Masz podpisaną przez nich umowę to jak będą sapac idź do sądu, trochę się cieciom poj@!?ło bo wszyscy opuszczają zamiast walczyć o swoje i wydaje im się że każdego mogą dymac. Umowa działa w obie strony, podpisali muszą się stosować.
Edit: miałem tak raz z cancer+
Też się tłumaczyli pomyłka i że konsultant nie wiedział w końcu zrozumieli że mnie to j!?%! i był pełen pakiet na 2 lata za 80zl, przy jego normalnej cenie jakichś 150 zł a i ja nie miałem umowy jako takiej na piśmie tylko rozmowę przez telefon i wersję elektroniczną
@tothu ja tak miałem z netflixem niby już było po promce ale konsultant jakoś mi dał a potem niby że nie mogą ale w końcu dali i cyk rok za free (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@sysadmin: ja do Playa ściągnąłem 10 zaprzyjaźnionych firm a potem widząc co się dzieje wyciągnąłem je stamtąd razem z moją....czarę goryczy przelał brak internetu na całych mazurach.... Miałem dzwonić i prosić o włączenie roamingu internetowego na rejon Mazur..... (To był moment, kiedy tmobile wyłączył im roaming) do teraz patrzę jak masę ludzi stamtąd ucieka.... I dobrze! Mega dziadostwo
@zaczerpnacdlonia: to spróbuj pojechać pociągiem z Warszawy do Krakowa (częsta trasa moich podróży). Niektóre połączenia są takie, że musisz w Opocznie czekać na następny pociąg i wtedy spróbuj gdzieś zadzwonić... o Internecie to można zapomnieć w ogóle.
@frogii1990: wysyłaj wszystkie dokumenty i obszerny opis do UKE, są bardzo pomocni, w moich przypadkach sprawy nie do rozwiązania przez operatora magicznie szybko stawały się banalne do rozwiązania po tym jak UKE zapytało jakie jest stanowisko w sprawie.
@sysadmin: gorąco polecam. Teraz jadąc do Warszawy, Słupska czy Krakowa czy gdziekolwiek autem - tidal działa całą drogę..... Bez żadnych odcięć netu. A w Playu co chwilę przerywało. To samo było z rozmowami.... Jak dzwoniłem do kogoś w trasie to rozmowa była na kilka razy..jak zerwało to oddzwanialem
@frogii1990: zacznij byc wulgarny na infolini domagaj sie rozmow z kierownikami/dyrektorami. to dzial dobitnie im wytlumacz ( kierownikowi/dyrektorowi ) ze ciebie to p$%$#!#i podpisali maja wykonac i ich korporacyjne procedury masz w dupie a jak mu nie psasuje to prawomocny wyrok sadu beda go ( kierownika i jego c$$#!wa koroporacje ) kosztowac wiecej niz prawo laskii dpo pakietu na umowie.
dziala zawsze. tako zrecze ex korposzczur wysokiego szcebla
edit: 40 takich stempli podbilem
@frogii1990 takie wtopy się zdarzają. Ja tam jadę już prawie 1,5 roku na wakacyjnej promocji 1410GB w Orange. Za kartę z netem i 10gr na koncie dałem 200zł. Ich strata.
@zaczerpnacdlonia hehe jak moje story sprzed 3 lat. Też się mocno wk@!%iłem jak Play gubił notorycznie zasięg. Ostatnio byłem w górach i do samej granicy ze Słowacją T-Mobile pełen zasięg, kolega z Play w telefonie miał roaming już przed schroniskiem ... Może T-Mobile nie jest najtańszy ale sieć ma najlepszą , zależy o co komu chodzi. Jak się dużo jeździ to widać różnicę.
@frogii1990: Ciśnij, nie odpuszczaj. Moja sytuacja tak na świeżo, bo załatwiona w ten piątek, też z Playem:
Chciałem zamówić przez internet konkretną ofertę (Mix S 30 zł) + urządzenie. Przez internet miało ono kosztować 1100 zł, ale oddzwonili do mnie, że jak kupie przez telefon to będzie kosztować 100 zł mniej. I wszystko spoko, umowę na szybko przy kurierze sprawdziłem i podpisałem, przychodzę do domu czytam a mi chujki na tych samych warunkach co zwykły mix 30 zł wciśneli mix elastyczny - gdzie po roku za dokładnie to samo mam płacić 60 zł...
Od razu dzida na infolinię, złożona reklamacja - oddzwaniają do mnie, że... Nieuwzględniona ponieważ w trakcie rozmowy nie wymieniłem nazwy dokładnej oferty która chce mieć i konsultant mnie poinformował (!) że w zamian za niższą cenę urządzenia będę musiał płacić po roku 60 zł zamiast 30. Ściema.
Pytam się go, czy on słuchał tej rozmowy, bo ja tak - również nagrywam rozmowy z konsultantami, i pada z mojej strony wyraźna nazwa mojej oferty którą chcę dostać, a konsultant ani razu nie użył słowa elastyczny ani nie wymienił kwoty 60 zł. I że jeżeli mają problem z oryginalnym nagraniem to ja chętnie udostępnię swoje. Po drugiej stronie konsternacja... Eee, ale jak to, pan też nagrywa? No tak, przecież na samym początku mówicie formułkę, że rozmowa jest nagrywana, to ja też włączam taka funkcje w telefonie - dzięki temu mam dowód na to, że oszukujecie, a to co zrobił konsultant w czasie mojego zamówienia to zwyczajne wyłudzenie ścigane jako przestępstwo z urzędu i ja za chwilę idę na policję zgłosić sprawę. Informuje również, że nagranie z naszej obecnej rozmowy również będzie dołączone, nie wiem jak to policja potraktuje.
I nagle zmiana o 180 stopni - chwileczkę proszę zaczekać, tak, oczywiście, to błąd po naszej stronie, już Panu włączam poprawną ofertę, jeszcze raz przepraszam...
@GrindujTopy: ja akurat do nju poszedlem bo dobre oferty dawali. Kwesti jakosci to roznie w roznych miejscach wyglada i trzeba sobie poprostu przetestowac. A ze w duzym miescie mieszkam to w zasadzie tylko kierowalem sie stosunkiem ceny do ilosci oferowanych rzeczy. Ja jestem zadowolony. Co do tmobile to jakosc owszem calkiem spoko ale drogo.
@zaczerpnacdlonia: miałem to samo - nagle na Kujawach ujeb*ło wszystko...nawet zasięgu nie miałem...po moich kilku telefonach na infolinię coś poprawili i pojawił się zasięg, ale tylko do dzwonienia, o necie zapomnij. Przeniosłem dwa numery do konkurencji...badziewiaki ( ͡º ͜ʖ͡º)
@zaczerpnacdlonia: masa ludzi stamtąd ucieka? Przecież ta sieć stała się największą w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. Sam ostatnio stamtąd przeszedłem do Virgin Mobile, ale nie miałem żadnych zastrzeżeń. Wręcz przeciwnie, dużo lepsza obsługa i przejrzyste zasady niz u konkurencji. Wszystko tak jak było w ofertach tak było faktycznie. Czego nie mogę powiedzieć o naciagaczach z orange czy plusa. W tmobile mam jeden numer ale mało używany, raczej do odbierania niż dzwonienia
@PlackiChaosu napisałem reklamację, akurat tmobile jak dotąd zachowywała się wobec mnie ok, rabaciki i inne oferty. No i dziewczyna jest prawnikiem więc jak pisała pismo to było ono prima sort ( ͡º ͜ʖ͡º) i od razu im miękła rura (✌ ゚ ∀ ゚)☞
W ogóle Ciebie nie rozumiem. Płacisz po 200 PLN skoro masz na umowie cenę 110 złotych?
Gdybyś płacił umówioną cenę, a Play nie wywiązał sie z umowy na dostarczenie usług to należy Ci się oprócz odszkodowania, zadośćuczynienie.
Ogólnie rzec biorąc, bez aneksu do umowy działania operatora są nielegalne.
Zaproponuj podpisanie aneksu za sowitą kwotę w postaci dodatkowych usług.
@niebieski_bajtel: Płacę bo tak jest wystawiony dokument. Ten hajs jest do zwrotu ale ja nie chce dać cienia zaczepki żeby potem nie było... yyy ale Pan nam nie zapłacił... my Panu wyrównamy.
@frogii1990: płać ile powinno być w umowie. jeśli płacisz więcej to tak jakbyś zgadzał się z tym, że oni zmieniają warunki tej umowy. Sprzedali, podpisali, wywiązujesz się z abonamentu zgodnie z umową.
A wogóle to już bym prawnika wziął i kazał mu słać pisma do nich, żeby NA PIŚMIE przyznali się do pomyłki, bo to będzie miało kluczowe znaczenie w sądzie.
@frogii1990: No właśnie, że powinieneś płacić tylko kwotę bezsporną. Gdyby wyłączyli Ci usługi teleinformatyczne to wtedy masz pełne prawo do zwrotu pełnych kosztów związanych z tymi niedogodnościami .....
Inaczej mówiąc, Play wyłącza Ci usługi z umowy, a Ty opłacasz taki sam pakiet u konkurencji. Po dwóch, maksymalnie trzech rozprawach, sąd nakazuje zwrot powyższych kwot, koszty zastępstwa procesowego i inne rzeczy, które na skutek braku usług utraciłeś.
@niebieski_bajtel: Tylko, że płacąc zapewnia sobie, że mu nie wyłączą usługi. Prawdopodobnie nie ma w jego okolicy opcji na coś konkurencyjnego, gdzie mógłby przejść.
Prawdopodobnie nie ma w jego okolicy opcji na coś konkurencyjnego, gdzie mógłby przejść.
@Altar: Skąd takie info wykminiłeś? OP jasno zaznaczył,że gdyby Play rozwiązał umowę to zostanie mu sprzęt, chyba oto głównie chodzi.
A płacąc za podwyższoną fakturę za usługi, po części akceptuje koszty. Taka domniemana zgoda.
@niebieski_bajtel: @Altar:
Chyba to tak nie działa jak piszecie. Jak miałem spór z operatorem, to najpierw musiałem zapłacić tak jak mnie podliczył, a dopiero w sądzie uzyskałem zwrot tego co nadpłaciłem. Tak podobno działa prawo...
@niebieski_bajtel: Napisał też, że to jest tak dobra oferta, że nie ma jej nigdzie oficjalnie dostępnej. O abonament mu się głównie rozchodzi. Nie dziwię mu się. Uważam, że póki co dobrze robi jak ma tę kasę, a czym prędzej należy się udać po poradę do Rzecznika. Oni mają takie sprawy obcykane.
@YaYco: Spór będzie się toczył z art 471 Kodeksu Cywilnego i następne k.c, a utrata dostępu do internetu w dzisiejszych czasach to jest wykluczenie cyfrowe. Związki z osobami najbliższymi lub mirkowanie na portalu ze śmiesznymi obrazkami może powodować bardzo dalekosiężne konsekwencje.
Wyjście z piwnicy na świeże powietrze, lub poznanie prawdziwych osób....dalej mam wymieniać podstawy do zadośćuczynienia.
A tak na poważnie.Brak dostępu do pomocy naukowych, ksiązek lub nawet filmów z Netfiksa to spore naruszenie dóbr osobistych.
Chyba to tak nie działa jak piszecie. Jak miałem spór z operatorem, to najpierw musiałem zapłacić tak jak mnie podliczył, a dopiero w sądzie uzyskałem zwrot tego co nadpłaciłem. Tak podobno działa prawo...
@GeraltRedhammer: Nie. Jesli faktura opiewa na wyższa kwotę niż wynikająca z umowy, to się płaci to co na umowie a kwotę na fakturze kwestionuje (składa reklamacje, w ostateczności sąd).
Załóżmy że ma tę umowę na 110zł a przysyłają mu faktury na 2 tysie na miesiąc - i co, też ma płacić? Bo im się coś pomyliło albo po pijaku ktoś sporządzał i podpisał umowę?
@frogii1990: Ja bym jednak wolał płacić te 110zł i jakby co - postraszyć sądem jakby odmówili wykonania umowy. Zresztą, oni tam doskonale wiedza, że nie moga nic zrobić bo umowa jest na 110zł więc koniec i . Do sądu nie pójda bo mają sprawe przegraną na dzień dobry, a jakby wyłaczyli usługi to tez w sądzie mają przesrane.
A ty żeby te nadpłaty uzyskac pewnie będziesz musiał się pofatygowac do sądu, nie licz że ci oddadzą po dobroci, więc nie powiedziałbym, że wykombinowałeś najlepsze rozwiązanie dla siebie.
Zostaje jeszcze rok płacić po 200zł a potem rok nie płacić :)
@frogii1990: I to paradoksalnie będzie twój problem. Chyba że im będziesz co miesiac wyyłał pismo, w którym za każdym razem wskażesz, że zapłata za konkretną fakturę powinna zostać pokryta z którejś tam płatności.
Ale jak nie wyślesz albo się pomylisz w wyliczeniach - będziesz miał problem.
Sam sobie gmatwasz dość prostą sprawę. Masz umowę na 110zł to nawet jakby ci faktury na 111zł wysyłali to powinieneś płacić 110zł i kwestionować tę nadmiarową złotówkę. Nie interesuje cię czy z tamtej strony pomyłka była przed czy po sporządzeniu/podpisaniu umowy czy w kwocie na fakturze. Niech się oni martwią.
@senkjuwerymacz: z tym rok płacić i nie płacić to żart... masz tutaj po części rację. Póki co czekam na odpowiedź Rzecznika Praw Konsumenta i / lub się do niego udam osobiście.
@frogii1990 : W mojej opinii płać jak na fakturze, ale w tytule przelewu zrób zastrzeżenie zwrotu do kwoty bezspornej. (art. 411 KC), tak abyś mógł w przyszłości, bez zbędnego ryzyka, żądać zwrotu świadczenia. Uwaga na regulaminy, tam czasem są zapisy, że trzeba płacić całość w terminie, a później dochodzić reklamacji (kazus Orange). I można się łatwo wyłożyć w Sądzie później. Zastanów się, czy jeżeli nic się nie uda po dobroci, oddać sprawę do sądu w ramach pozwu o ustalenie treści umowy. Wówczas Play nie będzie mogło dążyć do tego abyś wypowiedział lub aneksował umowę na ich warunkach.
Póki to nie są 2tyś to płace aby mieć by nie toczyć dwóch odrębnych postepowań
@frogii1990: Właśnie nadpłacając ponad swoją umowę utkniesz w tych odrębnych postępowaniach gdyż najpierw musisz się z nimi wykłócić co do respektowania umowy a później będziesz się sądził co do oddania nadpłaconej kwoty.
Robisz totalną głupotę płacąc ponad to co jest w umowie a oni nie mają prawa wyłączyć ci usług z umowy której warunki spełniasz.
Nawet jakbyś miał rację co do problemów z opłatą to ty wykazujesz wolę spłaty realizujać nawet minimalną kwotę. Gorzej jakbyś w ogóle nie płacił.
Ciebie nie musi interesować ich system i ewidentnie ktoś u nich się walnął a aby nie poszło to wyżej chcą byś ty sam zerwał to by zamieść sprawę pod dywan.
Firma tego pokroju bez problemu może ci dać taką usługę po kwocie z umowy gdyż i tak nic nie traci a przynajmniej nie straci więcej po rozprawach sądowych do których muszą opłacić czas prawników.
Aktualizacja:
Dzisiaj z rana: 8:37 (nie mają litości) Patrzę "Play" hmm.. myślę sobie.. albo dzwonią z jakąś super promocją bez związku z tematem albo... (wczoraj poszedł wniosek do UKE) odbieram na pół przytomny:
Pani taka i taka w związku z reklamacją.
- To się z miejsca obudziłem
W skrócie:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, Pana sprawa nie została poprawnie rozpatrzona we wcześniejszej reklamacji i mam dla Pana następujące wieści.
Oczywiście Pana umowa jest ważna i będzie Pan płacić 100zł za internet tak jak to jest zapisane na umowie.
Do tego oczywiście zwracamy wszelka nadpłatę (lub możemy zostawić jako nadpłatę na koncie - to mi pasi) oraz w ramach zachowania dobrych relacji rabat do kolejnej FV w wysokości 110zł (czyli 1 miesiąc za free).
Mogłem coś przekręcić dlatego nie jest to cytat.. (byłem zaspany) ale sens jest zachowany.
Dostałem taką samą informację drogą meilową. + Zapewnienie telefoniczne sprawdzenia czy następna FV zostanie na pewno dobrze sporządzona.
W skrócie. Temat został pozytywnie dla mnie rozpatrzony na czym najbardziej mi zależało aby ten Interent zachować na preferencyjnych dla mnie warunkach z umowy. To był mój priorytet. Cel został osiągnięty.
Dzięki Wykopowi :) Dzięki Mirki i Mirabelki za wsparcie i ogromne zainteresowanie. -> bez tego temat nie przebiłby się dalej i pewnie bym się jeszcze trochę z tym bujał.
Uwagi dla innych. Jeżeli macie dowody na to że macie rację, a nie ważne czy to Janusz czy Potężna korporacja walczcie ze spokojem o swoje i nie odpuszczajcie. Pamiętajcie o tym, że w odwrotnej sytuacji nikt się nie będzie z wami patyczkować.
Póki co czekam na korektę FV (tych już wystawionych) oraz na nową FV za kilkanaście dni aby sprawdzić czy temat został namacalnie rozwiązany. Gwarantuje, że jak pojawią się jakieś odstępstwa od telefonicznych i meilowych ustaleń będę temat ciągnął dalej.
Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ :)
P.S. wołam przy pomocy jakiś mirkolist... nigdy tego nie używałem więc jak coś nie zadziała to sorry oraz mam nadzieję że każdy kto chciał bym zawołany = plusował wpis... i nikogo nie pominąłem. W razie czego... sorry.
@frogii1990: no i super ze sie udalo. Jednak nie taki straszny ten Play za jakiego go Mirki maja. Ktos tam policzyl koszt sporu + koszt negatywnego PR i masz co chciales :) gratki
@frogii1990: Za bardzo się ten temat rozniósł, ktoś tam zrozumiał, że nie da się ciebie przerobić głupawą informacją o błędzie.
Może nawet ten kto decyzję podejmował wszedł na to znalezisko i zrozumiał że Play nic nie ugra a tylko może się zeszmacić za stówkę na miesiąc.
@frogii1990: Fajnie i nie fajnie, bo to niestety pokazuje, że bez zrobienia dymu w internecie albo drogi sądowej nie wygrasz. Zna ktoś jakąś jedną sytuację, aby firma telekomunikacyjna zachowała się fair, tzn. przyznała do błędu po swojej stronie i tak chętnie przyznała jakąś rekompensatę?
Bo ja mam takie doświadczenia, że jak wyrwałem w końcu co moje, to i tak za rachunki za dzwonienie do BOK nikt mi nie zwrócił, a na pytanie o to w słuchawce pojawiła się konsternacjo-niemamypańskiegopłaszczyzn.
@Guilty: Nie taki straszny Play, gdy się zorientuje, że ktoś nie odpuszcza.
W takim momencie to tylko Willa Karpatia idzie w zaparte..
@frogii1990: Ja bym jeszcze poprosił to wszystko ładnie na piśmie, bo mail to trichę mało.. ale z drugiej strony masz przecież umowe i to już samo w sobie powinno starczyć..
@frogii1990: szkoda tylko, ze w ogóle musiałeś o to walczyć , i ze o wszystko trzeba walczyć w tym kraju , o każde swoje prawo i o zwykła uczciwość , no ale.... dobrze , ze chociaż w ten sposób się dało to załatwić. Pozdrawiam.
@frogii1990 ciśnij z nimi bo w drugą stronę byliby bezlitośni. Nie ma co być dla nich miłym bo jeśli Tobie by coś wypadło albo wypowiedzenie przyszłoby 15 dnia to musiałbyś płacić i ch@# :)
@toshibaas: Tylko właśnie dlatego nie mam zamiaru odpuścić. U nich jak klient ma problem bo uj!?@ło mu dwie ręce i nogi to oni powiedzą że umowa jest... no JEST to płacić trzeba.
w załączonym linku do Polityki Prywatności przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszego serwisu. Zamykając ten komunikat (klikając w przycisk “X”), potwierdzasz, że przyjąłeś do wiadomości wskazane w nim działania.
Polityka plików cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
+732
pokaż komentarz
Masz podpisaną przez nich umowę to jak będą sapac idź do sądu, trochę się cieciom poj@!?ło bo wszyscy opuszczają zamiast walczyć o swoje i wydaje im się że każdego mogą dymac. Umowa działa w obie strony, podpisali muszą się stosować.
Edit: miałem tak raz z cancer+
Też się tłumaczyli pomyłka i że konsultant nie wiedział w końcu zrozumieli że mnie to j!?%! i był pełen pakiet na 2 lata za 80zl, przy jego normalnej cenie jakichś 150 zł a i ja nie miałem umowy jako takiej na piśmie tylko rozmowę przez telefon i wersję elektroniczną
Nie daj się im.
+670
pokaż komentarz
@tothu: Nie ma opcji żebym odpuścił. Jest papier jest impreza.
+85
pokaż komentarz
@tothu ja tak miałem z netflixem niby już było po promce ale konsultant jakoś mi dał a potem niby że nie mogą ale w końcu dali i cyk rok za free (✌ ゚ ∀ ゚)☞
+80
pokaż komentarz
@frogii1990. Kiedyś miałem podobny problem z Netią, złożyłem skargę do UKE i po dwóch tygodniach problemu nie było.
+21
pokaż komentarz
@frogii1990: Masz paragon za sprzęt na ten 1 zł?
+9
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj jak to się zakończy
+5
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj. Ja mam jeszcze rok umowy z Play i też rezygnuję @play_polska
+41
pokaż komentarz
@sysadmin: ja do Playa ściągnąłem 10 zaprzyjaźnionych firm a potem widząc co się dzieje wyciągnąłem je stamtąd razem z moją....czarę goryczy przelał brak internetu na całych mazurach.... Miałem dzwonić i prosić o włączenie roamingu internetowego na rejon Mazur..... (To był moment, kiedy tmobile wyłączył im roaming) do teraz patrzę jak masę ludzi stamtąd ucieka.... I dobrze! Mega dziadostwo
+5
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia: to spróbuj pojechać pociągiem z Warszawy do Krakowa (częsta trasa moich podróży). Niektóre połączenia są takie, że musisz w Opocznie czekać na następny pociąg i wtedy spróbuj gdzieś zadzwonić... o Internecie to można zapomnieć w ogóle.
+50
pokaż komentarz
@frogii1990: wysyłaj wszystkie dokumenty i obszerny opis do UKE, są bardzo pomocni, w moich przypadkach sprawy nie do rozwiązania przez operatora magicznie szybko stawały się banalne do rozwiązania po tym jak UKE zapytało jakie jest stanowisko w sprawie.
+4
pokaż komentarz
@molochrb tak
+4
pokaż komentarz
@sysadmin: wszystko przenieśliśmy do tmobile.... O Playu już zapomnieliśmy....nie polecam. Odradzam Playa każdemu
-1
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia: i ja właśnie też o T-Mobile myślę.
+2
pokaż komentarz
Jest papier jest impreza.
@frogii1990: Wysłać to im możesz małą paczkę leysów, listem zwykłym( ͡º ͜ʖ͡º)
-1
pokaż komentarz
@sysadmin: gorąco polecam. Teraz jadąc do Warszawy, Słupska czy Krakowa czy gdziekolwiek autem - tidal działa całą drogę..... Bez żadnych odcięć netu. A w Playu co chwilę przerywało. To samo było z rozmowami.... Jak dzwoniłem do kogoś w trasie to rozmowa była na kilka razy..jak zerwało to oddzwanialem
-1
pokaż komentarz
@sysadmin: to przestan nie polecam
-1
pokaż komentarz
Zreszta jak.masz przetestowana jakos dzialania to spoko ja odradzam ze wzgledu na ich praktyki. Ja sie od nich uwolnilem na rzecz nju
+1
pokaż komentarz
@kuplende: też uciekłem do nju, świetnie działa internet w przeciwieństwie do play i jego huśtawki nastrojów.
+4
pokaż komentarz
@frogii1990 wołaj na aktualizację sprawy :P
Trzymam kciuki i jechać z nimi!
0
pokaż komentarz
@kuplende: nju czyli Orange. Dzieki. Pracowałem tam.
-12
pokaż komentarz
@frogii1990: zacznij byc wulgarny na infolini domagaj sie rozmow z kierownikami/dyrektorami. to dzial dobitnie im wytlumacz ( kierownikowi/dyrektorowi ) ze ciebie to p$%$#!#i podpisali maja wykonac i ich korporacyjne procedury masz w dupie a jak mu nie psasuje to prawomocny wyrok sadu beda go ( kierownika i jego c$$#!wa koroporacje ) kosztowac wiecej niz prawo laskii dpo pakietu na umowie.
dziala zawsze. tako zrecze ex korposzczur wysokiego szcebla
edit: 40 takich stempli podbilem
-1
pokaż komentarz
@frogii1990 wołaj
+4
pokaż komentarz
@frogii1990 takie wtopy się zdarzają. Ja tam jadę już prawie 1,5 roku na wakacyjnej promocji 1410GB w Orange. Za kartę z netem i 10gr na koncie dałem 200zł. Ich strata.
+44
pokaż komentarz
@frogii1990: pamiętaj, że oni w odwrotnej sytuacji by Ci nie odpuścili
+2
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia hehe jak moje story sprzed 3 lat. Też się mocno wk@!%iłem jak Play gubił notorycznie zasięg. Ostatnio byłem w górach i do samej granicy ze Słowacją T-Mobile pełen zasięg, kolega z Play w telefonie miał roaming już przed schroniskiem ... Może T-Mobile nie jest najtańszy ale sieć ma najlepszą , zależy o co komu chodzi. Jak się dużo jeździ to widać różnicę.
+69
pokaż komentarz
@frogii1990: Ciśnij, nie odpuszczaj. Moja sytuacja tak na świeżo, bo załatwiona w ten piątek, też z Playem:
Chciałem zamówić przez internet konkretną ofertę (Mix S 30 zł) + urządzenie. Przez internet miało ono kosztować 1100 zł, ale oddzwonili do mnie, że jak kupie przez telefon to będzie kosztować 100 zł mniej. I wszystko spoko, umowę na szybko przy kurierze sprawdziłem i podpisałem, przychodzę do domu czytam a mi chujki na tych samych warunkach co zwykły mix 30 zł wciśneli mix elastyczny - gdzie po roku za dokładnie to samo mam płacić 60 zł...
Od razu dzida na infolinię, złożona reklamacja - oddzwaniają do mnie, że... Nieuwzględniona ponieważ w trakcie rozmowy nie wymieniłem nazwy dokładnej oferty która chce mieć i konsultant mnie poinformował (!) że w zamian za niższą cenę urządzenia będę musiał płacić po roku 60 zł zamiast 30. Ściema.
Pytam się go, czy on słuchał tej rozmowy, bo ja tak - również nagrywam rozmowy z konsultantami, i pada z mojej strony wyraźna nazwa mojej oferty którą chcę dostać, a konsultant ani razu nie użył słowa elastyczny ani nie wymienił kwoty 60 zł. I że jeżeli mają problem z oryginalnym nagraniem to ja chętnie udostępnię swoje. Po drugiej stronie konsternacja... Eee, ale jak to, pan też nagrywa? No tak, przecież na samym początku mówicie formułkę, że rozmowa jest nagrywana, to ja też włączam taka funkcje w telefonie - dzięki temu mam dowód na to, że oszukujecie, a to co zrobił konsultant w czasie mojego zamówienia to zwyczajne wyłudzenie ścigane jako przestępstwo z urzędu i ja za chwilę idę na policję zgłosić sprawę. Informuje również, że nagranie z naszej obecnej rozmowy również będzie dołączone, nie wiem jak to policja potraktuje.
I nagle zmiana o 180 stopni - chwileczkę proszę zaczekać, tak, oczywiście, to błąd po naszej stronie, już Panu włączam poprawną ofertę, jeszcze raz przepraszam...
Z tymi k#$$ami krótko trzeba
-2
pokaż komentarz
@sysadmin: bardziej mi chodzilo o tmobile ze wala w h.. z umowami
-2
pokaż komentarz
@frogii1990 wołaj jak coś się odjaniepawli
-1
pokaż komentarz
@GrindujTopy: ja akurat do nju poszedlem bo dobre oferty dawali. Kwesti jakosci to roznie w roznych miejscach wyglada i trzeba sobie poprostu przetestowac. A ze w duzym miescie mieszkam to w zasadzie tylko kierowalem sie stosunkiem ceny do ilosci oferowanych rzeczy. Ja jestem zadowolony. Co do tmobile to jakosc owszem calkiem spoko ale drogo.
+4
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia: miałem to samo - nagle na Kujawach ujeb*ło wszystko...nawet zasięgu nie miałem...po moich kilku telefonach na infolinię coś poprawili i pojawił się zasięg, ale tylko do dzwonienia, o necie zapomnij. Przeniosłem dwa numery do konkurencji...badziewiaki ( ͡º ͜ʖ͡º)
+1
pokaż komentarz
@gdzie_ona_mnie_zabrala: Właśnie jak to zrobiłeś?
+2
pokaż komentarz
@zaczerpnacdlonia: masa ludzi stamtąd ucieka? Przecież ta sieć stała się największą w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. Sam ostatnio stamtąd przeszedłem do Virgin Mobile, ale nie miałem żadnych zastrzeżeń. Wręcz przeciwnie, dużo lepsza obsługa i przejrzyste zasady niz u konkurencji. Wszystko tak jak było w ofertach tak było faktycznie. Czego nie mogę powiedzieć o naciagaczach z orange czy plusa. W tmobile mam jeden numer ale mało używany, raczej do odbierania niż dzwonienia
-3
pokaż komentarz
@Bieznar: sytuacja zaczęła się diametralnie zmieniać 2 lata temu.... Wcześniej to była super sieć
+1
pokaż komentarz
@PlackiChaosu napisałem reklamację, akurat tmobile jak dotąd zachowywała się wobec mnie ok, rabaciki i inne oferty. No i dziewczyna jest prawnikiem więc jak pisała pismo to było ono prima sort ( ͡º ͜ʖ͡º) i od razu im miękła rura (✌ ゚ ∀ ゚)☞
0
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj co dalej za tydzień dwa
0
pokaż komentarz
@gdzie_ona_mnie_zabrala: Napiszę mi coś na priv, a jak mógłbyś coś podpowiedzieć (ofc jak masz czas etc.) to byłabym wdzięczna :x.
+1
pokaż komentarz
@PlackiChaosu no spoko
+1
pokaż komentarz
Nie ma opcji żebym odpuścił.
@frogii1990: zamiast do UOKiKu napisz do UKE - to urząd od kontroli usług telekomunikacyjnych.
https://cik.uke.gov.pl/
0
pokaż komentarz
@HienaCmentarna87: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@wielkilen: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@frogii1990: uwierz, sprzedawcy na infolinii są w stanie wszystko zrobić by sprzedać za prowizje. Wiem, moi znajomi pracowali w play na infolinii.
+196
pokaż komentarz
W ogóle Ciebie nie rozumiem. Płacisz po 200 PLN skoro masz na umowie cenę 110 złotych?
Gdybyś płacił umówioną cenę, a Play nie wywiązał sie z umowy na dostarczenie usług to należy Ci się oprócz odszkodowania, zadośćuczynienie.
Ogólnie rzec biorąc, bez aneksu do umowy działania operatora są nielegalne.
Zaproponuj podpisanie aneksu za sowitą kwotę w postaci dodatkowych usług.
+127
pokaż komentarz
@niebieski_bajtel: Płacę bo tak jest wystawiony dokument. Ten hajs jest do zwrotu ale ja nie chce dać cienia zaczepki żeby potem nie było... yyy ale Pan nam nie zapłacił... my Panu wyrównamy.
+158
pokaż komentarz
@frogii1990: płać ile powinno być w umowie. jeśli płacisz więcej to tak jakbyś zgadzał się z tym, że oni zmieniają warunki tej umowy. Sprzedali, podpisali, wywiązujesz się z abonamentu zgodnie z umową.
A wogóle to już bym prawnika wziął i kazał mu słać pisma do nich, żeby NA PIŚMIE przyznali się do pomyłki, bo to będzie miało kluczowe znaczenie w sądzie.
+63
pokaż komentarz
@frogii1990: No właśnie, że powinieneś płacić tylko kwotę bezsporną. Gdyby wyłączyli Ci usługi teleinformatyczne to wtedy masz pełne prawo do zwrotu pełnych kosztów związanych z tymi niedogodnościami .....
Inaczej mówiąc, Play wyłącza Ci usługi z umowy, a Ty opłacasz taki sam pakiet u konkurencji. Po dwóch, maksymalnie trzech rozprawach, sąd nakazuje zwrot powyższych kwot, koszty zastępstwa procesowego i inne rzeczy, które na skutek braku usług utraciłeś.
+17
pokaż komentarz
@niebieski_bajtel: Tylko, że płacąc zapewnia sobie, że mu nie wyłączą usługi. Prawdopodobnie nie ma w jego okolicy opcji na coś konkurencyjnego, gdzie mógłby przejść.
+17
pokaż komentarz
Prawdopodobnie nie ma w jego okolicy opcji na coś konkurencyjnego, gdzie mógłby przejść.
@Altar: Skąd takie info wykminiłeś? OP jasno zaznaczył,że gdyby Play rozwiązał umowę to zostanie mu sprzęt, chyba oto głównie chodzi.
A płacąc za podwyższoną fakturę za usługi, po części akceptuje koszty. Taka domniemana zgoda.
+36
pokaż komentarz
@niebieski_bajtel: @Altar:
Chyba to tak nie działa jak piszecie. Jak miałem spór z operatorem, to najpierw musiałem zapłacić tak jak mnie podliczył, a dopiero w sądzie uzyskałem zwrot tego co nadpłaciłem. Tak podobno działa prawo...
0
pokaż komentarz
@niebieski_bajtel: Napisał też, że to jest tak dobra oferta, że nie ma jej nigdzie oficjalnie dostępnej. O abonament mu się głównie rozchodzi. Nie dziwię mu się. Uważam, że póki co dobrze robi jak ma tę kasę, a czym prędzej należy się udać po poradę do Rzecznika. Oni mają takie sprawy obcykane.
-10
pokaż komentarz
@niebieski_bajtel: Zadośćuczynienie? Niby za co?
+23
pokaż komentarz
@YaYco: Spór będzie się toczył z art 471 Kodeksu Cywilnego i następne k.c, a utrata dostępu do internetu w dzisiejszych czasach to jest wykluczenie cyfrowe. Związki z osobami najbliższymi lub mirkowanie na portalu ze śmiesznymi obrazkami może powodować bardzo dalekosiężne konsekwencje.
Wyjście z piwnicy na świeże powietrze, lub poznanie prawdziwych osób....dalej mam wymieniać podstawy do zadośćuczynienia.
A tak na poważnie.Brak dostępu do pomocy naukowych, ksiązek lub nawet filmów z Netfiksa to spore naruszenie dóbr osobistych.
+14
pokaż komentarz
Chyba to tak nie działa jak piszecie. Jak miałem spór z operatorem, to najpierw musiałem zapłacić tak jak mnie podliczył, a dopiero w sądzie uzyskałem zwrot tego co nadpłaciłem. Tak podobno działa prawo...
@GeraltRedhammer: Nie. Jesli faktura opiewa na wyższa kwotę niż wynikająca z umowy, to się płaci to co na umowie a kwotę na fakturze kwestionuje (składa reklamacje, w ostateczności sąd).
Załóżmy że ma tę umowę na 110zł a przysyłają mu faktury na 2 tysie na miesiąc - i co, też ma płacić? Bo im się coś pomyliło albo po pijaku ktoś sporządzał i podpisał umowę?
0
pokaż komentarz
@senkjuwerymacz: Póki to nie są 2tyś to płace aby mieć by nie toczyć dwóch odrębnych postepowań. Ta kasa nie ma opcji przepaść więc będzie do zwrotu.
0
pokaż komentarz
@frogii1990 kumpel w playu też miał płacić grosze za komórkę, i płaci 150 zł, "kto biednemu zabroni bogato żyć".
+9
pokaż komentarz
@frogii1990: Ja bym jednak wolał płacić te 110zł i jakby co - postraszyć sądem jakby odmówili wykonania umowy. Zresztą, oni tam doskonale wiedza, że nie moga nic zrobić bo umowa jest na 110zł więc koniec i . Do sądu nie pójda bo mają sprawe przegraną na dzień dobry, a jakby wyłaczyli usługi to tez w sądzie mają przesrane.
A ty żeby te nadpłaty uzyskac pewnie będziesz musiał się pofatygowac do sądu, nie licz że ci oddadzą po dobroci, więc nie powiedziałbym, że wykombinowałeś najlepsze rozwiązanie dla siebie.
+1
pokaż komentarz
@senkjuwerymacz: Zostaje jeszcze rok płacić po 200zł a potem rok nie płacić :)
+3
pokaż komentarz
Zostaje jeszcze rok płacić po 200zł a potem rok nie płacić :)
@frogii1990: I to paradoksalnie będzie twój problem. Chyba że im będziesz co miesiac wyyłał pismo, w którym za każdym razem wskażesz, że zapłata za konkretną fakturę powinna zostać pokryta z którejś tam płatności.
Ale jak nie wyślesz albo się pomylisz w wyliczeniach - będziesz miał problem.
Sam sobie gmatwasz dość prostą sprawę. Masz umowę na 110zł to nawet jakby ci faktury na 111zł wysyłali to powinieneś płacić 110zł i kwestionować tę nadmiarową złotówkę. Nie interesuje cię czy z tamtej strony pomyłka była przed czy po sporządzeniu/podpisaniu umowy czy w kwocie na fakturze. Niech się oni martwią.
-2
pokaż komentarz
@senkjuwerymacz: z tym rok płacić i nie płacić to żart... masz tutaj po części rację. Póki co czekam na odpowiedź Rzecznika Praw Konsumenta i / lub się do niego udam osobiście.
+1
pokaż komentarz
@frogii1990 : W mojej opinii płać jak na fakturze, ale w tytule przelewu zrób zastrzeżenie zwrotu do kwoty bezspornej. (art. 411 KC), tak abyś mógł w przyszłości, bez zbędnego ryzyka, żądać zwrotu świadczenia. Uwaga na regulaminy, tam czasem są zapisy, że trzeba płacić całość w terminie, a później dochodzić reklamacji (kazus Orange). I można się łatwo wyłożyć w Sądzie później. Zastanów się, czy jeżeli nic się nie uda po dobroci, oddać sprawę do sądu w ramach pozwu o ustalenie treści umowy. Wówczas Play nie będzie mogło dążyć do tego abyś wypowiedział lub aneksował umowę na ich warunkach.
+5
pokaż komentarz
@frogii1990: idź do UKE.
+9
pokaż komentarz
Póki to nie są 2tyś to płace aby mieć by nie toczyć dwóch odrębnych postepowań
@frogii1990: Właśnie nadpłacając ponad swoją umowę utkniesz w tych odrębnych postępowaniach gdyż najpierw musisz się z nimi wykłócić co do respektowania umowy a później będziesz się sądził co do oddania nadpłaconej kwoty.
Robisz totalną głupotę płacąc ponad to co jest w umowie a oni nie mają prawa wyłączyć ci usług z umowy której warunki spełniasz.
Nawet jakbyś miał rację co do problemów z opłatą to ty wykazujesz wolę spłaty realizujać nawet minimalną kwotę. Gorzej jakbyś w ogóle nie płacił.
Ciebie nie musi interesować ich system i ewidentnie ktoś u nich się walnął a aby nie poszło to wyżej chcą byś ty sam zerwał to by zamieść sprawę pod dywan.
Firma tego pokroju bez problemu może ci dać taką usługę po kwocie z umowy gdyż i tak nic nie traci a przynajmniej nie straci więcej po rozprawach sądowych do których muszą opłacić czas prawników.
+473
pokaż komentarz
Aktualizacja:
Dzisiaj z rana: 8:37 (nie mają litości) Patrzę "Play" hmm.. myślę sobie.. albo dzwonią z jakąś super promocją bez związku z tematem albo... (wczoraj poszedł wniosek do UKE) odbieram na pół przytomny:
Pani taka i taka w związku z reklamacją.
- To się z miejsca obudziłem
W skrócie:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, Pana sprawa nie została poprawnie rozpatrzona we wcześniejszej reklamacji i mam dla Pana następujące wieści.
Oczywiście Pana umowa jest ważna i będzie Pan płacić 100zł za internet tak jak to jest zapisane na umowie.
Do tego oczywiście zwracamy wszelka nadpłatę (lub możemy zostawić jako nadpłatę na koncie - to mi pasi) oraz w ramach zachowania dobrych relacji rabat do kolejnej FV w wysokości 110zł (czyli 1 miesiąc za free).
Mogłem coś przekręcić dlatego nie jest to cytat.. (byłem zaspany) ale sens jest zachowany.
Dostałem taką samą informację drogą meilową. + Zapewnienie telefoniczne sprawdzenia czy następna FV zostanie na pewno dobrze sporządzona.
W skrócie. Temat został pozytywnie dla mnie rozpatrzony na czym najbardziej mi zależało aby ten Interent zachować na preferencyjnych dla mnie warunkach z umowy. To był mój priorytet. Cel został osiągnięty.
Dzięki Wykopowi :) Dzięki Mirki i Mirabelki za wsparcie i ogromne zainteresowanie. -> bez tego temat nie przebiłby się dalej i pewnie bym się jeszcze trochę z tym bujał.
Uwagi dla innych. Jeżeli macie dowody na to że macie rację, a nie ważne czy to Janusz czy Potężna korporacja walczcie ze spokojem o swoje i nie odpuszczajcie. Pamiętajcie o tym, że w odwrotnej sytuacji nikt się nie będzie z wami patyczkować.
Póki co czekam na korektę FV (tych już wystawionych) oraz na nową FV za kilkanaście dni aby sprawdzić czy temat został namacalnie rozwiązany. Gwarantuje, że jak pojawią się jakieś odstępstwa od telefonicznych i meilowych ustaleń będę temat ciągnął dalej.
Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ :)
P.S. wołam przy pomocy jakiś mirkolist... nigdy tego nie używałem więc jak coś nie zadziała to sorry oraz mam nadzieję że każdy kto chciał bym zawołany = plusował wpis... i nikogo nie pominąłem. W razie czego... sorry.
+47
pokaż komentarz
@frogii1990: no i super ze sie udalo. Jednak nie taki straszny ten Play za jakiego go Mirki maja. Ktos tam policzyl koszt sporu + koszt negatywnego PR i masz co chciales :) gratki
+5
pokaż komentarz
@Guilty: Dokładnie tak jak mówisz. :)
+3
pokaż komentarz
@frogii1990: A wcześniejszy rabat 95 utrzymywali?
Czyli ne dość że masz 24x100 to jeszcze 2 miesiące gratis jeśli tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+24
pokaż komentarz
@frogii1990: przeciez na wp.pl o Tobie mireczku pisali. http://finanse.wp.pl/klient-play-oburzony-na-blad-operatora-siec-to-jednostkowy-przypadek-6334565589698689a
gdybys chcial to i gała była op$$?#!#ona po publicznej deklaracji PRowca że firma jest na medal i klient zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@frogii1990: dzięki za info. Dobrze że problem został rozwiązany, zgodnie z przewidywaniami.
+2
pokaż komentarz
@frogii1990: gratuluję :)
-2
pokaż komentarz
@frogii1990: Za bardzo się ten temat rozniósł, ktoś tam zrozumiał, że nie da się ciebie przerobić głupawą informacją o błędzie.
Może nawet ten kto decyzję podejmował wszedł na to znalezisko i zrozumiał że Play nic nie ugra a tylko może się zeszmacić za stówkę na miesiąc.
+2
pokaż komentarz
@frogii1990: Gratulacje! Dla mnie PLAY dalej jest zj%?%ny ale ważne, że Tobie się udało!
0
pokaż komentarz
@frogii1990: mi kiedys za problem z zasiegiem dali rabat na 3 kolejne faktury czy jakos tak
+1
pokaż komentarz
@frogii1990: Fajnie i nie fajnie, bo to niestety pokazuje, że bez zrobienia dymu w internecie albo drogi sądowej nie wygrasz. Zna ktoś jakąś jedną sytuację, aby firma telekomunikacyjna zachowała się fair, tzn. przyznała do błędu po swojej stronie i tak chętnie przyznała jakąś rekompensatę?
Bo ja mam takie doświadczenia, że jak wyrwałem w końcu co moje, to i tak za rachunki za dzwonienie do BOK nikt mi nie zwrócił, a na pytanie o to w słuchawce pojawiła się konsternacjo-niemamypańskiegopłaszczyzn.
+1
pokaż komentarz
@frogii1990 Super że pozytywnie to się skończyło i dobrze że wrzuciłeś ten update.
+4
pokaż komentarz
@Guilty: Nie taki straszny Play, gdy się zorientuje, że ktoś nie odpuszcza.
W takim momencie to tylko Willa Karpatia idzie w zaparte..
@frogii1990: Ja bym jeszcze poprosił to wszystko ładnie na piśmie, bo mail to trichę mało.. ale z drugiej strony masz przecież umowe i to już samo w sobie powinno starczyć..
0
pokaż komentarz
@frogii1990: No i zajebiscie ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
0
pokaż komentarz
@frogii1990: GG Tak trzeba każdy jak coś będzie miał takiego jechać z nimi niech nauczą się szanować klientów, a orange to wgl masakra złodzieje.
0
pokaż komentarz
@frogii1990: współczuję... wołania tylu osób :)
Ale jest się czym chwalić.
gratulujemy!
0
pokaż komentarz
@frogii1990: szkoda tylko, ze w ogóle musiałeś o to walczyć , i ze o wszystko trzeba walczyć w tym kraju , o każde swoje prawo i o zwykła uczciwość , no ale.... dobrze , ze chociaż w ten sposób się dało to załatwić. Pozdrawiam.
0
pokaż komentarz
@Shagot: Też byłem w szoku :)
+76
pokaż komentarz
czekam na update! powodzenia!
+117
pokaż komentarz
@avrice: Będę wołać.
+5
pokaż komentarz
@frogii1990: Tez mnie wołaj
+3
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj jak będzie ciąg dalszy.
+2
pokaż komentarz
@vostok jasna sprawa
+3
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj, swoją drogą oni nie mogą wypowiedzieć umowy od tak,pomyłka nie wchodzi w grę. Ciesz się tanimi uslugami.
-1
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj
0
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj
0
pokaż komentarz
@frogii1990: mnie też zawolaj
0
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj
0
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj i powodzenia w walce o swoje.
0
pokaż komentarz
@frogii1990: Wolaj, wolaj, ciekawie sie zapowiada, popcorn trzeba przygotowac.
0
pokaż komentarz
@frogii1990: też chcę wiedzieć( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@frogii1990: zawołaj jak coś się będzie działo
0
pokaż komentarz
@frogii1990: Trzymam kciuki, nie daj się im ( ͡° ͜ʖ ͡°) I wołaj :)
-2
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj
0
pokaż komentarz
@frogii1990: mnie również wołaj.
-2
pokaż komentarz
Każdy kto chce zostać zawołanym niech plusuje ten komentarz.
-1
pokaż komentarz
@frogii1990: trzymam kciuki, wołaj.
-1
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj, zobaczymy co tam wymyślą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@frogii1990 wołaj miras!
0
pokaż komentarz
@frogii1990: wołaj( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
pokaż komentarz
@frogii1990: ja tez poproszę
0
pokaż komentarz
@frogii1990: Również!
0
pokaż komentarz
@frogii1990 czekam na rozwój sytuacji
0
pokaż komentarz
@Hawthorne: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@Shagot: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@SkromnyNick: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@mmib: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@Damek90: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
0
pokaż komentarz
@ownD: https://www.wykop.pl/link/4718867/comment/61702991/#comment-61702991
+103
pokaż komentarz
@frogii1990 ciśnij z nimi bo w drugą stronę byliby bezlitośni. Nie ma co być dla nich miłym bo jeśli Tobie by coś wypadło albo wypowiedzenie przyszłoby 15 dnia to musiałbyś płacić i ch@# :)
+15
pokaż komentarz
@toshibaas: Tylko właśnie dlatego nie mam zamiaru odpuścić. U nich jak klient ma problem bo uj!?@ło mu dwie ręce i nogi to oni powiedzą że umowa jest... no JEST to płacić trzeba.
+50
pokaż komentarz
@frogii1990: wyślij im mema, skur....om
źródło: wykop.pl