
mBank'owi jest przykro ale nie może oddać mi moich pieniędzy
Sprawa wydaje się kuriozalna, ale od czerwca nie mogę doprosić się wypłaty moich pieniędzy z konta, które sam we wniosku podał mBank
Sprawa wydaje się kuriozalna, ale od czerwca nie mogę doprosić się wypłaty moich pieniędzy z konta, które sam we wniosku podał mBank
-3167
pokaż komentarz
@badyl, prosimy o złożenie reklamacji, abyśmy mogli wyjaśnić opisane zdarzenie. Reklamacje możesz złożyć w jeden z opisanych sposobów na stronie:
https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/
+2072
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: dziękuje, składałem już kilkukrotnie - bez tego bym nie zaczynał - numer ostatniej jest na końcu dokumentu
+1265
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: xD
+2071
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Przeczytałeś w ogóle tekst imbecylu z mBanku?
+1436
pokaż komentarz
imbecylu z mBanku
@eskor: XDDDDD
+832
pokaż komentarz
@eskor on ma korzystać z korpo regułki. Zero myślenia czysta procedura jak to w firmach, człowiek na infolinii jest jak maszyna.
-1778
pokaż komentarz
@badyl: skontaktuj się z ekspertem online, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się przedmiotowa sprawa.
+268
pokaż komentarz
@eskor: ej, ej ale nie tak ostro ʕ•ᴥ•ʔ
pokaż spoiler
@ZespolmBanku wy to macie powodzenie tutaj. 3 razy w mordę i raz na jakiś czas pochwała
+1383
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: typowy zespól Mbanku jest typowy
źródło: studentnews.pl
+908
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Wy to jestescie Zespol Downa, nie mBanku
+198
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: hahahahaha, jaka beka!
+636
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Jacy wy jesteście bezczelni ja p#?!#!!e XD
+400
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: super „customer service”. Myślałem parę dni temu, żeby swoim pracownikom założyć lokaty u was i żeby mieli coś dodatkowego na święta, ale właśnie się rozmyśliłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+65
pokaż komentarz
racownikom założyć lokaty u was
@sal-ceson: Ostatnio chyba w żadnym banku nie opłacają się lokaty
+113
pokaż komentarz
@sylwke3100: tak, wiem, ale nie mogę im dać w gotówce, a nie chcę podarować w formie mąki i cukru, jak jakimś niedołęgom.
+6
pokaż komentarz
@eskor po co ? Wkleił gotową formułkę z notatnika. W końcu to jego praca
+188
pokaż komentarz
skontaktuj się z ekspertem online, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się przedmiotowa sprawa.
prosimy o złożenie reklamacji
@ZespolmBanku: wy i wasze świetne rady, ja p%#%$%$e...
+55
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Wy tam naprawde musicie mieć wode zamiast mózgu.
+66
pokaż komentarz
skontaktuj się z ekspertem online
@ZespolmBanku: Serio? Wasza bezczelność sięgła zenitu...
+63
pokaż komentarz
@ZespolmBanku Wy się k??%a tylko na platynę nadajecie xD
+24
pokaż komentarz
@eskor: czego wymagasz od bota? ;)
+15
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: was (specjalnie z małej) to już całkiem pop@@!?#!iło!
+732
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: kontaktowałem się przed chwilą z "ekspertem online" - przekazał mi że reklamacja o numerze REK877282046 - została rozwiązana i zamknięta - oczywiście z tekstem, że nic nie można zrobić i jest Wam bardzo przykro.
Co dalej? składać kolejną i czekać 3 miesiące, 3 lata?
+252
pokaż komentarz
@ZespolmBanku:
skontaktuj się z ekspertem online, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się przedmiotowa sprawa.
Nic mi o tym nie wiadomo. Pozdrawiam, Ekspert.
+20
pokaż komentarz
@ZespolmBanku ale z Was zgrywusy ( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez autora
+221
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Wasz komentarz ma więcej minusów niż to znalezisko wykopów. Gratulacje xD
-7
pokaż komentarz
@WuDwaKa:
+20
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Złodzieje.
+63
pokaż komentarz
znowu mBank ;D Zawsze wiedziałem żeby omijać ich szerokim łukiem ;) Dobrze że ludzie się nawzajem ostrzegają przed nimi ;) Trzeba podać info dalej w eter, bo oni nigdy się nie ogarną.
+89
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: kontaktowałem się przed chwilą z "ekspertem online" - przekazał mi że reklamacja o numerze REK877282046 - została rozwiązana i zamknięta - oczywiście z tekstem, że nic nie można zrobić i jest Wam bardzo przykro.
Co dalej? składać kolejną i czekać 3 miesiące, 3 lata?
@badyl: Idź do rzecznika praw konsumenta niech pójdzie do nich pismo przez jego urząd to się obsrają jak zwykle i powiedzą Mateuszowi czy Michałowi, żeby przygotował ładne wyjaśnienie, a jakiś team leader klepnie to swoim kodem i magicznie nagle się będzie dało, byleby rzecznik dał spokój.
+43
pokaż komentarz
@ZespolmBanku wy jesteście normalni? składał reklamacje juz kilkukrotnie, więc przed kolejnym tak idiotycznym komentarzem skontaktujcie się z kimś kompetentnym....
+12
pokaż komentarz
@ZespolmBanku Brak słów na was złodzieje! Obyście padli!
+172
pokaż komentarz
@ZespolmBanku:
<?
if customer(reklamacja) === true {
echo 'prosimy o złożenie reklamacji, abyśmy mogli wyjaśnić opisane zdarzenie. Reklamacje możesz złożyć w jeden z opisanych sposobów na stronie:
https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/'
} else {
echo 'Prosimy o zlozenie reklamacji. Zespol dauna mBank'
}
Jak chcecie to wam rozpisze automat i mozecie pic kawe bez klikania ctrl+c => ctrl+v
+33
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Jesteście debilami czy debilami?
Wiecie jest jeszcze opcja ze jesteście tylko debilami.
+18
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: ty jesteś jakimś botem czy po prostu szympansa tam posadzili?
+16
pokaż komentarz
@ZespolmBanku Zmiencie nazwę na Amber Bank
+34
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: to naprawdę tak ciężko przeczytać tekst i skontaktować się z klientem indywidualnie, pomijając rzecz jasna to, co klient już przeszedł? To chyba jakiś marketing, jakaś pewnego rodzaju darmowa reklama by była, że w takich sprawach działacie szybko... Zwłaszcza, że chodzi o zaginione pieniądze, które gdzieś wiszą w waszym banku... Chyba że moja myśl jest niepoprawna, to proszę o poprawienie mnie..?
+7
pokaż komentarz
@SunnO @badyl @ZespolmBanku Kurde kurde kurde... Za często mój bank #mbank ma klienta za nic Czas wypłacić środki a wypłatę do innego operatora przenieść chyba
+82
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+58
pokaż komentarz
@badyl: Opcje sprawdzone są dwie.
1. Listownie poproś ING o potwierdzenie kwot, dat oraz numeru konta na który zrobili DWA przelewy w ramach IKE. Dostaniesz (po jakimś czasie..) pisemną odpowiedź z w/w danymi.
2. Przedsądowe wezwanie do zaksięgowanie / zwrot / środków, które niesłusznie zostały przez nich zablokowane.
Każda z tych opcji zadziała - jest to przetestowane.
Kwestia co wydarzy się szybciej.
A co do @ZespolmBanku - jesteście niepoważni. Aż dziś bierze, że jeszcze ktoś "korzystający z internetu" korzysta z Waszych usług.
+10
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: likwiduje u was konto w takim razie.
PS wypyerdalac złodzieje
+6
pokaż komentarz
@ZespolmBanku no jaja sobie robicie teraz?
+16
pokaż komentarz
@TheMan: coraz czesciej mam wrazenie ze @ZespolmBanku to troll podszywajacy sie jakims cudem pod mbank.
+4
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: ty za to skontaktuj się z kim kto myśli, a nie klepiesz te formulki z tabelki.
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku a paszoł won
+3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Raczyliście jaśnie państwo w ogóle odczytać artykuł Mirka? Przecież pisał, że reklamował a wy rzucacie regułki o zgłoszeniu reklamacji... Jeżeli tak samo poważnie podeszliście na początku do sprawy to w sumie brzmi rozsądnie.
+1
pokaż komentarz
@BEJSBOL: Brakuje pętli.
+168
pokaż komentarz
@eskor:
źródło: comment_8T1fQKmDOYRCu2MSfuZjFphr4qhWhinx.jpg
+2
pokaż komentarz
zespolmbanku jak zawsze pomocny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@proweniencja: Kopiowalem i wklejalem tak jak mBank
+3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Mam pomysl. Co sadzicie o dodaniu nowej funkcji do systemow operacyjnych np Windows, Linux, Mac OS itp. Nowa funkcja nazywalaby sie mBank i oznaczalaby skopiowanie i wklejenie tekstu. Nazwa "skopiuj wklej" jest troche przydluga i zastápienie jej "mBank" pasuje idealnie.
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku
@badyl
Złoto xD
-1
pokaż komentarz
@sal-ceson: zwykle bony podarunkowe?
+1
pokaż komentarz
@quickpick: I co pozwali Cie do sądu?
-1
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Jednak kapitał ma znaczenie - Niemcy ograbili cała Europę.
+4
pokaż komentarz
@ZespolmBanku kuźwa.. Jakbym rozmawiał z botem.. Masakra jesteście. Lokaty są śmieszne po prostu. Spójrzcie na ofertę Nestbank i ideabank to padniecie. U was marne 1% tam do 3,2%. Nie warto trzymać u was złamanego grosza ))¯_(ツ)_/¯
+1
pokaż komentarz
if customer(reklamacja) === true {
@BEJSBOL: jak ty przyrównujesz wynik funkcji do wartości boola zamiast po prostu brać ten wynik to lepiej nic nie pisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Naprawdę myslicie ze to sie Wam oplaci??? Juz macie odpływ potencjalnych klientow przez to. Co to za polityka jest?
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Macie wyśmienitych PRowców. Gratuluję.
pokaż spoiler
Dzbany.
+21
pokaż komentarz
REK877282046
@badyl: skontaktuj się Z EKSPERTEM ONLINE, sprawdzisz na jakim etapie znajduje się przedmiotowa sprawa.
@ZespolmBanku: To wy k%##a kim jesteście...? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: askideas.com
+3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Zwal mi konia!
-3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Ssijcie ogóry.
+2
pokaż komentarz
@badyl Dawaj @ZespolmBanku do mediów, wszystkich jakich zdołasz, dołącz screeny z ich reakcji na tym portalu, zobaczysz jak biegusiem załatwisz sprawę. Z mafią tylko tak można coś ugrać.
Toż to cyrk co niepiśmienne imbecyle tu odwalają. A może już migrantów zatrudniają za miskę ryżu?
+61
pokaż komentarz
@ZespolmBanku
@badyl:
źródło: i.imgflip.com
+2
pokaż komentarz
@Szaku69 Nieładnie obrażać pana Downa.
-4
pokaż komentarz
@bialy100k: Ja caly zespol obrazam( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@badyl: spróbuj zaatakować tutaj: https://www.knf.gov.pl/ . Jako bank własnie podlegają pod Komisję Nadzoru Finansowego,tam jest nawet dział dla sporów z instytucją finansową. Niedługo sam ich też tam będę zgłaszał właśnie przez c@$@?we rozpatrzenie reklamacji.
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: czemu za każdym razem mam wrażenie, że @ZespolmBanku to jakiś bot albo debil.....
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nie wstydzicie się pracować w miejscu gdzie prezesem jest SBeckie gowno i złodziej, TW „Michał”?
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: w przyszłym miesiącu zamykam u was konto, na podstawie obserwacji jak działa wasza obsługa klienta ;)
+2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: co wy tam bierzecie to ja nie wiem! Cieżko k##$a napisac- Szanowny kliencie przepraszamy! Jutro masz kase na koncie! ?? #jprdl #szokiniedowierzanie
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Bierzcie się do roboty! Jak nie rozwiążecie tego w ciągu tego tygodnia to zamykam u Was 5 kont i 2 karty. Strach prowadzić u Was konto... Dziewczyna też ma kartę, ale będzie zmieniać jej rodzaj w najbliższym miesiącu, chyba będę razem z nią szukał nowego banku.
+2
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+7
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Gratulacje! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
wpis
źródło: rekordmBank.png
+1
pokaż komentarz
@OjciecMalwersant: Dobrze piszesz.
Nagłośnić bardziej w jaki sposób obsługa banku reaguje na problemy...
Bo to "zrzucanie" na kontakt z ekspertami / infoliniami - bez wcześniejszego zapoznania się z tematem to plaga...
+1
pokaż komentarz
@wilkuu2: Najgorsze, że nasze akurat "nasze" zamykanie kont to oni mają w głęboko w dupie, prawda @ZespolmBanku ?
Dopiero nagłośnienie w mediach - zadziałałoby motywacyjnie..
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Lecimy w rekord minusów!
+1
pokaż komentarz
@badyl i jak to sie skonczylo
0
pokaż komentarz
@quickpick: Trochę mi to pod kradzież podchodzi. Opłaty za nieużywanie, nawet jeśli ciulowe, są zapisane w umowie. Bank zarobił to na tobie legalnie. Twoje "skorzystanie z okazji" nie było legalne. Należałoby te pieniądze bankowi oddać.
Pozdrawiam!
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku akurat myślę nad nowym bankiem, dobrze wiedzieć gdzie nie iść
+2
pokaż komentarz
@WINOGROON: zawołam jak sytuacja się zmieni
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Jak dobrze że zamknąłem konto w mbanku... kolejny raz potwierdza się że to dobra decyzja.
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
0
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: w jaki sposób można zamknąć konto w mbanku i ile to trwa?
+1
pokaż komentarz
Aż dziś bierze, że jeszcze ktoś "korzystający z internetu" korzysta z Waszych usług.
@gosiakoprzem: Bo ludzie są leniwi. Nie chce im się zmieniać Banku na lepszy, z korzystniejszymi warunkami, tal długo az nie dostaną od banku po kieszeniu. Wtedy hur dur, zły Bank. A od kilku lat wszyscy powtarzają że bank gówniany ale dopiero strata kasy rusza człeka do zmiany banku. Do dzisiaj znam wiele osób w wieku 30-40 lat, którzy mają konta w bankach gdzie za ROR na który wpływa wynagrodzenie, musza miesięcznie płacić a do tego mają wypłaty tylko w bankomatach swojego banku. Reszta bankomatów płatna. Tłumaczenie nic nie daje.Juz nawet nie mówie tym ludziom o tym że mi bank jeszcze dopłaca za korzystanie z ich usług. Sztandarowy kontrargument to: "ja sie na tym nie znam". I na takim podejsci ujada banki. Czasem próbują wydoić kumatego a ten wrzuca na wykop znalezisko i jest afera.
0
pokaż komentarz
@Bigbluee: Niestety. Do przeciętnego Kowalskiego - MBank wystarczy taki jaki jest.
Założenie, prowadzenie, przelew krajowy, BLIK, bankomaty euronet (wyplata) - 0 PLN.
Tylko do powyższych większość ludzi 18-40 lat używa konta (nie mówię o firmach).
Dopiero jak trafia się jakaś grubsza sprawa - jakikolwiek problem - często pojawia się wtedy zdziwienie, że ich "fajny bank" nie jest taki fajny i robi problemy - i wtedy ludzie szukają pomocy w internetach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Znam przykład (bliski znajomy) - który po stracie pracy nie mógł spłacić kredytu z MBanku - sprawa trafiła do ich kancelarii i później do komornika.
Komornik mógł z niego ściągnąć miesięcznie po 300-400 PLN - znajomy dzwonił do MBanku - i do ich kancelarii żeby się dogadać - proponował żeby zawiesili (czyli zawsze w razie czego mogą ją wznowić) egzekucje komorniczą - a on dobrowolnie będzie spłacał po 700-800 PLN / miesiąc - czyli więcej niż komornik im dostarczał + jeszcze odchodzą koszta komornicze - a MBank / ich kancelaria upierali się, że zgodzą się tylko jak będzie im przelewał po 1300 miesięcznie.
Ich logika - dla mnie niezrozumiała.
No, ale to cały MBank, prawda @ZespolmBanku ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+2
pokaż komentarz
Ich logika - dla mnie niezrozumiała.
@gosiakoprzem: MIałem konto w mBanku za czasów zółto-niebieskiego interfejsu webowego. Wszystko było pięknie. Potem zmienił sie właściciel. Zaczeło się dymanie na lokatach eMax, wrzucanie ukrytych opłat za kartę. Dosłownie co chwile zmieniali oprocentowanie aż doszli do momentu kiedy mieli gorsze oprocentowanie niż konkurencja. Ja byłem zmęczony wieczymi zmianami, czytaniem co tym razem doj@$$li klientowi. Czytałem blogi bankowe gdzie ludzie którym się chciało, analizowali zmiany i co rusz wypadał trup z szafy. Zaczeli tez ograniczać wypłaty z bankomatów. Podziękowałem mBankowi i od tego czasu mam spokój z regulaminami, bankomatami, obsługą klienta. Co jakiś czas dzwonią ale odpowiadam, że jak zmienią interfejs webowy na mniej gówniany, bardziej czytelny i pousuwają tęczowo lewicowe wstawki, to wróce. Oczywiście wiadomo, że nie zmienią nic w interfejsie. Jeśli już to na gorsze. CHociaż nie wiem czy można mieć gorszy interfejs. BGŻ ma interfejs rodem z 19 wieku.Toporny wizualnie jakby go ktoś we FrontPage 5.0 projektował do działania w Internet Explorerze 6, ale za to prosty.
DO tego obsługa klienta. W obecnych czasach najlepiej jakby moznabyło załatwiać 5 rzeczy jednocześnie bo nie ma czasu. Tak życie zap@?#@@$a i takie jest teraz tempo całości życia. I jak czytam co ma do powiedzenia @ZespolmBanku i jak frontem wychodzi do klienta żeby mu pomóc to mnie krew zalewa. Gdybym ja miał takiego pracownika albo firmę współpracującą w taki sposób jak ten co odpowiada na wykopie za konto mbanku, to bym go dawno wyj@$$ł byle dalej za drzwi.
+1
pokaż komentarz
@Bigbluee: Ja teraz testuje NestBank - póki co wszytko za darmo (prywatne konto do celów różnych).
A MBank - wszedł na rynek - swoje zdobył - jak już miał dużo klientów - zmienił się - teraz tylko chodzi o trzepanie kasy.
Z innej strony - o to niby chodzi w biznesie.
Tylko nie biorą pod uwagę konkurencji - w pewnym momencie to się musi odbić czkawką.
+1
pokaż komentarz
w pewnym momencie to się musi odbić czkawką.
@gosiakoprzem: Odbije się jak Ci co teraz pakuja kabze do kieszeni, nie będa juz u sterów tego Banku. Problem spadnie na kolejnych. Sytuacja taka sama jak z PKO. No kto ma konto w PKO ? Wszyscy w wieku 60+.Stali klienci których mozna bezproblemowo dymać opłatami za konto, opłatami za przelewy itd. Matki nigdy nie przekonałem do zmiany. Teściowej też nie. ¯\_(ツ)_/¯ Ok. NIe chcą, wolą płacić i mieć spokój. Boją sie zmian. Jednoczesnie bank nei ma nic do zaoferowania nowemu pokoleniu. Jedzie tylko na starszych ludziach i kredytach mieszkaniowych. Normalnie to powinno p@?$#!$nąć ale to jest państwowe czyli nawet jakby coś było nie tak, to sie dofinansuje i wyprostuje bo posadki muszą być dla kolejnych polityków partii rządzących. W innej branży - pocztowej - poczta jest dokładnie w takim stanie jak PKO. Nie ma nic do zaoferowania a konkurencja zjada ich na śniadanie. I co z tego, skoro na poczcie ciągle kolejki bo emeryci od 30 lat płaca rachunki na poczcie a mikrofirmy robią wysyłki przychodząc z niebieską siatką z ikei. Jakość obsługi taka jak @ZespolmBanku DO tego nie ma listonoszy, nie ma kurierów. Nie wiadomo jak długo będzie szedł list.
Ci co mogą, już dawno uciekli z usług pocztowych. Ceny się spłaszczyły a do tego popijając piwko, można przygotować etykiete i opłacić przesyłke by potem bez kolejki nadać. Inny swiat, kktóry kolejek na poczcie nie zlikwidował.
Jeszcze kiilkanascie lat i te archaiczne zakłady pracy jak poczta czy PKO, jebną i będą kolejną kulą u nogi jak górnictwo gdzie tzreba bedzxie pompowac panstwową kase aby utrzymac zakłady przy zyciu.
+1
pokaż komentarz
@Bigbluee: I tutaj, w nawiązaniu do tematu z tego wykopu - przydałby się ktoś znajomy w mediach - kto ma możliwość szerszego nagłośnienia.
Bo klientów przykładowy MBank ma np. 4 000 000.
Nas tutaj krzyknie, że usuwa konta/karty - 30 sztuk.
Faktycznie usunie je 2 sztuki.
Niezauważalne dla MBanku.
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-5
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-4
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-5
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-4
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-5
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-5
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-5
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-3
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że nie jestem już waszym klientem.
-2
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: aaaand, it's gone.
-1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: ( ͡º ͜ʖ͡º)
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku aż musiałem screena zrobić, od kiedy odwiedzam wykop nie widziałem tak mocno zminusowanego komentarza ( ͡º ͜ʖ͡º)
+1
pokaż komentarz
@ZespolmBanku: Gdybym był gościem od public relations z mBanku, po takim gównie jakie odp@!%$$$iła tu agencja reklamowa która obsługuje mBank z marszu zmieniłbym agencję
0
pokaż komentarz
@sylwke3100: zawsze lepiej było zainwestować niż czekać na ochlapy banku z lokaty¯\_(ツ)_/¯
0
pokaż komentarz
@quickpick: kolego akurat tutaj nie masz racji w związku z faktem że aby mieć konto darmowe musisz mieć wpływy na konto regularnie co miesiąc. Nikt Cię nie wyj#%!ł a zwyczajnie nie czytałeś podpisanej umowy. Tak jest w większości banków, że trzeba mieć regularne wpływy co miesiąc aby konto było „darmowe”. Czytajcie co podpisujecie a nie wylewacie potem żale na forach.
+506
pokaż komentarz
Witamy w mBanku.
+316
pokaż komentarz
@SunnO:
źródło: generImg.php.jpg
-45
pokaż komentarz
@SunnO Chcącemu nie dzieje się krzywda... mógł trzymać w skarpecie...
+45
pokaż komentarz
@SunnO: pozdrawiamy @ZespolmBanku
+6
pokaż komentarz
@EnderWiggin drzwi od domu ciągle zamykasz "na kość?"
+1
pokaż komentarz
@kendo Cały czas!
+1
pokaż komentarz
Ludzie się nie nauczą że nie korzysta się z usług tego banku. Te bezczelną instytucję powinni się zlikwidować dla dobra ogółu.
+5
pokaż komentarz
@SunnO podpinam się, żeby każdy przeczytał, jak mnie ZespółmBanku ukradł 1000 zł z konta. Bankomat pieniędzy nie wypłacił, a z konta kwotę pobrali... reklamacja oczywiscie niczego nie załatwiła... chociaź nadal czekam na kontakt @ZespolmBanku. Złodzieje
+1
pokaż komentarz
@eryk to jaki bank polecasz?
0
pokaż komentarz
@SpasticInk ogólnie banki wszystkie są bezsensu, trzeba wybrać taki który najmniej Ciebie kosztuje, nie można polecić zadnego. Mnie najmniej kosztuje IdeaBank ale ma coraz więcej kłopotów.
+1
pokaż komentarz
@kendo: przyrównujesz bank do zamka w drzwiach? No nieźle. Widzę, że facebook nam się tutaj kręci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+285
pokaż komentarz
A wczoraj nawet zastanawiałem się czy nie przenieść konta firmowego, bo mi oddział zrobili niedaleko.
Taki chuj...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
+170
pokaż komentarz
@Kismeth: NIGDY nie zakładaj nic w spermbanku błagam cię.
+43
pokaż komentarz
@Kismeth: też dostałem ostatnio propozycję, ale skoro takie jaja, to niech spadają w szambo ( ͡º ͜ʖ͡º)
+53
pokaż komentarz
@Kismeth: a po co ci oddział niedaleko jak wszystko przez neta się załatwia od 10 lat
+13
pokaż komentarz
@Kismeth: ja mam konto, wielu znajomych ma i nie narzekają. Zawsze coś sie może zdarzyć nie warto sie opierać tylko na jednej opinii nagle. W Polsce generalnie banki mają klienta w wielkim poważaniu, bo państwo takim jakie jest prawem zezwala im na robienie pieniędzy niezależnie od zadowolenia klienta.
+7
pokaż komentarz
@Kismeth za malo sie o mbanku na wykopie naczytales? Stawiam w ciemno ze najczesciej tutaj trafia na glowna.
+37
pokaż komentarz
Zawsze coś sie może zdarzyć nie warto sie opierać tylko na jednej opinii nagle
@Johnus: XDDDDDDDD Dzień dobry panie konsultancie XDDDDDDD
Mbank średnio 2-3 razy w miesiącu trafia na wykop z rozpaczliwą prośbą o pomoc bo kogoś okradziono
Na Niebezpieczniku i Zaufanej Trzeciej Stronie mbank średnio raz w miesiacu bo znowu dali dupy z oprogramowaniem/serwerami/zabezpieczeniami/scamem
Sam miałem sprawę w sądzie konsumenckim z tymi złodziejami parę lat temu...
+17
pokaż komentarz
@sublingual: nie jestem konsultantem, zajmuje się informatyką i projektowaniem. Pracuje m.in. w działaniach związanych z reklamacjami i takich przypadków, gdzie coś jest sp#@$@##one są całe setki i nikt nie bojkotuje firmy bo codziennie przychodzi kilkaset zgłoszeń związanych z naprawami. Koleś podał troche danych, bank nie ma prawa w związku z RODO odpisać mu tutaj cokolwiek i już wszyscy na bazie tego mają określoną opinię.
Tylko, że nikt tutaj w Polsce nie bojkotuje bo jak rzucą promocję jak kiełbasę to wszyscy zlatują się jak muchy. Dlatego nie opłaca się trzymać ani doświadczonych konsultantów bo koszty pracy są drogie, ani zajebistej infrastruktury (z tym mam do czynienia, systemy bankowe może poza starymi systemami NBP są klejone z gówna i dotyczy to wszystkich banków a zarządzanie infrastrukturą stoi na 'wybitnym' poziomie) bo do tego trzeba stabilnej klienteli i normalnego managementu który chce co miesiąc zarabiać troche, a nie jak w Polsce karierowicze chcą robić co miesiąc nowe szczyty żeby dostać od szefa bon na jakieś gówno ze sklepu.
Bojoty to działają w USA, gdzie akcje firm z powodu znacznego spadku zamówień albo rezygnacjiw ciągu tygodnia potrafią polecieć na pysk.
Szerszego spojrzenia życzę.
-3
pokaż komentarz
@trollu80: musiał coś powiedzieć by udać, że mbank miało mieć jego miliony ale nie dostanie. Tak naprawdę chodziło o 2,50zł z kieszonkowego, które zostało.
+2
pokaż komentarz
@Kismeth za malo sie o mbanku na wykopie naczytales? Stawiam w ciemno ze najczesciej tutaj trafia na glowna.
@Bialy88: lepiej poglądów na świat nie brać z wykopu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wierz lub nie, ale w Szwecji nie palą na stosie, a Wielka Brytania ma się też całkiem dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-4
pokaż komentarz
@Gluptaki: Ta, olewać takie przypadki, a za 2 tygodnie znowu będę czytał znalezisko pt. "mbank nie chce mi oddać pieniędzy, pomuszcie".
Wierz lub nie, ale w Szwecji nie palą na stosie
@Gluptaki: O takich przypadkach w ogóle nie słyszałem. Za to jest sporo filmów z tego co tam się dzieje.
Wielka Brytania ma się też całkiem dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gluptaki: No tak, przecież terroryzm to część życia w wielkim mieście przecież. Ataki, napady, albo bardzo popularne kradzieże i napady przy użyciu skuterów. Wszędzie się różne rzeczy dzieją, no ale dziwnym trafem miasta zalane przez imigrację socjalną z państw Afryki i Bliskiego Wschodu mają te problemy wyraźnie większe.
0
pokaż komentarz
@Bialy88: nie no, poważnie mówię, do Anglii polecisz już za 80-90 zł w jedną stronę, do Szwecji nawet za 4 dyszki. Zabierz plecak, termos, zupki, kup bilet i leć. Poważnie polecam trochę świata zobaczyć zamiast kierować się tubami medialnymi i internetowymi wysrywaczami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
za malo sie o mbanku na wykopie naczytales? Stawiam w ciemno ze najczesciej tutaj trafia na glowna.
@Bialy88: Gdyby to przyjmować za czynnik to najlepiej iść do banku z Pcimia Dolnego bo o nim nic nie było na Wykopie ;) Wśród wszystkich banków mBank ma najwiecej klientów wśród ludzi młodych w tym samym przedziale wiekowym co użytkownicy Wykopu więc oczywiste jest, że to ten bank będzie się tu pojawiał najczęściej. Do tego dodajmy Wykopowe konto mBanku które paradoksalnie jeszcze bardziej nakręca afery. Gdyby nie ich obecność tutaj to pewnie mniej ludzi by zgłaszało swoje problemy na Wykopie a do tego ich kuriozalne odpowiedzi dodatkowo zaogniają sytuacje.
+2
pokaż komentarz
@Johnus: bank nie ma prawa odpowiedzieć nie ze względu na RODO (dżizyz, jak nie lubię zasłaniania się tym "slowem-kluczem", a że względu na tajemnicę bankową. 5 lat temu też by noc nie ,ogłoszenia odpowiedzieć.
+1
pokaż komentarz
@Johnus: daj im się wyżyć, widzisz przecież że facebook się tutaj zrobił.
+1
pokaż komentarz
@savenir: dokładnie i tak do nas przyjdą ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
+3
pokaż komentarz
@mossak: zarówno jedno jak i drugie tutaj obowiązuje. Przywołałem jedno dla lepszego zrozumienia, co poniektórym prawo bankowe nic nie powie...
@savenir: niestety, coraz gorzej z intelektem ludzkim. Potem tacy biorą się za pracę... realizowałem jeden projekt po takim 'frustrato-ekspercie' co wie najlepiej, mówiliśmy mu na etapie konsultacji że nie ma prawa to działać nie tylko ze względu na zły projekt, ale i prawa fizyki. Uparł się, aby to wykonać. Ok. Zrobione, 190 tys na produkcję i okazało się, że to nie działa. Nam już został tylko miesiąc na zrobienie projektu od zera, do tego trzeba było wydać 18 tys na demontaż i poszło to na złom. Nowy obiekt kosztował 170 tys. Kutyna.
+89
pokaż komentarz
Jak brałem kredyt hipoteczny to mi millenium postawiło warunek, że mam zlikwidować kartę kredytową w mBank.
mBank oficjalny papier o zamknięciu karty mógł wystawić dopiero po kilku miesiącach od złożenia wniosku, ale wystaczyło pójść pogadać z pracownikiem w oddziale, żeby wystawił mi zaświadczenie o braku debetu i złożeniu wniosku o zamknięcie karty (mimo, że nie mieli czegoś takiego w procedurze). Millenium to zaakceptowało.
Wiadomo- w Twoim przypadku wymaganie jakiegoś zaświadczenia przez mBank wydaje się bzdurne, ale może warto ponownie zaatakować ING w oddziale, pogadać jak człowiek, żeby ktoś Ci klepnął ten papier i mieć to z głowy?
+43
pokaż komentarz
Wiadomo- w Twoim przypadku wymaganie jakiegoś zaświadczenia przez mBank wydaje się bzdurne, ale może warto ponownie zaatakować ING w oddziale, pogadać jak człowiek, żeby ktoś Ci klepnął ten papier i mieć to z głowy?
@Fueryon: tak bardzo to. Maile są fajne jako podpórka prawna, ale pozytywno-negatywnym polskim zjawiskiem jest to, że jak podjedziesz, pogadasz i poprosisz osobiście to wiele rzeczy idzie załatwić.
+52
pokaż komentarz
@Gluptaki: teoretycznie tak, ale dlaczego to ja mam chodzić, brać wolne jeździć do oddziału oddalonego o kilkadziesiąt km i tłumaczyć ponownie to samo, skoro dostałem od mBanku dane, które podałem we wniosku. Jeżeli winne są procedury to trzeba je naprawić.
+20
pokaż komentarz
ale dlaczego to ja mam chodzić, brać wolne jeździć do oddziału oddalonego o kilkadziesiąt km i tłumaczyć ponownie to samo, skoro dostałem od mBanku dane, które podałem we wniosku.
@badyl: bo mBank ma to w dupie, a Tobie zależy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miałeś pecha, wpadłeś w lukę systemową. Możesz albo się kopać z koniem, ciągnąć sprawę miesiącami/latami licząc, że ktoś ją załata i kolejna osoba w nią nie wpadnie (raczej mało prawdopodobne), albo załatwić to jakkolwiek najszybciej i mieć z głowy.
Co do procedur - zgadzam się z Tobą, ale świat wygląda jak wygląda, wielu ludzi z danym problemem - duży nacisk by tym szybko się zająć. Luka w procedurach - przerzucanie sprawy między instytucjami.
Ale jak mówię, to Twój czas i Twoje nerwy, postąpisz jak uważasz za słuszne. Mnie już dawno przeszła chęć tracenia nerwów na takie rzeczy i prowadzenia świętych wojen ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+100
pokaż komentarz
A myśmy się spodziewali
źródło: 4625bdb625afcb44fcdec64a99ddf56d.jpg