•  

    pokaż komentarz

    Zaraz się pojawi @play_polska i powie Ci żebyś wszystko dokładnie opisał i zgłosił reklamacje. (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    Swoją drogą sporo ostatnio problemów ludzie mają z Play. Firmie dodatkowo nie pomaga kiepska obsługa klienta przez często niekompetentnych pracowników.

  •  
    HeniekGamer

    +56

    pokaż komentarz

    "Ja posiadam taryfę BIZNES BOX Ultra i nie ma nigdzie wzmianki ze musi to być na karcie do internetu."

    podpisałeś umowę na tą kartę i na tej karcie masz ją aktywować. To co tu się dzieje to manipulacja i próba usprawiedliwienia swojej głupoty zakop. na reklamacje firma ma czas 30 dni tobie odpowiedziała po 12 więc w miarę sprawnie. Sorry ziomek ale @play_polska ma racje zj%@!łeś i próbujesz zrzucić na nich wine:)

    •  

      pokaż komentarz

      podpisałeś umowę na tą kartę i na tej karcie masz ją aktywować. To co tu się dzieje to manipulacja i próba usprawiedliwienia swojej głupoty zakop.

      @HeniekGamer: nie usprawiedliwiam OPa, ale gdzie w regulaminie widzisz napisane, że aktywacja musi być na tej, a nie innej karcie?

    •  
      HeniekGamer

      -16

      pokaż komentarz

      @vostok: zawsze promocje obejmują dana kartę lub numer.

    •  

      pokaż komentarz

      zawsze promocje obejmują dana kartę lub numer.

      @HeniekGamer: jak dostaniesz telefon w niższej cenie, bo wybrałeś jakiś drogi abo, to też możesz z niego korzystać tylko z kartą, której ten abo dotyczy? Jak dla mnie, to OP jest po części usprawiedliwiony, bo skoro aktywować można na różne sposoby, to w regulaminie powinien być zapis, że tylko jeden sposób jest prawidłowy...

    •  
      HeniekGamer

      -5

      pokaż komentarz

      @vostok: Telefon jest przypisany do danej karty, kartę możesz wyjąć a tutaj usługi nie. Tak samo z ubezpieczeniem auta nie możesz kupić ubezpieczenia na jedno i używać na innym ( taki sam przykład jak twój). Regulamin obejmuje tą daną umowę op zj?@?ł i tyle jest leszczem bo nie potrafi się przyznać do błędu

    •  

      pokaż komentarz

      @HeniekGamer: nietrafiona analogia, bo widzisz kolego, w przypadku ubezpieczenia kwestia ta jest precyzyjnie określona w regulaminie (w przypadko OC to nawet w ustawie), a w przypadku play tego nie ma. Kumasz?

    •  
      HeniekGamer

      -12

      pokaż komentarz

      @vostok: ty nie kumasz że on ma na ten numer od neta ofertę netflixa koniec kropka. zabrał na inny numer i cyk poleciała kwota. Mój przykład ubezpieczenia był odpowiedzią na twój głupi przykład z telefonem. Dalej nie zamierzam tłumaczyć jak nie rozumiesz trudno.

    •  

      pokaż komentarz

      ty nie kumasz że on ma na ten numer od neta ofertę netflixa koniec kropka

      @HeniekGamer: no właśnie i tu jest problem, bo gdzie mądralo jest napisane, że to na ten numer?

    •  
      HeniekGamer

      -10

      pokaż komentarz

      @vostok: Przy podpisaniu umowy. UMOWĘ PODPISUJESZ NA KONKRETNY NUMER !!! Głupi jesteś?

    •  

      pokaż komentarz

      @vostok: w sumie słuszna uwaga, w regulaminie jest napisane:

      Promocję Netflix w Play możesz aktywować tylko jeśli zawarłeś/aś Umowę lub aneks do Umowy dla następujących taryf:
      − Internet S
      − Internet M
      − Internet L
      − Internet PRO Play Internet S
      − Play Internet L
      − Play Internet XL
      BIZNES BOX Ultra


      Więc spełniam powyższy zapis, nie ma nigdzie informacji, że należy usługę aktywować na karcie do internetu (nie dostałem też takiej informacji od przedstawiciela Play).
      Obie karty są na jednym koncie abonenckim, na obie karty dostaję jedną fakturę na tej samej fakturze pojawia się opłata za netflix. Jaki jest problem aby promocja dotyczyła Netflixa założonego na jednej z tych kart jeśli jest spełniony wymóg posiadania usługi BIZNES BOX Ultra zgodnie z regulaminem ?

      Poza tym, jak widać po burzliwej dyskusji, regulamin wprowadza w błąd nie tylko mnie, co świadczy że jest źle napisany i niejasny dla zwykłego konsumenta.

    •  

      pokaż komentarz

      @HeniekGamer: Oni mają rację Heniek a ty nie wiedząc czemu bronisz po części niedbalstwo firmy. Prawda op mógł sprawdzić regulamin i nawet powinien jednak nie zmienia to faktu, że to w interesie firmy jest by klient jak najwyżej cenił sobie jej usługę i by po świecie rozchodziła się pozytywna opinia o firmie.

    •  

      pokaż komentarz

      @HeniekGamer: uwaga, pracownik Play, tak samo niekompetentny, jak wszyscy inni.. XD

    •  
      HeniekGamer

      -4

      pokaż komentarz

      @malinowa_chmurka: Nie mam u nich nawet pre-paida

      @Arriva: Gość chce aby zwrócili mu kase a nie przepisali na właściwy numer wiec play to odrzuca

      @malinowa_chmurka: @Arriva: nie róbcie k!@$y z logiki

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W- przeciez na umowie tak samo jak na fakturze masz nazwy promocji. Przy numerze telefonicznym masz SIM biznes box ultra a przy internecie tylko BIZNES box ultra. Zakladajac Netflixa na SIM biznes box ultra nie spelniles wymogu z regulaminu do darmowego dostepu na 6 miesiecy.

    •  

      pokaż komentarz

      @nipanimaju: to nie do końca tak. Mam taki sam problem jak OP. Ja przy przedłużaniu umowy dostałem ofertę od konsultanta, że za te same pieniądze co miałem do tej pory, dołożą mi kartę internetową i dostane netflix na 6 miechów za free. Podpisałem aneks bo netflix mnie skusił. Internetu nie potrzebowałem, ale skoro był za darmo... Przysłali mi nową sim, której do tej pory nie użyłem i aktywowałem netflix na koncie play, które zawsze używam. Okazało się że darmowy netflix mi się nie należy. Regulamin czytałem, ale z niego nie wynika, że muszę do mojego konta play dodać tą nową kartę sim i wtedy aktywowac netflix. Czekam na odpowiedź rzecznika.

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: Czyli kolejny przykład by nie robić nic na umowę, ja zrobiłem na karte prepaid i jakby coś zaczeli kombinować to mam ich w dupie bo karta kupiona za 5zł :-)

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: Daj skan umowy i zaraz zobaczymy gdzie była przypisana ta usługa. Jak znam życie to na umowie wyraźnie jest napisane, że usługa jest dołączona do Biznes BoX Ultra - internet do biura. Proszę wstaw skan umowy. I dare YOU. I double dare You. Jak dla mnie to ściema, że promocje różnią się tylko dopiskiem "SIM" i jak wspomniał Heniek jest to próba usprawiedliwienia twojej... ekhem.

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: jak ja Cie rozumiem, walczę z nimi od stycznia, moj numer po cesji jest zbugowany, nic nie działa, a za netflixa pobrali mi kasę mimo że pani przez telefon powiedziała że netflix jest dla mnie za darmo na 6 msc i instruowala mnie jak go włączyć.
      Złożyłem juz tyle reklamacji że się odechciewa, powiedzieli ze sprawdzili rozmowe telefoniczną z konsultantem i że nie wprowadził mmie w błąd, gdy dzwoniłem na infolinię to babka przyznała że sprawdzali nie ta rozmowę bo ta byla o czymś innym.

      Dają mi co chwilę 10 zl do faktury dla utrzymania dobrych relacji ale nie potrafią wysłać korekty faktury, złożyłem zgłoszenie że chce korekte bo nie mogę pobrać w systemie to wysłali mi na maila.... Dwie korekty... Zamiast trzech xD

    •  

      pokaż komentarz

      @molochrb: i tu się mylisz, w samej umowie nie ma informacji o netflix.
      Informację o darmowym netflix na 6 miesięcy otrzymałem przy zawieraniu umowy od konsultanta (jako bonus za przedłużenie umowy), jest ona umieszczona jedynie w Regulamine usługi „Netflix – płacę z Play”

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: Z tym, że jest inna informacja a mianowicie przy każdym numerze jest wpisana dokładna nazwa promocji i już z tego można wywnioskować, że Biznes Box Ultra to nazwa karty do Internetu.

      Do tego przy zakładaniu konta na Netflixie pojawia się informacja od kiedy zaczyna być pobierana opłata.

  •  

    pokaż komentarz

    Wszystkie firmy są takie same, nie tylko play. W orange doliczyli by ci jeszcze wróżkę i masaż stóp.

  •  

    pokaż komentarz

    "BIZNES " i Rzecznik Praw Konsumenta wzajemnie się wyklucza.

    •  

      pokaż komentarz

      @kalkin: nie rozumiem komentarza, możesz wyjaśnić dla czego uważasz że informacja jest nieprawdziwa? Chętnie udowodnię że jest inaczej

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: Informacja jest prawdziwa - przedłużyłeś usługę w taryfie firmowej, więc w świetle ustawy nie jesteś konsumentem (jako osoba fizyczna) - innymi słowy RPK nie jest instytucją, która Ci pomoże.

    •  

      pokaż komentarz

      @DamianP: pozwolę się nie zgodzić, rzeczywiście rzecznik nie zajmuje się sprawami biznesu ale na stronie rzecznika jest: Miejski Rzecznik Konsumentów działa wyłącznie w sprawach konsumenckich, a więc w sprawach dotyczących zawierania i wykonywania umów cywilnoprawnych pomiędzy konsumentem, a przedsiębiorcą.
      Zgodnie z art 221 kodeksu cywilnego za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
      W moim przypadku ma zastosowanie powyższy zapis i wniosek został przyjęty do rozpatrzenia w dniu dzisiejszym.

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: O widzisz! Taki niuans - Neftlix nie jest związany z działalnością zawodową! Gratuluję! I będę śledził przebieg sprawy - zawsze się człowiek czegoś nauczy... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: Zawarta umowa z Play jest już umową b2b ( jej składnik nie został dostarczony), rzecznik nie pomoże moim zdaniem.

    •  

      pokaż komentarz

      @kalkin: też mi się tak wydaje, bo w tym wypadku netflix jest składową oferty podpisywanej w ramach działalności, a nie osobną usługą.
      Co nie zmienia faktu, że autor może mieć pretensje wyłącznie do siebie. Wystarczylo uważnie i ze zrozumieniem przeczytać kilka linijek regulaminu. A w nim jasno jest napisane, że promocja jest tylko dla wybranych taryf. Skoro wiec na innej taryfie aktywował sobie płatną usługę, to do kogo poza sobą może mieć pretensje? Ja nie widzę innej osoby.

    •  

      pokaż komentarz

      @MisiuEvo: A zielonka rozdaje minusy :)
      Jednak na wykop zlatują się płaczące dzieci i zostają uświadomione, że św. mikołaj nie istnieje.

    •  

      pokaż komentarz

      @MisiuEvo: Widzę, że nie tylko pod moim wpisem bronisz Play, czy to przypadek?
      Dla jasności mój wpis powstał tylko w jednym celu: pokazać innym jak Play traktuje swoich klientów.
      Bo chyba przyznasz że takie traktowanie nie jest odpowiednie dla takiej firmy jak Play? :

      "Na tym przykładzie widać jak Play traktuje swoich klientów - oczekiwanie na odpowiedź na pierwszą reklamację to 12 dni .. w międzyczasie otrzymywałem informacje które jak mniemam miały mnie zniechęcić do dalszego dochodzenia sprawy (np informacja ze sprawa została zakończona gdyż Play nie może znaleźć konta na którym jest aktywowany netflix..jak to możliwe skoro play ma dostęp do mojego konta? ), dodatkowo niemiły telefon przerwany przedwcześnie przez przedstawiciela Play, jak widać firma Play robi wszystko aby uznać reklamację za niezasadną."

      Czy tak firma powinna traktować swoich klientów?
      Gdybym został potraktowany po ludzku i Play nie uciekałby się do takich sztuczek już dawno bym machnął ręką i dał sobie spokój (ten koszt to dla mnie nie problem i w moim wpisie nie chodzi o pieniądze).
      Chcę jedynie pokazać innym i przy okazji Play że nie zgadzam się na takie traktowanie. Jak widać na chwilę obecną przynajmniej 61 osób się ze mną zgadza.

      Dzisiaj otrzymałem też maila od Rzecznika że moja sprawa została przyjęta pod numerem RK/897/19 - jak widać nie tylko ja uważam że w tym przypadku są podstawy do roszczeń.

    •  

      pokaż komentarz

      @MisiuEvo ja miałem oferte, z której mogłem, a i tak doliczyli mi to do rachunku...

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: bronię, bo nigdy nie miałam z nimi kłopotu. Jestem z nimi 10 lat, mam abo, internet i od niedawna tv i nie narzekam. Przez te 10 lat reklamację robiłam 1 i uznali mi ją za zasadną (choć w sumie nie powinni ( ͡° ͜ʖ ͡°)).

      Może napisze prościej, żeby Ci zobrazować Twoją sytuację:
      Masz 2 numery:
      - telefon, na którym masz darmowe połączenia, smsmy itp., ale nie masz netflixa
      - i internet, na którym masz netflixa, ale nie masz darmowych połączeń i smsów.

      Składowe dla numerów są wypisane na umowie/w regulaminie, które podpisywałeś.

      Gdybyś zadzwonił z karty internetowej i Play naliczyłby Ci za to opłatę, to też byś reklamował, bo nie wiedziałeś, że nie można? Dokładnie tak samo jest z netflixem. Vocher do wykorzystania dostałeś do numeru internetowego i na tym numerze należało skorzystać z oferty. To, że masz jedną fakturę na kilka różnych usług nie oznacza, że usługi i pakiety z jednego numeru przechodzą na drugi i można je współdzielić.

    •  

      pokaż komentarz

      @MisiuEvo: nie zgodzę się z tym porównaniem, po pierwsze nie wiedziałem ze Netflix muszę założyć na karcie do internetu i nie podpisywałem w tej sprawie zdanych umów, zostało mi to zaoferowane jedynie przez konsultanta. Informacja o Netlfix jest umieszczona jedynie w regulaminie tej usługi.
      Po drugie pokaż mi punkt w regulaminie który mówi że usługę muszę założyć na karcie do internetu, od razu wspomnę że nie ma takiego punktu. Jest jedynie punkt który mówi, że muszę posiadać usługę BIZNES BOX ULTRA i to jest w moim przypadku spełnione.

    •  

      pokaż komentarz

      @dominn-W-: Proszę jest wyraźnie napisane punkt 1 pisze jak byk...a później jest dopowiedzenie o jaką dokładnie chodzi taryfę...

      1. Jeżeli w okresie od 30 listopada 2018 do odwołania, nie dłużej niż do 31 stycznia 2019 roku zawrzesz
      Umowę lub aneks doUmowy w jednej z ofert internetu mobilnego w Play wymienionych w pkt. 4 poniżej,
      możesz skorzystać z naszej promocji („Promocja Netflix w Play”).
      2. Promocja Netflix w Play oznacza, że zasilamy Twoje konto w Serwisie Netflix kwotą 258 zł. Według
      cennika Usługi Netflix na dzień 30 listopada 2018 roku odpowiada to 6 miesiącom (180 dniom)
      korzystania z Planu Standardowego (HD) Netflix. Cennik Usługi Netflix może ulec zmianie. Aktywacja
      Promocji Netflix w Play możliwa wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
      3. W ramach Promocji Netflix w Play możesz wybrać inny plan w Usłudze Netflix, co będzie wiązało się ze
      skróceniem lub wydłużeniem okresu dostępu promocyjnego.
      4. Promocję Netflix w Play możesz aktywować tylko jeśli zawarłeś/aś Umowę lub aneks do Umowy dla
      następujących taryf:
      − Internet S
      − Internet M
      − Internet L
      − Internet PRO
      Play Internet S
      − Play Internet L
      − Play Internet XL
      − BIZNES BOX Ultra

  •  

    pokaż komentarz

    Mam kilka numerów w Play, przedłużyłem umowę na jednej z nich, dostałem na tym numerze 258 zł na skorzystanie z 6 miesięcy z Netflixa, korzystam i wszystko jest OK. Nie przyszło by mi do głowy, żeby uruchomić Netflixa na którejkolwiek innej karcie i udawać oszukanego....

Dodany przez:

avatar dominn-W- dołączył
613 wykopali 60 zakopali 23.8 tys. wyświetleń
Advertisement