Ciekawostka związana z ostatnim materiałem (The Darkness), w tej scenie jak siadają na kanapie i oglądają telewizję, leci w nim film "Zabić Drozda" z 1962r - można nie pomijać tej cutscenki i obejrzeć na tym telewizorze calutki film trwający 2 godziny xDDD
Od siebie dorzucę przypadek Fallouta 3 - gra jechała na silniku Gamebryo, który niespecjalnie radził sobie z pojazdami, zaś twórcy w jednym z DLC chcieli zaimplementować scenę rozgrywającą się w poruszającym się pociągu. Zamiast grzebać w kodzie, programiści poradzili sobie w sposób niemal komiczny: otóż prościej było stworzyć NPC, który na głowie miał czapkę w kształcie pociągu/wagonu. Gdy akcja przenosiła się do wnętrza, NPC spawnował się pod powierzchnią mapy, tak że tylko
Kiedyś robiłem prostą gierkę na zaliczenie. Klona Ice Tower i miałem buga który polegał na tym, że bohater przyklejał się do kładek od spodu jak spiderman. Nie mogąc uporać się z bugiem postanowiłem wkręcić wykładowcy, że to taki "ficzer" że tak miało być xD
Zajebiste! Może to oczywistości dla graczy, ale ja nie gram dużo, więc się nie znam. Podoba mi się takie kreatywne obchodzenie różnorakich ograniczeń, szacun dla twórców gier!
@weegee: programowanie to naprawdę fajna dziedzina, wielu ludzi sobie nie zdaje sprawy jak bardzo absurdalne potrafią być błędy oraz sposoby ich naprawy bądź ominięcia ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (51)
najlepsze
@Bonku_Somm:
MOAR!
Komentarz usunięty przez moderatora