolucja w handlu
Sklep o powierzchni 2 tysięcy m kw., a w nim sto kilkadziesiąt tysięcy par butów. Na specjalnym ekranie wybieramy produkt, który nas interesuje, a za trzy minuty dostajemy go do ręki. Tak eobuwie.pl chce powalczyć o nowych klientów.
MoneyPL z- #
- #
- #
- #
- #
- 163
Komentarze (163)
najlepsze
@PanDzikus: To jest taki ARGOS, tylko, ze z samymi butami. A z tym skanem 3D to masz absolutna racje.
Pic rel, nr wkładki 33+cm, przy takich rozmiarach już nie ma nic standaryzowanego, mam rozmiar z zakresu 52-55 zależnie kto jak liczy i gdzie produkują. Na długość jeszcze ujdzie ale szerokość to koszmar. Znalezienie czegokolwiek graniczy z cudem. Znalezienie czegokolwiek w rozsądnej cenie jest prawie niemożliwe ( ͡º
@DelFuego: o kurde
http://www.argos.co.uk/browse/clothing/boys-clothing/boys-footwear/c:29149/
tez bym tam nigdy nie zrobił zakupów. ten sposób łączy najgorsze cechy zakupów online (nie widzisz produktu od razu, tylko musisz poczekac zeby go zobaczyc) z offline (musisz gdzies pojsc), więc mimo wszystko pomysł dla mnie kompletnie poroniony.
Z drugiej strony jest dokładnie odwrotnie. Łączysz najlepsze cechy sklepu offline (możliwość zobaczenia i przymierzenia) z ilością dostępnych od ręki modeli sklepu online.