Bo kiedyś nie wciskali grafiki 3D tam gdzie niepotrzebna, wynikało to głownie z tego że sprzęt był słabszy i by nie uciągnął.
Gdy mamy przez cały czas widok z jednej strony (przykładowo większość strategii tak ma) można użyć zestawu prerenderowanych obrazków dla każdego obiektu na ekranie, albo wręcz animacji pięknie wymalowanych przez artystę klatka po klatce.
Coś takiego mimo, że czasochłonne przy tworzeniu wygląda znacznie lepiej niż to co jest w stanie
@mnlf: grafika 3D też może być ładna (zobacz grę INSIDE), albo odwiedź jakieś forum o tematyce 3D/low poly. IMHO: problemem jest ślepe dążenie do pełnego fotorealizmu :(
Komentarze (3)
najlepsze
Gdy mamy przez cały czas widok z jednej strony (przykładowo większość strategii tak ma) można użyć zestawu prerenderowanych obrazków dla każdego obiektu na ekranie, albo wręcz animacji pięknie wymalowanych przez artystę klatka po klatce.
Coś takiego mimo, że czasochłonne przy tworzeniu wygląda znacznie lepiej niż to co jest w stanie
IMHO: problemem jest ślepe dążenie do pełnego fotorealizmu :(