PIMOT zażądał usunięcia swojego logo z produktów Smart Kid Belt
Przemysłowy Instytut Motoryzacji twierdzi, że producent urządzenia Smart Kid Belt, mającego zastępować foteliki samochodowe dla dzieci, bezprawnie wykorzystał jego logo. Zażądał wycofania tak oznaczonych produktów
mnich78 z- #
- #
- #
- #
- #
- 107
Komentarze (107)
najnowsze
A z doświadczenia wiem, że jakby taka umowa była i faktycznie byłaby opłacona, to firma tak łatwo by nie zdjęła tego logo. Wymiana pudełek do produktu to nie jest kilka złotych na piwo z kieszeni pana prezesa.
Ale co ja
To jest kluczowy fragment. Niestety nie potrafię znaleźć żadnego cennika pimotu, więc nie mogę zweryfikować.
Pytanie jak opisane jest i w jakim zakresie możliwe jest owo używanie logo. I czy FAKTYCZNIE jest w cenniku.
Bo to pewnie wygląda tak jak z "Rzetelną firmą".