[AMA] Przez 2 lata pracowałem w firmie podwykonawczej dla Orange
Przez 2 lata pracowałem w firmie podwykonawczej dla Orange, która zajmowała się montażem i usuwaniem awarii usług Neostrada i Orange światłowód. Zapraszam do zadawania pytań, nawet tych trudnych, nawet tych technicznych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
GratisLPG z- #
- #
- #
- #
- #
- 611
Komentarze (495)
najlepsze
Czy wiesz może czy takie linie ciągnące się wiele kilometrów pośród lasów do jednego budynku (leśniczówki) lub 2-3 domów są utrzymywane przez Orange Polska S.A. czy może płaci
Czy do puszki do centrali na wsi do której można podpiąć kilkanaście/kilkadziesiąt klientów dochodzi światłowód czy jakiś inny kabel (ale chyba nie miedź przecież)?
Czy Orange korzysta ze swojej infrastruktury światłowodów do zasilania stacji bazowych 3G/4G? Tzn np kładziemy
@tomek-o: Nigdy się nie zdarzyło, aby spaliło się jakieś urządzenie na centrali. Owszem, pojedyncze porty tak, ale całe urządzeni nie.
1.W jaki sposob zamykacie zgloszenia dot. usterki? robicie to na koniec dnia w biurze? i wpisujecie cos do aplikacji? jezeli tak to jak sie nazywa?
2. Czesto zamykaliscie zgloszenia bez wizyty/kontaktu z klientem ktory zglaszal usterke? czesto na infolini powtarzal sie schemat, ze klient zglosil usterke dwa dni temu, ale nikt sie nie pojawil, a w zgloszeniu byl tylko informacja o jej zamknieciu przez technika z podowu braku kontaktu/drzwi zamkniete
@TakiSeLogin: Zlecenie jest zamykane zaraz po naprawie. Po wykonaniu naprawy wykonywane są pomiary i gdy one wyjdą pozytywnie, zlecenie jest zamykane.