•  

    pokaż komentarz

    Zjazd troglodytów ( ͡º ͜ʖ͡º)

  •  

    pokaż komentarz

    Niech się wyprzedzają ale k%@!a jak nie ma aut na lewym,a nie jedzie jeden za drugim 140 i więcej a taka pała się wp@@?!#@a przed wszystkich zmuszając 20 aut do nagłego hamowania. Nie ma się co oszukiwać 70% kierowców tzw tirów to tępe wsioki,które mają wszystkich w dupie

    •  

      pokaż komentarz

      Nie ma się co oszukiwać 70% kierowców tzw tirów to tępe wsioki,
      @Spejsonik: nawet więcej, większość z nich to są ameby umysłowe.

    •  
      Maruseru

      -11

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: Ciężko stwierdzić, bo nagranie rozpoczyna się od momentu gdy ciągnik już wyprzedza. Nawet jeśli wyprzedzanie idzie mu ślamazarnie i za nim tworzy się sznur aut - to nie jest to powód aby przyhamowywać 40 tonowy zestaw. Tym bardziej, że zajechał mu drogę i stopniowo hamował z pełną świadomością. Za takie wybryki mandat nie wystarczy, powinno być odebranie prawa jazdy dożywotnio.

    •  

      pokaż komentarz

      Niech się wyprzedzają ale k%@!a jak nie ma aut na lewym,a nie jedzie jeden za drugim 140 i więcej a taka pała się wp@@?!#@a przed wszystkich zmuszając 20 aut do nagłego hamowania.

      @Spejsonik: Do tego momentu nawet byłem skłonny dać plusa i się zgodzić, żaden manewr nie powinien utrudniać ruchu innym a tym bardziej stwarzać jakiegokolwiek zagrożenia na drodze (inna sprawa, że wbrew pozorom zmienić pas wcale nie jest trudno bo część małych mobili, po prostu wpuszcza dużych).

      Ale za zwyczajny, bezpodstawny hejt to musi być minus. Może i jakaś część to są "tęoe wsioki", ale zdecydowana większość to ludzie odwalająca cholernie ciężką i przez nikogo niedocenianą pracę. Sam pracuję na linii kurierskiej więc to taka truckerka w wersji lite (stała trasa, hotel i co drugi dzień w domu, rozkład jazdy), ale codziennie współczuję jak widzę że muszą spać na MOPie nawet bez prysznica bo brakło pół godziny żeby dojechać na full service. Czasami dla nich strata pół godziny to de facto strata całego dnia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: tylko, że nie wiesz jaka sytuacja była na tym nagraniu. Rozumiem, że akurat nie piszesz o tej sytuacji z nagrania.

    •  

      pokaż komentarz

      @Maruseru: nie hamował - stopy się nie zaświeciły. Co najwyżej chamował chama.

    •  
      Maruseru

      +1

      pokaż komentarz

      @Bill_Bohater_Galaktyki: Nie musi się zaświecić stop aby samochód zaczął hamować. Mało kto implementuje uruchamianie się świateł stopu przy hamowaniu silnikiem. Zresztą ewidentnie widać, że zwolnili do naprawdę niskich prędkości.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie ma się co oszukiwać 70% kierowców tzw tirów to tępe wsioki,które mają wszystkich w dupie

      @Spejsonik: koło 98%.
      Za kółko to idą ci, którym wszystko inne nie wyszło.

    •  

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: Mnie natomiast wkurzane wymuszanie pierwszeństwa przez nich przy wyjazdach ze stacji, jakichś mniejszych dróg i tak dalej, a także naginanie prędkości w zabudowanym. Nie dość, że trzeba się przez niego zatrzymać, bo książę nie mógł poczekać tej minuty aż się ruch udrożni żeby bezpiecznie wyjechać, to jeszcze jedzie w zabudowanym 70 km/h.

    •  

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: nie ma takiej opcji, żeby lewy pas autostrady był pusty przez 5 minut. No chyba że raz w roku, 24. grudnia o 19.00.

    •  

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: @SpokojnyPan: Macie jakiś dostęp do statystyk na ten temat?

    •  

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: Jak nie wjade na droge szybkiego ruchu to zawsze ten sam widok, jak żwirosrajcy się wyprzedają po 5min, a za nimi sznurek aut ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @piker: biorąc pod uwagę różnice prędkości i to, że zjazdy są co 20 km, to nie, 30 minut w tym przypadku kierowcy tira nie zbawi i skoro zjeżdża pół godziny wcześniej na mopa to oznacza, że i tak nie zdążyły w 30 minut dojechać do celu. Zwłaszcza, że wyprzedzają z małymi różnicami prędkości a ostatecznie i tak wszystkie dojezdzaja do bramek czy sygnalizacji świetlnej. Jedynie tasuja kolejność.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tatiagla: kazda minuta zbawia ;) nie raz wracałem na firmę mając tylko 10 minut jazdy. Wjeżdżałem na parking w ostatnich 2 minutach a inaczej bym musiał spać pod firmą

    •  

      pokaż komentarz

      @Mintaa: mnie też każda minuta bawią gdy jadę 140km/h. Jakoś kierowcy tirów maja w dupie moje odczucia i to, że jadę szybko.

    •  

      pokaż komentarz

      @piker: nikt nikogo do takiej pracy nie zmusza, niby czemu ktoś miałby im współczuć? Ktoś współczuje sprzątaczkom,że po kimś rzygowiny sprzątają,albo strażakom,że muszą zmiażdżone trupy z wraków wyciągać?
      Jest wiele innych gorszych i trudniejszych zawodów,a nie oszukujmy się na tirach w większości jeżdżą nie grzeszący inteligencją ludzie.

    •  

      pokaż komentarz

      Macie jakiś dostęp do statystyk na ten temat?
      @DzikWesolek: mam sporo do czynienia z tymi łosiami. Z resztą wejdź na jakąkolwiek ich grupkę na facebooku. Można p$$$!@?ca dostać od samego otworzenia

    •  

      pokaż komentarz

      @Spejsonik: pdoobnie jak i u osobówek, wiekszosć kierowców aut osobowych nie umie jeździć.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie ma co bronić tych ameb drogowych w ciężarówkach, również obstawiam że 3/4 to kretyni bez jakiejkolwiek wyobraźni, zaprogramowani tylko do przewiezienia towaru z pkt A do pkt B, nie myśląc nic po drodze. Wyprzedzając pytania, tak jeżdżę bardzo dużo autem i widzę co się dzieje na drogach dlatego śmiało stwierdzam że tych kretynów jest 3/4. Potrafią nawet na 3-pasmowych drogach łapać się przez 15 min bo żaden nie ustąpi a różnica prędkości to 0.1km/h

    •  

      pokaż komentarz

      @SpokojnyPan: Aha, bo jeździsz drogami i wk%$@iają cie tiry, gówno wiesz, w nogach śpisz.

    •  

      pokaż komentarz

      nikt nikogo do takiej pracy nie zmusza, niby czemu ktoś miałby im współczuć?
      @Spejsonik: bo to trudna i niewdzięczna praca.

      Ktoś współczuje sprzątaczkom,że po kimś rzygowiny sprzątają,albo strażakom,że muszą zmiażdżone trupy z wraków wyciągać?
      @Spejsonik: Hmmm, każdy człowiek bez skłonności psychopatycznych tj bez upośledzonej zdolności do odczuwania empatii? Za każdym razem jak widzę śmiertelny wypadek myślę sobie o biedakach co muszą na to patrzeć.

      Jest wiele innych gorszych i trudniejszych zawodów,a nie oszukujmy się na tirach w większości jeżdżą nie grzeszący inteligencją ludzie.
      @Spejsonik: Ja mam zupełnie inne odczucia - ostatnio 70% narybku to ludzie wszelakich profesji (od wykładaczy towaru, przez inżynierów po urzędników) którzy przyszli jeździć mamieni chęcią szybkiego zysku "bo w gazecie pisali, że to 8 tysięcy na rękę płacą" i nie wytrzymują takiego życia, przez co nie mają do tego serca i talentu. Dla wielu znich presja czasu jest nie do wytrzymania.

      @piker: biorąc pod uwagę różnice prędkości i to, że zjazdy są co 20 km, to nie, 30 minut w tym przypadku kierowcy tira nie zbawi i skoro zjeżdża pół godziny wcześniej na mopa to oznacza, że i tak nie zdążyły w 30 minut dojechać do celu. Zwłaszcza, że wyprzedzają z małymi różnicami prędkości a ostatecznie i tak wszystkie dojezdzaja do bramek czy sygnalizacji świetlnej. Jedynie tasuja kolejność.

      @Tatiagla: "Nie znam się to się wypowiem". Ostatnio musiałem wyprzedzać wszystkich jak leci, jeden po drugim a i tak dojechałem na MOPa 4 minuty przed końcem czasu - konsekwencja korka sprzed 200 kilometrów, a przecież to tylko linia kurierska gdzie znam całą drogę na pamięć! Te wszystkie patologie są spowodowane przez rygor narzucany przez tacho i nic więcej.

    •  

      pokaż komentarz

      70% kierowców tzw tirów to tępe wsioki,które mają wszystkich w dupie

      @Spejsonik: Napisał kulturalny mistrz polszczyzny.

    •  

      pokaż komentarz

      @piker: No i przez te 4 minuty nie zajechalbys dalej poza mopa, więc w efekcie te 4 minuty rezerwy byś wykorzystał nie wyprzedzając wszystkich jak leci.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tatiagla: chyba nie skumałeś, to nie są cztery minuty rezerwy tylko cztery minuty do momentu, kiedy nie możesz się poruszyć o metr. Chyba tylko Ty jeden byś miał tak stalowe nerwy żeby jechać spokojnie za innymi wiedząc, że za kilka minut wbije Ci się na tacho wykroczenie za które masz murowany mandat. To nie jest jak w osobówce, że jak nie złapią to przypału nie ma - tu masz prawie pewność, bo karę dostaniesz za wykroczenia do 28 dni wstecz. Poza tym mając lekki ładunek (a ja jak już pisałem taki mam - przesyłki pocztowe) możesz jechać ze stałą prędkością, inni kierowcy pod górki zwalniają nawet do 50km/h (kiepskie silniki, wyśrubowana norma) ale tam nie wyprzedzę, choć by to trwało króciutko, bo tam są zakazy. Także to wyprzedzanie naprawdę ma dużo więcej sensu niż się kierowcom osobówek wydaje, gdyby to chodziło faktycznie o 3-4 kolorymetry w ciągu dnia to serio miałbym to gdzieś.

    •  

      pokaż komentarz

      to nie są cztery minuty rezerwy tylko cztery minuty do momentu, kiedy nie możesz się poruszyć o metr.

      @piker: czyli 4 minuty rezerwy do momentu kiedy powinieneś był zjechać na mop. W przypadku gdy jedziesz na autostradzie i masz do pokonania ponad 50km, a za 10 minut kończy Ci się jazda, to logiczne że nie będziesz dalej jechał, tylko będziesz szukał parkingu. To że kierowcy nie mogą się ruszyć o metr po przekroczeniu tacho, to średnio mnie interesuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @Tatiagla: No ale widzisz drogi kolego, droga jest dla wszystkich - i dla tych, których którzy muszą przestrzegać jakichś pokrętnych brukselskich pomysłów i dla tych, których to średnio interesuje. No a takim gadaniem to tylko potwierdzasz że to kierowcy małych są jednak większym problemem, bo ja staram się rozumieć obie strony tego konfliktu (zresztą obecnie sam jestem po obu stronach), nie wymuszam, nie zajeżdżam drogi i myślę za wszystkich dookoła.

      Poza tym mam wrażenie, że Ty naprawdę średnio rozumiesz o czym piszesz i jak to w przypadku każdej wypowiedzi o osobach trzecich stosujesz jakieś niemożliwe zasady i ograniczenia. Każdy jest tylko człowiekiem i zwyczajnie boi się, że nie zdąży, że dostanie karę albo nie zdąży na awizo a wtedy magazynier który jeszcze kilka godzin wcześniej w internecie postulował zakazać wyprzedzania tirów krzyczy, że się spóźniłeś i ci przesuwa awizo o 12-24-36 godzin wedle uznania.

      PS. Te 4 minuty to już krytycznie mała rezerwa, wystarczyłby lekki zamęt na mopie i już po temacie.

    • więcej komentarzy(15)

  •  

    pokaż komentarz

    Wiem, że wyprzedzające tzw. TIR-y wkurzają, mnie też, ale jakby tak wszyscy wzięli się są uczenie innych i regulowanie ruchu na własną rękę to zapanowałby chaos. Dlatego mimo wszystko nie popieram takich zachowań.

  •  

    pokaż komentarz

    Niby tylko chwila wolniej te 2 minuty, niby tylko jeden tir, ale jak słusznie @AnonimNiepowiem żauważył, jak tych tirów jest na odcinku powiedzmy 200 i 20 z nich się wyprzedza to na trasie Łódź-Warszawa 80% czasu jedzie się 90km/h bo te łajzy muszą się wyprzedzać co chwila inny i nie da się normalnie jechać. O efekcie harmonijki na odległości 2km nawet nie wspomnę (hamowanie do ZERA z dupy bo tir 3km dalej zaczął wyprzedzać i każdy stopniowo hamuje mniej niż ten przed nim) I w tym momencie jeden pajac w tirze zyskuje jakieś 2 minuty, a na trasie 100km zabierają 15 minut WSZYSTKIM kierowcom osobówek po kolei...

    •  

      pokaż komentarz

      hamowanie do ZERA z dupy bo tir 3km dalej zaczął wyprzedzać

      @SpokojnyPan: Nie przesadzaj. Hamowanie do 90 ze 140.

    •  

      pokaż komentarz

      @SpokojnyPan: racja co do prędkości i tworzenia się korków. Ale mają prawo wyprzedzać, nie jest problemem dla mnie zwolnić z 130-140 do 90 jeżeli widzę że chce zmienić pas, odstępy i obserwacja i głównie luz i nie swirowac. Ale oczywiście że jak nie wyprzedza jak k%#!$ że trzeba gwałtownie hamować

    •  

      pokaż komentarz

      Nie przesadzaj. Hamowanie do 90 ze 140.
      @Mario7400: EFEKT HARMONIJKI. Przecież napisałem wyraźnie. Przy dużym ruchu na odcinku 2km jesli auta trzymają mały odstęp tworzy się efekt harmonijki jeśli ten na przodzie gwałtownie przyhamuje - każdy z tyłu hamuje lekko mocniej niż ten przed nim, aż auta po 1-2 kilometrach za nimi hamują do zera lub prawie. Nie miałeś nigdy takiej sytuacji na autostradzie, że wszyscy sobie jadą, nagle hamowanie prawie do zera i jak gdyby nigdy nic jadą akurat zaraz wszyscy równo 90km/h?

      O efekcie harmonijki na odległości 2km nawet nie wspomnę (hamowanie do ZERA z dupy bo tir 3km dalej zaczął wyprzedzać i każdy stopniowo hamuje mniej niż ten przed nim)

    •  

      pokaż komentarz

      @SpokojnyPan: Kolego, właśnie efekt harminijki który wymieniłeś jest jednym z koronnych powodów dlaczego nie wolno stosować zakazów wyprzedzania przez zbyt długi odcinek. Jak masz duże natężenie ruchu to pierwszy jedzie 85km/h, ten za nim też 85km/h, ale już następny 84km/h bo ma lekko większą średnicę opon (nowe) i musi o cały kilometr niżej zejść żeby ich nie doganiać. W efekcie 20 aut dalej już masz 75km/h.

      Te zakazy mało kiedy mają cokolwiek wspólnego z brd. Np. po co zakaz wyprzedzania dla samochodów ciężarowych na obwodnicy Trójmiasta na odcinku gdyńskim? Przecież tam jest ograniczenie do 100km/h, więc jadący 80km/h truck jedzie ledwie 20km/h wolniej. Często trafia się dziadek jadący 50km/h i tutaj też wyprzedzić nie można, chociaż zwalniając osobówki o 20km/h i tak ruch drogowy by de facto zyskał na płynności. To są zakazy polityczne niestety.

    •  

      pokaż komentarz

      I w tym momencie jeden pajac w tirze zyskuje jakieś 2 minuty, a na trasie 100km zabierają 15 minut WSZYSTKIM kierowcom osobówek po kolei...

      @SpokojnyPan: z tym zyskiem to właśnie niekoniecznie. Wiesz dlaczego? Mają tacho, więc muszą robić pauzy. Może wypaść tak, że i tak wyląduje na tym samym MOPie co by jechał normalnie i nie wyprzedzał. Ponadto wystarczy, że będzie musiał zatankować, a na stacji będzie trochę dłuższa kolejka i traci więcej czasu. Generalnie to wyprzedzanie to kwestia wygody a nie czasu.
      Imho nowe ciągniki powinny mieć adaptacyjne tempomaty i by nie było takiego problemu.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie miałeś nigdy takiej sytuacji na autostradzie, że wszyscy sobie jadą, nagle hamowanie prawie do zera i jak gdyby nigdy nic jadą akurat zaraz wszyscy równo 90km/h?

      @SpokojnyPan: Do zera - nie miałem takiej sytuacji. Ale nie wykluczam, że zdarzają się debile którzy jadą 140 siedząc innym na zderzaku.

    •  

      pokaż komentarz

      pierwszy jedzie 85km/h, ten za nim też 85km/h, ale już następny 84km/h bo ma lekko większą średnicę opon (nowe) i musi o cały kilometr niżej zejść żeby ich nie doganiać

      Musi jechać wolniej, bo jak porusza się z tą samą prędkością to go dogania? Co ja własnie przeczytałem
      @piker:

      źródło: 62000294.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @Mario7400: i nap$@@%@%ają długimi bo im sie spieszy :D

    •  

      pokaż komentarz

      Musi jechać wolniej, bo jak porusza się z tą samą prędkością to go dogania? Co ja własnie przeczytałem

      @Sleqqus: Obrazkiem sobie odpowiedziałeś na swoje durne pytanie.

      No ale nie każdy się musi znać to odpowiem: to samo wskazanie licznika w dwóch autach nie zawsze będzie oznaczać tą samą prędkość. Jak masz 85km/h na liczniku i nowe opony to będziesz jechał szybciej o około 1% od kogoś, komu starła się już połowa bieżnika na osi napędowej (bieżniki na oponach ciężarowych mają fabrycznie znacznie większą grubość niż w osobówce), w związku z czym choć oboje macie na liczniku 85km/h, to ten ze startymi oponami faktycznie jedzie 85km/h minus 1% czyli 84,14km/h. Przy długotrwałej jeździe na tempomacie, a więc z dokładnie zadaną prędkością ta różnica powoduje, że nie da się jechać dokładnie z tą samą prędkością co pojazd przed nami. Do tego dochodzi tolerancja dokładności kalibracji prędkościomierza i różnica może być większa, albo mniejsza (zależnie w którą stronę błąd).

      Już rozumiemy?

  •  

    pokaż komentarz

    Wyprzedzające się ciągniki siodłowe są wkurzające ale to nie znaczy od razu by ich i nie daj boże innych użytkowników "karać" swoją głupotą w ten sposób. Nie podoba się? To zgłaszać na policję a nie szeryfować w ten sposób.

    Kierowcy osobówek narzekają na nich, a sami czasami nie są lepsi zapieprzając w terenie zabudowanym jak wariaci. Do każdego można się przyczepić.

1 2 3 4 5 6 7 ... 16 17 następna