Orange nie chce mi sprzedać laptopa. Co zrobić
Mam problem którego nie wiem jak rozwiązać ze sklepem Orange. Zamówiłem przez sklep internetowy Orange laptopa, którego nie chcą mi sprzedać/wydać przez błędy systemu
wujekjoe z- #
- #
- #
- 25
Mam problem którego nie wiem jak rozwiązać ze sklepem Orange. Zamówiłem przez sklep internetowy Orange laptopa, którego nie chcą mi sprzedać/wydać przez błędy systemu
wujekjoe zMam problem którego nie wiem jak rozwiązać ze sklepem Orange.
Zamówiłem przez sklep internetowy Orange laptopa, dokładnie był to ten model:
https://www.orange.pl/sklep/HP...
Obecnie cena jest wyższa, jednak dwa dni temu była promocja i można było go kupić za 2494,23zł. Zamówiłem z odbiorem osobistym w salonie i płatnością przy odbiorze. Wszystko w porządku, otrzymałem potwierdzeniem na stronie z numerem OMNI..
Przyszedł sms z potwierdzeniem zamówienia i informacją o możliwości odbioru laptopa.
Udałem się w środę do salonu, problemy bo ich system się zawiesił, jakieś błędy z wygenerowaniem faktury, siedziałem w salonie ponad 1h, pracownik kontaktował się z infolinią czy jakimś wsparciem, w międzyczasie podszedł jakiś kierownik regionu (akurat był w salonie). Przeprosili i poinformowali że ze względu na błąd w nowej aplikacji którą mają nie mogą mi sprzedać laptopa. Otrzymałem zapewnienie że problem będzie rozwiązany i nie będzie problemu z zakupem.
Następnego dnia, tj w czwartek (dziś) dzwonię, problem nadal jest (rozmawiam już z innym pracownikiem salonu). Zaprosili mnie w końcu do salonu abym po 16:00 przyjechał. Oprócz tego, że coś tam program przepuścił, pracownik coś kombinował z działem wsparcia i okazało się że nie sprzedadzą mi laptopa, bo COŚ JEST NIE TAK z tym wnioskiem, jest anulowany czy w bliżej nieokreślonym statusie. Tłumaczę im że jako Klient chcę zrealizować zamówienie, a on mi proponuje żebym złożył sobie nowe zamówienie gdzie cena jest o 1000zł większa, albo żebym sobie poszedł bo nic więcej nie zrobi.
Reklamacji nie przyjmie bo nie mam w ich sieci żadnej umowy i nie jestem Klientem. Kierownika nie ma, ale i tak nic nie zrobi. Dzwonię na infolinię 510 100 100, przełączają mnie po działach. Nikt nie potrafi pomóc. W końcu trafiam do działu sprzedaży internetowej 801 234 567, mojego zamówienia jednak nie widzą i też nie przyjmą reklamacji bo się NIE DA. Jakiś lider p. Damian tłumaczy żeby jednak w biurze obsługi złożyć reklamację, ponownie dzwonię 510.. i oczywiście nie można nic zrobić bo nie jestem Klientem.
CO ISTOTNE:
Nie jest to jakiś błąd cenowy, osoby które zamówiły w tej promocji laptopa z odbiorem przez kuriera bez problemu go zakupiły. Problem mam ja i kilka osób które zaznaczyły obiór w salonie. Przez niekompetencję pracowników i/lub niedziałający system Orange nie mogę kupić sprzętu który zamówiłem, a oni zamiast rozwiązać problem gonią ludzi i nawet nie przyjmują reklamacji. Dodam że codziennie od 3 dni otrzymuję sms z przypomnieniem o odbiorze zamówienia.
Komentarze (25)
najlepsze
To jest firma ktora odziedziczyla wszystko co najgorsze po TP SA, a jednoczesnie dodala do tego korpojobla i enigmatyczny system ktory zawsze sie "myli" na niekorzysc klienta.
Niestety nic nie zrobisz. Nie kupiłeś go a dokonałeś "rezerwacji". Transakcja nie doszła do skutku (nie zapłaciłeś) więc nie ma tu mowy o sprzedaży, a Orange na 100% ma jakiś zapis w regulaminie (np że nie odpowiadają za błędy systemu, okoliczności od nich niezależne itp itd)i mogą się wypiąć.
Okazało się że ich systemy przy zamówieniu się rozjechaly, kierownik ręcznie coś wprowadzał i laptop jest u mnie. Opłacilo się zameczanie sieci. Kierownik z magnolii Wrocław jedyny kompetentny.
https://www.wykop.pl/link/4524223/orange-sprzedaje-faktury-16zl-szt-bareja/najlepsze/