Mandaty są śmiesznie niskie.Jakby było jeszcze jedno zero na końcu,to rura wymieklaby wielu kierowcom.Kiedy dołączymy do cywilizacyjnej Europy gdzie jest uprzywilejowane pieszych zamiast wschodniej dziczy!
No widzę, masa teorii tak jak to polacy potrafią, szukają dziury w całym, wina pieszych, wina kierowców, wina projektujących przejścia etc, a rozwiązanie jest banalnie proste - jest jasno napisane w przepisach jak trzeba się zachować w pobliżu przejścia to się kur*** do tego stosujemy i kropka.
@ITgeek: Sprawa wygląda tak - jeżeli 1 czy 2 kierowców na 1000 popełnia ten błąd, to jest to wina kierowców. Jeżeli 100 czy 200 kierowców na 1000 popełnia błąd, to jest to wina: a) źle zaprojektowanej infrastruktury b) niejasnych przepisów c) braku odpowiedniej edukacji
W przypadku przejść dla pieszych na dwupasmowych (i więcej) drogach, jest to zdecydowanie wina a) i c). I teraz najważniejsze - jak rozwiązać problem? a) w losowych
Jak ktos skreca w prawo za przejsciem,to na lewym trzeba zwolnic razem z nim.Mam to codziennie gdy skrecam w prawo do domu.Wszyscy na lewym dostaja mandat.Policja stoi obok.
Mogliby też pokazać #!$%@?ów na rowerach, którzy jeżdżą jak święte krowy. Dzisiaj byłem świadkiem na Lubiczu jak jeden taki "super cyklista" wyminął wszystkie samochody na przystanku które przepuszczały ludzi wsiadających do autobusu po czym wjechał koncertowo w dziewczynę przechodzącą przez przejście.
Jeszcze powinni zwrócić uwagę na zachowanie ostrożności w przypadku drogi jednopasmowej, jednojezdniowej przy na przeciwległym pasie jest korek i mija się przejście. Również niebezpieczna sytuacja a zauważyłem że nikt nie sprawdza (nie zwalnia) czy ktoś nie wyskoczy zza samochodu na pasy
Co za głupie przepisy. Policjant sobie stwierdził, że zabrania się wyprzedzania przed przejściem, tylko co to znaczy? 50 metrów, 100? Czy może już 5 kilometrów przed przejściem mam zjechać na prawy pas, żeby tylko nikogo nie wyprzedzić?
Komentarze (120)
najlepsze
a) źle zaprojektowanej infrastruktury
b) niejasnych przepisów
c) braku odpowiedniej edukacji
W przypadku przejść dla pieszych na dwupasmowych (i więcej) drogach, jest to zdecydowanie wina a) i c). I teraz najważniejsze - jak rozwiązać problem?
a) w losowych