A tak na serio to mysle ze fotoradar by załatwił sprawę
@Pawel993: Na węźle Sośnica tak to załatwili, na zjeździe z A1 na A4 i 44. Naprawiali tam bariery 2–3 razy w miesiącu. Chyba tylko ja tam jeździłem 50. (⌐͡■͜ʖ͡■)
Teraz stoi żółta budka i niektórzy zwalniają do 40, choć ograniczenie dalej jest 50 (może ci, co dużo punktów mają). Oczywiście następny zakręt
Kilkanaście razy już tamtędy jechałem i moim zdaniem jeśli nie jest ślisko to ten zakręt nie jest niebezpieczny. Oczywiście pod warunkiem że obserwuje się drogę, bo jak ktoś się rozpędzi do 140 na ekspresówce i nie zwróci uwagi że jezdnia mu ucieka na bok to potem może być za późno. I #!$%@?ę już nawet od znaków drogowych, wystarczy patrzeć przed siebie i reagować.
Kilkanaście razy już tamtędy jechałem i moim zdaniem jeśli nie jest ślisko to ten zakręt nie jest niebezpieczny
@adamne: dla ludzi nie umiejących jeździć, z łysymi oponami, o fatalnym stanie zawieszenia tak. W przeciwnym razie - zakręt, jak zakręt, śmigałem tamtędy z różnymi prędkościami i różnymi samochodami.
wystarczy patrzeć przed siebie i reagować.
@adamne: dokładnie. Zdrowy rozsądek przede wszystkim.
Ludzie giną, zostają ranni, szkody idą w grube miliony złotych, a nasi urzędnicy co na to? ZGODNIE Z PLANEM!
A jak to wygląda w normalnym kraju? Jeżeli dany odcinek jest dobrze oznakowane ale dalej są wypadki - to trzeba go przebudować! W dupie to mam że za X lat to będzie potrzebne. Ile krwi trzeba jeszcze przelać bo ktoś chce zaoszczędzić parę milionów?
Spójrz na zdjęcie powyżej. Zastanów się ile znaków i sygnałów drogowych trzeba zignorować, żeby się tam rozwalić.
To nie jest skrzyżowanie, gdzie ktoś, kto nie zauważy znaku "Ustąp pierwszeństwa" być może zabija niewinną osobę. Tu rozwala się przede wszystkim ten, który sam zignorował znaki.
@DulGukat: Jak na pułapkę to jest z tego co pamiętam nieźle oznaczony :) Pytanie jak można było to zrobić lepiej? W przyszłości ruch który teraz idzie "zakrętem śmierci" pójdzie łącznicą o pewnie identycznym profilu i ograniczeniu prędkości. Więc obecnie to chyba tylko szerokość tej drogi i fakt braku węzła prowokuje kierowców to zbyt szybkiej jazdy i sprzyja wypadkom.
Jest jakaś nagroda dla 100 "klienta"? Swoją drogą, jeżdżę tą trasą kilka(naście)razy w roku, o każdej porze dnia, nocy i roku i nie rozumiem jak można tam mieć wypadek. Wystarczy zastosować się do oznaczeń dotyczących prędkości.
Komentarze (40)
najnowsze
W słynnej gazecie kolejny redaktor kolejny raz pjerdoli smuty jak potłuczony.
A tak na serio to mysle ze fotoradar by załatwił sprawę
@Pawel993: Na węźle Sośnica tak to załatwili, na zjeździe z A1 na A4 i 44. Naprawiali tam bariery 2–3 razy w miesiącu. Chyba tylko ja tam jeździłem 50. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Teraz stoi żółta budka i niektórzy zwalniają do 40, choć ograniczenie dalej jest 50 (może ci, co dużo punktów mają).
Oczywiście następny zakręt
@adamne: dla ludzi nie umiejących jeździć, z łysymi oponami, o fatalnym stanie zawieszenia tak. W przeciwnym razie - zakręt, jak zakręt, śmigałem tamtędy z różnymi prędkościami i różnymi samochodami.
@adamne: dokładnie. Zdrowy rozsądek przede wszystkim.
Ludzie giną, zostają ranni, szkody idą w grube miliony złotych, a nasi urzędnicy co na to? ZGODNIE Z PLANEM!
A jak to wygląda w normalnym kraju? Jeżeli dany odcinek jest dobrze oznakowane ale dalej są wypadki - to trzeba go przebudować! W dupie to mam że za X lat to będzie potrzebne. Ile krwi trzeba jeszcze przelać bo ktoś chce zaoszczędzić parę milionów?
Naprawdę nie da się zauważyć, że to ostry zakręt?
*rodzinom
#grammarnazi
Spójrz na zdjęcie powyżej. Zastanów się ile znaków i sygnałów drogowych trzeba zignorować, żeby się tam rozwalić.
To nie jest skrzyżowanie, gdzie ktoś, kto nie zauważy znaku "Ustąp pierwszeństwa" być może zabija niewinną osobę. Tu rozwala się przede wszystkim ten, który sam zignorował znaki.