Nauka czytania nieodwracalnie zmienia nasz mózg
Gdy uczymy się czytać, zmienia się struktura naszego mózgu. Dlaczego czytanie jest coraz trudniejsze dla dzieci? Czy nauka alfabetu jest równoznaczna z nauczaniem czytania? Z logopedą profesor Jagodą Cieszyńską, twórczynią nowatorskiej metody nauki czytania rozmawiała Marlena Chudzio.
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Komentarze (112)
najlepsze
a co do przyspieszania nauki czytania, jestem absolutnym przeciwnikiem. bo odkryłem, że pedagodzy to banda debili.
moja córka nie potrafiła czytać w przedszkolu. banda debili - z dyplomami - zaczęła zalecać ćwiczenia do robienia w domu. oprócz tego dziecko było męczone tymi ćwiczeniami w przedszkolu - gdy inne dzieci już mogły iść się bawić. my,
Ależ oczywiście, że tak! Chyba każdy ma takie doświadczenie, że nauka partii materiału przychodziła z ogromnym trudem, a po kilku miesiącach w zupełnie innym miejscu materiału, czy w użyciu praktycznym okazywało się: "przecież to oczywiste". Odpowiednie puzzle muszą zaskoczyć w swoje miejsce i trochę przeleżeć.
Na pewno te cwiczenia jej pomogly. Mozg musi sobie wszystko uporzadkowac.
W szachach uczysz sie otwarc, poswiecasz wiele godzin, ale poczatkowo nie ma zadnej zmiany, robisz sobie reset na iles dni i dopiero wtedy zaczynasz grac lepiej. Zmiany zachodza bardziej skokowo
Powinienes byc wdzieczny nauczycielom, ze sie przykladają do pracy i zalezy im, zeby cora zrobila
Komentarz usunięty przez moderatora
Może dlatego, że mają rodziców debili?
https://en.wikipedia.org/wiki/Reading_education_in_the_United_States#Instructional_methods