Klient Play oburzony na błąd operatora. Sieć: "To jednostkowy przypadek"
200 złotych miesięcznie zamiast 100, do tego problemy z dostępnością usługi. Jeden z klientów Play opisał swoje przygody z siecią na Wykopie. - "To nasz błąd i przeprosiliśmy za to klienta. To jednostkowy przypadek"
290988 z- #
- #
- #
- #
- 100
Komentarze (100)
najlepsze
Ach, to jest klasyk w Play. Zamawiasz Internet mobilny za pięć dych, okazuje się, że na fakturze jest stówa, a ten Internet mobilny nie ma nigdzie zasięgu (o czym nie zostaniesz nigdzie poinformowany, bo po co), a modem, który musisz sobie kupić za dwie stówy, można sobie o kant dupy potłuc XDDD Zapomniałem dodać, że mieszkam w takiej wiosce pod Mosiną,
Podziękowałem za miesiące owocnej współpracy i rozstaje się bez żalu. Dwa ostatnie miesiące, to jakaś ponura groteska - skrzyżowanie Franza Kafki z Oldrichem Lipskym.
Tę śmieszną sieć, niech sobie testują na zwierzętach, a nie na ludziach.
@Mintaa: dlatego najsensowniejszym rozwiązaniem wydają mi się rozwiązania w stylu nju. i nie chodzi tu o cebulenie kilkunastu zł na cenie abonamentu (bo w prepaid po prostu nie chce mi się bawić) tylko o umowę na czas nieokreślony - cokolwiek się nie zgadza to cyk i umowa rozwiązana i po problemie.
@dobrymuzin: Jeżeli Play jako sieć Ci odpowiadał to weź virgin mobile, ja po 5 latach w play dokonałem takiej migracji bo to co zaproponował mi play było słabe, podobnie jak u Ciebie to prawie samo, a drożej. Virgin to wirtualny operator działający