12000 ton na haku
Pięć lokomotyw - trzy SD70Ace na czele oraz ES44 i SD70Mac na tyle - startuje z postoju walcząc z dwu procentowym podjazdem pod Moffat Tunnel, ciągnąc osiemdziesiąt wagonów załadowanych piaskiem.
MusicURlooking4 z- #
- #
- #
- #
- 15
Pięć lokomotyw - trzy SD70Ace na czele oraz ES44 i SD70Mac na tyle - startuje z postoju walcząc z dwu procentowym podjazdem pod Moffat Tunnel, ciągnąc osiemdziesiąt wagonów załadowanych piaskiem.
MusicURlooking4 z
Komentarze (15)
najlepsze
Biały dym to niekompletne spalanie paliwa ze względu na np. zbyt niską temperaturę komory. Resztkowe paliwo miesza się z gazami wydechowymi.
Czarny to za mało powietrza przy zbyt dużej ilości paliwa lub zbyt krótkim czasie na jego spalenie.
Oczywiście mogą być jeszcze inne przyczyny w usterkach.
Choć z drugiej wagony są czteroosiowe, nacisk na oś by musiał wynosić 37,5t bo 12000/80=150 150/4=37,5 nie potrafiłem znaleźć parametrów tej linii, ale w USA nie występują linie kolejowe o dopuszczalnym nacisku na oś większym jak 35t... Wiec coś tu nie gra.