•  

    pokaż komentarz

    Chcielibyśmy poinformować, że atak na naszą platformę został udaremniony, odzyskaliśmy dostęp do domeny a wszystkie środki klientów są bezpieczne i nie zostały w żaden sposób wypłacone, aktualnie pracujemy nad ponownym uruchomieniem platformy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Coinroom: Dla dobra waszych klientów mam nadzieję, że tym razem nie przycebulicie paru złotych i usługi będzie wam robił chociaż jakiś bardziej ogarnięty gimbus który trochę zna się na hostingu, zamiast prawnika który tak świetnie zna się na ustawach, że nie widzi problemu i nie ma sobie nic do zarzucenia nawet w przypadku kiedy przez głupotę prawie rozwalił komuś biznes a zamiast zająć się procedurami bezpieczeństwa woli wypisywać bzdury...

      Bo pewnie można by zadzwonić i sprawdzić wydaną dyspozycję, ale po co się męczyć... Chłopie masz usługi w jakiejś gimbusiarni która "dla zapewnienia cen i jakości rezygnuje z infolinii"... to tani jak barszcz OVH ma infolinię :D Ba nawet wiedzą co to procedury bezpieczeństwa i jakby im ktoś wysłał jakiś śmietnik na pocztę to albo by zadzwonili albo by papier wylądował w koszu. Nawet oni ogarniają...

      Gdybyś wziął usługi w tak "znienawidzonej" na wykopie nazwie to byś nie miał takich problemów. I właśnie przy tematach hostingu o tym piszę, że się nie cebuli paru złotych bo to się zawsze mści. A jak się nie wie co się robi to najlepsze co można zrobić to wziąć home albo nazwę, bo drogo ale tam nikt by czegoś aż tak koncertowo nie sp?#!%$%ił. No ale jak grochem o ścianę :D

    •  

      pokaż komentarz

      @omgiksde: wspominasz na końcu o "nazwie" której ceny są akurat nieadekwatne do jakości i poziomu obsługi. Jedyne co ma dobre, to marketing, na który łapią się nieobeznane osoby. Zresztą w tym przypadku chodzi tylko o domenę. Ceny domen w polskiej sieci są do siebie zbliżone, a nawet jeśli w zenboksie były wyjątkowo tanie, to nie znaczy, że takie sytuacje mogą się zdarzać. No i ostatnia sprawa: proszę przejrzyj wpisy w sieci o tym ile to już razy nazwa i home coś "koncertowo" spieprzyli, że już o wyciąganiu pieniędzy od nieświadomych ludzi nie wspomnę.

    •  

      pokaż komentarz

      @omgiksde: w punkt :)
      @klocus: akurat takiego poziomu "bezpieczeństwa" domeny jak w artykule to ze świecą szukać.. Jak to szło? telnet zenbox.pl 25; mail from.. Litości..
      A swoją drogą "atak" też godny politowania..

    •  

      pokaż komentarz

      @Coinroom: Brawo za szybkie uporanie sie z problemami ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @omgiksde: widać, że nigdy nie korzystałeś z "infolinii" w ovh ani w ogóle nigdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @klocus: Są nieadekwatne? Raczej barany jojczą o takich "tanich i dobrych" zenboksach i im się wydaje że kupując domenę dostają wszędzie to samo. Pokaż mi sprawę gdzie nazwa albo home pisze, że każdy gimbus który spłodzi durnego maila może ich klientowi przejąć usługę bo "na tyle pozwala ustawa" i to jest normalne.

      Czy ty w ogóle czytałeś to stanowisko? "Spieprzenie" home czy nazwy zwykle polega na tym, że coś padło na godzinę albo ktoś się pieni że chcą pieniędzy... a zresztą w tej sprawie też wychodzi ile są warte te "tanie" usługi bo pewnie tu "problem" polega jedynie na tym, że zysku na tej domenie jest 50 groszy rocznie, więc jeśli firma poświęciłaby chwilę na poprawną autoryzację prośby to byłaby 5 PLN na minusie :)

      I to jest ta cała głupota. Polacy to niestety takie cebulaki że "adekwatną" dla nich jest firma która nie ma nawet infolinii technicznej. Najpierw jest orgazm bo "zaradny" Maciuś przeniósł się z home czy nazwy do firmy krzakens sp. z o.o. i zaoszczędził stówę... a później jest kwik, bo biznes leży drugi tydzień i nikt nie wie co się dzieje. Ile razy ja tą głupotę przerabiałem...

      a nawet jeśli w zenboksie były wyjątkowo tanie, to nie znaczy, że takie sytuacje mogą się zdarzać
      Tylko że jak żyję w świecie realnym a nie moich własnych urojeń pod tytułem "jak powinno być". Ba, przecież biorąc pod uwagę ich komunikat to nie tylko mogą się zdarzać ale są jak najbardziej normalne bo na nic więcej nie pozwala polskie prawo :D Przeczytaj poprzednie zdanie 20 razy, powoli a później wypisuj że jakość n czy h jest nieadekwatna :D Rozumiem że jakość każdego krzaka "jest adekwatna" bo co prawda każdy gimbus może przejąć ci witrynę firmową wysyłając świstek ale przynajmniej jest 50 PLN rocznie taniej :D

      @canto: Zaletą w porównaniu z tymi tanimi krzakami lansowanymi na wykopie jest to, że przynajmniej ta infolinia naprawdę tam jest, ktoś naprawdę tam siedzi i dodzwonić się można... więc jak masz działający mózg to dasz radę wszystko w miarę sensownie załatwić... niestety debile nie rozumieją że na infoliniach tanich hostingów pokroju h czy n siedzą ludzie którzy mogą im udzielić informacji technicznych a nie są ich pracownikami którym można zlecać darmowe wykonywanie czynności niezwiązanych z działaniem konta...

    •  

      pokaż komentarz

      @Coinroom: Uff...przez chwilę słabo mi się zrobiło jak przeczytałem tego newsa. Dobrze, że to skomentowaliście i nie chowacie głowy w piasek.

    •  

      pokaż komentarz

      @omgiksde Infolinia na nazwie to bardziej takie callcenter z ofertą i FAQ z podstaw obsługi. Przy grubszych sprawach i tak trzeba kontaktować się przez maila i czekasz na odpowiedź czasem kilka dni (w tym czasie "biznes leży").

      Serwery wolne z dużymi limitami. Blokują serwer, za ruch na stronie, bo ich oferta hostingu za 1200zl / rok nie jest w stanie utrzymać 30 użytkowników dziennie na sklepie. Do tego co kilka dni zawieszanie się serwera, błędy apache i telefony na infolinię żeby go 'restartowali'.

      Kiedy do tego wszystkiego pada poczta i ważne maile giną w otchłani internetu to już wiesz, że trzeba się pakować. I tutaj faktycznie ciężko wynieść się z nazwy, bo o wydanie kodów authinfo musisz wypełnić wniosek z kopia dowodu osobistego i poslac go pocztą tradycyjną.

      Pytanie czy to jest wysoki poziom bezpieczeństwa (wg. Ciebie) czy po prostu utrudnienie przez ucieczką od nich? Jako reklamę polecam ich FanPage i komentarze pod postami.

    •  

      pokaż komentarz

      @klocus: Awaryjność hostingów i support to jedno, a procedury to osobna sprawa. Możesz płacić więcej/mniej ale musisz mieć pewność, że firma w ktorej lokujesz swoj biznes warty x złotych jest bezpieczny. A tutaj wychodzi jeden wielki lol. Moze i male firmy "mogą więcej" ze swoimi konkurencyjnymi cenami, ale za to ryzyko spieprzenia czegos jest raczej wyzsze niz w molochach typu nazwa/home. Poza tym - takie cos jak gielda kryptowalut powinna dzialać na wlasnym serwerze dedykowanym a nie na hostingu za 150 zł rocznie.

    •  

      pokaż komentarz

      Poza tym - takie cos jak gielda kryptowalut powinna dzialać na wlasnym serwerze dedykowanym a nie na hostingu za 150 zł rocznie.

      @snappik: Ale tutaj chodzi o domenę. Ktoś przejął domenę, zmienił DNS-y i przekierował na swój serwer. Nawet nie wiem czy ta strona była na hostingu w zjeboksie czy na serwerze dedykowanym. Dodatkowo wcale nie jest tam tak tanio. Odnowienie jest o ~20 zł droższe niż na OVH.

    •  

      pokaż komentarz

      @klocus: Tu chodzi o wybór providera, który ma procedury do dupy. Domena, czy hosting - nie ma znaczenia, skoro wszystko można załatwić świstkiem. BTW. mogli jeszcze zmienić hasła do skrzynek email właścicieli i pobrać sobie masę wrażliwych danych, które byłyby o wiele więcej warte niż te transakcje bitcoiniarzy ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @snappik: jasne, zgadzam się, że taki serwis powinien zwrócić szczególną uwagę na to, czy w danej firmie przestrzega się wszelkich procedur, jak wygląda wsparcie z ich strony, ale główną winę tak czy siak posiada zjebox, a nie klient, choć tutaj wśród komentarzy (jak zazwyczaj) można odnieść wrażenie, że to głównie klient spieprzył sprawę.

    •  

      pokaż komentarz

      wziął usługi w tak "znienawidzonej" na wykopie nazwie to byś nie miał takich problemów.

      @omgiksde:
      Nazwa nie bez powodu nie jest darzona sympatią. Mam z nimi od jakiegoś czasu do czynienia i, delikatnie mówiąc, nie polecam. Niewyjaśnialne problemy z wydajnością, bardzo kiepski kontakt...

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

  •  

    pokaż komentarz

    Dokonać tak poważnej zmiany bez dokładniejszej weryfikacji (i to jeszcze w przypadku giełdy kryptowalut) - słabo to świadczy o zenboxie.

    •  

      pokaż komentarz

      @mariobit: na chwilę obecną, stanowisko Zenbox jest takie, że "zweryfikowali pismo podszywające się pod Coinroom tak jak pozwala na to porządek prawny w Polsce". Tak, też nie wiemy co to znaczy...

    •  

      pokaż komentarz

      @niebezpiecznik-pl: Dziwne, myślałem że umiecie tam w niebezpieczniku lepiej dedukować...

      Jeśli ktoś tak postępuje prowadząc firmę, to znaczy że prawdopodobnie jest idiotą który ma w dupie klientów. Do tego swoją głupotę i niekompetencję zwala się często w takim wypadku na kogoś innego, na ustawodawcę, mamę, babkę... pogodę. Do tego oczywiście nie zna się słowa "przepraszam" bo i po co, nie uczy się na błędach nie tylko cudzych, ale i swoich... i w ogóle pewnie na żadnych.

      Tak jak zwykł to robić każdy skończony nieudacznik. To w praktyce oznacza, że każdy kto z takimi ludźmi robi cokolwiek naraża się na utratę majątku spowodowaną niekompetencją, bo jak widać tego rodzaju "firmy" nie prowadzą usług IT tylko usługi prawne :D I nie chcę być złym prorokiem, ale chyba nie ma w Polsce ustawy nakazującej żeby serwer był podłączony do sieci albo miał prąd, czy w ogóle działał :) Więc być może za rok przeczytamy że firma leży od 3 miesięcy, ale w sumie to żaden problem a jak ktoś myśli że jednak problem jest to niech pokaże dekret który nakazuje żeby serwer miał wpięcie do internetu :D Polskie prawo pozwala na to, żeby nie miał. I chuj!

      Szczytem upośledzenia umysłowego i chamówy byłoby w takiej sytuacji, gdzie będąc cymbałem prawie rozwaliło się komuś przez lenistwo biznes... "no bo ustawa"... jedynie zrobienie z siebie ofiary i straszenie innych prawnikami... znaczy, oh, wait! :D

      Oczywiście piszę tak hipotetycznie jeśli sytuacja wygląda tak jak przedstawiliście :)

    •  

      pokaż komentarz

      @mariobit: @niebezpiecznik-pl: Jakoś nie sądzę, żebym takim pisemkiem mógł przejąć np. domenę pkobp.pl czy tam inne mbank.pl ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @FrasierCrane: No ale jak to nie, przecież jeśli wyślesz pismo i się podpiszesz nawet jako Andrzej Duda to firmy w Polsce nie mają żadnych ustawowych możliwości żeby sprawdzić, że nie jesteś Andrzejem. Będą musieli ci wydać wszystkie domeny, witryny a być może nawet cały bank jeśli walniesz odpowiedni dekret i pieczątkę z ziemniaka... ustawy nie ma to nie ma zmiłuj :D

      No chyba że jest jakaś ustawa która zezwala firmie sprawdzić legalność pieczątki jeśli wygląda jak ziemniak. Nie ma? No tak myślałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Więc być może za rok przeczytamy że firma leży od 3 miesięcy, ale w sumie to żaden problem a jak ktoś myśli że jednak problem jest to niech pokaże dekret który nakazuje żeby serwer miał wpięcie do internetu :D Polskie prawo pozwala na to, żeby nie miał. I chuj!

      @omgiksde: Mam trochę serwerów, które nie mają dostępu do Internetu. Nie każdy serwer taki dostęp mieć musi, a co więcej - nie każdy powinien.

  •  

    pokaż komentarz

    Nie no, bardzo profesjonalne podejście zenbox xD Na podstawie lewego świstka papieru zmienili maila, dzięki któremu można zarządzać domeną, a teraz robią z siebie ofiarę i jeszcze przypisują winę klientowi xD Może niech coinroom zapłaci im jeszcze odszkodowanie za nerwy i stres? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    A więc jednak błyskawiczne odpowiadanie i reakcje mają swoje minusy. Tym mnie właśnie urzekł Zenbox, odpisują/reagują w zasadzie momentalnie. I jak sądzę szybkość nie poszła w parze z jakością tym razem.

    Znowu miałbym się gdzieś przenosić, dżizas ale mi się nie chce poświęcać na to czasu. Zenbox pewnie wyciągnie wnioski i takiej wpadki miał już nie będzie.

    Swoją drogą klientem Coinroom też jestem i tak z innej beczki, ktoś, kto tworzył interfejs tej strony chyba brał udział w wyścigu o podium o najgorsze UI roku.

  •  

    pokaż komentarz

    Przecież ten Zenbox to tylko parę ludzi. Wy sądzicie, że z jakąś "instytucją" rozmawiacie? Takie firmy się zakłada, na max 5-7 osób. Nic dziwnego, że się trafił taki babol.