•  

    pokaż komentarz

    Przecież ta p@!?a drogowa po zjechaniu z terenu prac drogowych spokojnie miała czas aby zjechać na prawy pas aby nabrać prędkości. Taka drogowa menda niczym się nie różni od dwoch tirów które się ścigają.

    •  

      pokaż komentarz

      @zajety_elektron: Tyle dobrze ze sami nagrali jak sie buracko zachowuja.
      Gęba pełna frazesów a zachowanie godne idioty samoluba.

      A ze sa debilami to nawet przyciąć materiału nie potrafili tak aby nie było widać manipulacji.
      No, chyba ze to montazysta sie na nich wkurzyl i zrobil taki montaż aby było widać prawde.

      Robie sporo km i w takiej sytuacji na wysokosci tej ciezarowki w obszarze budowy wlaczyl bym kierunkowskaz aby pokazac temu za mna ze zmienie pas od razu jak sie da.
      Potem go zmienił i tyle.

      Jakos nigdy mi sie nie trafiaja tacy poganiacze czy nauczyciele drogowi.

      Bo ja ich nie prowokuje. A tu na filmie elegancka prowokacja.

    •  

      pokaż komentarz

      xD no k$?!a mać, co on p%!!?!%i, jest taki praworządny, twierdzi że lewy pas jest do wyprzedzania, a pop!?%#%%a nim pol filmu, właśnie przez takich idiotów w polsce tak c$%$@wo jezdzi się po autostradach i drogach szybkiego ruchu

    •  

      pokaż komentarz

      @zajety_elektron: Jak 140 dla niego za szybko, to niech jeździ 50 PRAWYM pasem. To nie przez nadmierną prędkość powodowane jest większość wypadków na autostradach, ale przez takich szmatławców jak on.

    •  

      pokaż komentarz

      @ptoki1:

      Robie sporo km i w takiej sytuacji na wysokosci tej ciezarowki w obszarze budowy wlaczyl bym kierunkowskaz aby pokazac temu za mna ze zmienie pas od razu jak sie da.

      Ja to nazywam szacunkiem na drodze. Taka wspolpraca redukuje agresję.

      Nie stety teoretycy mogą tego nie rozumieć.

    •  

      pokaż komentarz

      @ptoki1: i ja takie zachowanie szanuje i robie tak samo. Lece 160 i mogos wyprzedzam a koles za mna 180 czy 200 to po co mam mu zycie utrudniac? Daje kierunek nim skoncze wyprzedzanie ze zjade i nikt do nikogo sie nie pluje, nie hamuje przed maska. Pelna kultura. A nie jest 20 tirow przerwy moedzy nimi po 200-300 m ale nie, trzeba wyprzedzic wszystkie jadac 110 czy 120 i wk!$?iac innych zamiast zjechac i wyprzedzic jak osoba za nim go minie...

    •  
      Urashima

      -20

      pokaż komentarz

      @Kubasa: Na żadnej drodze w Polsce nie możesz jechać 160, tym bardziej 180 czy 200. To nie kultura tylko jakieś durne kodeksy honorowe osób, które jeżdżą niezgodnie z prawem. Normalni kierowcy w ogóle nie powinni zwracać na takich uwagi.

    •  

      pokaż komentarz

      @Urashima: xD możesz sobie zaklinać rzeczywistość, ale w Polsce 90% kierowców popełnia wykroczenia, jakoś w innych krajach ludzie potrafią żyć w zgodzie społecznej. Jak ktoś przechodzi przez pasy na czerwonym to tez go lapiesz w objecia zeby mu to uniemozliwic?

    •  

      pokaż komentarz

      @zajety_elektron: @ptoki1: Zauważyliście, że on jedzie przez cały odcinek lewym pasem? Ani razu nie zjechał. I to jeszcze na jakimś automacie, który sam przyspiesza 1km/h na sekundę, co widać na liczniku. Specjalnie operator kamery nie pokazuje prawego pasa przed nim, bo pewnie jest pusty.

    •  

      pokaż komentarz

      @Urashima: no troche własnie nie wiadomo o co chodzi, faktycznie pan redaktor troche przesadził z tym rozpedzaniem na lewym pasie, ale reszta ludzi nadgminnie naginaja prawo (rozpedzaja sie ponad 180 ) i k!##a jeszcze maja jakies wąty. Jedni i drudzy siebie warci xDD

    •  

      pokaż komentarz

      @Urashima: ale co Ciebie to obchodzi czy można czy nie? moja sprawa czy dostanę mandat czy nie. jazda lewym pasem powinna być karana i chwała policji za to, że się w końcu za to wzięli

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: ale ty jakiś poj!$%ny jesteś? To jedną grupę obowiązują przepisy, a drudzy mogą pop%@$%?@ać 180, bo tak? Zastanów się co piszesz jeden z drugim.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: 180 to możesz po swoim polu jeździć a nie po drodze w Polsce

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: Nikogo nie obchodzi twój mandat, ludzie chcą wrócić cało do domu a tacy pędzący debile powodują wypadki i zagrażają innym. Nawet jeśli taki mistrz prostej panuje nad sytuacją to ktoś mniej sprawny może źle ocenić jego prędkość zbliżania i w tym jest problem. Niemal dzień w dzień takie pędzące młoty zabijają ludzi. To jest droga dla wszystkich, nie tylko dla poganiaczy!

      Druga sprawa to dziki pęd w deszczu. Jeśli taka szmata wpada w poślizg to jest jak kula na torze do kręgli i zagraża wszystkim dookoła. Był tu na wykopie filmik z A4 pod Tarnowem z pędzącym w deszczu debilem. Zaliczył piękne piruety i na szczęście tylko bariery. Niestety tacy debile giną rzadziej niż ich przypadkowe ofiary.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zyvalt: jakos w Niemczech jest bez ograniczen i nie ma tego problemu, problemem są ludzie, którzy nie patrzą w lusterka i wymuszają pierwszenstwo

    •  

      pokaż komentarz

      @Rochlon: deszcz to sprawa oczywista, że jedziesz dużo wolniej

    •  

      pokaż komentarz

      @mpawlok: Koleś jest mega kutwą drogową, dla gosćia za nim może jest wygodnie jechać 5 km na godzine szybciej, silnik mu optymalniej pracuje akurat przy tej prędkości. Dalej był łuk więc nie przyspieszał, czekał na prostą ale ignorant swoje pieprzy. Ruch ma być płynny a ten koleś taką ropę zapodał że ręce opadają i jeszcze myśli że ma racje. Gdyby wszsycy tak jeździli to autostrady nie miałyby sensu. Do tego debil ingoruje fakt że przy wyprzedzaniu nie jest realne zachowanie dopuszczalnej prędkości.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zyvalt: swoją drogą tacy zajebisci szeryfowie jak wy powodują zagrożenie na drodze. bo nie puszcze go bo jedzie za szybko. jest ble. zadzwon na policje i powiedz, że ktoś powoduje niebezpieczenstwo a nie bawisz się w szeryfa

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: No niestety tylko dla części kierowców, w dodatku tej mniejszej części. Jak tylko spadnie deszcz to zaraz są wypadki na małopolskim odcinku A4. Domyślam się, że na innych autostradach jest to samo.
      Możesz sobie jechać spokojnie w deszczu a i tak masz szansę oberwać jakimś roztańczonym pociskiem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: nie bawię się w szeryfa, a zagrożenie na drodze powodują osoby nadmiernie przekraczające prędkość i to jest jedną z najczęstszych przyczyn wypadków na polskich drogach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zyvalt: nie, przyczyną są ciecie, którzy nie patrzą w lusterka. Ile razy ktoś mi wyskoczył z prawego pasa nawet nie patrząc czy coś jedzie czy nie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: czyli mam zjechać na prawy pomiędzy tiry i mam zwolnić po to żeby tamten mógł sobie zap#!?#?%ać 200 km/h?

    •  

      pokaż komentarz

      @ptoki1: Robie tak samo, a jak juz bede zmuszony hamowac na prawym pasie przed tirem, a miedzy autami na lewym jest luka to przyspieszam ile moje TDI da rade i staram sie jak najszybciej wyprzedzic i wrocic do swojej predkosci.

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6: jak jedziesz ponizej 140 to tak, jak 140 to wyprzedasz sprawnie i nie trzeba sie pienic. ale jak widze ze lewy pas jedzie 100 to mnie strzela...

    •  

      pokaż komentarz

      @Kubasa: ale obok jadą ciężarówki 80 km/h. Mam ze 130 zwolnić do 80 i zjechać pomiędzy nie aby panicz mógł zap$@@$!$ać? Dlaczego ja mam zwalniać a nie on?

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6: tiry jadą 100km/h Jak jakiś jedzie wolniej to o 2-5km/h wolniej. 80km/h to moze starym fiatem albo 1 ciezarowka na 1000. Nikt ci nie kaze zwalniac ze 130 do 100. Masz k$@?a myśleć na drodze a nie bawić się w szeryfa. Masz tak wyprzedzac zeby komus nie zajechac drogi. A co tobie sie wydaje to nikogo nie obchodzi. Nawet jak ktos leci lewym 200 to masz NAJPIERW sie upewnic czy TY nie stworzysz niebezpiecznej sytuacji wyjezdzajac na lewy pas. Dużo jezdze autostradami i nie wmówisz mi ze niebezpieczni sa szybcy kierowcy. Niebezpieczni sa tirowcy ktorzy 0,00000003 s po wrzuceni kierunkowskazu wbijaja sie na lewy pas. Niebezpieczni sa zwykli kierowcy ktorzy jada lewym albo srodkowym pasem. Niebezpieczni sa CI co nie myślą na drodze albo myslą ze zjedli wszystkie rozumy swiata i chca edukowac innych kierowcow odp#!??@$ajac na drodze chore psychicznie, niebezpieczne manewry.

    •  

      pokaż komentarz

      @kuzniar60: a gdzie ja pisałem cokolwiek o zajeżdżaniu drogi? Jadę sobie i wyprzedzam ciężarówki. Jak miałbym zjechać między nie to aby puścić tego co zap%!!!!@a (którego jak zaczynałem wyprzedzanie to w ogóle na horyzoncie nie było) to bym musiał zwolnić i wjeżdżać pomiędzy nie. O jakim bawieniu się w szeryfa mówisz? Ty w ogóle przeczytałeś ze zrozumieniem to co napisałem?

      Wszyscy, których wymieniłeś są niebezpieczni a nadmierna prędkość to główna przyczyna wypadków w Polsce. Także tak - szybcy kierowcy są niebezpieczni. Ale ja rozumiem, że Ty jeździsz szybko ale bezpiecznie.

    •  

      pokaż komentarz

      @zajety_elektron: aż we mnie sie zagotowało. c$!?? bym wyj!$!ł na zbity ryj. Taki k@%%a expert. Co jeszcze dodatkowo sam się pogrąża twierdząc że „automat musi widzieć że zniknęła przeszkoda” ??? co k@%%a?? debil j!$!ny przez właśnie takich palantów są wypadki bo wjeżdża na drogę i automat za niego decyduję. on nie przyśpiesyz by włączyć się płynnie do ruchu „bo automat/komputer mu tego nie mówi” nie włączy świateł mijania w desczu na autostradzie „bo automat mu tego nie mówi” on nie może zminić pasa „bo automat” itd. itd. jak dla mnie jeszcze większym idiotą jest ten salon Subaru który tego typa sponsoruje. bo za takie odjebywanie maniany jakie pokazał w tym odcinku i jego p$#@@@%enie od razu zrezygnowałbym z nim ze współpracy.
      I ten tekst - gdzie się tak śpieszy? to k@%%a zjedź na DK albo wojewódzką i sobie jedź. a nie na autostradzie takie farmazony pierdoli.
      I zwróćcie uwagę na jeszcze jedno ani razu j!$!ny ch!@ nie zjechał na prawy pas przez cały materiał nagrywania?!

    •  

      pokaż komentarz

      @kuzniar60: dokladnie tak. To manewry innych kierowcow glownie powoduja zagrozenie. Bo jadac 200 moze jedynie opona peknac na suchej czystej drodze

    •  

      pokaż komentarz

      Lece 160 i mogos wyprzedzam a koles za mna 180 czy 200 to po co mam mu zycie utrudniac? Daje kierunek nim skoncze wyprzedzanie ze zjade i nikt do nikogo sie nie pluje, nie hamuje przed maska. Pelna kultura

      @Kubasa: 180 czy 200 to chyba nie na polskiej autostradzie, prawda?

  •  

    pokaż komentarz

    Autor obejrzał film, kompletnie go nie zrozumiał ale napisał artykuł. Z filmu: nie opuszcza się pasa ruchu przez przecinanie linii ciągłej, nie wjeżdża się przed samochód wyprzedzany przed maskę, nie ma obowiązku powrotu na prawy pas po wyprzedzeniu jednego samochodu możemy wyprzedać kolejny oraz nie mamy obowiązku łamać ograniczeń prędkości przy wyprzedzaniu bo komuś za nami się śpieszy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Traper1001 Dokładnie masz rację. Napisał ten artykuł chyba kierując się komentarzami pod tym filmem na yt i wyszedł rak

    •  

      pokaż komentarz

      @Traper1001: ale to co robi ten typ woła o pomstę do nieba. Niech się doedukuje czym jest wyprzedzanie. To co zrobił było wykroczeniem.

    •  

      pokaż komentarz

      Z filmu: nie opuszcza się pasa ruchu przez przecinanie linii ciągłej,
      @Traper1001: jechał przez kilkadziesiąt sekund (prawie minutę) lewym pasem, mając przerywaną linię po prawej i PUSTY prawy pas

      nie wjeżdża się przed samochód wyprzedzany przed maskę,
      wyprzedzony pojazd był już z 300m za nim

      nie ma obowiązku powrotu na prawy pas
      jest obowiązek, następny pojazd do wyprzedzenia dogonił prawie po minucie

    •  

      pokaż komentarz

      Brawo! Zna się na przepisach i nic poza tym. On nie jest żadnym szeryfem żeby mówić że ktoś nie może jechać szybciej od niego bo on jedzie już z maksymalną dozwoloną prędkością na tej drodze! Po wyprzedzeniu auta ma obowiązek zjechać na prawy pas a nie jechać lewym bo kilometr dalej będzie wyprzedzał auto jadące prawym pasem. Niech ten godny pożałowania ekspert jedzie do Niemiec... Tam ludzie już dawno nauczyli się jeździć autostradami, może się czegoś tam nauczy. Tam po wyprzedzaniu wraca się na pas na którym się było wcześniej (oczywiście wyjątkami są Ci którzy prują 250 km/h i więcej). Wlepić mandat za blokowanie pasa tak samo jak każdemu innemu szeryfowi drogowemu!

    •  

      pokaż komentarz

      Niech ten godny pożałowania ekspert jedzie do Niemiec... Tam ludzie już dawno nauczyli się jeździć autostradami, może się czegoś tam nauczy. Tam po wyprzedzaniu wraca się na pas na którym się było wcześniej (oczywiście wyjątkami są Ci którzy prują 250 km/h i więcej)

      @AquariusPL: w DE to Ty chyba byłeś tylko palcem na mapie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Traper1001

      Autor obejrzał film, kompletnie go nie zrozumiał ale napisał artykuł

      To już drugie takie gównoznalezisko z rzeszą dzbanów pod nim - kółko wzajemnej adoracji wścieklizny drogowej plusuje się nawzajem kompletnie ani nie znając przepisów, ani nie mając pojęcia co znaczy jeździć bezpiecznie. Do tego obejrzenie materiału filmowego ze zrozumieniem też ich przerasta. Zawsze to samo.

    •  

      pokaż komentarz

      jest obowiązek, następny pojazd do wyprzedzenia dogonił prawie po minucie

      @ostatni_i_sprawiedliwy: to jest dowod na to ze pojazd byl blisko. Minuta to bardzo krotki okres jesli bierzemy pod uwage roznice predkosci miedzy samochodem ciezarowym a osobowym. Gddyby to bylo z 5 minut to faktycznie jest to dowod na jazde bez koniecznosci wyprzedzania. Z zasady na autostradzie powinnismy robic manewry co 5-10 minut a nie co minute.

    •  

      pokaż komentarz

      kółko wzajemnej adoracji wścieklizny drogowej plusuje się nawzajem kompletnie ani nie znając przepisów, ani nie mając pojęcia co znaczy jeździć bezpiecznie.

      @Grothar: o k%!%a. A ty wiesz co oznacza jezdzic bezpiecznie? To oznacza powstrzymywanie sie od manewrow niebezpiecznych a nie zjezdzanie na prawy pas :)

    •  

      pokaż komentarz

      to jest dowod na to ze pojazd byl blisko. Minuta to bardzo krotki okres jesli bierzemy pod uwage roznice predkosci miedzy samochodem ciezarowym a osobowym

      @karer: ROTFL to jakieś 600m

      Z zasady na autostradzie powinnismy robic manewry co 5-10 minut a nie co minute.

      @karer: trollujesz, prawda? :D

    •  

      pokaż komentarz

      ROTFL to jakieś 600m

      @ostatni_i_sprawiedliwy: no i? Pamietaj ze jesli sytuacja jest taka ze po prawej masz miejsce ale zjezdzajac na prawy pas musialbys zaraz zwolnic przed samym przykladowo tirem to nie masz obowiazku zjezdzac na ten pas. Jezeli jestes w stanie to przewidziec to nie masz obowiazku. Jesli jednak jest to na tyle odlegle w czasie ze nie jestes w stanie tego przewidziec to masz taki obowiazek.

    •  

      pokaż komentarz

      zjezdzajac na prawy pas musialbys zaraz zwolnic przed samym przykladowo tirem

      @karer: przed jakim tirem musiałbys zwolnić? Przed tym, który jest kilometr z przodu, czy przed tym, który został 100m za tobą?

      Jezeli jestes w stanie to przewidziec to nie masz obowiazku.
      ja myślałem, że ty trollujesz, a ty naprawde jesteś taki... nie udajesz :D

    •  

      pokaż komentarz

      przed jakim tirem musiałbys zwolnić? Przed tym, który jest kilometr z przodu

      @ostatni_i_sprawiedliwy: mowie o tym z przodu. Nie ma znaczenia odleglosc tylko czas. Z tego co widzialem na nagraniu bylo to jakies 12 sekund na oko. Malo czasu.

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co widzialem na nagraniu bylo to jakies 12 sekund na oko. Malo czasu.

      @karer: 12 sekund to masa czasu... i to nie było 12 sekund.
      3:31 - wyprzedził tira
      od 3:38 ma przerywaną
      3:48 - Volvo go wyprzedza
      4:01 - ma jeszcze ze 100m to tego tira i ledwie się do niego zbliża

      więc miał przerywaną od 22 sekund, nadal był bardzo daleko od TIR'a z przodu i blokował lewy pas mimo obowiązku zjazdu na prawy.

    •  

      pokaż komentarz

      12 sekund to masa czasu... i to nie było 12 sekund.
      3:31 - wyprzedził tira
      od 3:38 ma przerywaną
      3:48 - Volvo go wyprzedza
      4:01 - ma jeszcze ze 100m to tego tira i ledwie się do niego zbliża


      więc miał przerywaną od 22 sekund, nadal był bardzo daleko od TIR'a z przodu i blokował lewy pas mimo obowiązku zjazdu na prawy.

      @ostatni_i_sprawiedliwy: nie liczy sie czas gdy mial przerywana tylko czas liczymy od przeprowadzenia oceny ze mozemy zmienic pas na prawy. Czyli jest to czas od momentu przerywanej linii ale nalezy doliczyc do niego jeszcze kolejno czas na:
      1. ocena czy prawy pas jest pusty
      2. ocena czy nikt nas nie chce wyprzedzac z prawej strony
      3. ocena czy zmieniajac pas nie bedziemy musieli zaraz hamowac.

      Na kazde policz sobie u sprawnego kierowcy 0.5s a u kierowcy wyluzowanego 2 sekundy. Ja sie nie spiesze z ocenami nigdy bo zla ocena to moja odpowiedzialnosc.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer

      o k!!!a. A ty wiesz co oznacza jezdzic bezpiecznie?

      O kruwa, mam jednego!

      To oznacza powstrzymywanie sie od manewrow niebezpiecznych a nie zjezdzanie na prawy pas :)

      To jest jeden z manewrów niebezpiecznych. Jeśli znacząco zmniejszasz bezpieczny dystans, jaki utrzymuje przed sobą pojazd na prawym pasie to jest to manewr niebezpieczny, tylko, że Ty tego nie rozumiesz i co gorsza zrozumieć nie chcesz.

      Jeśli na prawym są dwie ciężarówki i mają między sobą 100m to wyjeżdżając między nie między Tobą a nimi już jest tylko 50m, więc jest zbyt blisko, by nazwać to bezpiecznym dystansem. Jeśli natomiast jest między nimi 200m i masz zamiar wyprzedzić obie, jedziesz z maksymalną dozwoloną to nie ma sensu zjeżdżać skoro poruszasz się szybciej niż one, tylko dlatego, że jakiemuś dzbanowi za Tobą jest zbyt wolno, bo wtedy albo musiałbyś hamować i na tym stracić albo zmniejszyć dystans pomiędzy sobą a kolejną ciężarówka do zbyt krótkiego, by był bezpieczny. Do tego absolutnie zawsze, zawsze kruwa mać zawsze - jak zjadę jakiemuś debilowi, to wyprzedza mnie tak ślamazarnie, że oczywiście ja muszę hamować, żeby jaśnie pan mógł jechać 5km/h szybciej, albo znajdzie się takich kilku i ja tkwię za tą ciężarówką wciśnięty.
      Niektórzy są tak ograniczeni, że poza samochodem jadącym wolniej na ich pasie nic więcej dla nich nie istnieje. To jest bieda umysłowa.

    •  

      pokaż komentarz

      To jest jeden z manewrów niebezpiecznych. Jeśli znacząco zmniejszasz bezpieczny dystans, jaki utrzymuje przed sobą pojazd na prawym pasie to jest to manewr niebezpieczny, tylko, że Ty tego nie rozumiesz i co gorsza zrozumieć nie chcesz.

      @Grothar: nie odpowiadasz za to co robia ludzie za toba i nie masz na to wplywu. Chyba ze hamujesz ale tego tutaj nie bylo. Co to za glupoty?

    •  

      pokaż komentarz

      ie liczy sie czas gdy mial przerywana tylko czas liczymy od przeprowadzenia oceny ze mozemy zmienic pas na prawy.

      @karer: więc dodajemy do tego jeszcze z 20 sekund więcej - bo jechał lewym pasem wzdłuż linii ciągłem i miał od groma czasu na obserwację

      1. ocena czy prawy pas jest pusty
      masa czasu PRZED dotarciem do linii przerywanej

      2. ocena czy nikt nas nie chce wyprzedzac z prawej strony
      rzut okiem w lusterko i po sprawie - świadomość sytuacyjna trzeba utrzymywać cały czas

      3. ocena czy zmieniajac pas nie bedziemy musieli zaraz hamowac.
      to samo, co punkt 1. masa czasu na obserwację terenu z przodu.

      Ja sie nie spiesze z ocenami nigdy bo zla ocena to moja odpowiedzialnosc.
      Wiec potrzebujesz minuty, by ocenić, czy możesz zjechać bezpiecznie na prawy, pusty pas? Oddaj prawo jazdy w najbliższej biedronce :)

    •  

      pokaż komentarz

      @karer

      nie odpowiadasz za to co robia ludzie za toba i nie masz na to wplywu. Chyba ze hamujesz ale tego tutaj nie bylo. Co to za glupoty?

      No nie masz. No właśnie, co za głupoty? Odnoszę wrażenie, że nie piszesz do tego co ja pisałem.

    •  

      pokaż komentarz

      No nie masz. No właśnie, co za głupoty? Odnoszę wrażenie, że nie piszesz do tego co ja pisałem.

      @Grothar: Zle odnosisz wrazenie. Pojazd jadacy z przodu nie zmniejsza dystansu w razie hamowania. Przyjmuje sie za za zmniejszenie dystansu zawsze odpowiada pojazd jadacy z tylu. Samo zmniejszenie dystansu jest normalne i POZADANE w ruchu drogowym.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer

      Pojazd jadacy z przodu nie zmniejsza dystansu w razie hamowania.

      Z jakiego przodu, o czym Ty mówisz teraz? W jakiej sytuacji?

      Przyjmuje sie za za zmniejszenie dystansu zawsze odpowiada pojazd jadacy z tylu.

      Po pierwsze gdzie się tak przyjmuje??? Kto tak "przyjmuje"? A po drugie jest to nieprawda, odległość pojazdu za nami można w łatwy sposób regulować i jest to technika stara jak świat

      Samo zmniejszenie dystansu jest normalne i POZADANE w ruchu drogowym.

      Nie poniżej bezpiecznej odległości - zmiennej dla różnych prędkości i/lub warunków

    •  

      pokaż komentarz

      Z jakiego przodu, o czym Ty mówisz teraz? W jakiej sytuacji?

      @Grothar: jadacy z przodu czyli przed nami.

      Po pierwsze gdzie się tak przyjmuje??? Kto tak "przyjmuje"? A po drugie jest to nieprawda, odległość pojazdu za nami można w łatwy sposób regulować i jest to technika stara jak świat

      @Grothar: nie zrozumiales mojego zdania ktore cytujesz. Ja mowie o tym kto odpowiada a nie o tym kto ja reguluje. Pojazd jadacy z przodu ma prawo ja regulowac tak samo jak pojazd jadacy z tylu. Jednak za to czy odleglosc jest prawidlowa czy nie odpowiada pojazd jadacy z tylu.

      Nie poniżej bezpiecznej odległości - zmiennej dla różnych prędkości i/lub warunków

      @Grothar: oczywiscie ze nie. Dlatego pojazd jadacy z tylu ma obowiazek zachowac bezpieczna odleglosc. Ten z przodu nie ma takiego obowiazku.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer: weź Ty przeczytaj, co ja napisałem dużo wcześniej. Wjechanie między dwa pojazdy zmniejsza bezpieczny odstęp tego przed którego wjechałeś.

      Nie wiem o czym Ty mówisz dalej i do czego się odnosisz.

      Co znaczy "Pojazd jadacy z przodu nie zmniejsza dystansu w razie hamowania"?
      Jaki pojazd? Czyjego hamowania? Jakiego dystansu?

    •  

      pokaż komentarz

      Wjechanie między dwa pojazdy zmniejsza bezpieczny odstęp tego przed którego wjechałeś.

      Nie wiem o czym Ty mówisz dalej i do czego się odnosisz.

      @Grothar: nie wolno tak wjezdzac. Przeciez o to chodzi w tym odcinku ze jesli wjezdzamy miedzy 2 pojazdy to powinnismy to zrobic tak zeby nie naruszac bezpiecznego odstepu tego z tylu.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer

      nie wolno tak wjezdzac. Przeciez o to chodzi w tym odcinku ze jesli wjezdzamy miedzy 2 pojazdy to powinnismy to zrobic tak zeby nie naruszac bezpiecznego odstepu tego z tylu.

      To mówię przecież, że nie wiem, czemu do mnie to piszesz, bo im to tłumaczę od samego początku.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: przeciez zaznaczylem na ktory dokladnie fragment odpowiedzialem.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer: noi? Ale ja nadal nie wiem czego Ty chcesz ode mnie. Ja od początku mówię, że Dworak, który osobiście mi działa na nerwy, w tym wypadku miał całkowitą rację. Nie było przesłanek do zjechania na prawo, bo była zbyt mała odległość między pojazdami, pomiędzy które miał, wg dzbanów, wjechać. I dlatego mnie śmieszy to całe "Kompromitacja i hipokryzja dziennikarza TVP! Internauci są wściekli", bo kolejny raz wykazali się nieznajomością i przepisów i zasad bezpiecznej jazdy.
      Więc naprawdę za ch%ja nie wiem, o co Ci się rozchodzi.

    •  

      pokaż komentarz

      Więc naprawdę za ch%ja nie wiem, o co Ci się rozchodzi.

      @Grothar: Odpowiadalem na to:

      To jest jeden z manewrów niebezpiecznych. Jeśli znacząco zmniejszasz bezpieczny dystans, jaki utrzymuje przed sobą pojazd na prawym pasie to jest to manewr niebezpieczny, tylko, że Ty tego nie rozumiesz i co gorsza zrozumieć nie chcesz.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer: i z czym z tego chcesz dyskutować? Dwa pojazdy jadą jeden za drugim w bezpiecznym odstępie, który jest mniejszy niż dwukrotność bezpiecznej odległości. Wjeżdzasz między nie. Teraz odstęp ani między pojazdem za Tobą ani pojazdem przed Tobą, a Tobą nie jest już bezpieczny, bo dystans między tymi pojazdami był zbyt mały, żebyś się tam pchał. I tak było właśnie na materiale Dworaka.

      A pominąłem jeszcze pi%rdolenie debili typu:

      "Niestety, ale tym razem Pan przesadził! Ewidentnie blokuje Pan lewy pas i nie ma tu znaczenia, że jedzie Pan 140 km/h! Bo niestety NIE WOLNO! To, że ktoś jedzie szybciej nie ma znaczenia bo to jego sprawa."

      Od tego można dostać raka. Dworak rzekomo blokuje pas jadąc 140 km/h, a "NIE WOLNO", tym, którzy, żeby być blokowani musieliby poruszać się szybciej niż 140 km/h, a NIE WOLNO, ale to nie ma znaczenia, bo to ich sprawa xD

    •  

      pokaż komentarz

      i z czym z tego chcesz dyskutować?

      @Grothar: z tym ze napisales "ty tego nie rozumiesz". Nawet ci to pogrubilem zebys widzial. Ja mialem takie same postulaty a ty napisales "nie rozumiesz"

    •  

      pokaż komentarz

      z tym ze napisales "ty tego nie rozumiesz". Nawet ci to pogrubilem zebys widzial. Ja mialem takie same postulaty a ty napisales "nie rozumiesz"

      @karer: wynikało to bezpośrednio z ofensywnego, w stosunku do mnie, charakteru Twojej wypowiedzi. Teraz ja Ci pogrubię:

      "o k#?!a. A ty wiesz co oznacza jezdzic bezpiecznie? To oznacza powstrzymywanie sie od manewrow niebezpiecznych a nie zjezdzanie na prawy pas" link

      Wybacz, ale to nie wygląda jakbyś miał te same postulaty. Teraz to wygląda, jakbyś wtedy nie zrozumiał po której stoję stronie :)

    •  

      pokaż komentarz

      Teraz to wygląda, jakbyś wtedy nie zrozumiał po której stoję stronie :)

      @Grothar: no bo tak bylo. Przyznaje ze nie wiedzialem po ktorej stronie stoisz, albo odpowiedzialem niekoniecznie na to na co chcialem. W kazdym razie w mojej wypowiedzi jasno zaznaczylem po ktorej stronie jestem po czym odpisales "mam jednego" co sugerowalo ze byles w opozycji do mojego stanowiska. Zrobiles dokladnie ten sam blad a gdy chcialem go naprostowac to sytuacja byla utrudniona.

    •  

      pokaż komentarz

      @karer:

      W kazdym razie w mojej wypowiedzi jasno zaznaczylem po ktorej stronie jestem

      ja również ;)

      po czym odpisales "mam jednego"

      no tak, skoro ktoś na mnie naskoczył - znaczy jest w opozycji do tego, co powiedziałem, jasno :D

      Wykop wtedy też coś się psuł i masa ludzi odpowiadała nie tym co trzeba, więc może to też to. Cieszy, że sprawa wyjaśniona i że stoisz po właściwej stronie Mirku

    •  

      pokaż komentarz

      ja również ;)

      @Grothar: tak wiec dlatego napisalem ze obaj popelnilismy ten sam blad.

      no tak, skoro ktoś na mnie naskoczył - znaczy jest w opozycji do tego, co powiedziałem, jasno :D

      @Grothar: gdybym naskoczyl to by tak bylo. Ja normalnie napisalem tak jak zawsze pisze.

    •  

      pokaż komentarz

      gdybym naskoczyl to by tak bylo. Ja normalnie napisalem tak jak zawsze pisze.

      @karer: to masz dość ofensywny sposób normalnego pisania (✌ ゚ ∀ ゚)☞

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: oczywiscie ze ofensywny. Nie peirdole sie w tancu.

    •  

      pokaż komentarz

      oczywiscie ze ofensywny. Nie peirdole sie w tancu.

      @karer: ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

      źródło: yt3.ggpht.com

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: no i z zajebiscie mocna psycha. Kiedys mialem taka sytuacje ze 4 typa do mnie chcialo sie przyj?$?c. Wystarczylo jedno spojrzenie. Jedno skinienie palcem i nagle sie obsrali ze strachu. Pozniej chodzili mi buty pucowac i mowili do mnie "panie szefie"

    •  

      pokaż komentarz

      @karer

      Wystarczylo jedno spojrzenie. Jedno skinienie palcem i nagle sie obsrali ze strachu. Pozniej chodzili mi buty pucowac i mowili do mnie "panie szefie"

      wstawaj, zesrałeś się ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @karer: dałem oczko ;) czyżby nie wystarczyło? ;)

  •  

    pokaż komentarz

    Jakby przepis w pord nie był wystarczającym powodem...

  •  
    michalje

    +37

    pokaż komentarz

    Co to znaczy, że on nie ma powodu zjeżdżać na prawy pas, gdy tenże jest pusty? Co to za ekspert do c!$$%

1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 następna