Ja mam Favorite z '93... stoi i czeka na mnie po pół roku jak pomnik natury, wpadam, podładowuje akumulator, kapne bryny w gaźnik i leci jak rydwan (。◕‿‿◕。)
@m-arian: Jak na taki przebieg, to to sa drobnostki, ktorych nalezy sie spodziewac. 690 kkm to nie przelewki - to auto jest w drodze powrotnej z Księżyca.
@r3pr3z3nt: Popatrz na cala historie MOTu, tam odkąd tylko były robione, jeden jest PASS na zielono, cala reszta tylko adivsory, a oil leak miał od 2009 do 2018, nie wiem czy ten sam, ale tylko pokazuje ze raczej nie było to na liście priorytetów właściciela... Wiem ze w UK potrafią Ci ulać MOT za obita tablice rejestracyjna, albo łuszczące się żarówki kierunkowskazów, ale oil leak to coś grubszego ;) Zresztą ostatni
Tak jest ze wieloma markami, nie tylko w branży moto. Na początku się starają, bo te pierwsze modele pracują na wizerunek [bezawaryjna, trwała]. Potem już można jechać na renomie i odcinać kupony.
Komentarze (19)
najlepsze
@a-lexis: tylko z 1.6 MPI pod maską, ale przy swojej masie, to kiepsko się to zbiera.
W poprzednich latach mniej więcej to samo;)
Zresztą ostatni