•  

      pokaż komentarz

      @mentools:
      Dobre pytanie:
      Razem = $625.78, niestety od tego trzeba odjąć $114.54 (niewypłacalne), zostaje $511.24 (od tego trzeba odjąć podatki + koszty grafiki i takich tam), czyli wychodzi ~1930zł (- koszty grafiki i - podatek), nigdy jakoś nie zgłębiałem się w "koszt" tworzenia gry, o ile mi pozwalał budżet, to kupowałem co się dało. Obstawiam, iż po podliczeniu "zysku" i odjęciu podatków + kosztów grafiki i innych, kwota będzie na minusie, opcjonalnie będzie bliska zera. Jeśli zaś chodzi o wartość niewidoczną, to nauczyłem się wielu rzeczy związanych z promocją i tworzeniem gier, stałem się bardziej odporny na dłuższą pracę + bardziej odporny na stres. Dodatkowo o wiele łatwiej rozwiązuje mi się problemy w kodzie, piszę kod (w porównaniu do pierwszej gry) + nawet zdobyłem bordo na Wykopie. W sumie to największą stratą tutaj jest czas (mogłem go zainwestować w zarabianie pieniędzy). Jednakże nie żałuje, zawsze jest coś do portfolio + nauczyłem się wielu rzeczy.

  •  

    pokaż komentarz

    @DonislawDev panie dla mnie jestes zajebistym zwyciezca i mistrzem :) malo kto ma tyle zaparcia by tak cisnac. Szacun, wielki szacun.

  •  

    pokaż komentarz

    Wchodzę na Google Play a tam w opisie "Dodano nowe błędy" - Kocham takie podejście do tematu, dodano nowe błędy aby je później usunąć, wykop śmieszku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Stivo75:
      To szczerość( ͡° ͜ʖ ͡°), ogólnie staram się zawsze w grach umieszczać jakieś żarty, nawiązania do filmów i innych rzeczy zawsze to jakiś dodatkowy smaczek, na przykład w Fisherman na porcie widnieje napis "Wykop i Bogactwo", na skrzyni napis szef, a w kolekcjach są dwie butelki zielona i brązowa i tak też jest ukryty napis. Dodatkowo w decyzjach nawiedza nas Murwieckie #pdk, który może wlepić jak karę za zatrudnianie pracowników na czarno. W grze są też ukryte Nicki paru Mirków.

  •  

    pokaż komentarz

    nigdy nic nie oczekiwałem, dlatego nigdy się nie zawiodłem(。◕‿‿◕。)

    źródło: nie_musisz.jpg

  •  

    pokaż komentarz

    Interesuję się tematem od 2011. Sam wydałem kilka pozycji na których łącznie zarobiłem (w ciągu 1,5 roku) ok. 20k przy czym poświęciłem na nie łącznie ok 700h. Stopa zwrotu więc raczej kiepska.
    Z mojego doświadczenia:
    - samemu jest bardzo ciężko. Najlepiej mieć zespół 2/3 osobowy.
    - bez iOS ciężko zarobić jak nie jesteś znany
    - bez szumu w tzw mediach społecznościowych trudno się wybić
    - robiąc grę najlepiej od razu znać grupę docelową
    - nie warto rozdrabniać się na wiele platform. Ja bym skupił się albo na Android lub iOS

    Skąd jesteś i ile masz lat? Jaki silnik używasz?

    •  

      pokaż komentarz

      @newTween:
      20 lat, małe miasto (Jelenia Góra), Unity.
      Zgadzam się z każdym zdaniem. Ogólnie WebGl w Unity słabo działa (w porównaniu do takiego PlayCanvas), ale widzę poprawę wraz z każdą nową wersją Unity. Wersję online (u mnie) pomagają w promocji wersji mobilnych + zawsze to dodatkowa liczba graczy. Obecnie chyba są 2 miliony aplikacji w Google Play i ponoć większość zysku należy do 1% twórców.

1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 następna