•  

    pokaż komentarz

    Mam takie głupie pytanie. Dlaczego po pierwszym "błędzie" nie zablokowałeś im polecenia zapłaty?

    •  

      pokaż komentarz

      @pin-gwin: Tak trzeba było zrobić. Nie spodziewałem się, że znowu im się to zdarzy. Od razu po tym jak pobrali te 300 złotych to poszedłem do banku i zablokowałem polecenie zapłaty. Mam nadzieję, że inni wyciągną z tego wnioski i unikną takich sytuacji.

    •  

      pokaż komentarz

      @inZagi: polecenie zapłaty możesz wycofać W przypadku gdy kwota płatności za pomocą polecenia zapłaty nie jest zgodna z Twoim przewidywaniem, masz prawo (w ciągu 8 tygodni, firmy 5 dni) do pełnego i natychmiastowego zwrotu zapłaconej kwoty. Gwarantem tego prawa jest Twój bank.

  •  

    pokaż komentarz

    Jeśli jesteś jako konsument to masz prawie 2 miesiące na wycofanie przelewu z polecenia zapłaty bez składania żadnej reklamacji bo robisz to bezpośrednio w banku. Jeśli na firmę to masz 5 dni woęc mogłeś ich olać i cofnąć przelew.

  •  

    pokaż komentarz

    W Orange to standard. U mnie po zakonczeniu umowy przyszly jeszcze 2 faktury z nota odsetkowa. Oczywiscie nie placilem pomimo straszenia ze zablokuja nr (bylem juz w innej sieci...) Potem przyszla kolejna faktura z rozliczeniem nadplaty( nie wiem za co) ktora dosyc szybko zarocili na konto. Z Orange trudno sie rozstac :p

  •  

    pokaż komentarz

    @inZagi: się nie przejmuj :) pisz reklamację aż dojdziesz końca :)

    ja miałem podobne przejścia :) źle przypisany DSL na numerze ... płacone zgodnie z umową :) po pół roku przychodzi jakaś astronomiczna kwota. reklamacja / rezygnacja.

    Fakt trochę sam zakombinowałem bo nie chciałem płacić za kolejny miesiąc więc podczas zamieszania zmieniłem umowę na czas nieokreślony ( droższa 4 razy od "promocyjnej") ale wypowiedziałem w dniu następnym i złożyłem polecenie odbioru sprzętu :) sprzęt odebrali w 3 dni :) za 2 m-c zaczęła się imba :) że nie zwróciłem sprzętu że miałem jeszcze korzystać miesiąc i jakieś tam duperele :) odpowiedziałem prosto jak zabraliście sprzęt to jak miałem korzystać? po 2 telefonach do opiekuna skończyło się bez kosztowo :)