•  

    pokaż komentarz

    InPost ma też zajebiste procedury reklamacji. ZAWSZE odsyłają odpowiedź w ostatnim terminie, walą szablonem, który czasami nijak się ma do treści reklamacji, odrzucenie reklamacji, dalej pierdu pierdu, mimo że masz argumenty i dowody. NIE MA ŻADNYCH SZANS żeby odzyskać swoje pieniądze np. za uszkodzony przez kuriera bez skorzystania z biura ochrony konsumenta.
    A, no i w grudniu też mi oczywiście naliczyli na nieprawidłowy gabaryt. A niby w jakim gabarycie się nie zmieściłem? O co chodzi? Tego sie już nie dowiesz, podliczony zostałeś i tyle. Chyba w grudniu musieli sobie odbić umowę na smart z allegro ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    To co odwala InPost w moim rejonie to się w głowie nie mieści. Płacę za usługę doręczenia a oni praktycznie za każdym razem wysyłają awizo, że mam sobie odebrać przesyłkę gdzieś na zadupiu w spożywczaku 7 km od miejsca doręczenia robiąc przy tym z klienta idiotę, że kurier nie zastał nikogo na miejscu czego dowodem ma niby być awizo..wysłane mailem (LOL). I nie abym się czepiał bo rozumiem okres przedświąteczny itd. ale skoro kurier nie dał rady dostarczyć przesyłki w konkretny dzień to mógłby chociaż dostarczyć w kolejnym dniu czy cokolwiek. Poszło zarówno zgłoszenie do BOK jak i reklamacja oczywiście wszystko zlane ciepłym moczem (po 12 dniach dowiedziałem się, że reklamację może złożyć nadawca przesyłki - super). Widzę, że jedyną możliwą formą dialogu z tą firmą jest forma pozwu cywilnego bo to jest jawne i notoryczne nie dotrzymywanie warunków umowy przewozu.

    •  

      pokaż komentarz

      @nieujawniony: czyli nic sie nie zmieniło, ja z nimi miałem małą wojenkę bo wszystkie przesyłki niezależnie od wartości dostarczali pod moją nieobecność sąsiadom...

    •  

      pokaż komentarz

      @nieujawniony: Jeżeli nadawca rzeknie się dochodzenia roszczeń na rzecz nadawcy to on może zgłaszać reklamację, a w takich przypadkach lepiej obarczyć tym sprzedającego, chyba że dla zasady chcesz firmie kurierskiej zrobić rozpierduchę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @nieujawniony: Dokładnie. Ja wczoraj musialam sama po paczkę jechać, bo przedwczoraj "kurier nie został mnie w domu". Oczywiście w domu siedziałam cały dzien. Reklamacja zgłoszona od razu po otrzymaniu mailowego awizo. Mieli dac znać na drugi dzień. Ani widu ani slychu( ಠ_ಠ)

    •  

      pokaż komentarz

      @tachyon89: na rzecz odbiorcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Karyna_ternarna: Wysyłanie do nich jakichkolwiek zgłoszeń mija się z celem. Będą udawać, że wyjaśniają po czym odpiszą, że kurier nie zastał nikogo w domu i masz sobie odebrać przesyłkę samemu. Oczywiście ponownej próby doręczenia brak choćby odpłatnie - innowacyjna firma. Dla przykładu w uchodzącej niegdyś za zacofaną PP nie ma problemu aby skorzystać z takiej możliwości. Osobiście po doświadczeniach tą firma staram się unikać korzystania z ich kuriera InPostu jak tylko się da ale niestety niektóre sklepy nie określają jasno przewoźnika przy składaniu zamówienia - wybierasz „przesyłka kurierska” po czym okazuje się, że to kurier InPost. Przed świetami nawet jeden sklep tak mnie załatwił, że wybrałem droższą przesyłkę DPD a oni i tak nadali InPostem.

    •  

      pokaż komentarz

      @tachyon89: Wiesz, problem w tym, że akurat sam sprzedawca miał to gdzieś, że InPost nie raczył dostarczyć przesyłki bo kontaktowałem się z nim w tej sprawie. Aby tego było mało nadał przesyłkę InPostem mimo iż specjalnie dopłaciłem do DPD bo po wcześniejszych przygodach z tą firmą świadomie nie zdecydowałbym się już na skorzystanie z kuriera InPostu. W sumie na przestrzeni tygodnia musiałem fatygować się po 2 przesyłki do punktu odbioru 6 km ode mnie gdzieś na obrzeżach miasta.

  •  

    pokaż komentarz

    Tymczasem na infolinii InPost

    źródło: i.kym-cdn.com

    •  

      pokaż komentarz

      @brzezinol: Być może inpost wykonuje usługi poniżej cen w których się to opłaca i tak "dobija" do tej granicy. Szczególnie że cena 8,99zł brutto nie jest do osiągnięcia dla żadnego podmiotu w normalnej umowie z paczkomatami. Normalna cena paczkomatów to MINIMUM 10zł brutto za gabaryt A przy podpisaniu umowy i konkretnym wolumenie.

  •  

    pokaż komentarz

    Beka z wykopków, co się podniecają, jakie to inpost jest super