•  

    pokaż komentarz

    Na wstępie pragniemy przeprosić za czas realizacji zgłoszenia i zapewnić, że taka sytuacja jest daleka od naszych standardów. Przykro nam, że spotkały Pana negatywne doświadczenia podczas zakupów w naszym sklepie. Pragniemy jednak poinformować, że alkomat otrzymany przez Pana nie jest używany.
    Przesłane screeny ukazują w historii alkomatu pomiary na poziomie 0,5 oraz 0,2 promila. Są to standardowe wartości na jakich alkomaty są prekalibrowane przez oficjalnego importera zanim trafią do odsprzedaży (takie informacje otrzymaliśmy z tego właśnie źródła). Zazwyczaj historia tych pomiarów jest kasowana, tu jednak pozostała w pamięci. Pieczątka na karcie gwarancyjnej jest pieczątką sklepu importera, oczywiście karta gwarancyjna nie powinna być opatrzona żadną datą dopóki nie trafi do Klienta ostatecznego, czyli w tym przypadku Pana. Chcemy jednak poinformować iż wiążącą do gwarancji, czy też darmowej rocznej kalibracji jest data na paragonie/fakturze jaką otrzymał Pan od sklepu morele.net. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację, wszystkie niezbędne informacje zostały przekazane w wiadomości prywatnej. W razie dalszych pytań, pozostajemy do dyspozycji.

  •  

    pokaż komentarz

    Już nie wiem kto jest głupszy, ludzie którzy tam pracują czy ludzie którzy tam kupują...

  •  

    pokaż komentarz

    W środę w Oławie kupiliśmy 5 telefonów moto g6 play w jakieś tam małej galerii gdzie był rtveuroagd czy jakoś tak, jeden z nich miał popsuty autofocus, wracamy po 2 godzinach, no i mówię że nie śmiga autofocus, a pan "kierownik" do nas no to reklamacja i do pracownika wystaw reklamacje, a pracownikowi się niechcący wymsknęło "a nie wymianę?" ( chłopak będzie miał przej?$$ne pewnie ), ja do kierownika oczywiście że wymiana, sprzęt nie używany, brak śladów i tak dalej. Coś tam poburczał by poczuć się mądrzejszym, zarzucił żartami co on nie musi i jakoś się nikt nie śmiał. Wymienia telefon i do pracownika by odłożył, pracownik się pyta czy na zwroty, a ten nie. Ja się zapytałem, czyli jak ktoś dostanie znów uszkodzony telefon? a on: nie nie, odeślemy w przyszłym tygodniu :P a pracownik ale zwroty robimy jutro, chyba szykują się zwolnienia, albo tak bardzo tego kierownika lubią :-)

    I tak to działa w tych sklepach, używki z wadami wędrują do klientów aż się uda kogoś na zgłoszenie gwarancji naciągnąć.

    Zdarzenie ze środy, Oława, jakaś tam galeria, chyba jedna jest.

  •  

    pokaż komentarz

    @myszak-krk

    zimowa przygoda
    zamówiłem 11.22.2018


    Priwilnie i autystycznie przypominam, że zima zaczyna się 21.12 w 2018. Więc to jesienno-zimowa przygoda.