Fallout uśmiercony przez Bethesdę - historia Fallouta Online (Project V13)
Na długo przed Falloutem (czyt. Skyrimem) 76 od Bethesdy, Interplay pracował nad wydaniem ambitnej gry MMO osadzonej w realiach Fallouta, pełnej zagadek, ciekawych questów i znanych motywów. Nad tym projektem pracowało wielu twórców oryginalnej gry, np. Chris Taylor, Jason Anderson czy Mark O’Green
Bethesda_sucks z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 69
Komentarze (69)
najnowsze
F3 i 4 mają to, co akurat ja osobiście poszukiwałem w całej serii
@memphiz:
F1/2 miały niepowtarzalną atmosferę, uderzały brutalnością świata. 80% brutalności, 20% groteski.
F3 tak jak piszesz, powinien być pełnym 3D, ale równocześnie odwrócili proporcje, 20% brutalności i 80% komiksowej groteski. Świat przestał "siadać" graczowi
Komentarz usunięty przez moderatora
Do zobaczenia na pustkowiu! : ]
Download:
https://fonline2.com/en/game/download-fonline-2/
http://www.fonline2.com/
https://forum.fonline2.com/
https://www.facebook.com/FOnline2
Bardzo ciekawy, retrospektywny artykuł o Fallout Online (którego nazwa robocza brzmiała "Project V13"). Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie autora, który nie ograniczył się do przeklejenia Wiki czy odkopania starych newsów, ale również skontaktował się z twórcami gry, a każde odniesienie zalinkował do źródła. Kawał dobrej, dziennikarskiej roboty, czegoś takiego od bardzo dawna nie widziałem, szczególnie w mainstreamowych mediach.
Podoba mi się też jego stosunek do Bethesdy
“It was impossible to get anything approved through Bethesda,” he told