•  

    pokaż komentarz

    Kupiłeś sprzęt stary. Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta i jest często obwarowana np. terminem od daty produkcji. Masz rękojmię skoro kupiłeś w 2017 roku a to zobowiązanie sprzedawcy ustawowe i nawet jak ci sprzedał sprzęt co 10 lat leżał w magazynie to rękojmie masz.

  •  

    pokaż komentarz

    kupiłeś używany powystawowy sprzęt, wcisnął kita że jest nowy, pewnie ten licznik cykli ładowania można zresetować.
    Ciśnij tego łosia co Ci ten sprzęt sprzedał

  •  

    pokaż komentarz

    Ale to nie jest brocha microsoftu, żeby cię informować o stanie gwarancji komputera który kupujesz z drugiej ręki. Poprzedni właściciel cię oszukał i tam szukaj tego co twoje a nie cynicznie próbuj wyłudzać od firmy pieniądze.

    I gwarancja producenta może się kończyć kiedy chce. A klient może z tym laptopem robić co chce. Również rzeczy które unieważniają gwarancję. Co ty myślisz, że włożysz tego laptopa do wanny a później będziesz kwiczał że na stronie producenta nadal jest napisane że masz gwarancję... a Microsoft nie chce naprawić więc cię okłamuje :D

    Chłopie trochę logiki. Równie dobrze mógłbyś mieć pretensje bo poprzedni właściciel ten sprzęt zalał i masz korozję na płycie głównej której producent nie chce naprawić. Tam na tej stronie jest licznik czasu gwarancji która ci przysługuje jeśli nie złamałeś TOS. To generalnie dość proste... bo widzisz, złamałeś TOS. Kupiłeś laptop po firmie i powystawowy. Właściwie nawet to że jest po firmie tą gwarancje mogłoby unieważnić bo nikt ci nie da długiej gwarancji na sprzęt który kupujesz do firmy a obcy ludzie będą go później katować. Bo po prostu to nie ich i nie będą o to dbali. Więc się to na pewno szybciej zepsuje.

  •  

    pokaż komentarz

    @pwolski93 próbowałeś coś wskórać u sprzedawcy? Ja kupiłem w komputroniku Surface Pro, po dwóch dniach wyszła wada fabryczna (RAM lub CPU, sypał bluescreenami przy reinstalacji) - Komputronik wymienił mi sprzęt na nowy od ręki, 30 minut pobytu w sklepie. Nie zwróciłeś wcześniej uwagi na info "No Warranty or technical support" które masz w nawiasie?

    •  

      pokaż komentarz

      @Koliat: komputer był kupiony od osoby prywatnej z drugiej ręki. Komputer miał sprawdzane cykle ładowania, z których wynikało, że tylko 3 razy był podłączany do ładowania. Słowem kupiłem nowy sprzęt

      Komputer ma 2 letnią gwarancję, którą sprawdziłem i zarejestrowałem tuż przed zakupem. Gwarancja była najważniejszą głównym czynnikiem dla, którego zdecydowałem się na zakup.

    •  

      pokaż komentarz

      @pwolski93: no a po co odpinać komputer na wystawie?

      Sprawdź ofertę na której kupiłeś komputer czy jest info, że jest to jakiś powystawowiec, kontaktuj się ze sprzedawcą, jak nie pasuje mu to jakiś urząd konsumenta czy coś

      btw na screenie jest "no warranty or technical support" - co na to microsoft?

    •  

      pokaż komentarz

      @pwolski93: Kupiłeś używany macany sprzęt od osoby prywatnej, więc pozostaje Ci spór cywilny ze sprzedawcą. Rękojmia do sprzedawcy że dostarczył Ci coś obarczonego może "wadą prawną" że nie poinformował Cię dostatecznie że ten model jest gwarancji pozbawiony? To sprzedawcę powinieneś ścigać w pierwszej kolejności, więcej szansy na sukces niż walka z jedną największych firm na świecie ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @pwolski93: Skoro stał na wystawie to pewnie był podłączony non stop, stąd 3 cykle.

    •  

      pokaż komentarz

      @pwolski93: tak jak piszą wkopałeś się w refurba i idź z tym do sprzedawcy bo on ci wcisnął ten sprzęt. Refurby nie są objęte gwarancją producenta. Pewnie refurb z chin.

      [No Warranty or Technical Support] flag means the device was not bought as a new device but rather a refurbished device.

    •  

      pokaż komentarz

      @Koliat: w tym momencie "łańcuch" pokarmowy obowiązuje - opa obowiązuje rękojmia do typa, który mu sprzedał, sklep może się wypiąć

    •  

      pokaż komentarz

      @pwolski93: nie chcę Cię martwić ale te 3 cykle to wzięły się stąd, że sprzedawca 3 razy przestawiał tego lapka na półkach, a pozostały czas był podłączony do ładowarki z odpaloną prezentacją we falshu, która rozkręcała wiatraki na maxa. Sorry ale kupiłeś stary komputer ze zużytą baterią.

    •  

      pokaż komentarz

      @piotrulos: refurby zazwyczaj są objęte gwarancja. Apple sprzedaje sprzęty refurb na takich samych warunkach jak nowki. Tylko pudełko maja brzydsze. Tutaj to pewnie zwykły sprzęt powystawowy - działający po 18h dziennie, cały czas na baterii, wiec w sumie nic dziwnego ze padł.

    •  

      pokaż komentarz

      komputer był kupiony od osoby prywatnej z drugiej ręki. Komputer miał sprawdzane cykle ładowania, z których wynikało, że tylko 3 razy był podłączany do ładowania. Słowem kupiłem nowy sprzęt

      @pwolski93: nie, nie był nowy.

  •  

    pokaż komentarz

    A dlaczego nie pokażesz widoku szczegółowego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Rozumiem że możesz być zły bo wtopiłeś ale Microsoft akurat tutaj ma racje. Na stronie widać że gwarancji brak.
    A Ten sprzęt z samej zasady jest nienaprawialny (jak większość nowych ultrabooków/tabletów)

    źródło: surface.jpg