Z.Łomnik to geniusz, opowiada lekko i przyjemnie, zawsze świeżo - co prawda o starszych autach, ale to w sumie to dobrze. Bardzo pozytywny człowiek, ogólnie MOAR!!!.
Mam możliwość kupowania takiego. Wersja GTX czy tam GTI 1.5 16v . Wersja już taka poliftowa. Mocno zgnity ale jeżdżący. Zastanawiałem się może go kupić na klasyka. Ale podobno ceny nie ma, popytu nie ma, części nie ma.... No i tak się zastanawiam :-p
@Radoslav_a mocno zgity - to go eliminuje, rdza to największy wróg starych samochodów, wiele rzeczy można zrobić, ale zaawansowana korozja to rak trzustki
@Radoslav_a: Jak mocno zgnity to jedynie silnik na swapa wyciągnąć i unikalne części od GTI do jakiejś bieda wersji, ale ze zdrową budą. Przy tak małej wartości samochodu bo po remoncie jak znajdziesz amatora za 3k to będzie dobrze, nie warto babrać się z blacharką która wyniesie najmniej z 15k.
Miałem takiego Seata, silnik nie do zdarcia. Niestety rdzewieją podłużnice i to by była jedyna wada tego samochodu w tamtych latach :-). No i żadnych zmiennych faz te silniki nie mają. Po prostu dobrze policzona konstrukcja z wielopunktowym wtryskiem w 90r to było coś.
@kult_cwaniaka: Żal jedynie że przez długie lata uparcie pchali silnik do tyłu. Gdyby na początku lat 70-tych weszło do produkcji to, to z pewnością mogli by namieszać na rynku zachodnim ( ͡°͜ʖ͡°) Skoda 720, tzw czeskie BMW, silnik OHC z przodu, napęd na tył ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (133)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
No i tak się zastanawiam :-p
Komentarz usunięty przez moderatora