Sejm za opłatami za wjazd do centrów miast. Posłowie dają zielone światło
W miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców będą mogły powstawać strefy czystego transportu, do których wyjazd będzie płatny dla właścicieli samochodów z tradycyjnym napędem silnikowym - wynika z uchwalonej w środę nowelizacji ustawy o biokomponentach i biopaliwach ciekłych.
wigr z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 366
Komentarze (366)
najlepsze
@Porewit: Czyli tak jak ma to miejsce dzisiaj.
Nigdzie jak świat długi i szeroki ograniczenie ruchu w centrum nie spowodowało spadku obrotów w handlu. Co więcej takie ograniczenia powodują zazwyczaj wzrost liczby klientów. Poczytaj co się stało jak w Kopenhadze zamienili ulice w centrum na deptaki -> https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/kopenhaga-pol-wieku-deptaka-1584.html
Albo
@Porewit: i dodatkowe biało-czerwone chromosomy. Taka ciekawostka, nigdzie gdzie zamykano centra dla samochodów nie było dobrej komunikacji przed tą operacją. Dobra komunikacja była możliwa dzięki ograniczeniu ruchu samochodowego w centrum.
Stawka za wjazd: MAKSYMALNA!!!!!!!1111!!!
Zwolnieni z opłaty:
- Majchrowski
- Wszyscy Radni
- Rodzina radnych
- znajomi Prezydenta
- każdy deweloper
- mieszkancy scislego centrum, nagle jakies 54 009 osób
@KwadratF1: chciałbym żeby tylko co trzecią pensję #!$%@? bo obecnie to państwo #!$%@? mi ponad 8 z 12 pensji