
MEDIA MARKT nasyła na mnie kancelarię prawniczą po wykopach...
...czyli o tym jak ten niemiecki elektromarket po raz kolejny łamie przepisy i próbuje mi zamknąć usta po sprzedaniu mi telefonu Samsung z wadą fabryczną i spowodowaniu mojej szkody na 2399zł.
+1295
pokaż komentarz
Proszę o pozwolenie z godnie z przepisami RODO na nagłośnienie sprawy. Czyli zrobienie Gównoburzy
+1005
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: udzielam zezwolenia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+559
pokaż komentarz
@blaazeej (。◕‿‿◕。) skopiuje sobie dane i puszcze też do znajomych co robią swoje blogi żeby to nagłośnili :) plus FB i Youtube.
+621
pokaż komentarz
@blaazeej: Potwierdzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
GIF
źródło: wykop.pl (2.29MB)
+439
pokaż komentarz
udzielam zezwolenia.
@blaazeej: Chwila, chwila - a pozwolenie na udzielenie zezwolenia jest?
źródło: youtube.com
+230
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: dzięki!
@josedra52: udzielam pozwolenia na udzielanie pozwoleń. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+164
pokaż komentarz
@blaazeej: Sam mam Firmę i każdego klienta szanuję bo tak należy, ale molochy robią mi tylko syf, bo jak nie mogą wygrać szacunkiem do klienta to na siłę zaniżają ceny - A Nie dla Idiotów to już nie dzierżę... zj!!@ny sklep i tyle. Przykład: ja mam SSD 120 GB po 21,99 jak 90% Rynku oni sobie zrobili 18,99 - Cena Dumpingowa - bo mogą. Ale gwarancji nie uznają w 75% procentach, bo... tak to pewnemu z moich klientów powiedzieli przy dysku SSD - pewnie pan Dyskiem trząsł a on przestał działać, a dysk walnął przy conwersji... GRRRR
+54
pokaż komentarz
@blaazeej: wolaj o formularz chargeback od Visy czy MasterCard zamiast iść do niemieckiego banku
+77
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: jakie to ssd za 22 złote?
+76
pokaż komentarz
@Refusek: Euro nie złotówki, sry nie dopisałem
+84
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: A już miałem kupować ( ͡° ʖ̯ ͡°)
-24
pokaż komentarz
@Refusek: a gdzie tam walute widzisz?
+1
pokaż komentarz
@k_suchy: Napisz coś więcej, gdzie taki formularz można pobrać i co dalej z nim zrobić niejednokrotnie miałem problem z bankiem...
+2
pokaż komentarz
@k_suchy: poczytam jak to zrobić, dzięki za podpowiedź!
+22
pokaż komentarz
@blaazeej:
@piatek19: Idziesz do banku i mówisz "W związku z (....) poproszę o formularz chargeback od mojego operatora karty)" - jak już to załatwisz to daj znać - wymyślimy dobre uzasadnienie
Jak nie będą chcieli dodać to skontaktuj się bezpośrednio z Visą/Mastercardem.
+11
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: a weź podeślij mi Mirku link do swojego sklepu w pw, zapiszę sobie w zakładkach!
@k_suchy: dam znać!
+13
pokaż komentarz
Sam mam Firmę i każdego klienta szanuję bo tak należy [...] ja mam SSD 120 GB po 21,99
@UMPC-GENESIS: ale te groszowe końcówki cen to po co? Robienie złudzenia niższej ceny kłóci się z szacunkiem i w ogóle niepoważne jest rozliczać się co do grosza.
Znalazłem na miejscu mniejszy sklep elektroniczny, w którym już kilka razy kupiłem i zawsze podali okrągłą cenę. Nawet jak brałem kabel na metry. Wtedy jest fajnie, banknot i zapłacone.
+6
pokaż komentarz
@k_suchy: Będzie ciężko bo MM to ich Partner i Chlebodawca, znam ta taktykę ale MM to Korpo a korpo jest jest bardzo chore na głowę...
+3
pokaż komentarz
@Refusek: czasami mam yjakieś przeceny jak słuchawki z Wibracją po 10 Euro..., sry produkuje tekst na FB do tego wykopu...
+4
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS 120gb za 22 euro?
Biere! Daj linka na pw albo tutaj
+2
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: gównoburza w temacie RODO. Jak mają rozpatrzyć reklamację jeśli nie mieli by prawa używać danych osobowych. Fachowcy...
+8
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
0
pokaż komentarz
@Lord_the_stroyer: @Lord_the_stroyer: nie umiem ci napisać PRIV...
+2
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: Było mieć Visę :) A tak na serio to pomaga czasem opisanie sprawy na FB Mastercard (nie polskim tylko globalnym, po angielsku)
+1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: co sprzedajesz robisz, zapisze kontakt i jak bede w potrzebie biore u Ciebie.
+6
pokaż komentarz
@Mam_cie_w_dupie: Najpewniej mają umowę powierzenia przetwarzania na te cele z kancelarią oraz w odpowiedniej klauzuli poinformowali że kancelaria może być odbiorcą danych. Prawnicy są od takich sporów i tyle.
+4
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS hehe, autor zarzuca naruszenie ochrony danych, a przecież nikt niczego nie naruszył. MM mógł udostępnić dane swojemu prawnikówi i pracownikowi.
+2
pokaż komentarz
@blaazeej: wejdz na dane mojego konta tam jest adres jak nie ma mój avatar ma też mójh adres strony
0
pokaż komentarz
@blaazeej: poprosiłem tez ludzi z NiedlaACTA2 o pomoc w nagłośnieniu
+2
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: zakładka zapisana. z wysyłką do PL nie ma problemów w razie czego?
+2
pokaż komentarz
@blaazeej: nie, miesci się w liście lub poprzez Hermes wysyłamy najlepiej ubezpieczoną, bo DPD strasznie niszczy towar
0
pokaż komentarz
@blaazeej: a w tłumaczeniu na rumuński? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-7
pokaż komentarz
gównoburza w temacie RODO. Jak mają rozpatrzyć reklamację jeśli nie mieli by prawa używać danych osobowych. Fachowcy...
@Lipcow3: nie wymadrzaj sie, wykop wie lepiej.
Pewnie reklamacja tez taka z dupy, ale sporo osob sadzi ze jak sie wrzuci na wykop to sklepy padna na kolana i wysla 3 inne telefony z przeprosinami.
źródło: Screenshot from 2019-01-31 22-07-55.png
0
pokaż komentarz
Sam mam Firmę i każdego klienta szanuję bo tak należy, ale molochy robią mi tylko syf, bo jak nie mogą wygrać szacunkiem do klienta to na siłę zaniżają ceny - A Nie dla Idiotów to już nie dzierżę... zj#@!ny sklep i tyle. Przykład: ja mam SSD 120 GB po 21,99 jak 90% Rynku oni sobie zrobili 18,99 - Cena Dumpingowa - bo mogą. Ale gwarancji nie uznają w 75% procentach, bo... tak to pewnemu z moich klientów powiedzieli przy dysku SSD - pewnie pan Dyskiem trząsł a on przestał działać, a dysk walnął przy conwersji... GRRRR
@UMPC-GENESIS: magia wolności gospodarczej
-1
pokaż komentarz
@dymitrop taaaa zwłaszcza jak ktoszkorzystuje pozycję monopolisty lub molocha co nie ?
0
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: jakbyś chciał im tego zabronić, to jest to ingerencją w ich wolność ( a więc - wolność gospodarki), a jakbyś chciał nie dopuścić do istnienia molochów no to.. to samo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+1
pokaż komentarz
@jeanpaul: o kuwa, komentarz złoto :-D Gość ma rację, tylko mu się tak zdaje...
-1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: Jak byś nie wiedział, to sklep musi wysłać do serwisu autoryzowanego dysk i to serwis odrzuca naprawę, a nie sklep. I wolę iść do większego sklepu, bo jak kiedyś w małym byłem i chciałem zgłosić reklamację z tytułu rękojmi to nie wiedzieli co to jest i chcieli mnie zbyć bo naprawa dla nich będzie droższa niż sprzęt.
0
pokaż komentarz
@Lord_the_stroyer: serio? Cena bez szału
+2
pokaż komentarz
@Mackownik to pozwól że coś ci wyjaśnię w 95% przypadków jak dysk ma wadę wywali ją podczas konwersji. Jeżeli dysk padnie podczas użytkowania np. My sprawdzamy dyski - czyli HD Tune + Crystal Disk. I już wiemy czy jest problem czy nie. Klient dostaje w ciągu 48h nowy od wejścia na serwis chyba że jest wymagana diagnostyka producenta - rzadko zdarza sięze trzeba wyslac. Klient jest najważniejszy. Do tego 50% sytuacji to takie: przychodzi klient i mówi - dysk nie działa, bo nie da się windows zainstalować, krzyczy że jest błąd, to zwykle klient nie wie że trzeba zrobić z gpt - mbr, szybka konwersja i tyle, parę porad i uwierz klienci tego oczekują. Tu w Niemczech może jest inna mentalność ale w 90% zawsze po czasie wracają po nowe rzeczy.
0
pokaż komentarz
czyli HD Tune + Cr
@UMPC-GENESIS: nie wiem jakie jest w Niemczech prawo, ale w Polsce wysyła się do autoryzowanego serwisu i tyle. Gdyby sklepy sam by stwierdzał usterki, bądź nie i jakąś usterkę by odrzucił to by były pretensje, że na jakiej podstawie to zrobił.
-1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: zacny trolling tu prowadzisz a pelikany łykają XD
-1
pokaż komentarz
@Mackownik nie rozumiesz, my wydajemy nowy dysk bo widzimy że dysk nie działa jak należy. A mamy Hauptpflichtversicherung czyli jesteśmy ubezpieczeni od takich sytuacji. Tyle w temacie
-2
pokaż komentarz
@dymitrop jesteś zły wiesz o tym? Ty zły kapitalisto XD
-1
pokaż komentarz
@wkto bo ja lubię być grosik winny :)
0
pokaż komentarz
@KamilVeb ogólnie mam sprzęt gamingowa ale jesteśmy od niedawna dystrybutorem produktów Akyga w Niemczech oraz innych mniejszych marek ale w 80 tylko polskie firmy tzn. Firmy z Polski które chcą wejść na Niemiecki Rynek.
+1
pokaż komentarz
@Lord_the_stroyer mydealz.de
-1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: to nie ja jestem zły, to niewidzialna ręką wolnego rynku XD
+1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS a skracanie linków umiesz.
Albo nip podaj. Chętnie kupię od Mirka.
0
pokaż komentarz
@metone no i chuj. Stać mnie. Kupię od Mirka.
-1
pokaż komentarz
@pawel_1980 że z Rzeszy.?
-1
pokaż komentarz
@Lord_the_stroyer naturlisz
-2
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS dysk ssd za 21,99? gdzie
-2
pokaż komentarz
Proszę o pozwolenie z godnie z przepisami RODO na nagłośnienie sprawy. Czyli zrobienie Gównoburzy
@UMPC-GENESIS: czy to ten sklep którego twórcy byli byłymi nazistami?
-1
pokaż komentarz
@pawel_1980 to przecież mnie nie urządza... Bo ja z polszy..
-1
pokaż komentarz
@abitbald jeżeli chodzi mój to nie ale ten od nie dla idiotów nie wiem
-1
pokaż komentarz
@redve: przecież napisał już, że to cena w euro i że sklep jest w Niemczech
+1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS:
Na mieście mówią, że "mediamarkt zastrasza swoich klientów, kiedy dochodzą sowich praw"
-1
pokaż komentarz
@swiety_mikolaj_ bo jak widać po wykopie tak próbuja robic
-1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: Tak robią bo to słaby sklep jest
-1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: Tanio masz, jakie konkretnie sprzedajesz?
-1
pokaż komentarz
@Mackownik: żyjesz w błędzie, sami kupowaliśmy sprzęty w setkach sztuk, w jednym z popularnych sklepie internetowym, i jeszcze ani razu sprzęt nie został wysłany do "autoryzowanego serwisu".
-2
pokaż komentarz
@pindolino sprzedaje dyski wszystkich marek, ale na Verbatim, Intenso, ADATA i parę Chińskich marek mam tanio. Ważne jest że są marki na które mamy gwarancję D2D Door to Door. W tym sprzedajemy używane notebooki od 50 euro.
-1
pokaż komentarz
@wkto: Z bardzo prostej przyczyny: zarabia wiecej niz bez koncowek.
-1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: wołaj jak będzie gotowe :D
-1
pokaż komentarz
@Gandezz na FB już jest w powiązanych na YT potrzebuje trochę czasu
-3
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: KTO BĘDZIE OMIJAĆ MEDIA MARKT PLUSOWAĆ. Sam bym zaplusował.
p.s. kto nie plusuje ten z policji XD
-1
pokaż komentarz
Z bardzo prostej przyczyny: zarabia wiecej niz bez koncowek.
@Smoothie: opłacalność trzeba by sprawdzić porównując 2 sklepy z inaczej zapisanymi cenami, albo w 1 długoterminowo. Zmiana zapisu cen pojedynczych produktów, nie da wiarygodnego wyniku.
Poza tym, albo szacunek, albo haczyki marketingowe. Taki zapis ceny zakłada, że klient jest na tyle głupi, że mylnie uzna towar za tańszy. Ceny z końcówkami są wyraźnym sygnałem, że w danym sklepie należy szukać też innych haczyków np. czy przeceny są prawdziwe.
Natomiast w sklepie z okrągłymi cenami można założyć, że haczyków nie będzie i śmiało kupować.
0
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS:
no to co? telefonu z podejrzeniem podlozenia bomby w sklepach na terenie calej polski jako odwet? Jak najbardziej. Szukajcie mnie k@??y.
0
pokaż komentarz
@k_suchy: Wszyscy wołają "rób chargeback", co jest idiotycznym pomysłem na pierwszą linię obrony - jak masz dużo takich zdarzeń na karcie, to operatorzy przestaną akceptować transakcje z jej użyciem. Chargeback jest instytucją z czasów kart kredytowych odbijanych na "żelazku" czy podawania numeru karty + daty ważności przez telefon i ma to do siebie, że bez szczególnego dociekania anuluje się płatność, co jest mieczem obosiecznym. To nigdy nie miała być metoda na wyciągnięcie pieniędzy w trakcie postepowania reklamacyjnego.
+1
pokaż komentarz
@kyaroru: Co poradzić, jak u nas w kraju ciągle kantują? Zmiana karty jest prosta, zgłaszasz zagubienie i dostajesz nową.
0
pokaż komentarz
@wkto: W USA badania na ten temat maja ponad 20 lat, zostalo udowodnione, ze takie ceny zarabiaja wiecej, a to jest cel biznesu w gospodarce kapitalistycznej, zwlaszcza spolek publicznych. Polecam ksiazke "Dollars and Sense - How We Misthink Money and How to Spend Smarter" - wyjasnia mnostwo takich smaczkow, jak dajemy sie doic za pomoca zaawansowanych technik psychologicznych i mechanizmow w naszych mozgach. Im wieksza firma, tym mniej w niej dbalosci o "szacunek" - liczy sie wynik na koniec roku i tyle. Slaby wynik, wysoko postawieni ludzie traca prace. Chyba, ze to sa tworcy firmy, tacy jak Elon Musk, ale kazdy tworca kiedys odchodzi. Poza tym, w Polsce wciaz kroluje wybor cena, a nie tym kto szanuje konsumenta. Potwierdzaja to wieczne afery z morele, xkomami itp. w roli glownej - maja taniej niz komputronik i na tym sie ich przewaga konczy, a wciaz istnieja.
0
pokaż komentarz
@blaazeej: na czym stanęło? Udało się załatwić po Twojej myśli?
więcej komentarzy(62)
+474
pokaż komentarz
Co za k@$@a dzbany, nie dosc ze sobie zrobili antyreklame na wypoku to jeszcze cisna jak glupi dalej.
Czasami mieli dobre oferty i costam kupowalem, ale przy takiej obsludze klienta odpuszcze zakupy w tym markecie, bo sie zwyczajnie nie oplaca skoro gwarancja jest tylko teoretyczna.
+109
pokaż komentarz
@MercedesBenizPolska: jest wiele sklepów z polskim kapitałem, warto je sprawdzić. ja w sumie dzięki temu kilka odkryłem, a sklepem w czerwieni mocno gardzę.
+114
pokaż komentarz
@MercedesBenizPolska: @blaazeej: No chłopaki, ja czekam na ostateczna odpowiedz naszego rodzimego Ochnika, kupiłem kurtkę za 2399 zł z której leci pierze od strony wewnętrznej i zewnętrznej. Nie nadaje się do chodzenia.
Jedna reklamacja odrzucona „bo tak ma być i taki urok” a druga zakończyła się ponownym odesłaniem i odstąpieniem od umowy. Jeśli nie odeślą pieniędzy to opisze sprawę naszej rodzimej firmy jak pięknie rzeźbi klientów. Nie trzeba Niemca.
+12
pokaż komentarz
@globalgsmtm: wołaj jak coś!
-68
pokaż komentarz
@globalgsmtm: a pewnie jak ci sie buty z marketu przetrą po 4 latach chodzenia nonstop to tez piszesz do gazet? Dlatego w tym kraju żadnego biznesu nie można założyć bo Polak jak już wyda pieniądze to oczekuje królewskiego traktowani. Bo jak to? On wydał piniondze!
+13
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
-3
pokaż komentarz
rodzimej firmy jak pięknie rzeźbi klientów. Nie trzeba Niemca
@globalgsmtm: niestety ale polskie firmy to największa januszerka. Niemiec moim zdaniem mniejszy Janusz od Polaka względem walenia klienta w kakao (reklamowałem coś w Deichman i 0 problemów) zaś najlepsze firmy francuskie np Castorama, Leroymerlin tam klientem jesteś nawet składajac reklamacje
+2
pokaż komentarz
@blaazeej: ktore maja nasz kapitał?? Szukam wlasnie parowaru i nie kupie u czerwonych !!!
+11
pokaż komentarz
@ej-no-nie-przesadzaj: dobrze sie czujesz? kurtke kupilem w listopadzie a w grudniu oddalem na 1 reklamacje,
+10
pokaż komentarz
@Mam_cie_w_dupie: ja tam drozsze rzeczy kupuje. Bo badziew typu kabelek za 5zl tam kosztuje 45
0
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+3
pokaż komentarz
@KamilVeb:
chociażby:
- Avans
- MediaExpert
- NeoNet
- RTV Euro AGD
0
pokaż komentarz
@blaazeej: dzieki
+1
pokaż komentarz
@Muszczyna: byś sie dziwił jak w ch*ja potrafia robic niemcy :D
-26
pokaż komentarz
@blaazeej: przecież media expert to to samo co media Markt...
+15
pokaż komentarz
@catch: nie. Media Expert to TERG z wielkopolskiego Złotowa.
0
pokaż komentarz
Media Expert to TERG z wielkopolskiego Złotowa
@blaazeej: potwierdzam, można przyjechać zobaczyć, ulica Za Dworcem. Ale akurat Avans to właśnie TERG, no chyba że jakieś pojedyncze niedobitki zostały, ale sklep internetowy na pewno należy do TERGu/MediaExpert.
0
pokaż komentarz
@Tymalikk ojjj potrafią zwłaszcza starzy ludzie co mają firmy oni żadnych skrupułów nie mają a w Niemczech nie ma UOKIK trzeba wziąć prawnika
0
pokaż komentarz
@globalgsmtm bo kupiłeś kurtkę A nie pierze
0
pokaż komentarz
@MercedesBenizPolska: kto kupuje w media Markt ? Dosłownie każdy sprzęt jaki od nich kupiłem nie działał poprawnie. Rekordzistą są moje słuchawki które były na gwarancji 9 razy.
Nawet tonery do drukarki się psuły
+1
pokaż komentarz
@UMPC-GENESIS: taki sklep z elektronika Bening expert kupowalem tam telefon lg g5 razem z ubezbieczeniem od wszystkiego. Zbil mi sie ekran oraz nie dzialalo szybkie ladowanie. Oddalem na ubezpieczenie telefonu nie widzialem 3 tygodnie. W koncu przyslali ale tym razem aparat glowny nie lapal ostrosci. Zglosilem reklamacje naprawy za ktora musialem i tak zaplacic mimo ze mialem od tego ubezpieczenie dobrzr ze bylo to tylko 30 euro za czas pracy serwisanta. Telefon po przyjeciu znow do naprawy i kolejne 3 tygodnie . pomimo telefonow i pytan odpowiedz ciagle ta sama. " Pana telefon jest u producenta ma on ocenic czy naprawa kwalifikuje sie jako gwarancyjna a jesli nie to czy wystapila szkoda calkowita. Po 5 tygodbiach napisalem na ich glownej stronie FB co odpierdlaja tego samwgo dnia dostalem maila ze telefon zostalnaprawiony i wyslany do punktu w ktorym go oddawalem. Na drugi dzien kolejny email ze telefon czeka. Przejechalem cale miasto daje kwity a koles do mnie ze nie moze znalesc ze na pewno nie przyjechalo. To dzwonie do firmy kurierskiej z zapytaniem czy paczka zostala dostarczona na co otrzynalem twierdzaca odpowiedz i odbieral pan o nazwiku Decker. Po pol godzinie dzwoni do mnie telefon ze sie znalazl w biurku kolegi "pomyslil go ze swoim" tak krwa ba pewno. I tak to bylo w niemczech i jak widac wszedzie ta sama ch*ujnia
-1
pokaż komentarz
@Tymalikk tak znam problemy z molohami w DE. 80% naszego serwisu zewnętrznego ( taki do którego klient przychodzi jak nie chce mieć już styczności z MM i (Nazwa Takiej planety jak sklepu) bo w Niemczech to jedna sieć. Wielu z was powie o super że mamy ruch. A mieliście już doczynienia z klientami co się na jakieś fiie sparzyli i traktują was jak ich mimo że nic złego nie zrobiliście? To bardzo trudno klienci mija dużo czasu zanim się przekonają że nasza firma jest inna. Z własnego doświadczenia powiem tak: zaufanie klientów buduje długo a zdarza się że firma kurierska zawali a klient już szaleje. To też my od każdego klienta bierzemy numer i mimo że jestem właścielem mojej firmy mam ten plus że lubię dziwić i zawsze wole dzwonić jak jest coś nie tak i rozmawiać. Tu nie ma UOKIK tu trzeba miec prawnika poprostu i Rechtschutzversicherung.
-3
pokaż komentarz
@blaazeej: rtv euro to chlew obsrany gównem
+4
pokaż komentarz
@ej-no-nie-przesadzaj: 2399 zł - Za taką cenę chyba można oczekiwać jakości, prawda? Ty pewnie pokornie dałbyś się wydymać... Niech Ci Janusze kreujący się na markę prima sort zaczną inwestować pieniądze w jakość, a nie reklamę z celebrytami.
0
pokaż komentarz
@blaazeej: dodaj Komputronik jeszcze
0
pokaż komentarz
@Jestem_tu_zielony dodaję! ( ͡º ͜ʖ͡º)
0
pokaż komentarz
kto kupuje w media Markt ? Dosłownie każdy sprzęt jaki od nich kupiłem nie działał poprawnie
@243Win: Zatem Ty kupujesz w media ;-)
Ja nigdy tam nic nie kupilem.
-4
pokaż komentarz
@globalgsmtm: XDD jak wydałeś na kurtkę 2 koła to też bym ci odrzucił reklamację, kup sobie nową i tylę, najlepiej za 5 koła może będzie lepsza.
0
pokaż komentarz
@Kypy: ostatni raz byłem tam 5 lat temu. Po wspomniane tonery
+2
pokaż komentarz
@swiezyczosnek: piecze? Chyba bardzo.
+1
pokaż komentarz
zaś najlepsze firmy francuskie np Castorama, Leroymerlin tam klientem jesteś nawet składajac reklamacje
@Muszczyna: potwierdzam. Mi w Decathlonie sami się skontaktowali, że treki Quechua miały wadę fabryczną i za darmo serwisują wszystkim klientom którzy mieli u nich kartę.
Z powodu królewskiego traktowania wszystkim polecam Decathlona i co tylko mogę, tam kupuję
0
pokaż komentarz
@Glassius: Proszę przykład idzie z góry brawo decathlon
więcej komentarzy(21)
+209
pokaż komentarz
Kisnę z tego wyboldowania i podkreślenia fraz w piśmie z kancelarii
+172
pokaż komentarz
@kyloe: dwa nazwiska są? są. zatem wiedzą lepiej. i nie pisz takich komentarzy, bo też dostaniesz pismo od nich. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+62
pokaż komentarz
@blaazeej: mam nadzieję, że potraktują mnie łagodnie i obędzie się bez pogrubiania i podkreśleń ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+50
pokaż komentarz
@kyloe: dobrze, że Comic Sansem tego nie wysłali xD
+4
pokaż komentarz
@PanSpustoszenie: zapewne będzie w następnym piśmie
+2
pokaż komentarz
Komentarz usunięty przez moderatora
+2
pokaż komentarz
@kyloe: będzie dużo przekreśleń ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
+2
pokaż komentarz
@PanSpustoszenie: @blaazeej: ale błąd już w nadawcy zrobili i ul z wielkiej litery :D
+27
pokaż komentarz
@kyloe
@PanSpustoszenie
@jestem_na_dworzu
@goras
Ich strona też nie powala - "lorem ipsum" i takie tam... ( ͡º ͜ʖ͡º)
. . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .
źródło: 1548973962038.jpg
+8
pokaż komentarz
@blaazeej: Nie czepiaj się - jest po łacinie, to znaczy, że po prawniczemu lub medycznemu ;). A że to lorem ipsum to już się wytnie.
Strasznie sobie MM psuje markę za głupie 2k. Wydaje potem setki milionów na reklamę, aby zdobywać klientów, a przez głupie 2k ma taką antyreklamę, że hej.
+161
pokaż komentarz
Więcej stracą na prawników oraz na wizerunku niż ten telefon jest w ogóle warty
+119
pokaż komentarz
@pandolin: nie wazne ile straca, wazne aby klient nie miał racji.
+116
pokaż komentarz
@pandolin: Nie sądzę, raczej nikt ich to nie kosztuje bo to pewnie prawnik od wszystkiego i od niczego ze stałą stawką za wystawianie świstków i podbijanie pieczątek. Zresztą kancelaria zbyt reprezentatywana to nie jest.
źródło: Screenshot 2019-01-31 21.11.26.png
+18
pokaż komentarz
@pandolin: kogo obchodzi wizerunek skoro prawie wszyscy w Polsce kupuja gdzie jest taniej, a nie lepiej.
Dadza sobie nasrac na do ryja zeby kupic cos za 20% mniej.
0
pokaż komentarz
@Hasz5g: "Un" zapłacił 20, jak nie 30% więcej w MM.
0
pokaż komentarz
prawie wszyscy w Polsce kupuja gdzie jest taniej, a nie lepiej
@dociekliwyobserwator: nie do końca, już moja część nietechnicznej rodziny woli pójść do lokalnego sklepu rtv/agd który istnieje od lat 90 i kupić coś tam niż jechać do media markt. Sam wolę dopłacić część ceny gdy np. wysyłka jest szybciej, lub sprzedawca odpowie na maila szybko.
Wystarczy że 10 osób po przeczytaniu tego znaleziska nie zrobi u niech zakupów i już będą do tyłu więcej niż wartość telefonów. Po liczbie wyświetleń zakładam że będzie to więcej niż 10 osób.
-1
pokaż komentarz
@j3sion: Ja wolę wejść na Internet i kupić taniej niż w MM.
+1
pokaż komentarz
@pandolin: kiedy udało ci się wydymać klienta i nie wiesz co zrobić z zaoszczędzoną forsą
źródło: thefinancespa.com
+177
pokaż komentarz
Zaznaczę tylko, że mBank nie jest niczemu winny.
Za to Media Markt... ech
CZY TO PRAWDA, ŻE
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY?
+81
pokaż komentarz
@gzres: no ciekawe czy
CZY TO PRAWDA, ŻE
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY?
-19
pokaż komentarz
@gzres: nie jest winny? zwracają a potem odbierają? żenada kompletna
+4
pokaż komentarz
@gzres: @yogosek: NO PRAWDA NO. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
+35
pokaż komentarz
@kupmipralke: Zapraszam do poczytania o chargeback. Zacytuję najważniejszy fragment:
Bank ma obowiązek przyjąć naszą reklamację i rozpocząć procedurę chargeback. (...)
Agent rozliczeniowy kontaktuje się ze sprzedawcą informując o zgłoszonym żądaniu chargeback z żądaniem zajęcia stanowiska w tej sprawie.
Sprzedawca ma cztery wyjścia:
(...)
może nie uznać reklamacji i dostarczyć dowody na to, że ma rację.
Agent rozliczeniowy zwrotnie informuje wystawcę karty (bank) o tym, jakie stanowisko zajął sprzedawca.
Bank informuje klienta o uznaniu reklamacji (bądź nie). Jeśli sprzedawca dostarczył dowody swojej niewinności, to reklamacja rozpatrywana jest odmownie. W każdym innym przypadku klient otrzymuje zwrot pieniędzy.
Jak widać. Wystarczy, że sprzedawca miał jakiekolwiek dowody. W tym przypadku nawet w znalezisku możemy zobaczyć, że mają opinię biegłego, że telefon został uszkodzony mechanicznie (zalany). Bank nie docieka już czy faktycznie tak było, no bo niby jakby miał to zrobić? Pozostawia więc klientowi pole do pozwu sądowego, a sam odmawia reklamacji.
mBank więc nie jest tu niczemu winny, musiał tak postąpić.
+2
pokaż komentarz
@yogosek: Znajomy mi mówił, że
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY, CZY TO PRAWDA?
0
pokaż komentarz
mają opinię biegłego, że telefon został uszkodzony mechanicznie (zalany)
@gzres:
Czyli powołać własnego biegłego, takiego, który nie ma skrzywionej wizji "silny, krzyczy głośniej, czyli ma rację".
Przypomina mi scenę z "samych swoich", gdy Kazmierz jechał do sądu; matuś dając Kazmierzowi granaty mówi "Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie".
-1
pokaż komentarz
@yogosek: Znajomy mi mówił, że
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY, CZY TO PRAWDA?
-1
pokaż komentarz
@gzres: nie chodzi o żadną opinię biegłego (bank się w tego typu rzeczy nie bawi) tylko o to, że przy płatności został podany prawidłowy pin, czyli że był to zakup na miejscu i wpisując pin potwierdził, że otrzymał towar taki jak chciał.
W takiej sytuacji możliwości skorzystania z chargebacku są bardzo ograniczone - trzeba wykazać że pin został wyłudzony podstępem, albo że nie został wpisany tylko ktoś go odgadł.
Chergeback to nie narzędzie do egzekwowania rękojmi przy zakupach stacjonarnych.
Z chargebacku można skorzystać w sytuacji gdy płatność była za usługę która miała być świadczona w przyszłości ale nie była (np zapłaciłeś za wycieczkę albo za bilet ale wycieczka się nie odbyła albo była o połowę krótsza i hotel był inny niż w umowie).
Gdyby kupił przez internet sprawa była by prostsza bo kupując przez internet nie dostaje się towaru do ręki przed zapłaceniem i tam można się tłumaczyć przysłali mi wadliwe mimo, że zapłaciłem za sprawne.
A tak poza tym przy zakupach na niewielkie kwoty (do 100zł) chargeback jest dobrym straszakiem nawet przy zakupach stacjonarnych z podaniem PINu, bo nawet jeśli nie zostanie uznany sprzedawca i tak ponosi koszty przeprowadzenia tej procedury które małe nie są i bardziej będzie mu się opłacało zwrócić kasę. No ale tutaj gdy telefon kosztował ponad 2tys to już nie.
+1
pokaż komentarz
@werfogd: chargeback nie sluzy do rozwiazywania reklamacji/rekojmi!
+1
pokaż komentarz
@Codevein:
Hejka Codevein,
a co masz na myśli? Że chargeback to bezwarunkowy zwrot kasy, bez gderania czy słusznie czy nie?
Nie kumam trochę, o co biega. Myślałem, że to taki "spór", jak w ebay lub allegro - że schemat "słowo przeciw słowu". Pewnie się mylę. Daj coś do poczytania, jak masz pod ręką.
0
pokaż komentarz
@mnlf: ej dobra a z ciekawości zapytam. Często robię tak, że kupuje w xkomie przez neta, a odbieram sobie na miejscu żeby właśnie uniknąć tego że dostane bubek. Ale w praktyce to mam już za towar zapłacone więc mogą wzruszyć ramionami i zwortu nie przyjąć. Jak w takiej sytuacji jestem traktowany? Czy tak jakbym nabył towar na miejscu czy online? Aczkolwiek muszę im oddać honor za to, że jak odbierałem laptopa wcześniej opłaconego to zaproponowali mi otwarcie i sprawdzenie, czy wszystko jest w porządku. Z drugim laptopem oraz monitorem było tak samo.
a tak wogóle dzisiaj na wykopie przeczytałem, że
FIRMA MEDIA MARKT POLSKA SP Z O O (KRS: 0000182119, NIP: 1132470708, REGON: 015603280)
OSZUKUJE SWOICH WŁASNYCH KLIENTÓW OFERUJĄC IM WADLIWE PRODUKTY PO CZYM NIE CHCE ZA TE WADLIWE PRODUKTY ZWRACAĆ PIENIĘDZY, CZY TO PRAWDA?
0
pokaż komentarz
@Miii_Kiii: liczy się to, że do zawarcia umowy doszło na odległość (więc możesz od niej odstąpić w ciągu 14 dni) to w jaki sposób odebrałeś towar nie ma znaczenia.
Jeśli chodzi o płatność to jeśli płaciłeś wcześniej przez internet będziesz mógł skorzystać z chargebacku gdyby coś było nie tak, ale jeśli płaciłeś kartą w terminalu przy odbiorze to już może być z tym problem.
więcej komentarzy(2)