•  

    pokaż komentarz

    jaki szowinistyczny?
    opisywanie rzeczywistości to szowinizm?
    no skoro tak, to rzeczywistość jest szowinistyczna, ale w zupełnie odwrotny sposób niż się wydaje tym, którzy psioczą na tego bloga.

    •  

      pokaż komentarz

      @1910: Szowinistyczne, bo demaskuje prawdziwe oblicze kobiet. Przykre, że żyjemy w czasach, gdzie zwracanie uwagi na patologie jest karane.

    •  

      pokaż komentarz

      @lookaszpl:
      ja to wiem, Ty to wiesz...ale piję do tego, że nazywanie niepoprawnych politycznie rzeczy po imieniu nazywa się szowinizmem, rasizmem, ksenofobią i jeszcze paroma innymi "izmami" i "fobiami" ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @lookaszpl: @1910: A czytaliście w ogóle ten blog? Poziom merytoryczny wysrywów redpillowców z mikrobloga.
      Zresztą nie jest "zawieszony", bo treści ciągle dostępne:

      http://blogdlamezczyzn.pl/

    •  

      pokaż komentarz

      @El_Duderino:
      to jest blog...blog służy do przedstawiania własnych opinii często w formie anegdotycznej. Jak chcesz merytoryki to idź do biblioteki.

    •  

      pokaż komentarz

      @1910: Ten blog to jest taki sam poziom merytoryczny jak pseudo-feministek. Te nienawidzą facetów, oni kobiet.

      to jest blog...blog służy do przedstawiania własnych opinii często w formie anegdotycznej. Jak chcesz merytoryki to idź do biblioteki.

      Tak, czemu miałbym wymagać rigczu od prawników, w sumie masz rację.

      BTW, ciekawe czy masz taką samą opinię na temat blogów i innych wpisów internetowych feministek.

    •  

      pokaż komentarz

      @1910: Jestem pewny, że gdyby jeździli po białych heteroseksualnych mężczyznach (nawet w sposób kłamliwy i obraźliwy), to nikt by im nic nie zrobił. Może by nawet nagrody dawali.

      Chociaż może lepiej, że toczy się postępowanie dyscyplinarne. Jeśli sprawa zostanie dokładnie przebadana i skład orzeknie, że nie łamią prawa ani zasad oraz szeroko to uzasadni, to autorzy będą mieli spokój na długi czas. Tylko że wcale nie jestem pewny takiego werdyktu...

    •  
      a...o

      -39

      pokaż komentarz

      @lookaszpl: co to teraz za chora moda z tą nagonka na kobiety, ja wiem ,ze kobiety sa rożne, nie wszystkie sa doskonałe, niektóre to nawet zołzy, ale przeciż nie wszystkie, a meżczyznom też daleko do ideału, ale od kilku lat wszystkie media głównego ścieku i różni blogerzy próbują ukazać kobiety jako niewierne ladacznice i psychopatki nie myślące o niczym innym jak tylko o swoich egoistycznych zachciankach, spokonjnie wykopki, za dużo isę iflmów naoglądlaiście , jak znajdziecie sobie wreszcie perwszą dziewczynę, to zapewniam was , że 80 % to naprawde porządne osoby, dobre, czułe, uczynne, gotowe do poświęcenia, co nie znaczy , że szukają sobie niedojdy życiowej, egoistycznewgo mamisynka , na która będa musiały harować całe życie i mają racje, my meżczyźni też staramy dobrac sbie partnerkę, która najlepiej nam pasuje, a czepiamy isę o to samo kobiet i idotyczny feminizm nie ma tu nic do rzeczy bo 99% kobiet to nie feministki.

    •  

      pokaż komentarz

      opisywanie rzeczywistości to szowinizm?

      @1910: "Każdy mężczyzna, który zawiera małżeństwo ma 50% szans, że zakończy się ono rozwodem". Jakieś dowody na poparcie tego..?

    •  
      b4994 via iOS

      -12

      pokaż komentarz

      @El_Duderino: a ktoś kazał ci to czytać?

    •  
      S............m

      +34

      pokaż komentarz

      @1910:

      to mężczyźni dzięki swojemu intelektowi wpływali na rozwój poszczególnych dziedzin nauki. Gdziekolwiek nie spojrzeć, mężczyźni robią od kobiet wszystko lepiej. Z wyjątkiem, odnosząc się do tak zwanego życia rodzinnego, kłamstwa, manipulacji i rodzenia dzieci.

      Faktycznie, zero szowinizmu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Sprawy rozwodowe. Statystyka. Doświadczenie z pierwszej ręki i n spraw, które prowadzili, które zryły im mózgi. Ten blog to po prostu backlash. Wszystko ma swoją przyczynę. Feministki z początku też były gnębione.
      @atero:

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez autora

    •  
      b....s

      +18

      pokaż komentarz

      A czytaliście w ogóle ten blog? Poziom merytoryczny wysrywów redpillowców z mikrobloga

      @El_Duderino: E tam, minusujemy, przecież FACECI MAJOM GORZEJ, ODBIERAJOM DZIECI MENSZCZYZNOM. Już sam screen z artykułu pokazuje, że mogą mieć coś z głową. Wpisy to w ogóle perełki.

      Gdziekolwiek nie spojrzeć, mężczyźni robią od kobiet wszystko lepiej. Z wyjątkiem, odnosząc się do tak zwanego życia rodzinnego, kłamstwa, manipulacji i rodzenia dzieci. Paradoksalne jest, że spora ilość współczesnych kobiet ma tak ogromnie ułatwione życie właśnie dzięki urządzeniom stworzonym przez mężczyzn, dzięki ich wysiłkowi, talentowi i energii, a zarazem uznaje, iż ich życie jest ciężkie ponad miarę, ponieważ muszą włączyć pralkę, czajnik elektryczny, nacisnąć guzik na panelu termostatu, albo na obudowie odkurzacza, poruszać żelazkiem i spędzać czas z małym dzieckiem, nazywając to wszystko ciężką pracą, o której najwyraźniej nie mają pojęcia. Przeciętny mężczyzna był, jest i będzie inteligentniejszy niż przeciętna kobieta.

      Jeszcze te przykłady, kobiety tylko do prasowania, prania i ruszania żelazkiem. Komputery dla INTELIGENTNEGO MĘŻCZYZNY, nie dla kobiety to xD

    •  

      pokaż komentarz

      @El_Duderino: a gdzie słynna "wolność słowa i przekonań" którą lewica tak propaguje... Jakiś nakaz czytania tego bloga jest?

    •  
      S......s

      -16

      pokaż komentarz

      @El_Duderino: powiem prostymi slowami zeby trafilo do tego pustego lba

      Moze i to jest jakies redpilowskie gowno bez faktow i zrodel, ale co z tego? Tutaj chodzi o wolnosc slowa popaprancu faszystowski

    •  

      pokaż komentarz

      @Budo: no 50% albo się rozwiedzie albo nie

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      jaki szowinistyczny?
      opisywanie rzeczywistości to szowinizm?


      @1910: a wiesz, że prawdą można manipulować na korzyść jednej strony i szykanowanie drugiej? Inteligencja nie pozwala tak daleko zajrzeć?

      W przypadku tego bloga autorzy ewidentnie szykanowali płeć żeńską w związkach. Artykuły, które się tam znajdują nie są obiektywne i mające pomóc facetom którzy popełnili błąd i związali się z nieodpowiednią kobietą lecz EWIDENTNIE atakuje WSZYSTKIE kobiety. Ten blog to szkodliwa propaganda. Założę się, że ci autorzy w rzeczywistości nie istnieją, a za chwile ukażą się pseudo książki do kupienia na tym blogu.

    •  

      pokaż komentarz

      @SciulanyLuftem: 0. Przecież to prawda. Kurde nawet w poprzednich latach facet został kobietą roku

    •  

      pokaż komentarz

      Komentarz usunięty przez moderatora

    •  

      pokaż komentarz

      Spytaj kobiet o zainteresowania

      @jan-msciciel: nie wiem, w jakiej mentalnej jaskini mieszkasz, jak bardzo kobiety Cię skrzywdziły, ale rzeczywistość jest nieco inna. LUDZIE nie mają zainteresowań. 90% kolesi których znam z hobby ma oglądanie meczy i granie w gry, czy tam inne równie ambitne czynności. Patrząc na znajomych na facebooku, odsetek osób z zainteresowaniami wykraczającymi poza schemat jest mniej więcej równy u obu płci.

    •  

      pokaż komentarz

      @1910: W czasach powszechnego fałszu mówienie prawdy jest aktem rewolucyjnym
      George Orwell

    •  

      pokaż komentarz

      @tomtom666: No wsrod moich znajomych mezczyzni maja zainteresowania ( nie koniecznie jakeis wyszukan, ale jednak od lat te same). Z kobietami gorzej... Mowie o doswiadczeniach z wlasnego podworka

    •  

      pokaż komentarz

      @1910: dodam do tego, ze ich wpisy tylko zwieksza im ilosc klientów. Rok rocznie rosnie licza rozwodów tzw mlodych malzenst ( <36miesiecy od daty slubu) . Faceci pisza merytorycznie, maja doswiadczenie w tego typu sprawach, sa praktykami i widza jak to na sali sadowej to wyglada.

      Zeby bylo sprawiedliwie, to w sadach rodzinnych powinnien byc parytet plciowy 50:50, wtedy nie dochodziloby do patologii, zmowy jajnikow

    •  
      a......d

      0

      pokaż komentarz

      jaki szowinistyczny?
      opisywanie rzeczywistości to szowinizm?
      no skoro tak, to rzeczywistość jest szowinistyczna, ale w zupełnie odwrotny sposób niż się wydaje tym, którzy psioczą na tego bloga.


      @1910: tam niema ani grama szowinizmu, czysty przekaz bez emocji. Co za zera atakują ich autorów?

      Mamy za to setki szowinistcznych praw, publikacji oraz wyroków sądów rodzinnych które jawnie dyskryminują mężczyzn. Feministki tak bardzo próbują przybrać rolę ofiar, że często nawet nie wiedzą że szowinizm występuje również w stosunku do mężczyzn i że same są jego największymi propagatorami. Czuje obrzydzenie całą tą lewacką ideologią skierowaną do ludzi o opóźnionych zdolnościach intelektualnych.

    •  

      pokaż komentarz

      Ktoś ci wlazł na konto czy klepki nie stykają? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      @gkioepsmnvjeslvnkuewalxpobnf: po pierwsze zmanipulowałeś mój wpis, bo usunąłeś "?" cytując...po drugie, klepki mam w porządku - opisywanie rzeczywistości na blogu odbywa się poprzez wyrażanie własnej opinii/własnego poglądu...widzisz jakąś nieścisłość?

    •  

      pokaż komentarz

      W przypadku tego bloga autorzy ewidentnie szykanowali płeć żeńską w związkach

      @damianooo5: taak? ...a sądy którą płeć szykanują w związkach?( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @SciulanyLuftem: mylisz poprawność polityczną z szowinizmem...czy napisali nieprawdę? ...a że ci się prawda nie podoba, to nie wina prawdy. ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @gkioepsmnvjeslvnkuewalxpobnf: a coś takiego jak przemoc psychiczna to istnieje czy nie? Bo kobieta wcale nie musi używać siły by zniszczyć faceta.

    •  

      pokaż komentarz

      "Każdy mężczyzna, który zawiera małżeństwo ma 50% szans, że zakończy się ono rozwodem". Jakieś dowody na poparcie tego..?

      @Budo: prosta arytmetyka, albo się rozwiedzie, albo nie...fifty fifty ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @1910:
      Masz racje nie wszystkie takie są ale niestety jest tam opisana bardzo smutna prawda niektórych Kobietach. Warto uważać bo Kobiety w przeciwieństwie do Mężczyzn trzymają się razem i potrafią się organizować.Przeczytałem bloga przy kawie nie widzę tam żadnego hejtu na Kobiety. Za to znam wiele blogów Kobiecych promującą traktowanie Mężczyzn jak przedmioty bo do zwierząt autorki zapewne mają więcej empatii i szacunku.

      - https://tipy.interia.pl/artykul_4615,jak-manipulowac-mezczyzna.html
      - http://www.tojakobieta.pl/to-i-owo/techniki-manipulacji-uwaga-czytasz-na-wlasna-odpowiedzialnosc.html

      Nie chce mi się więcej szukać ale videoblogów i blogów opisujących Mężczyzn jako kretynów służących jedynie do zaspokajania potrzeb jest na pęczki!

      No i bonusik:
      https://www.youtube.com/watch?v=jOL9eKkEU6E

      Aktualnie mass media starają się umniejszać Mężczyznom i promują patologiczne zachowania wśród Kobiet jako coś niesamowitego i bohaterskiego...

  •  

    pokaż komentarz

    Op chyba nie czytał tego bloga :) nie pisali o tym jak faceci mają gorzej tylko jak kobiety są głupie, zaborcze, szalone itd. Ogólnie bardzo dobrze że blog został zawieszony a im grozi dyscyplinarka, to zawód zaufania publicznego. Czekam jeszcze tylko aż się wezmą za pracowników kufiety :)

  •  

    pokaż komentarz

    Uważam panów prawników za matołków chociaż w pełni się zgadzam z zawartością bloga. Bo najbardziej dali ciała sądząc, że w faszystowskim państwie, pisanie pod własnym nazwiskiem rzeczy, które się urzędnikom na pewno nie spodobają, ujdzie i na sucho. To była kwestia czasu aż ich władcy marionetek z okręgowych rad adwokackich złapią za dupę i pokażą co wolno wojewodzie a co tobie smrodzie. W państwie gdzie rządzą urzędnicy trzeba być partyzantem i robić wszystko aby nie dać się ustrzelić tak łatwo jak ci panowie od bloga.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak: Dostaną po naganie i przez kilka lat nie będą mogli startować w konkursach do punktów porad prawnych i w wyborach korporacyjnych xD Z drugiej strony o ich działalności usłyszało kilkaset tysięcy ludzi i pewnie zaraz będą mieć jedną z większych kancelarii rozwodowych w województwie. Ukrywanie się pod pseudonimem jest dość oczywiste, ale całkowicie nie w ich interesie.

      Poza tym jeśli wszyscy boją się mówić prawdę to poza kłamstwami rozlegnie się cisza.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak no niby tak ale mamy ponoc wolnosc wypowiedzi I inne takie takie

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak: Matołków? Ojcowie (szczególnie Ci z klasy średniej i wyższej) są gotowi wyłożyć każde pieniądze na dziecko. Ich kancelaria zyskała ogromny rozgłos, usłyszało o nich kilkaset tysięcy ludzi. Równie dobrze można mówić iż atak na "Kler" Smarzowskiego zaszkodził filmowi.

    •  

      pokaż komentarz

      @MinisterPrawdy: To jednak zależy od tego jakie panowie mieli intencje. A tylko oni to wiedzą ;-) Jeśli ich intencją była reklama to faktycznie w środowisku zawodowym rozpoznawalność ich nazwisk wrośnie. Nie możemy zapomnieć, że taki cynizm prędzej czy później wyjdzie na jaw i różnie się może skończyć. Wtedy zmanipulowana klientela może się poczuć oszukana i odejść z niesmakiem. Tylko czas może pokazać jak by się to wszystko rozwinęło. A jeśli rada adwokacka czy inna instytucja trzymania prawników za mordę poszłaby dalej i za publikowanie na blogu mizoginistycznych bezeceństw odebrała by im prawo wykonywania zawodu? Zawsze jest ryzyko, że jakaś pani sędzina się wkurzy na młodych prawników i pokaże kto tu rządzi. Tak czy siak prowadzenie takiego bloga to nie jest dobry sposób na własną reklamę ani na pobłażliwość urzędników.

      Gdyby podczas hitlerowskiej okupacji polscy patrioci oficjalnie mówili prawdę Niemcom to by Sowieci nie mieli kogo rozstrzelać w Katyniu. Trzeba wiedzieć w jakich warunkach się funkcjonuje i nie porywać się z motyką na słońce. Tak samo jak głupie było za czasów niemieckiej okupacji podejść do Niemca i napluć mu w twarz aby pozbyć się własnego życia za chwilę narodowego orgazmu tak samo głupie jest dzisiaj startowanie pod własnym nazwiskiem do urzędników, którzy jednym podpisem mogą cię zabić cywilnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @agablazej: Ponoć coś takiego istnieje ;-) Ja nie widziałem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Camilli: No ale jeszcze nic się nie rozstrzygnęło. A jak im urzędnicy odbiorą prawo wykonywania zawodu to na ch!# im kancelaria z taką popularnością!? ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak: Po pierwsze: orzeczenie WSD 4 lipca 2015r. na którym bazują gazety, w skrócie: "zdjęcie togi nie powoduje zdjęcia odpowiedzialności".

      Jednak jasno stoi "nieetyczne, niegodne, naganne" -> bo tylko pod to można podczepić zachowanie autorów bloga.

      Jednak najpierw trzeba się odnieść się do najważniejszego aktu prawnego w państwie:

      Art.14.
      Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków
      społecznego przekazu.

      W Polsce nie jest karalna tzw. "mowa nienawiści". To tylko uproszczenie. Karalne są poszczególne działania, określone w przepisach szczególnych, ale nie o tym.

      W Polsce ograniczamy wolność słowa: prezydentem, negacjonizmem, zbrodniami wojennym(holocaust), i zniesławieniem, zniewaga. Teraz odnosimy się do tych ostatnich. Wyroki i orzecznictwo są dla autorów pozytywne. Nikogo nie wymienili z imienia i nazwiska.

      Dalej musimy określić co jest "nieetyczne, niegodne, naganne". Czyli uznaniowość, ponieważ jest to wybronienia dla obu stron, ale biorąc pod uwagę powyższe, wyrok może być tylko pozytywny. Zapewne ich linia obrony będzie oparta na nadrzędności ustawy zasadniczej i wymienianiu w aktach prawnych ograniczenia wolności słowa (czyli co nie jest zakazane, jest dozwolone).

      Samą dyscyplinarkę popchnęła zapewne jakaś wk@$$iona prawniczka z feministycznymi poglądami. Ot zderzyły się poglądy. Jednak autorom nic nie zrobią. Dodaję sobie do ulubionych ten wpis i zawołam Cię za pół roku.

    •  

      pokaż komentarz

      cynizm

      @Kolejny-Durny-Lewak: Czemu cyników. A jak ktoś pisze o optymalizacjach podatkowych bo się zna na podatkach, to też jest cynikiem szukającym klientów? Panowie postanowili wyrazić swoją opinię na pewne tematy, przy okazji ponosząc pewne korzyści zawodowe. Same plusy.
      W sądach dyscyplinarnych nie ma ani jednej osoby młodej, a najmłodsza pani sędzia, ma chyba z 60 lat i orzeka w Izbie dyscyplinarnej SN jako instancji odwoławczej od samorządów.

      Gdyby podczas hitlerowskiej okupacji polscy patrioci oficjalnie mówili prawdę Niemcom to by Sowieci nie mieli kogo rozstrzelać w Katyniu.
      xD I to niby jest to samo co pisanie bloga w XXI w.?

      Trzeba wiedzieć w jakich warunkach się funkcjonuje i nie porywać się z motyką na słońce. Tak samo jak głupie było za czasów niemieckiej okupacji podejść do Niemca i napluć mu w twarz aby pozbyć się własnego życia za chwilę narodowego orgazmu tak samo głupie jest dzisiaj startowanie pod własnym nazwiskiem do urzędników, którzy jednym podpisem mogą cię zabić cywilnie.

      No chyba nie. Poza tym za czasów wojny ludzie oddawali życie broniąc swoich poglądów, jak tysiące osób ratujących Żydów, czy Kolbe albo Inka. Nie zawsze moralność ma po drodze z wygodą i bezpieczeństwem, a chyba, jak na ironię moralność jest elementem nonkonformizmu i ostatecznym odrzuceniem zwierzecej natury karzącej działać egoistycznie i instynktownie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak:

      Jeszcze zapomniałem

      to publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowościowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

      NIe ma tutaj płci. Płeć jest określona w kontekście prawa pracy. No i znowu "znieważa".

      Czeskim targiem nie będą grzebać przy "upomnieniu", bo w sprawę mogłyby się zaangażować feministki i organizacje, a oni i tak zyskali to co chcieli - rozgłos wśród potencjalnych klientów.

      Mężczyźni w ostatnich latach przestali machać ręką na sprawy rozwodowe i dobro dzieci i zaczynają dorównywać kobietom w bezwzględnej walce. Toteż często na sali rozpraw jest ogień z dupy. Pokutuje stereotyp iż "dziecko ma być z matką" jak w jakimś średniowieczu, a ojcowie walczą jak mogą jeżeli Matka faktycznie do niczego się nie nadaje. Co z tego że wychowa dzieci za alimety, jak będzie je wychowywać nieudacznica życiowa pracująca za 1/2k na rękę. Bez wyższego wykształcenia etc.

      Przy czym trzeba zaznaczyć iż także się widzi wzrost cywilizowanych rozwodów. Strony zgodnie nie chcą orzeczenia o winie i same się dogadują.

    •  

      pokaż komentarz

      @Camilli: Prawnicy mają podobnie jak lekarze - mimo ukończonych studiów musisz być potulny w stosunku do rad adwokackich czy lekarskich. No niby nie można pewnych rzeczy bo ustawa, bo konstytucja. Ale doktor Jaśkowski stracił prawo wykonywania zawodu bo publicznie twierdził rzeczy, z którymi nie zgadzała się izba lekarska. Doktor Czerniak ma podobne problemy. Wielu lekarzy straciło prawo wykonywania zawodu tylko dlatego, że nie zgadzała się z informacjami promowanymi przez izby lekarskie. A jak lekarza można udupić to i prawnika się da.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak: Sprawa jest zbyt medialna by udupić. Za adwokatami wstawią się organizacje ojcowskie. To też coraz większe lobby.

      I jeszcze tak zaznaczając: nie, nie jestem mizoginem.
      No i warto zaznaczyć. Jeżeli to ojciec jest nieudacznikiem, to dzieci powinny być przy matce. Ot rola płci nie powinna mieć znaczenia w sądzie, a logika i dobro dzieci.

      Jestem wręcz spełnieniem marzeń feministek, bo obce kobiety i te z którymi mam styczność zawodową traktuję tak samo jak facetów. Ot nie widzę ich płci. To dla mnie taka różnica jak pomiędzy blondynką i brunetką. Pracując chce widzieć efekty. Płeć mam w dupie. Płaci się za umiejętności*, nie za penisa czy waginę. (i o ironio, niektóre kobiety przez to przyklejają mi łatkę szownisty i mizogina) xD

      Wolę dobrą robotę ogarniętą przez rudnego trans murzyna z chińskim pochodzeniem niż spieprzoną, ale zgodną z parytetami, aktualną ideologią w mainstremie.

    •  

      pokaż komentarz

      @MinisterPrawdy: Niestety w dzisiejszych warunkach pisanie bloga może być uznane jako walka o życie. Bo ktoś kto studiował ileś tam lat może stracić prawo wykonywania zawodu i z takim wilczym bilecikiem zaczynać życie od nowa. To oczywiście nie to samo co fizyczna utrata życia no ale jeśli prawnik wziął kredyt na dom bo dobrze zarabiał a potem nie może dobrze zarabiać bo już prawnikiem nie jest to ma ogromny problem. Może nawet wylądować na ulicy jeśli nie zabezpieczył dość środków aby móc spłacać raty kredytu. A tu już bliżej do fizycznego unicestwienia. To oczywiście najczarniejszy scenariusz ale nie niemożliwy.

      Cynizm miał wynikać z tego, że prawnicy uruchomili bloga tylko po to aby zasiać ferment w mediach i skorzystać na popularności. Nie znam ich intencji dlatego nie mogę wykluczyć żadnego z zachowań.

    •  

      pokaż komentarz

      @Camilli: Tym nawiązaniem do rudego murzyna przypomniałeś mi pewien rasistowski dowcip ;-) Wiesz dlaczego nie ma czarnych Żydów? No bo k%!#a bez przesady! ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak: Na studiach zakumplowałem się z jednym Żydem. Obaj lubiliśmy czarny humor. Nasze żarty spowodowałyby oburzenie w Izraelu i Polsce jakich świat nie widział. Oczywiście nikt by nie zauważył iż uwielbialiśmy swoje towarzystwo i jakby wpadł do nas do jechałabym na drugi koniec Polski żeby pójść z nim na piwo.

      Niesamowicie denerwuje mnie "dwójmyślenie". Media całkowicie rozstały się z poczuciem rzeczywistości i oglądamy teatrzyk i jest to od wyuczonej mowy przed kamerą mietka z budowy, policjanta z KWP, polityka, ministra na prezydencie kończąc.

      W kuluarach wszyscy rozmawiają normalnie. No, chyba że jesteśmy na etapie "dopiero się poznajemy"/ jesteśmy przydupasem przy osobie decyzyjnej i musimy stać na sali, zamiast iść do drugiego pokoju "na papierosa", gdzie podejmowane są decyzje i toczone te prawdziwe negocjacje.

    •  

      pokaż komentarz

      @Camilli: No to mamy podobnie bo ja też mam swojego kumpla Żyda, który gdy tylko zadzwoni to lecę do niego bo go po protu bardzo lubię ;-)

    •  

      pokaż komentarz

      Uważam panów prawników za matołków chociaż w pełni się zgadzam z zawartością bloga. Bo najbardziej dali ciała sądząc, że w faszystowskim państwie, pisanie pod własnym nazwiskiem rzeczy, które się urzędnikom na pewno nie spodobają, ujdzie i na sucho.

      @Kolejny-Durny-Lewak: Polska to faszystowski kraj?

    •  

      pokaż komentarz

      @El_Duderino: Jeśli się wie jaka jest definicja faszyzmu to oczywiście. Mottem włoskich faszystów było: "Tutto nello Stato, niente al di fuori dello Stato, nulla contro lo Stato" - „Wszystko w Państwie, nic poza Państwem, nic przeciw Państwu”. Więc jeśli w Polsce mamy dyktaturę urzędników państwowych to mamy faszystowski kraj.

    •  

      pokaż komentarz

      @Kolejny-Durny-Lewak: Co to znaczy, że uważasz tych prawników za matołków? Sprecyzuj proszę?

  •  
    w..K

    -3

    pokaż komentarz

    Kobiety które nie są dziewicami nie nadają się na żony. Takie są fakty, prędzej czy później będzie rozwód, robiono już badania na ten temat, które to jednoznacznie potwierdzają. Dlatego jak się już żenić to tylko z dziewicą. Jeżeli ryzykować zasoby i poświęcać swoją przyszłość to tylko dla kobiety, którą także stać na takie poświęcenie. Nie żal mi tych naiwniaków co biorą po kimś, a potem jęczą, że zostali zdradzeni i oszukani, wszystko na własne życzenie. Po co się było tak starać i pracować dla kobiety, którą inni brali ot tak, na pierwszej randce i zupełnie za darmo kiedy była młoda? Męża-jelenia którego będzie można w przyszłości ograbić szukają takie którym zaczął już tykać zegar biologiczny i chcą się ustawić na przyszłość. Taki mąż jest potrzebny tak długo dopóki spełnia kobiece, głównie finansowe zachcianki i nie pojawi się okazja do wydojenia go.

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK: "Kobiety które nie są dziewicami nie nadają się na żony. Takie są fakty, prędzej czy później będzie rozwód, robiono już badania na ten temat, które to jednoznacznie potwierdzają"

      Daj te badania, kwiatuszku.

    •  

      pokaż komentarz

      Kobiety które nie są dziewicami nie nadają się na żony.

      @wKmK: bez przesady - jeśli kobieta miała kilku partnerów, nie bawiła się w jakieś ONS czy inne szybkie mechaniczne seksy, generalnie szanowała się, to może być dobrym materiałem na żonę, bo nie tylko to o tym decyduje przecież. Faktem jest, że przeszłość ma znaczenie i sposób prowadzenia się (dotyczy to również facetów) zajebiście odbija się na jakości i trwałości późniejszego związku (co niektórzy, szczególnie młodsi tutaj i mniej doświadczeni albo lubujący się w szybkich seksach z byle kim, będą oczywiście dyskredytować) ale nie popadajmy w skrajności.

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK: 100% szansy, że dziewica będzie chciała spróbować innego bolca prędzej czy później.

    •  
      w..K

      +33

      pokaż komentarz

      @KRISSVector:

      źródło: wolfinger-sex-partners-divorce-figure-1-1.png

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK:

      Takie są fakty

      źródło: wykop.pl

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK: to jest jakaś gównotabelka, ale gdzie źródło? Takie konkretne. Wiesz, próba badawcza, czy była randomizacja, metoda statystyczna itd. itp.

      Taką tabeleczkę to już w IV klasie podstawówki robią.

    •  

      pokaż komentarz

      @KRISSVector: Ta statystyka stąd:

      Same badania są za paywallem w google scholar

      https://ifstudies.org/blog/counterintuitive-trends-in-the-link-between-premarital-sex-and-marital-stability/

      Nicholas H. Wolfinger is Professor of Family and Consumer Studies and Adjunct Professor of Sociology at the University of Utah. His most recent book is Soul Mates: Religion, Sex, Children, and Marriage among African Americans and Latinos, coauthored with W. Bradford Wilcox (Oxford University Press, 2016).

      Myślę iż autorytet powyższego Pana wystarczy dla udowodnienia iż nie jest to gówno-tabelka.

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK: @KRISSVector: tutaj pełne badanie kobiety które czekają z seksem na ślub są bardziej religijne, i często przez religię są mniej skłonne do rozwodów.

      źródło: ifstudies.org

    •  

      pokaż komentarz

      Powinna znać ten dreszczyk emocji z nieznajomym żeby potem po ślubie jej nie korciło.

      @gkioepsmnvjeslvnkuewalxpobnf: właśnie jest dokładnie odwrotnie - pisząc najprościej i w wielkim skrócie - nie zna, nie dąży. Jak się bawiła w ONS-y, to kilka kilkanaście lat po ślubie mocno do tego zatęskni, choćby po to, aby nadal udowodnić sobie, że faceci na nią lecą jak dawniej i nadal jest dla nich atrakcyjna. To tak bardzo ogólnie, niemniej taki mechanizm jest, zresztą w przypadku obu płci.

      Mitem jest i wielką naiwnością myślenie - pobawię się teraz, ustatkuję po ślubie. Można się bawić i przed i po ślubie, wystarczy z głową, a zabawa nie musi oznaczać ruchania jak więzień w gułagu - z byle kim, byle gdzie, byle jak, bo okazja.

    •  
      r................l

      -1

      pokaż komentarz

      @wKmK: tylko dziewica zawsze będzie chciała spróbować z innym. Natomiast kobieta doświadczona poszuka odpowiadającego jej kandydata, więc związek może być bardziej udany.

    •  

      pokaż komentarz

      @rissah: Mam pytanie: skąd wiesz, że dobrze się prowadziła, jeżeli nie była dziewicą?

    •  

      pokaż komentarz

      @Camilli: wiesz co, pysiek? Ja bardzo chciałabym oprzeć się o te Wasze badania, ale spójrz tylko

      "American sexual behavior is much different than it used to be. Today, most Americans think premarital sex is okay"

      To pierwszy akapit. Osobami badanymi byli sami Amerykanie. Nie Europejczycy. Zróżnicowanie grupy było niewielkie :< Zatem nie możemy wyników tego badania, przeprowadzonego na Amerykankach, przeciągać na Polskę, prawda? Czy nieprawda? Btw, przy wykresach nie ma podanego N. Jeśli opierali się na tabelce wyżej, to muszę Cię zmartwić, bo tam N wynosiło 273, co ze statystycznego i czysto metodologicznego podejścia jest absurdem nie do przyjęcia.

      Jakbyś miał jakieś badania z google scholar, to daj znać. Mam tam bezpłatny dostęp, do w zasadzie większości artykułów, może uda się ściągnąć.

    •  

      pokaż komentarz

      skąd wiesz, że dobrze się prowadziła, jeżeli nie była dziewicą?

      @FairyMax: a skąd wiesz, że twoja dziewica dobrze się prowadziła? Seks ograniczasz wyłącznie do stosunku? Poczytaj jeszcze do kompletu o hymenoplastyce, to zwątpisz. Tylko nie popadajmy w skrajności. Nie każda nie-dziewica musiała się źle prowadzić.

    •  

      pokaż komentarz

      bez przesady - jeśli kobieta miała kilku partnerów, nie bawiła się w jakieś ONS czy inne szybkie mechaniczne seksy, generalnie szanowała się, to może być dobrym materiałem na żonę, bo nie tylko to o tym decyduje przecież.

      @rissah:
      Zgadza się, ale jaką masz pewność jaka była? Oczywiście można wierzyć partnerowi/partnerce na słowo, ale ludzie kłamią. Ja wiem, że truizm.
      Natomiast, jeśli kobieta jest dziewicą to masz większą pewność (ale wciąż nie 100%), że nie trafił Ci się puszczalski/zepsuty egzemplarz. Z facetami jest imho, paradoksalnie, prościej. Mało który się kryje z tym, że jest popularny wśród kobiet i partnerka przeważnie o tym wie. Inna sprawa, że kobiety wydają się często o takich "walczyć"...

      Podsumowując: nie zgadzam się w pełni z tym, że tylko dziewice nadają się na żony, ale jest w tym szaleństwie jakaś metoda. I tu nie chodzi o podejście zero jedynkowe, ale o zmniejszenie szansy na związanie się z gold-diggerem.

    •  

      pokaż komentarz

      @rissah: To było bardziej pytanie o wskazówkę, kryterium którym się kierujesz. Mało która penera przyzna, że jest penerą.

    •  

      pokaż komentarz

      o zmniejszenie szansy na związanie się z gold-diggerem.

      @qrak01: akurat to nie jest trudne, wystarczy na początek nie szukać wśród kobiet, które jedyną wartość, jaką mają i tak muszą dorzeźbić filtrami na instagramie.

      Oczywiście można wierzyć partnerowi/partnerce na słowo, ale ludzie kłamią.

      Tak, kłamią, bo mają jakiś swój cel w tym. Na szczęście nie wszyscy. Tyle, że kłamstwo niemal zawsze wychodzi na jaw. Kobieta/facet, którzy przed ślubem prowadzili się mocno lekko, a po ślubie udają świętojebliwych to jak alkoholik, który pracuje, prowadzi biznes, dobrze wygląda, a przede wszystkim dobrze się ukrywa. Co nie zmienia tego, kim jest. Ukrywać to mu się uda do czasu.

      Z facetami jest imho, paradoksalnie, prościej. Mało który się kryje z tym, że jest popularny wśród kobiet i partnerka przeważnie o tym wie. Inna sprawa, że kobiety wydają się często o takich "walczyć"...

      No walczą mniej więcej takie do 25 roku życia, bo fajnie, jak psiapsióły zazdroszczą. Potem kobieta woli być raczej dumna ze swojego faceta z innych powodów, a przede wszystkim mieć święty spokój i nie martwić się, że jej znany w środowisku ultraruchacz zamieni ją na młodszy/jakikolwiek inny model przy pierwszej nadarzającej się okazji.

    •  

      pokaż komentarz

      To było bardziej pytanie o wskazówkę, kryterium którym się kierujesz. Mało która penera przyzna, że jest penerą.

      @FairyMax: zgadza się, żadna się nie przyzna. Same kryteria też ciężko wskazać. Natomiast zawsze można ograniczać ryzyko - szukasz żony, to nie szukasz w miejscach, gdzie potencjalnie sporo jest kobiet zwyczajnie łatwych i rozwiązłych.

    •  

      pokaż komentarz

      @rissah: No cóż - pozostaje mi pogratulować szczęścia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Ja mam zgoła inne doświadczenia i na obecnym etapie życia przestałem szukać jakiejkolwiek relacji romantycznej. Starczy mi zawodów i rozczarowań. MGTOW i jestem dużo szczęśliwszy.

    •  
      w..K

      +4

      pokaż komentarz

      @rissah: To po co ci żona i jakiś papierek, skoro i tak - jak sam widzisz - jest to dla ciebie ostatecznie nieprzewidywalna relacja. Próbujesz brać pod uwagę mnóstwo czynników, które są niepewne, a ignorujesz ten, który faktycznie ma znaczenie i o którym pisałem. Moim zdaniem postawa, którą prezentujesz odznacza się większą skrajnością, małżeństwo to skrajne zobowiązanie, skoro już je na siebie nakładamy oczekujmy podobnej skrajności od kobiety. Albo nie popadajmy w żadne skrajności, tylko że wtedy sprowadza się to właściwie do życia bez zobowiązań.

    •  

      pokaż komentarz

      @rissah: Wiesz, że z tego nic nie wynika? Powiedzmy Tinder, kluby są bee ale to wszyscy wiedzą. Najgorsze i najlepsze laski jakie poznałem, poznałem na domówkach. Penery prowadzą też normalne życie i spotkasz je tam gdzie każde inne dziewczyny.
      Ja mam takie kryteria (żadne nie jest konieczne i wystarczające ale im więcej tym większa pewność, że masz do czynienia z porządną kobietą):
      - Jest dziewicą
      - Trzyma dziewictwo do ślubu
      - Jest wierząca
      - Pochodzi z pełnej i szczęśliwej rodziny
      - Szanuje ojca
      - Ma rodzeństwo
      - Jest inteligentna
      - Ubiera i zachowuje się przyzwoicie
      - Dobrze gotuje, utrzymuje porządek
      - Brak tatuaży
      - Nie farbuje włosów
      - Nie przesadza z makijażem
      - Nie ma nałogów
      - Zdrowo się odżywia
      - Nie ma pener za koleżanki

      To są kryteria, które można łatwo zastosować (albo jest albo nie). Zauważyłem, że bardzo często występują razem.

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK: Weźmiesz sobie dziewicę nudziarę co nie lubi seksu to seksu mieć nie będziesz i będziesz nieszczęśliwy.

    •  

      pokaż komentarz

      @wKmK: Dziewiczość w cipce to konsekwencja dziewiczość w głowie, jak jeszcze się nie stukała to znaczy ze nie ma doświadczenia w związkach i że nie nabrała złych doświadczeń dlatego jak taką dziewice weźmiesz sobie i niejako nauczycie się zycianrazem to jest szansa ze będzie ok, ale.... Zawsze jest ale, miałem dziewice, mam z nią dziecko, i było ok do czasza z nie poznała w pracy k%%%iszona, suki takiej co miała już kilkunastu facetów a aktualnie była z jednym a zdradzała go z dwoma innymi, miała 3 dzieci każde z innym,minta moja głupia c?$$ zapewne zechciała spróbować jak to jest z innym, No ale miała niefart bo ja nie jestem w ciemię bity i o wszystkim dowiedziałem się już po jej pierwszym razie, inwyleciala znhukiem z domu. A dziecko jest ze mną, sąd a konkretnie sędzina na podstawie materiału dowodowego którym były także zeznania gościa co ją stukał bongo znalazłem sama kilka razy proponowała mi abym zażądał od mojej byłej alimentów. I jeszcze jedna ciekawostka, ona miała dwie adwokatki na sprawie, ja byłem sam. Da się? Da się!

    •  
      B....a via iOS

      +6

      pokaż komentarz

      @KRISSVector: dawno nie widzialem takiej hipokrytki. @wKmK: przytoczyl ciekawa zaleznosc miedzy liczba partnerow, a trwaloscia zwiazku, wiec poprosiłas go o badania. Dostalas badania, ale zdyskredytowałaś je, bo: zostaly wykonane w ameryce oraz na malej liczbie badanych.
      A przepraszam bardzo, na czym ty opierasz swoje hupotezy? Na tym, ze od 15 lat jestes z jednym facetem? Nie sadzisz, ze badania przeprowadzone przez naukowcow, nawet jesli nie sa w 100% tak dokladnie jak chcialabys, zeby byly - to nadal sa lepszym zrodlem informacji i daja szerszy i dokladniejszy poglad na sytuacje niz - jestem od 15 lat w zwiazku z jednym facetem?
      Druga sprawa, mega zabawne sa te zwroty ad personam typu „pysiek”, „kwiatuszek” - jak dla mnie jest to zwykla sztuczka retoryczna, zeby zdyskredytowac przeciwnika. Troche szacunku.

    •  

      pokaż komentarz

      @Baitka: nie można opierać się na takich badaniach! Zrozum, powie Ci to każdy statystyk. Zacznijcie myśleć i być poważni.

      Takie badania w Polsce mogą być jedynie ciekawostką zachęcającą do przeprowadzenia własnego badania, ale zgodnego z wypracowaną metodologią (odsyłam do Brzezińakiego, to biblia pełna wskazówek).

      Ale nie można na ich podstawie przekładać tego na polskie realia...

1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 następna

Dodany przez:

avatar lookaszpl dołączył
3264 wykopali 26 zakopali 39.2 tys. wyświetleń