
RTV Euro AGD chce mnie wydymać na 1100 złotych!
Sklep RTV Euro AGD chce mnie wydymać na 1100 złotych zasłaniając się przepisem z regulaminu, który nie istnieje!
Sklep RTV Euro AGD chce mnie wydymać na 1100 złotych zasłaniając się przepisem z regulaminu, który nie istnieje!
+686
pokaż komentarz
dziś wszedzie jesteś mile widziany, do momentu zakupu. Później jesteś wrzodem bo oni z tego nic nie mają. Oddałem ostatnio odkurzacz na gwarancję w Euro, odpisali że wszystko ok. Zaniosłem do serwisu później sam.... wymiana na nowy w ciągu 5 dni. Bo debil z Euro źle opisał usterkę.
+505
pokaż komentarz
@paki82: Zauważyłem niestety. Żeby to chodziło o 50 zł to bym sobie dupy nie zawracał, ale 1100 to całkiem spora sumka, nawet dla wykopowego programisty ;).
+241
pokaż komentarz
@Eternaltraces: WALCZ dopóki nie dadzą a jak nie ma w regulaminie to tym bardziej
-16
pokaż komentarz
@paki82: to można zanieść towar kupiony w X sklepie samemu bezpośrednio do serwisu? A mówią żeby zawsze przez sprzedawcę załatwiac...
-4
pokaż komentarz
@kuba_ber: możesz i jest to o niebo lepsze, pokazujesz na miejscu o co chodzi bo jak źle debil w sklepie opisze to odsyłają że ok.
+272
pokaż komentarz
@paki82: gwarancja do bramy, a za bramą się nie znamy
-5
pokaż komentarz
@paki82: powiem ci, że to zależy od sklepu
zauważyłem, że zagraniczne lepiej traktują klienta
+1
pokaż komentarz
@UFC_Jest_W_Dupie: możliwe, ja nauczyłem się na własnej skórze, i pani z serwisu powiedziała to samo. Od razu do nas bo wtedy lepiej wiemy co się stało i możemy lepiej to naprawić itp
+158
pokaż komentarz
@zaknaifen: Gwarancja do stu dni, a studnia przy bramie.
+22
pokaż komentarz
@paki82 niekoniecznie. Zgubiłem przedłużenie gwarancji na 5 lat na zmywarkę, akurat w firmie NeoNet mieli zmianę systemu i był duży problem ze znalezieniem tego w systemie. Dobra godzina godzina szukania/dzwonienia i pyk - udało się. Bez stękolenia marudzenia. Jak dla mnie duży plus dla #neonet.
+33
pokaż komentarz
@Eternaltraces: To chyba nie chodzi o 50 złotych tylko o zasady :D
+19
pokaż komentarz
Później jesteś wrzodem bo oni z tego nic nie mają.
@paki82: Trudno powiedziec, czy rzeczywiscie tak mysla, ale jezeli tak, to jest to bardzo krotkowzroczne. Przeciez dobrze potraktowany klient wroci do takiego sklepu i znowu wyda swoje pieniadze. Jesli natomiast bedzie sie musial szarpac, by wyegzekwowac swoje prawa, to juz do nich nie wroci, a i znajomym opowie, jak go potraktowano.
+11
pokaż komentarz
dziś wszedzie jesteś mile widziany, do momentu zakupu. Później jesteś wrzodem bo oni z tego nic nie mają. Oddałem ostatnio odkurzacz na gwarancję w Euro, odpisali że wszystko ok. Zaniosłem do serwisu później sam.... wymiana na nowy w ciągu 5 dni. Bo debil z Euro źle opisał usterkę.
@paki82: ale mnie zastanawia inna rzecz, w dobie internetu gdzie praktycznie każdy nawet starszy człowiek może napisać komentarz i dać dowody, takie firmy na można powiedzieć "średnio legalnym i małym zysku" przecież dosłownie niszczą sobie PR.
Pozdrawiam
+4
pokaż komentarz
dziś wszedzie jesteś mile widziany, do momentu zakupu. Później jesteś wrzodem bo oni z tego nic nie mają.
@paki82: Nie żebym bronił Euro, to to jest opis działania większości firm w dzisiejszych czasach.
+91
pokaż komentarz
@paki82: Euro RTV jest najgorsze - kupiłem u nich Samsunga S7, telefon padł po miesiącu (płyta główna), oddałem go w sklepie Euro po czym przez 2 miesiące twierdzili że sam go uszkodziłem, na końcu oddali mi go i stwierdzili że mam sobie jechać do serwisu. Serwis naprawił telefon w 2 dni.. Najśmieszniejsze jest to że kupiłem ten telefon w sklepie po to żeby w razie czego nie było problemów z gwarancją :D Nigdy więcej tam nie wrócę..
-10
pokaż komentarz
@rdkk: sklep wysyła do serwisu więc co ty gadasz, że 2 miesiące sklep twierdził? XD sklep nie naprawia, nic nie stwierdza i tyle w temacie
+2
pokaż komentarz
@Plysiek: Wysyłali odsyłali ja się odwoływałem i tak sobie to trwało..
+1
pokaż komentarz
@Plysiek: @rdkk: dokłanie, u mnie zanim zaniosłem do serwisu minął ponad miesiąc. 2 tyg mają na odpowiedź a towar mogą Ci odesłać później i tak się często dzieje. W międzyczasie odwołujesz się towar leży a Ty się szarpiesz.
+1
pokaż komentarz
@lewoprawo: dokładnie,
0
pokaż komentarz
@paki82: 2 tygodnie mają na odpowiedź, ale tylko jak reklamujesz z tytułu rękojmi, a nie gwarancji.
@rdkk: piszesz, że sklep zawinił, a to serwis mógł się skontaktować z tobą i dogadać szczegóły, a nie od razu odsyłać. Tutaj to serwisy często wszystko mają w dupie i po prostu odsyłają.
+8
pokaż komentarz
@Eternaltraces: ja z innym sklepem agd/rtv miałem problem i przy oporze infolinii i pracowników sklepu, odbijaniu się od ściany przy próbie innego kontaktu, pomógł dopiero wykop (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
I to baaardzo skutecznie, więc trzymam kciuki
+3
pokaż komentarz
@zaknaifen
@paki82: gwarancja do bramy, a za bramą się nie znamy
Też znam wierszyk:
Towar niezgodny z opisem
Wymiana na nowy albo oddawać kasę
+25
pokaż komentarz
@Vielokont: Krótkowzroczność, to akurat po dwóch stronach barykady występuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) U nas klientowi zawsze staramy się iść na rękę, jeżeli chodzi o kwestie gwarancyjne właśnie. A to się faktury poszuka, bo on oczywiście nie przyniósł, a to się kuriera zamówi, bo on "nie umi", a nawet nową kartę gwarancyjną wypisze, jak zgubił swoją. Tylko potem ten sam klient przychodzi po nowy zakup i ci pokazuje na smartfonie, że jesteś złodziej, bo na ceneo pińć dych taniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-2
pokaż komentarz
@Plysiek: Sklep przyjął tą reklamację i to sklep wysłał telefon do serwisu. Sklep nie informował mnie o niczym, musiałem co chwilę jeździć i sie dopytywać. Później przez 2-3 tygodnie nie wiedzieli nawet gdzie jest mój telefon. Sprawę zgłosiłem do rzecznika i odzyskałem telefon ale ciągle uszkodzony, z odmową naprawy. Do tego bezczelni pracownicy Euro RTV i pani kierownik która w bardzo niekulturalny sposób stwierdziła że jej to nie interesuje, mam sobie zabrać ten telefon i jechać do Poznania do serwisu. Cała historia jest dość absurdalna i planuję ją kiedyś opisać na łamach tego serwisu jednak czasu brak..
+2
pokaż komentarz
@Plysiek: serwisy mają w d bo tez mają normy niestety, wiem bo kilku znajomych pracuje w różnych i mówią czesto że dziś ma naprawić np 5 telefonów i nie ważne czy zejdzie 2 czy 10 godzin, ma być 5 więc odsyłają niektóre "zalany" :)
-1
pokaż komentarz
@paki82: sony i serwis telefonów to jedno wielkie XD fala napraw, a potem fala odrzutów xD
-1
pokaż komentarz
@Eternaltraces: @Plysiek: @paki82: @rdkk: @Zbyszek_Kudriawcew: ale jaja, właśnie przed chwila dostałem reklamę na telefon z ofertą laptopów.... zgadnijcie od jakie firmy :) tak EURO AGD :) jesteśmy cały czas podsłuchiwani na rożne sposoby :)
+14
pokaż komentarz
Tylko potem ten sam klient przychodzi po nowy zakup i ci pokazuje na smartfonie, że jesteś złodziej, bo na ceneo pińć dych taniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zbyszek_Kudriawcew: Jakie to szczescie, ze nie pracuje w handlu :) Ten przykladowy klient to chyba nieuleczalny przypadek. Nie rozumie, ze placi nieco wiecej za lepsza obsluge. Ma w dupie, ze wczesniej poszliscie mu na reke. Kupi w koncu przez to Ceneo w jakims PPHU JanuszHandel, ktory doda go na liste ignorowanych natychmiast po dokonaniu transakcji i bedzie sobie plul w brode, jak tylko cos sie spieprzy i bedzie potrzebowal wsparcia sprzedawcy. Pewnie i wtedy nic sie nie nauczy ;)
0
pokaż komentarz
@Vielokont: Ja już pomijam, że spore grono tych "klyętów" ma u nas przelew, a że sprzedajemy narzędzia, to zanim nam zapłaci za, powiedzmy wkrętarkę, to już parę robót skończy ¯\_(ツ)_/¯
-1
pokaż komentarz
@Eternaltraces Właśnie miałem jechać do ich sklepu żeby wybrać wyposażenie swojej nowej kuchni......no chyba jednak nie pojadę..
0
pokaż komentarz
Nie ogarniam tego, przecież takie kwoty to są śmieszne pieniądze dla nich. Mimo to chcą z tego powodu psuć sobie opinię, co ma dzisiaj ogromne znaczenie. Januszostwo w pełnym wydaniu xd
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces kurde bele, ja muszę oddać do nich swojego lapka za ponad 3500 cebulionów ( ͡° ʖ̯ ͡°) zaczynam się niepokoić..
0
pokaż komentarz
@zaknaifen a jeśli to brama jest na gwarancji?
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces nie warto pierdzielic się z oszustami. Załóż sprawę w e-sądzie. Nie ma na co czekać. Wyczerpales ścieżkę reklamacji.
0
pokaż komentarz
@Vielokont tylko że w Polsce wszędzie się musisz szarpać więc wyjebongo
0
pokaż komentarz
@UFC_Jest_W_Dupie: za granicą te same firmy zupełnie inaczej traktują klienta
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: niemiecka solidność
0
pokaż komentarz
Powiem wam szczerze, że jeśli chodzi o gwarancję to nawet nie chodzę do sklepu, tylko prosto do serwisu. Sklep tak samo wysyła na serwis jak zwykły klient. Miałem tak kiedyś z laptopem HP. Po trzech miesiącach się posypał. Dzwonię do sklepu i sami zasugerowali, żebym wysłał na serwis. Później jak miałem kłopot z innym laptopem ominąłem sklep i prosto na serwis. Z telefonem to samo. Jak ma się gwarancję to bez sensu łazić do sklepu. No niby oni od tego są, ale to szybciej samemu można ogarnąć.
-1
pokaż komentarz
@wypokowy_expert: lepiej napij się gruzu
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: miałem prawie identyczną sytuację i także w Euro RTV AGD. Zrobili promocje na produkty Electroluxa, przy zakupie trzech miałem dostać chyba jakąś kartę podarunkową na 500 zł. Łącznie na wszystko Wydałem około 5000 zł. po wszystkim okazało się że trzeba rejestrować paragony na specjalnej strony internetowej wraz z numerami seryjnymi z urządzeń które były do zabudowy. Dowiedziałem się o tym po fakcie zamontowania tych urządzeń. Nigdzie nie ma numerów seryjnych urządzeń na widoku, wszystkie są wklejone na obudowach w miejscach obecnie niedostępnych. Totalny bezsens i porażka. Nie cierpię tego sklepu i nie polecam. Kiedyś też miałem historię z pralką. Po zdecydowanie się na dany model grzecznie zapytałem a właściwie Poprosiłem pana sprzedającego o pomoc przy włożeniu jej do samochodu dostawczego , pan bez Żadnych skrupułów powiedział mi że za to mu nie płacą. Porażka !!!
-1
pokaż komentarz
zauważyłem, że zagraniczne lepiej traktują klienta
@UFC_Jest_W_Dupie: bo za granicą mają bat na siebie w postaci różnych organizacji pro konsumencki z mocnym ustawieniem w prawie, a u nas? Rzecznik miejski, który może w razie czego postraszyć...
-1
pokaż komentarz
@paki82: Ten sklep jest beznadziejny, jakis czas temu kupiłem u nich słuchawki za ~100pln które jednak mnie nie przekonały, następnego dnia idę do nich z paragonem i mówię, że chce zwrócić a oni: aa to opakowanie jest tak otworzone, że nie możemy przyjąć. Był to sklejony plasik i inaczej się tego otworzyć nie dalo, od tamtej pory omijam ten sklep.
0
pokaż komentarz
@edekalfredek: no ale tutaj to już wali trochę cebulę. Jak jest blister rozerwany to troszkę pszypał :)
0
pokaż komentarz
@vtec85:
To jakie sprzęty kupiłeś że na żadnym nie ma numeru seryjnego?
Poza płyta do zabudowy na reszcie powinieneś mieć numery widoczne więc coś ściemniasz.
0
pokaż komentarz
@George1234: pewnie że są numery - na obudowach które są już zamontowane xD kupiłem płytę, piekarnik, zmywarkę i lodówkę.
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: i jak sprawa sie zakonczyla?
+300
pokaż komentarz
źródło: amrani.jpg
+430
pokaż komentarz
źródło: zloldziej.jpg
+23
pokaż komentarz
@Triptiz: ale jednak swój chłop, xiaomi kupił a wiadome xiaomi lepsze
+213
pokaż komentarz
Wykopię, bo mnie ostatnio jegomość z obsługi sklepu stacjonarnego zagotował do czerwoności. Mianowicie, kupuję telewizor, nie jakiś mega drogi, nie mega tani, raczej średnia półka, koszt 3.5k. Kupiłem tam tylko dlatego, że mieli najlepszą cenę ze sklepów stacjonarnych. Pierwszy mój zakup w RTV EURO AGD. Facet usilnie próbował mi wcisnąć ubezpieczenie na ten telewizor. Nie dawał za wygraną dobre 15 minut, gdzie w sumie zaraz po przeliczeniu ile by to mnie miało kosztować, podziękowałem. Zapytałem z czystej ciekawości o koszt tego ubezpieczenia (5lat) i dla tego modelu tv za 3.5k ubezpieczenie UWAGA 1200zł. No śmiechem parsknąłem, nie powiem. Trzeba być nie lada kretynem, żeby się dać na to namówić. Sprzedawcy w tym sklepie chyba mają niezłą prowizję za wciskanie tego kitu.
+155
pokaż komentarz
@Testomujkrul: A to to też. Chcieli mi wcisnąć ubezpieczenie płyty indukcyjnej od uszkodzenia. Pytam ile to ubezpieczenie a oni na to że 900 zł.. No połowa ceny płyty, pogięło ich. Swoją drogą, jak się kupuje ubezpieczenie mieszkania to niektórzy obejmują tego typu usterki a koszt to 400 zł rocznie za wszystko...
+30
pokaż komentarz
Sprzedawcy w tym sklepie chyba mają niezłą prowizję za wciskanie tego kitu.
@Testomujkrul: przedewszystkim są rozliczani z wyników, prowizja też jest.
+55
pokaż komentarz
@Eternaltraces Tak samo mu odbiłem piłeczkę, że mniej płacę za ubezpiecznie domu, który jest wart tyle co sto takich tv. Pan chyba nie zrozumiał, że analogicznie powinienem za ubezpiecznie domu zapłacić przez 5 lat prawie połowę jego wartości.
-19
pokaż komentarz
Swoją drogą, jak się kupuje ubezpieczenie mieszkania to niektórzy obejmują tego typu usterki a koszt to 400 zł rocznie za wszystko...
@Eternaltraces: w tym ubezpieczeniu nie masz kosztu części tylko naprawę, za części płacisz sam.
+47
pokaż komentarz
@GraveDigger: Nawet jeśli, to generalnie szansa na zbicie płyty jest raczej niska, a jak mam płacić 900 zł za ubezpieczenie dla nich, to w razie gdyby mi się to stało za rok czy dwa to mogę dołożyć i mieć znowu nowy model.
+36
pokaż komentarz
@Eternaltraces: nie no płacenie pół ceny za ubezpieczenie to kretynizm, z tym to się zgadzam.
+20
pokaż komentarz
@Eternaltraces: Co do ubezpieczeń w sklepie i na mieszkanie. W tym drugim miałem punkt w umowie "Ubezpieczenie na szyby i elementy szklane". Uszkodziła mi się płyta indukcyjna, a właściwie pękła z mojej winy. Sklep odrzuci reklamację - uszkodzenie mechaniczne. A ubezpieczalnia? Wypłaciła mi całość kwoty jaka mi przysługiwała. Jeden telefon, dwa maile (ze zdjęciami paragonu oraz uszkodzeń) i tyle. Oni wciskają te ubezpieczenia w EURO, gdyż dostają z tego dodatek.
+42
pokaż komentarz
@Testomujkrul: no to ja dodam od siebie: w #neonet nie kupisz nic na raty, jeśli nie wykupisz ubezpieczenia. I nie że tak jest w regulaminie, nie nie. Po sprawdzeniu twojej zdolności kredytowej (zakup za 1,6k, zarobek 5k, 1 osoba ona gospodarstwo domowe) okazuje sie że nie mogą ci przyznać raty. Ale jak tylko się zgodzisz na ubezpieczenie: Ta Daam, "system puszcza".
Sprawdzone 3 razy za każdym razem inny zakup. Bez ubezpieczenia ni huhuhu
+6
pokaż komentarz
@Testomujkrul: Jak kilka lat temu kupowałem przez internet telewizor (2 razy) w Ole ole które należy do tej sieci to razem z telewizorem dodało mi jakieś kable,przedłużoną gwarancję i gdybym tego nie poodznaczał to bym to kupił.Pewnie sporo sobie na takiej drobnicy dorobili bo nie każdy czyta wszystko dokładnie.Wtedy przedłużenie gwarancji to chyba było jakieś 100-200 zł.
+12
pokaż komentarz
@Testomujkrul trochę z innej beczki: dostałem mandat za jazdę bez biletu bo kierowca nie miał wydać a kontroler wszedł zanim zainstalowałem apkę na telefonie i podczas rozmowy pytam panią z biura MPK jak zadbali o oznaczenie autobusów z biletomatami (możliwość płacenia kartą) to usłyszałem...
pokaż spoiler
że mogę zapamiętać numery boczne autobusów z biletomatami. Tadum tsss ))¯_(ツ)_/¯
0
pokaż komentarz
@Testomujkrul mnie aż dwa razy próbowali. Raz słuchawki, innym razem smartwatch. W obu przypadkach chodziłem po różnych sklepach, aż w którymś mi zwrócili.
+10
pokaż komentarz
@Testomujkrul: znajoma wzięła galaxy s8 za 2400zł u nich, gdzie znalazłem w 5 sekund oferty tańsze o 500zł, plus do tego ubezpieczenie ekranu. Tak więc ludzie są głupi i będą brać, bo im sprzedawca powiedział, że się opłaca ¯\_(ツ)_/¯
0
pokaż komentarz
@Ogau Wiesz, telefon imo trochę inna bajka, bardziej podatny na uszkodzenia niż tv. Tutaj sam bym się nad ubezpieczeniem zastanawiał za te kilka stówek, aż tak nie ciągnie po portfelu ;)
+25
pokaż komentarz
Ale jak tylko się zgodzisz na ubezpieczenie: Ta Daam, "system puszcza".
@Nikat: no to bierzesz ubezpieczenie i na drugi dzień rezygnujesz. W nagrodę jeszcze dostajesz nieoprocentowany kredyt (jeśli to były raty 0%) gotówkowy, bo ubezpieczalnia od razu przelewa Ci kasę na konto. Przetestowane :)
0
pokaż komentarz
@Nikat: dlatego od pewnego czasu tylko raty przez internet
+1
pokaż komentarz
@Testomujkrul: niestety taki jest wymog "z gory", sam pracuje w tej branzy, ale innej sieci i uwierz, Niesamowicie zepsulo to moje podejscie doi klienta. Jak nie sprzedaz dodatkowych uslug to zostaniesz tylko z podstawa, jak nie wyrobisz targetu przez 3 miesiace to podpisujesz wypowiedzenie;)
+1
pokaż komentarz
900 zł za ubezpieczenie dla nich,
@Eternaltraces: a potem się kłócić, sądzić i bóg wie co jeszcze żeby uznali szkodę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-1
pokaż komentarz
Trzeba być nie lada kretynem, żeby się dać na to namówić. Sprzedawcy w tym sklepie chyba mają niezłą prowizję za wciskanie tego kitu.
@Testomujkrul: Przy telewizorze za 3.5k to bez sensu, ale za połowę tej kwoty kupiłem ubezpieczenie w Staturnie dla telefonu za 4k i finalnie była to dobra decyzja. Miałem usterkę której gwarancja nie obejmowała i udało się to naprawić z tego ubezpieczenia.
Tylko haczyk jest taki, że trzeba baaaardzo dokładnie przeczytać umowę ubezpieczenia zanim się zgłosi usterkę ;)
0
pokaż komentarz
@Suiconee Nie no, ja rozumię osoby sprzedające. Jednak skoro mówię po przedstawieniu mi przez sprzedawcę kosztów, że nie jestem zainteresowany, to oczekuję, że zrozumiał, co do niego mówię. Tymczasem sytuacja odwrotna, tłumaczy i tłumaczy, marnując mój czas.
0
pokaż komentarz
@MDobak ojciec ma ubezpieczoną pralkę. Kosztowało go to niewiele, bo parę stówek (chyba niecałe 250zł) a pralka kosztowała ponad 2k. To jeszcze spoko, ale nie prawie połowa wartości sprzętu.
+24
pokaż komentarz
@Testomujkrul: @Eternaltraces: W marketach elektro, jeżeli nie bierzesz na raty, nie bierzesz ubezpieczenia, nie bierzesz dodatków (typu listwa zasilająca, uchwyt na ścianę itp.) - to jesteś NAJGORSZYM typem klienta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@Zbyszek_Kudriawcew W takim razie samo zuo ze mnie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
+1
pokaż komentarz
@Testomujkrul: To może jakiś klub otworzymy :D
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: to tak jak z wynajmem samochodow. Ludzie jadac na wakacjach wynajmuja samochod i biora w opcji pelne ubezpieczenie ...podczas gdy wczesniej wykupili sobie ubezpieczenie urlopowe, ktore pokrywa ewentualne szkody wynajmowanego samochodu.
+1
pokaż komentarz
@Testomujkrul: porównaj dwa OWU i potem powiedz czy to tanio czy drogo, może za 250 kupił same wykluczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+3
pokaż komentarz
@Nikat: w Euro identycznie to samo, mają plany do wyrobienia i nie puszczą bez, a teksty w stylu w ciągu 30 dni może pan zrezygnować to już w ogóle przesada. Zrób następnym razem inny patent, powiadomienie SMS przy odpytywaniu o zdolność w BIK. Jak babeczka Ci mówi, że odrzucone a nie dostaniesz SMS to można wyraźnie jej zarzucić, że wcale do banku zgłoszenia nie wysłała.
+3
pokaż komentarz
@Nikat: To samo w media markt (dla idiotów). Ale rozwiązanie jest następujące: Bierzesz sprzęt na raty z tym ich żałosnym ubezpieczeniem, następnie za chwilę idziesz do banku z którym oni współpracują (tam to jest Santander) i rezygnujesz, trwa to 3 minuty, podpisujesz tylko karteczkę. Nie zapomnij od razu zgłosić, że żądasz usunięcia swoich danych osobowych, bo będą Ci słać smsy, maile i inne pierdy o promocjach jeszcze długo po spłaceniu rat.
+2
pokaż komentarz
@DzikiPiesDingo A to słuchaj mojej historii. Zaparkowalem auto na ślepej uliczce, która była na terenie płatnego parkowania, ale tuż za skrzyżowaniem nie było znaku informującego i płatnej strefie, tylko znak był ustanowiony na końcu ślepej drogi.dostalem mandat, pojechałem się odwołać do straży miejskiej, a co na to babka że straży? Że skoro jestem ze Szczecina to powinienem widzieć, gdzie obowiązuje strefa ))¯_(ツ)_/¯
+2
pokaż komentarz
@Nikat: Decyzja ratalna nie ma nic wspólnego z wybraniem ubezpieczenia. Ostro polecieli w chuja, można to nawet zgłosić do UOKIKU. Kłamią o odmowie, żeby cię naciągnąć. Możesz oczywiście wziąć takie ubezpieczenie i na drugi dzień odstąpić, ale po co się bawić, skoro nie mają prawa warunkować ci rat wzięciem ubezpieczenia. Decyzja o przyznaniu kredytu należy do banku, sklep jedynie składa wniosek. Ba, ubezpieczenie jest usługą, w wielu bankach nie weźmiesz tego na raty.
-2
pokaż komentarz
@GraveDigger: Pomyliło się Tobie :)
Oni mieli na myśli ubezpieczenie sprzętu w domu od tzw. Allrisk, to o czym Ty piszesz to naprawa awarii z assistance mieszkaniowego.
0
pokaż komentarz
@GraveDigger są ubezpieczenia nieruchomości, które oprócz naprawy pokrywają koszt części zamiennych
0
pokaż komentarz
@SKYFander kop
I dokładnie taką odpowiedź otrzymałam w banku: że pierwsze słyszę by decyzja kredytowa zależała od ubezpieczenia.
Po prostu mają za to prowizje. I wychodzi na to, że mają lepszą prowizję od sprzedanego ubezpieczenia niz sprzętu.
0
pokaż komentarz
są ubezpieczenia nieruchomości, które oprócz naprawy pokrywają koszt części zamiennych
@djdaniel: Ale kosztują więcej.
0
pokaż komentarz
@Nikat:
wychodzi na to, że mają lepszą prowizję od sprzedanego ubezpieczenia niz sprzętu.
odpowiedz
Zapewne tak jest, sam pracuję w pewnej sieci, nie w sklepie, ale przy sprzedaży internetowej, też mamy prowizję od ubezpieczeń i akcesoriów, poza tym nic.
Natomiast nikt tak nie leci w ciula kłamiąc coś o konieczności brania ubezpieczenia, bo sam by poleciał. W innych sieciach może mają inne standardy. Dodatkowo w sklepach nie ma jak nagrywać rozmów, więc niestety im nigdzie nie udowodnisz, że tak ci powiedzieli.
0
pokaż komentarz
@Nikat Akurat z tym mykiem też się spotkałem tylko w innej kwestii. Odpowiedzieli, że nie mam takiej propozycji od banku, ale jeśli zdecyduje się dobrać ubezpieczenie to będą raty 0% nawet.
+1
pokaż komentarz
@Testomujkrul: ubezpieczysz, a potem cyrki z wypłatą kasy i tak będą i stracisz na to tyle czasu, że te kilka stówek byś sobie w tym czasie dorobił xD
0
pokaż komentarz
@Nikat: kup na raty z ubezpieczeniem. Po zakupie wypowiedz umowe ubezpieczenia. Sprawdzone kilka razy
+1
pokaż komentarz
@Testomujkrul: bo pozniej ten sprzedawca ma pogadanke zw kierownikiem, i ten suszy mu glowe jak to nie.udalo mu sie sprzedac tego ubezpieczenia;)
0
pokaż komentarz
@Testomujkrul: Na takie oferty mam stałą odpowiedź: Jak mi się zepsuje to kupię sobie nowy, bo dla mnie to nie problem. Sprzedawcy po takim tekście zazwyczaj odpuszczają :)
0
pokaż komentarz
@Testomujkrul: prosta zasada: ubezpieczenie to hazard, w którym kasyno zawsze wygrywa dzięki statystyce. Z drugiej strony pozwala nam na względny spokój. Ubezpiecza się wiec wyłącznie rzeczy na których utratę nas nie stać: dom, zdrowie, drogi samochód itp. Coś co kupię za ułamek wypłaty bez sensu ubezpieczać.
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: nie gadaj głupot. 26% wartości sprzętu masz najdroższą gwarancję
0
pokaż komentarz
@TheresNoGodButMe 100% racji, muszę przyznać.
0
pokaż komentarz
@grzech_u: jednej rzeczy tylko się obawiam po takich rozmowach. Kolega z magazynu widząc wybitnie upierdliwego klienta podczas transportu na magazynie, kilka razy opuści "niechcący" telewizor. Coś jak plucie do talerza w knajpie...
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces:
Mi ubezpieczyciel po 2 latach za uszkodzenie płyty za 2tys wyliczył po amortyzacji 800 zł
Z gwarancji z Euro dostałem 2tys na wybór nowej płyty a płaciłem za gwarancję 700 zł więc chyba z tą połową to znowu lekka przesada.
+492
pokaż komentarz
Mircy! Sukces, 3 godziny na wykopie i Euro się ugięło. Dostałem przeprosiny wraz ze stosownym kodem na kartę podarunkową. Szkoda tylko, że uginają się dopiero jak im się koło dupy gorąco zrobi.
+9
pokaż komentarz
@Eternaltraces: Super. Ciekawe jak mi reklamację rozpatrzą.
+17
pokaż komentarz
@Eternaltraces powinni Ci dać dodatkowo jakiś gratis za fatygę na Mirko i nieprzyzwoicie długi czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy. ( ͡º ͜ʖ͡º)
+101
pokaż komentarz
@Eternaltraces: A ja mam do Ciebie prośbę - myślę, że będzie nią zainteresowane więcej osób.
Mianowicie:
Zapytaj - grzecznie - i jakoś poproś o pełne wyjaśnienie sytuacji - DLACZEGO po nagłośnieniu sprawy na wypoku nagle okazało się, że dostajesz należne 1100 PLN. Skąd ta nagła zmiana zdania?
Na prawdę - BARDZO cię proszę - pociągnij trochę ich za język.
-12
pokaż komentarz
@Eternaltraces: Ale dodaj edit, że rozwiązali pozytywnie i się udało. do wykopu na górze .
+11
pokaż komentarz
@dlugi-gr: Przecież edytować mogę tylko 15 minut.. wysłałem info do adminów żeby dodali
+44
pokaż komentarz
@gosiakoprzem: Napisali mi, że rozpatrzyli sprawę ponownie i że to był jednorazowy wypadek przy pracy (jasssne) i że przepraszają
+6
pokaż komentarz
Mircy! Sukces, 3 godziny na wykopie i Euro się ugięło. Dostałem przeprosiny wraz ze stosownym kodem na kartę podarunkową. Szkoda tylko, że uginają się dopiero jak im się koło dupy gorąco zrobi.
@Eternaltraces: Norma. Wykop działa już jak telewizja a sama telewizja co jest juz wszystkim znane, czerpie tematy z wykopu. Juz tak wiele spraw udało sie załatwic dzięki "światłu kamer" że w cale mnie nie dziwi, że dopiero upublicznienie problemu przechyliło szale.
No ja p@@!!?#e. Jest promocja to wypłaca sie pieniądze. nie wiem czego tu RTV nie rozumiało. Normalnie jak w słynnym filmie: "Nie uznamy Promocji i co nam Pan zrobi?". Zawiało mocno skoncentrowaną januszerią.
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: Wrzuć zrzut ekranu - niech będzie dla pamięci!
0
pokaż komentarz
@Bigbluee: to jest dramat, że trzeba nagłaśniać sprawę, by ktoś wypełniał obietnicę, którą złożył
jak to napisałem, to pomyślałem, że to nawet gorzej niż dramat
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: i weź tam zapytaj o jakieś #rozdajo dla wykopków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@Eternaltraces: a karty podarunkowej szukałeś w mailu czy na koncie klienta? CC dało ciała z tymi odpowiedziami, nie wiem skąd one się wzięły. Jeśli po tym okresie na koncie klienta nadal nie było karty (a zakup był zarejestrowany), to w wyniku przeoczenia albo błędu - ogarnięty konsultant raz dwa przekazałby ten mail do działu zajmującego się wysyłką kart i bez gadania dostałbyś ją w ciągu jednego, maks. dwóch dni.
+111
pokaż komentarz
Ja miałem bardzo dużo nieprzyjemności z tym sklepem..
Przykładowo mieli promocję na jakieś tam 24 raty 0% + pierwszą ratę płacimy za Ciebie - Pani powiedziała, że z jakiegoś tam powodu bank odrzucił mój wniosek na raty 24x0% ale przyznali mi 10x0% no to z bólem ale wziąłem... A potem dowiedziałem się że na 99% miła Pani zrobiła mnie w c@?!? i nawet nie wysłała wniosku na 24x0% tylko od razu na 10x0% :) bo są rozliczani z ilości wniosków różnego rodzaju..
Innego razu trzy razy dobrali mi ramię VESA które nie pasowało do mojego telewizora.. no k?$@a 3 razy... (w tym raz sam kierownik sklepu ;))..I trzy razy musiałem dymać na drugi koniec miasta, żeby je zwrócić.. za 4 razem dobrałem sobie sam i kupiłem przez allegro..
ogólnie 2/10
pokaż spoiler
ps. ja tam złożyłem rok temu jakoś ze 3 reklamacje i nie dostałem żadnej odpowiedzi do dzisiaj :)
+116
pokaż komentarz
@Efeljot: to znaczy że uznane. Brak odpowiedzi w terminie = akceptacja reklamacji.
+38
pokaż komentarz
@Efeljot dlatego warto mieć alert bik, czyli natychmiastowa informacja SMS jak ktoś chce na ciebie wziąć kredyt. Jakby wysłała, to od razu dostajesz SMS, jakby go nie było to wiesz, że cię zrobiła w chuja.
+15
pokaż komentarz
@Spider1919: ona wysłała jeden wniosek ;) tylko powiedziała, że odpowiedź z banku jest taka ze nie zgodzili się na ofertę promocyjną ale dostałem propozycję 10x0% ( ͡° ʖ̯ ͡°) czyli tutaj alert by nie pomógł bo wniosek był jeden (i na 99% wniosek był złożony od razu na 10x0%)
pokaż spoiler
aczkolwiek opcja sama w sobie bardzo ciekawa nie słyszałem o tym
+1
pokaż komentarz
@Efeljot to samo było u mnie. Wymeczylem 10 rat 0%. Wcześniej chcieli mi wcisnąć ubezpieczenie kredytu, bo podobno nie mam szans dostać rat 0%.
+3
pokaż komentarz
@Efeljot: we wniosku, który podopisywałeś przed wysłaniem do banku jest napisane chyba na jaką wysokość i ile rat wysyłasz do banków.
0
pokaż komentarz
@Efeljot A faktycznie, to ciężko temu zaradzić:)
+8
pokaż komentarz
@scooby666: jak mi cisnela w euro ze bez ubezpieczenia moge nie dostac, to powiedzialem ze wtedy sobie kupie ten odkurzacz za gotowke taniej przez neta a chodzi mi jedynie o historie w BIK :D
+3
pokaż komentarz
@scooby666: standardowa śpiewka, mi po długich negocjacjach i ostrzeżeniach że bank nie lubi takich klientów, że na pewno odrzuci wniosek udało się coś kupić na 10x0% tak jak chciałem
-1
pokaż komentarz
Innego razu trzy razy dobrali mi ramię VESA które nie pasowało do mojego telewizora.. no k$!?a 3 razy... (w tym raz sam kierownik sklepu ;))..I trzy razy musiałem dymać na drugi koniec miasta, żeby je zwrócić.. za 4 razem dobrałem sobie sam i kupiłem przez allegro..
@Efeljot: wiesz, że w ramach reklamacji możesz również żądać zwrotu za dojazd do sklepu? :)
0
pokaż komentarz
@ArchDelux: czas i pieniądze w wyegzekwowaniu tego nie będzie współmierny do korzyści, ale można jeszcze jak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@Efeljot: Tylko się dziwię, że wiedziałeś jaki wieszak trzeba zamówić na Allegro to dlaczego 4x wziąłeś zły w sklepie?!
-1
pokaż komentarz
dlatego warto mieć alert bik, czyli natychmiastowa informacja SMS jak ktoś chce na ciebie wziąć kredyt
@Spider1919: Jak taki alert ustawić? Myślę, że wielu Mireczkom się to może przydać :)
0
pokaż komentarz
@gumol: rejestrujesz się na stronie BIK i wykupujesz usługę :)