•  

    pokaż komentarz

    Głosowałbym. Szkoda, że zbyt intelektualne i 'kapitalistyczne' dla szarej gawiedzi, oczekującej chleba i igrzysk.

  •  

    pokaż komentarz

    Wklepałem kilka losowych nazwisk tworzących ruch Gwiazdowskiego, tj. Bezpartyjni Samorządowcy. W nawiasie ich kariera polityczna. Często nadal są członkami ostatniej z wymienionych partii. Przecież to jakaś zbieranina rodem z Kukiza w 2015 r. xD Choć w sumie DOKŁADNIE CI SAMI LUDZIE tworzyli od A do Z Kukiz'15, a gdy się z nim pokłócili to chyba szukają innego lidera...

    - Elżbieta Hibner (b. wiceminister finansów w rządzie AWS -> PO, była wiceminister zdrowa) - to m.in. dzięki tej kobiecie zawdzięczamy obecny system podatkowy i to jak organizacyjnie wygląda służba zdrowia w Polsce
    - Piotr Roman (PiS)
    - Jarosław Obremski (PO -> Polska Razem -> PiS)
    - Sławomir Kowal (PSL -> KPEiR -> SD)
    - Franciszek Wołowicz (PZPR -> SLD)
    - Wioleta Haręźlak (PO -> PSL)
    - Józef Kruczkowski (PiS -> PSL)
    - Marcin Maranda (Wspólnota Samorządowa Tadeusza Wrony - skrajnie prokościelne ugrupowanie prolife -> PO/SLD - koalicja)
    - Maria Ilnicka-Mądry (UW -> AWS -> Komitet Poparcia B. Komorowskiego)
    - Kazimierz Janik (wieloletni poseł na sejm PRL z ramienia prorządowego ZSL)
    - Cezary Przybylski (PO -> BS, w imieniu których zawiązał koalicję z PiS w sejmiku dolnośląskim)

    I tak dalej, i tak dalej. Polecam, dobra zabawa, bo nazwisk jeszcze jest z kilkadziesiąt xD Coś Ty najlepszego zrobił profesorze, że się do tego ugrupowania dołączyłeś jako lider i dałeś ośmieszać swoje nazwisko xD

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: Ja p?%$!!?e, znowu Ci sami, tylko wymieniają się co kilka lat. Nigdy nie będzie dobrze w Polsce jeśli będą nami rządzić te same osoby.

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: Bezpartyjnym nie ufam po tym co odwalili w Samorządowych. Przejęli władzę na Dolnym Śląsku razem z PiS i pierwsze co to obsadzili prezesa Kolei Dolnośląskich, spółki, która za czasów ówczesnego prezesa się rozrosła jak żadna inna spółka kolejowa w Polsce, czysto technokratycznie wybrany prezes. Nowy, pochodzący z bezpartyjnych chwalił się że od wielu lat nie jeździł pociągami...
      Nie ufam im, to są typy, które chcą się dostać do koryta mając gdzieś jaką ideologię popierają

    •  

      pokaż komentarz

      @boss007: To, że Ci sami to jedna rzecz... ale już widzę, jak Ci etatyści, socjaliści, związkowcy, rolnicy i komuniści biegną wprowadzać wolny rynek o którym mówi Gwiazdowski xDDD

      To parodia większa niż partia Gowina xD

    •  

      pokaż komentarz

      Wahałem się czy jednak nie zagłosować na Gwiazdowskiego. Już się nie waham, nie ma takiej możliwości. Dziękuję pan @wojtas_mks

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: Chłopie
      - co masz do ruchu kukiza?
      - zarzuć coś tym ludziom a nie wypisałeś nazwiska i twierdzisz że Gwiazdowski się ośmieszył - ja tych ludzi nie znam

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: już minusują. Miłej lektury ludzie broniących bezpartyjnych. Fani technokracji nie mają tu niczego do szukania, może i Gwiazdowskiego ma jakąś ideologię, którą można poprzeć ale ludzie którzy stoją w jego ruchu to zwykłe chorągiewki
      https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/83752/Nowy-prezes-Kolei-Dolnoslaskich-Ostatni-raz-pociagiem-jechalem-kilka-lat-temu

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: No niestety a szkoda bo sam Gwiazdowski ma dobre i rigczowe poglądy...

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: skądś Ci ludzie muszą się wziąć. Ty jakoś się nie zgłaszasz. Czy ludzie są ważni?
      Nie. Ważne czy zrealizują proponowany program.
      Ponadto Gwiazdowski chce prawyborów w Internecie, więc każdy będzie mógł zagłosować na ludzi bez historii.

    •  

      pokaż komentarz

      - zarzuć coś tym ludziom a nie wypisałeś nazwiska i twierdzisz że Gwiazdowski się ośmieszył - ja tych ludzi nie znam

      @ediz4: xDDDD

      To są m.in. członkowie najwyższych władz państwowych z ostatnich lat (a niektórzy jeszcze z czasów PRL i z sierpem i młotem na sztandarach). Serio twierdzisz, że nagle stwierdzili, że wszystko co robili ostatnie kilkadziesiąt lat to ch** i teraz przeczytali Friedmana i lecą wprowadzać wolny rynek na wzór Singapuru? xD

      Bitch, please.

    •  

      pokaż komentarz

      @fujiyama: ludzie są w cholerę ważni. Zobacz co się odwaliło u Kukiza, ten ruch był tak niestabilny, każdy z inną wizją po tym jak już stołek został obsadzony, dużo ludzi, którzy działali na rzecz innych partii, ludzie którzy chcieli się dorwać wyżej itd. Jeśli ma partię kapitalistyczną, a w strukturę wchodzą np socjaliści to powiedz mi co to ma być jak nie zwykłą chęć uzyskania stołka

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: ale na co liczysz, że weźmie ludzi bez zaplecza politycznego, bez doświadczenia, wprost z ulicy z łapanki? Niestety tak to wyglada w polityce, każdy jakąś przeszłość ma. Gwiazdowski wchodząc do polityki musiał się liczyc z tym ze się zderzy z taką rzeczywistością. Owszem mógłby wziąć jakiś ekspertów, tylko pytanie czy by chcieli.

    •  

      pokaż komentarz

      skądś Ci ludzie muszą się wziąć. Ty jakoś się nie zgłaszasz. Czy ludzie są ważni?
      Nie. Ważne czy zrealizują proponowany program.


      @fujiyama: Jaką wiarygodność mają tacy ludzie? Program może być najlepszy na świecie. Tylko co z tego? Jeśli bierze się do organizacji "nowej" siły same stare mordy to nie może być okej.

    •  

      pokaż komentarz

      @Reepo: nie zgadzam się. Paweł Kukiz swoimi wybrykami rozdmuchiwanymi przez media psuje wizerunek, ale większość z posłów lub eksposłów Kukiz15 mówi z sensem i składali sensowne ustawy.
      I starali się głosować zgodnie ze swoją logiką, a nie betonem partyjnym PiS/PO.

    •  

      pokaż komentarz

      @PatologiiZew: ale znasz tych ludzi? Wiesz co robili do tej pory czy patrzysz przez pryzmat PO/PiS/cokolwiek bo Tusk, Kaczyński itd.
      Jak człowiek idzie do polityki to musi też iść na kompromis, żeby coś zmienić.

    •  

      pokaż komentarz

      ale na co liczysz, że weźmie ludzi bez zaplecza politycznego, bez doświadczenia, wprost z ulicy z łapanki? Niestety tak to wyglada w polityce, każdy jakąś przeszłość ma. Gwiazdowski wchodząc do polityki musiał się liczyc z tym ze się zderzy z taką rzeczywistością. Owszem mógłby wziąć jakiś ekspertów, tylko pytanie czy by chcieli.

      @AgentGRU: Nie rozumiesz. Bezpartyjni Samorządowcy istnieją już "trochę" lat. W 2015 r. wzięli sobie Kukiza na swoją twarz, ale ten się z nimi pokłócił i ich olał - bo niezbyt dobrze zabezpieczyli swoje posadki. W 2019 r. potrzebowali kogoś innego, więc dogadali się z Gwiazdowskim, tym razem przejmując w 100% zarząd partii, listy, struktury okręgowe. DO TEJ PARTII NIE DAŁO SIĘ DOŁĄCZYĆ przed obsadzeniem wszystkich stanowisk ludźmi z BS xD

      To nie Gwiazdowski stworzył partię. To oni wzięli jego, aby na jego plecach wejść do PE i Sejmu. Czemu się na to zgodził, co się stało z jego wekslem itd. to ch** jeden wie.

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: dodam do tego, co inni już napisali, że obecnie tworzone są listy i jak najbardziej można się zgłosić do startu

    •  

      pokaż komentarz

      To są m.in. członkowie najwyższych władz państwowych z ostatnich lat

      @wojtas_mks: no to żeś p%#?@@@nął. Obserwuje politykę od lat i tylko panią Hibner znam

    •  

      pokaż komentarz

      @CaveoPoland: niestety system jaki mamy jest chory i wymaga abys mial partie i to ogolnopolska, jesli chcesz miec szanse dostac mandat do parlamentu.. Odebrano nam bierne prawo wyborcze i tyle.

    •  

      pokaż komentarz

      Polska Razem -> PiS

      @wojtas_mks: Obremski nie należał do PR ani PiS.

    •  

      pokaż komentarz

      to m.in. dzięki tej kobiecie zawdzięczamy obecny system podatkowy i to jak organizacyjnie wygląda służba zdrowia w Polsce

      @wojtas_mks: Kompletna bzdura. Ona była ministrem do 2001, a NFZ został utworzony w 2004.

    •  

      pokaż komentarz

      Piotr Roman (PiS)

      @wojtas_mks: Ten gość wystąpił z PiS TRZYNAŚCIE lat temu. Ciekawe czy Wiplerowi też wypominałeś że był w PiS?

    •  

      pokaż komentarz

      Jaką wiarygodność mają tacy ludzie? Program może być najlepszy na świecie. Tylko co z tego? Jeśli bierze się do organizacji "nowej" siły same stare mordy to nie może być okej.

      @PatologiiZew: Weź chłopie sam poczytaj o tych ludziach. Większość z tego co ten kuc o nich napisał to manipulacja lub nieprawda. Kilka z nich opisałem powyżej.

    •  

      pokaż komentarz

      Ten gość wystąpił z PiS TRZYNAŚCIE lat temu. Ciekawe czy Wiplerowi też wypominałeś że był w PiS?

      @szasznik: O, czyli znalazłeś JEDNEGO z kilkunastu przykładowych, który akurat nie jest w partii rządzącej, bo kilkanaście lat temu wystąpił. Brawo xD

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: kolejny opłacony, pewnie przez naszą 'konfederację' żeby dyskredytować Gwiazdowskiego. Wrzucasz identyczny komentarz pod każdym znaleziskiem z Gwiazdowskim. Powiedz proszę, jaki wybór byłby lepszy niż Polska Fair Play?

    •  

      pokaż komentarz

      Weź chłopie sam poczytaj o tych ludziach. Większość z tego co ten kuc o nich napisał to manipulacja lub nieprawda. Kilka z nich opisałem powyżej.

      @szasznik: Manipulacja? No weź się nie kompromituj.

      "Elżbieta Hibner - W latach 1990–1996 pełniła funkcję zastępcy prezydenta Łodzi (m.in. z ramienia Ruchu dla Rzeczypospolitej). Od 1997 do 2001 pracowała w administracji rządowej jako doradca premiera Jerzego Buzka, szef gabinetu politycznego i następnie podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia, a od grudnia 2000 do sierpnia 2001 jako wiceminister w resorcie finansów. Zasiadała także w radzie politycznej Chrześcijańskiej Demokracji III RP[1]. W 2001 została pełnomocnikiem rektora Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

      W wyborach samorządowych w 2006 z listy Platformy Obywatelskiej uzyskała mandat radnej sejmiku łódzkiego, następnie powołano ją na stanowisko członka zarządu województwa.

      W 2007 była wymieniana jako kandydat na stanowisko ministra rozwoju regionalnego[2]. "

      I tak dalej, i tak dalej. To ludzie, którzy całe życie żyją z publicznej kasy. Teraz żłób się skończył, więc szukają kolejnego. Dalej wierz, że Hibner będzie się zabijać o obniżkę podatków itd. xD

      To PUBLICZNIE dostępne informacje.

    •  

      pokaż komentarz

      @fujiyama: Mojego głosu niestety Gwiazdowski w najbliższych wyborach nie dostanie, mówi świetnie, ale niestety tak jak podejrzewałem, klękają fundamenty, których nie da się złożyć w tak krótkim czasie. Zostało trochę ponad 2 miesiące, niech nawet zrobi te prawybory, to ile czasu będą mieli ci kandydaci na pokazanie się?

      Bezpartyjni samorządowcy to zbieranina z łapanki, polecam poczytać choćby program Marcina Marandy na prezydenta Częstochowy, gdzie obiecuje darmowy tramwaj i 200zł do czynszu.

      Konfederacja ma sprawdzonych ludzi, za których mi osobiście nie będzie wstyd, bo już oglądałem wypowiedzi liderów różnych ruchów, które się przyłączyły, każdy z nich ma inne priorytety, trochę inne poglądy, jednak więcej ich łączy niż dzieli i to mi się podoba, nie było jeszcze w historii takiego połączenia partii od centrum w prawo.

      Gwiazdowskiego będę dalej polecał, ale tylko osobom, które szukają mniejszego zła i Konfederacja jest dla nich zbyt kontrowersyjna. Zresztą sam mówi, że celuje w niezdecydowanych, tych którzy nie mają na kogo głosować, więc jak ma odnieść jakikolwiek sukces, to niech pokaże że potrafi ich porwać w wyborach.

      Optymalny scenariusz to wejście zarówno Konfederacji jak i Gwiazdowskiego, wtedy to dopiero można działać, więc liczę że nie odpadnie w przedbiegach.

    •  

      pokaż komentarz

      O, czyli znalazłeś JEDNEGO z kilkunastu przykładowych, który akurat nie jest w partii rządzącej, bo kilkanaście lat temu wystąpił. Brawo xD

      @wojtas_mks: Chyba nie umiesz liczyć, bo podałem trzy przykłady twoich manipulacji. A są tylko trzy bo po prostu dalej nie chce mi się szukać.

      Ale specjalnie dla ciebie kolejny:

      Sławomir Kowal (PSL -> KPEiR -> SD)

      Facet nigdy do tych partii nie należał. A z poparciem PSL kandydował jako bezpartyjny SIEDEMNAŚCIE lat temu. I ti na burmistrza jakiejś pipidówy. No układ jak nic.

    •  

      pokaż komentarz

      kolejny opłacony, pewnie przez naszą 'konfederację' żeby dyskredytować Gwiazdowskiego. Wrzucasz identyczny komentarz pod każdym znaleziskiem z Gwiazdowskim. Powiedz proszę, jaki wybór byłby lepszy niż Polska Fair Play?

      @grigoryi: Wkleiłem informacje o ludziach z Bezpartyjnych Samorządowców, czyli partii o której mowa w znalezisku. Ty piszesz, że to "dyskredytowanie". Jprdl xDDDDD Nie ogarnąłeś, że to samozaoranie lvl 100? xDDD Jeśli Ci ludzie mają taki życiorys to nie jest to moja wina. Serio.

      Ja głosuję przede wszystkim na WOLNY RYNEK. I ugrupowanie, które popiera go od kilkudziesięciu lat i skutecznie głosi w Sejmie i PE jest do dzisiaj jedno. Pseudowolnościowców w stylu PO, UPR, Gowina czy teraz PFP Bezpartyjnych tępię i będę tępić, bo to najwięksi szkodnicy idei wolnościowej w tym kraju.

      Aha, komentarza identycznego z tym wyżej nie dodałem pod żadnym innym wykopaliskiem.

      A za wpis płacą 50 gr #pdk.

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: całe życie głosowałem na Korwina a trochę już żyję. Niestety on nie potrafi politykować. Przez te wszystkie lata stał się dla zwykłych ludzi klaunem, nikt go nie bierze na poważnie. Ja go szanuję i garstka wolnościowców ale to nie wystarczy. Gwiazdowski też od kilkudziesięciu lat głosi wolnościowe postulaty, jest inteligentny i rozsądny, dlatego uważam, że jak ktoś się uważa za wolnościowca i chce dobrze dla kraju to jest to jedyne wyjście. Głos na Korwina to głos stracony z wolnościowej rodziny. Kaja Godek? k%@!a, absolutny zakaz aborcji ma coś wspólnego z wolnością? Winnicki? Narodowcy? Jak tak można. Libertarianie muszą zacząć myśleć pragmatycznie a nie tylko ideowo.

    •  

      pokaż komentarz

      Manipulacja? No weź się nie kompromituj.

      @wojtas_mks: Manipulacja bo przypisujesz tej osobie winę za kształt obecnego systemu, a ona odeszła z ministerstwa ZANIM NFZ został utworzony. I to na dodatek zajmowała tam jakieś poślednie funkcje.

      Ona nie była w rządzie od 2001 roku! Większości kucy spamujących dla korwina nie było wtedy nawet na świecie.

    •  

      pokaż komentarz

      To są m.in. członkowie najwyższych władz państwowych z ostatnich lat (a niektórzy jeszcze z czasów PRL i z sierpem i młotem na sztandarach). Serio twierdzisz, że nagle stwierdzili, że wszystko co robili ostatnie kilkadziesiąt lat to ch** i teraz przeczytali Friedmana i lecą wprowadzać wolny rynek na wzór Singapuru? xD

      @wojtas_mks: Ja tak twierdzę. Doświadczenie uczy, że poglądy polityczne są jak kalesony - zakładane zależnie od pogody. Nie tylko świadczy o tym polska polityka (Miler jako najbardziej wolnorynkowy premier w historii III RP, może na spółkę z PiS-owską Zytą Gilowską, a Tusk, rzekomy fan Misesa, jako socjaldemokratyczna kurwa) ale także światowa (komunistyczne Chiny, w których komunizmu już dawno nie ma, gwałtowna "denazifikacja" Niemiec w reakcji na przegraną wojnę, itp). Także nie ma reguły, i to, że ktoś był kiedyś w takiej partii a nie innej, o niczym nie świadczy, bo polityka to generalnie zabawa pełna prostytucji, czyli odpłatnego udostępniania swoich walorów fizycznych, w tym przypadku zdolności do naciskania guzika w parlamencie.

    •  

      pokaż komentarz

      Głos na Korwina to głos stracony z wolnościowej rodziny. Kaja Godek? k@$!a, absolutny zakaz aborcji ma coś wspólnego z wolnością? Winnicki? Narodowcy? Jak tak można. Libertarianie muszą zacząć myśleć pragmatycznie a nie tylko ideowo.

      @grigoryi: Braun to wolnorynkowiec. Liroy to wolnorynkowiec. Godek to wolnorynkowiec. Jakubiak to wolnorynkowiec. Środowiska kresowe tak samo. Wszyscy ludzie od Korwina to najczęściej libertarianie.

      Co do RN. Właśnie ten pragmatyzm doprowadził do tego, aby dogadać się z narodowcami. Po prostu okazuje się, że elektorat Korwina w 99% jest z nimi zbieżny - choć byśmy zaklinali rzeczywistość to takie są fakty. Dodatkowo to +kilka procent solidnego elektoratu narodowo-patriotycznego.

      Nie bez powodu Konfederacja i RN są teraz krytykowani przez ONR/NOP za wolnorynkowość ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Konfederacja ma sprawdzonych ludzi

      @adiq94: Powiedz że żartujesz xD Jedyni sensowni z pierwszej linii to Mentzen i może Liroy. Reszta to jakieś nieporozumienie.
      - Godek - Jakaś psycho dewotka zafiksowana na aborcji.
      - Braun - Tutaj chyba nawet nie trzeba komentować. Tego gościa można traktować bardziej w kategoriach żartu.
      - JKM - człowiek który dzięki swojemu "talentowi" politycznemu regularnie przegrywa wybory i komprimituje ruch wolnościowy od prawie 30 lat.
      - Bekowicz - Młodsza kopia "krula", tyle że z połową jego intelektu i ujemną charyzmą.
      - Narodowcy - iksde

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: 99% to mocne słowa. Nie znam żadnego wolnościowca-narodowca. Nie rozumiesz mojej puenty. Ludzie nie chcą głosować na Klaunów. O ile Korwina, Brauna, Liroya czy Jakubiaka szanuję za poglądy to przez ludzi uważani są za oszołomów i klaunów. Godek wolnorynkowiec? Ona nie ma pojęcia o wolnym rynku. Jedyne co to kłapie o całkowitym zakazie aborcji co jest zaprzeczeniem wolności. Intelektualnie jest bardzo nisko bo pokazał Mazurek.

      Apeluję, głosujmy pragmatycznie.

      a tu masz jeden ze swoich komentarzy praktycznie identycznych:

      https://www.wykop.pl/link/4824937/comment/63506583/#comment-63506583

    •  

      pokaż komentarz

      @szasznik: Widzisz co chcesz widzieć, ja wypowiedzi tych ludzi słucham i rozumiem, wiem co reprezentują, a nie co mi się wydaje, że reprezentują, ty to trywializujesz, byle wyśmiać, o czym choćby świadczy właśnie takie podsumowanie:

      Narodowcy - iksde

      Do mnie nie trafia taka retoryka, bo patrzę całościowo, realnie, a nie na to kto jest aktualnie trendy, bo na siłę ciągnie w stronę centrum, byle tylko go media nie obsmarowały i potem taki szasznik nie mógł wyśmiać za jakąś wypowiedź, jako osobę niepoważną.

      Ja po wypowiedziach tych ludzi widzę, że pomimo że w pewnych kwestiach się nie zgadzam, jak choćby stosunek Godek do aborcji czy z podejściem narodowców, że należy wyjść z Unii, to równocześnie zgadzam się z ogólnym kierunkiem obranym przez ten zbiór różnych ruchów i cenię sobie różne perspektywy, które wprowadzają, mam też pewność że nie ściemniają i będą dążyć w tym kierunku.

      W przypadku Gwiazdowskiego jest Gwiazdowski, i to tyle co można tutaj powiedzieć. Pokaż mi tę charyzmę w jego ruchu, jak tam póki co nie ma co oceniać, bo jest rusztowanie, przed nim namalowana piękna wizja i ludzie którzy ślepo wierzą, że w 100% będzie tak jak jest namalowane.

      Ile razy można to w kółko przerabiać na wykopie, był już hype na PO, Palikota, PiS, Kukiza, teraz czas na Gwiazdowskiego i za rok jak już trochę podziała, jeżeli się dostanie i pójdzie w złym kierunku (co przyznasz, że jest prawdopodobną opcją przy takim składzie), to nagle się okaże, że przecież tutaj nikt na niego nie głosował, no bo co za idiota by się nabrał.

      To jest kandydat ryzykowny, na którego głos na ten moment powinni oddawać niezdecydowani, na podstawie tego co do tej pory zaprezentował.

    •  

      pokaż komentarz

      ja wypowiedzi tych ludzi słucham i rozumiem, wiem co reprezentują

      @adiq94: Ja powiem tak. Kucowałem u korwina jak jeszcze wielu obcenych wykopków na świecie nie było. Zbierałem podpisy, spamowałem, itp. Ale co z tego skoro prezes znowu sypnie jakiś tekst o Hitlerze, gwałceniu czy pedofilii, rujnując wszystko co inni budowali? Te lata porażek nauczyły mnie że z JKM nigdzie nie zajdziemy.
      A czy Gwiazdowskiemu się uda? Nie wiem, ale warto spróbować. Bo z Korwinem porażka jest prawie pewna.

    •  

      pokaż komentarz

      Wszyscy ludzie od Korwina to najczęściej libertarianie.

      @wojtas_mks: zawsze kisnę XD dziwnym trafem zawsze okazuje się, że dla nich wolność kończy się trochę wcześniej, niż możnaby się spodziewać.

    •  

      pokaż komentarz

      @szasznik: Ja Gwiazdowskiego trzymam za słowo, że zbierze głosy od tych niezdecydowanych i z centrum, jak mu się uda i będzie się trzymał tego co obiecał to w przyszłości ma mój głos. Jeżeli mu się nie uda, bądź nie będzie realizował tego co obiecał, to co mi po jego wizji, jak to będzie kolejny zmarnowany głos. Na ten moment tak jak mówię, wolę ruch który sam uważam za pewnik pod względem tego co będą robić i wiem na jakie kompromisy się godzę niż obietnice, które już wiele innych partii dawało.

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: Większość z wymienionych nie ma nic wspólnego z PFP. Nie wszyscy Bezpartyjni biorą udział w projekcie :)

    •  

      pokaż komentarz

      @hernvndvz: Oficjalnie nie, bo ograniczają ich przepisy dot. finansowania. Nieoficjalnie tak.

    •  

      pokaż komentarz

      Bo z Korwinem porażka jest prawie pewna.

      @szasznik: W szczególności jak jest 5-6% w sondażach. Nie wiem jaki będzie wynik, ale przy 0% Gwiazdowskiego... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @wojtas_mks: Rozwiązanie jest dziecinnie proste - wystarczy zlikwidować czynnik ludzki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @grigoryi

      Głos na Korwina to głos stracony z wolnościowej rodziny. Kaja Godek? k%$$a, absolutny zakaz aborcji ma coś wspólnego z wolnością
      Jak czytam takie głupoty, to rzeczywiście lepiej głosuj na Gwiazdowskiego.

      Całe życie niby głosowałeś na Korwina, a nawet nie wiesz, że Korwin jest za zniesieniem kompromisu aborcyjnego.

      Ponadto Konfederacja to komitet na wybory Europarlamentu, więc do cholery jasnej nie ma mowy o żadnych postulatach gospodarczych i ideach wolnościowych.
      Niewiadomo jeszcze jak Korwin będzie szedł do Sejmu - może iść sam, jako Konfederacja ze wspólnym programem, albo po prostu bez wspólnego programu a w Sejmie się rozejdą i podzielą się na odrębne kluby.

      A ludzie pukają się w czoło, gdy Korwin mówi o idiotach, którzy go i tak nie zrozumieją. Ty dajesz tego świadectwo, skoro prostych rzeczy nie rozumiesz.

    •  

      pokaż komentarz

      @Volki: Piewszy widzę do obrażania a ostatni do czytania ze zrozumieniem. Mowa jest o Kaji Godek która mówi tylko o tym i nic więcej sobą nie reprezentuje. Dzięki takim ludziom jak Ty inteligentni wolnościowcy mają problem się zjednoczyć.

    •  

      pokaż komentarz

      @grigoryi Gdybym chciał cię obrazić, to nazwałbym cię po prostu idiotą. Właśnie tacy jak ty, dużo piszą, a mało rozumieją co się do nich mówi.

      Mowa jest o Kaji Godek która mówi tylko o tym i nic więcej sobą nie reprezentuje.
      Bo Godek tylko tym się zajmuje. Czego ty nie rozumiesz?
      Czy ty w ogóle wiesz dlaczego Korwin ją przyjął do Konfederacji?

      To jest żałosne, że pierwszy krytykujesz Godek, ale nie masz pojęcia dlaczego ona tam jest.

    •  

      pokaż komentarz

      @Volki: I dlatego, że ona nie ma absolutnie kompetencji do czegoś innego jest fatalnym koalicjantem i absolutnie nie nadaje się do jakiegokolwiek parlamentu. Proponuję abyś Ty i Tobie podobni przestali krytykować Gwiazdowskiego na każdym kroku. Nie widziałem jakoś żeby zwolennicy Gwiazdowskiego wbijali na wykopy Konfederacji i tam pluli jadem i oszczerstwami.

    •  

      pokaż komentarz

      @grigoryi

      I dlatego, że ona nie ma absolutnie kompetencji do czegoś innego jest fatalnym koalicjantem i absolutnie nie nadaje się do jakiegokolwiek parlamentu
      Kompetencji do czego??? W europarlamencie niczego nie przegłosujesz i niczego nie zmienisz.
      Jej środowisko ma jedynie zwiększyć szansę Konfederacji na wyborach.

      Proponuję abyś Ty i Tobie podobni przestali krytykować Gwiazdowskiego na każdym kroku.
      Czy ty masz jakiś problem natury umysłowej? Przecież ja jeszcze nie skrytykowałem Gwiazdowskiego, a jedynie napisałem, że lepiej, żebyś na niego głosował.

      Nie widziałem jakoś żeby zwolennicy Gwiazdowskiego wbijali na wykopy Konfederacji i tam pluli jadem i oszczerstwami.
      To wejdź na mikroblog i poczytaj te wysrywy.

    •  

      pokaż komentarz

      @Volki: Ona jest co najwyżej hamulcem. Jeśli środowisko wolnościowe łączy się z kimś kto postuluje absolutny zakaz czegoś to jest jawna sprzeczność. I przestań mnie obrażać, ja się odnoszę do Ciebie kulturalnie.

    •  

      pokaż komentarz

      @grigoryi

      Ona jest co najwyżej hamulcem. Jeśli środowisko wolnościowe łączy się z kimś kto postuluje absolutny zakaz czegoś to jest jawna sprzeczność
      Środowisko Korwina nie jest wolnościowe w zakresie ideologicznym - zakaz aborcji, zakaz manifestowania poglądów homoseksualnych.

      I przestań mnie obrażać, ja się odnoszę do Ciebie kulturalnie.
      Nie obrażam cię. Przestań kłamać o mnie i wymyślać rzeczy, których nie robię, to może przestaniesz odbierać, że cię obrażam.

    •  

      pokaż komentarz

      @Volki: Widać nawet nie rozumiesz, że Twoje wypowiedzi są niekulturalne dlatego zakończymy tutaj. Pozdrawiam.

    •  

      pokaż komentarz

      - Jarosław Obremski (PO -> Polska Razem -> PiS)
      - Sławomir Kowal (PSL -> KPEiR -> SD)
      - Franciszek Wołowicz (PZPR -> SLD)
      - Wioleta Haręźlak (PO -> PSL)
      - Józef Kruczkowski (PiS -> PSL)
      - Maria Ilnicka-Mądry (UW -> AWS -> Komitet Poparcia B. Komorowskiego)
      - Kazimierz Janik (wieloletni poseł na sejm PRL z ramienia prorządowego ZSL)
      - Cezary Przybylski (PO -> BS, w imieniu których zawiązał koalicję z PiS w sejmiku dolnośląskim)


      @wojtas_mks: W jaki sposób powiązałeś te osoby z Gwiazdowskim, czy Polska Fair Play?!?

    •  

      pokaż komentarz

      Wklepałem kilka losowych nazwisk tworzących ruch Gwiazdowskiego, tj. Bezpartyjni Samorządowcy. W nawiasie ich kariera polityczna. Często nadal są członkami ostatniej z wymienionych partii. Przecież to jakaś zbieranina rodem z Kukiza w 2015 r. xD Choć w sumie DOKŁADNIE CI SAMI LUDZIE tworzyli od A do Z Kukiz'15, a gdy się z nim pokłócili to chyba szukają innego lidera...

      @wojtas_mks: Może też na wszelki wypadek - kilkadziesiąt sekund po zadaniu poprzedniego pytania, już miałem minusa - od drugiej strony też...

      Na jakiej podstawie wybierasz sobie nazwiska z Bezpartyjnych Samorządowców i łączysz ich z Gwiazdowskim?!? Na moje niedowidzące oczy trafiłeś 3/11.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: To są publicznie dostępne dane i informacje.

    •  

      pokaż komentarz

      To są publicznie dostępne dane i informacje.

      @wojtas_mks: To jeszcze raz poproszę o wskazanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Google nie boli. Serio. To znani politycy, a sam Gwiazdowski stawia na spotkaniach szyldy Bezpartyjnych Samorządowców. Wklep te nazwiska i masz pełną informację. To i tak zapewne ułamek...

    •  

      pokaż komentarz

      Google nie boli. Serio. To znani politycy, a sam Gwiazdowski stawia na spotkaniach szyldy Bezpartyjnych Samorządowców. Wklep te nazwiska i masz pełną informację. To i tak zapewne ułamek...

      @wojtas_mks: Człowieku, toż to nawet co niektóre systemy operacyjne potrafią rozróżnić "bezpartyjnych samorządowców" od "Bezpartyjnych Samorządowców"!

      Poprosze o źródło powiązania:

      - Jarosław Obremski (PO -> Polska Razem -> PiS)
      - Sławomir Kowal (PSL -> KPEiR -> SD)
      - Franciszek Wołowicz (PZPR -> SLD)
      - Wioleta Haręźlak (PO -> PSL)
      - Józef Kruczkowski (PiS -> PSL)
      - Maria Ilnicka-Mądry (UW -> AWS -> Komitet Poparcia B. Komorowskiego)
      - Kazimierz Janik (wieloletni poseł na sejm PRL z ramienia prorządowego ZSL)
      - Cezary Przybylski (PO -> BS, w imieniu których zawiązał koalicję z PiS w sejmiku dolnośląskim)

      z Gwiazdowskim. Nie o źródło ich powiązania z Bezpartyjnymi Samorządowcami.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Jeśli Gwiazdowski jest w 100% powiązany z Bezpartyjnymi Samorządowcami i oprócz niego i ich w partii nie ma nikogo (co sami mówią na spotkaniach), to członkowie BS również znajdują się w tym ugrupowaniu, bądź mają na nie znaczący wpływ.

      I oczywiście możesz mi udowadniać, że formalnie się nie zapisali, ble, ble, ble... ale to chyba próba kiepskiego tłumaczenia tego czym w ogóle jest omawiane ugrupowanie. Bo to zwyczajny Kukiz-bis, socjalizm, przystawka PiSu. I lider, który mówi coś innego. Dokładnie jak PK xD

    •  

      pokaż komentarz

      Jeśli Gwiazdowski jest w 100% powiązany z Bezpartyjnymi Samorządowcami i oprócz niego i ich w partii nie ma nikogo (co sami mówią na spotkaniach), to członkowie BS również znajdują się w tym ugrupowaniu.

      I oczywiście możesz mi udowadniać, że formalnie się nie zapisali, ble, ble, ble... ale to chyba próba kiepskiego tłumaczenia tego czym w ogóle jest omawiane ugrupowanie. Bo to zwyczajny Kukiz-bis, socjalizm, przystawka PiSu. I lider, który mówi coś innego. Dokładnie jak PK xD

      @wojtas_mks: Dzięki. Już zaczynałem myśleć, że nie potrafię wyszykiwarki obsługiwać. Niestety, czy właściwie na szczęście wyszukiwarki nie potrafią jeszcze czyichś urojeń indeksować.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Dobra, idź gdzie indziej udowadniać, że trawa nie jest zielona xD

    •  

      pokaż komentarz

      Jeśli Gwiazdowski jest w 100% powiązany z Bezpartyjnymi Samorządowcami i oprócz niego i ich w partii nie ma nikogo (co sami mówią na spotkaniach), to członkowie BS również znajdują się w tym ugrupowaniu, bądź mają na nie znaczący wpływ.

      @wojtas_mks: Czyli Kukiz też do Polska Fair Play należy, czy jest zwolennikiem Gwiazdowskiego?!? :D

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Bardzo im do siebie blisko, a rolę grają jakieś personalne animozje między Kukizem i BS. Realnie zarówno Kukiz jak i Bezpartyjni to kolejni w kolejce do Zjednoczonej Prawicy. Procenty wszystkim spadają (a Bezpartyjnym nigdy nie wzrosły xD), więc do współpracy coraz bliżej.

      Wspomnisz moje słowa.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Bardzo im do siebie blisko, a rolę grają jakieś personalne animozje między Kukizem i BS. Realnie zarówno Kukiz jak i Bezpartyjni to kolejni w kolejce do Zjednoczonej Prawicy. Procenty wszystkim spadają (a Bezpartyjnym nigdy nie wzrosły xD), więc do współpracy coraz bliżej.

      Wspomnisz moje słowa.

    •  

      pokaż komentarz

      @Space-Cadet: <ironia>Google nie indeksuje, Gwiazdowski się nie przyznaje, ale to przecież nie dowód, że ze sobą nie współparcują</ironia> ;) Fajnie widzieć, że trafiłem z 3/11.

    •  

      pokaż komentarz

      @boss007: @grigoryi: @Volki: @adiq94: @Pondo_Sinatra: @szasznik: @bh933901: @bidzej:

      Sprawdziłem temat u źródła.
      Z wymienionych osób, w PFP działa Piotr Roman, Elżbieta Hibner oraz Marcin Maranda.

      Pierwszy odszedł z PiS w 2007.
      Druga została wyrzucona z PO w 2006.

      Dodajmy jeszcze, że BS zakończyli współpracę z Kukizem po wyborach prezydenckich i nie każdy z BS współpracuje z Gwiazdą.

      Skąd te nazwiska?
      To już wie tylko kucwykopek.
      Poza tym, mirek ma srogą obsesję bo wykopujących znalezisko z Gwiazdą nazywa armią trolli. #urojeniaprawakoidalne xD

    •  

      pokaż komentarz

      @Tumurochir: Ja tylko agituje hasło wielkiego myśliciela i wizjonera neuropy. Poprostu, wszystkie proplemy znikną, gdy nie będzie ludzi.

    • więcej komentarzy(58)

  •  

    pokaż komentarz

    500+ lepsze niz nic? Mam nadzieje, ze lepszy Robert mowi to tylko dlatego, by zwiekszyc szanse.

    Najgorsze jest to, ze realnie to walka miedzy mutantami z aws. Szkodsa, ze prorynkowe partie sa podzielone i realny wybor to socjalizm albo socjalizm :(.

    •  

      pokaż komentarz

      @Student_AWAS: Gdyby otwarcie głosił zakończenie programu to odciąłby sobie ogromną część możliwego elektoratu, raczej spodziewałbym się, iż zacząłby po trochu zamykać program z czasem (wraz z obniżaniem podatków). Dobrze wypunktował błędy platformy w sprawie reformy emerytalnej, sam tego typu błędów raczej popełnić nie chce.

    •  

      pokaż komentarz

      @Student_AWAS: 500+ to tylko zwrot części podatków. Sam Friedman mówił, że dotacje bezpośrednie to najlepsza i najmniej szkodliwa forma socjalizmu ;]

    •  

      pokaż komentarz

      @17witcher: Ale gdyby chcial wygaszac, moze wartoby zasugerowac wszystkim. I nie stracilby, gdyby jako pierwszy krok zaproponowal ze 500+ bedzie tylko dla tych, gdzie choc jedna osoba pracuje i placi podatki.

    •  

      pokaż komentarz

      500+ to tylko zwrot części podatków

      @YourDoom: oj po cienkim lodzie stąpasz. Są ludzie dla których to zwrot, są ludzie dla których to dotacja, ale wraz z wprowadzeniem 500+ nie obniżyliśmy wydatków państwa, zatem wpływy musiały się podnieść, jest to więc podwyżka podatków.

      Sam Friedman mówił, że dotacje bezpośrednie to najlepsza i najmniej szkodliwa forma socjalizmu ;]

      @YourDoom: ale Friedman nie mówił tego w kontekście wprowadzania nowych zapomóg, tylko przekształcenia obecnych na właśnie prostą zapomogę finansową. 500+ mogłoby być znacznie niższe gdyby pomagało dzieciom z biednych rodzin, a nie wszystkich.

    •  

      pokaż komentarz

      @Student_AWAS: Bo z 500+ jest jak z papierosami. Zacząć łatwo, skończyć już nie. Raz się zaciągniesz i jesteś uwalony na lata...

    •  

      pokaż komentarz

      @Nicolai: ja jak ja, ale już przewodniczący partii politycznych mają nie lada problem do zgryzienia (・へ・) nawet jeżeli faktycznie chcieliby coś zmienić, to przecież nie pójdą i nie powiedzą tego wprost, bo to przecież polityczne samobójstwo. Mam nadzieję, że ta banda durni nie zaprzepaści jakiegoś tam naszego sukcesu i tego, czym teraz jest (była?) Polska.

      @Doman_60: brawo!. Mimo wszystko uważam, że rozdawnictwo należy ograniczać do minimum.

    •  

      pokaż komentarz

      @Student_AWAS: 500+ dopiero od drugiego dziecka, bo celem jest poprawienie demografii.

  •  

    pokaż komentarz

    Całkiem rozsądnie mówi, zagłosowałbym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Mówi o tym, o czym Korwin mówi od dawna, ale nie wspomina o Hitlerze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @praksaelita: I tu powstaje pytanie, czy kontrowersja jest potrzebna do rozgłosu. Jeżeli nie jest, to Gwiazdowski przebije próg. Jeżeli Korwin ma rację ze swoim ,,nie ważne co mówią, byle by mówili", to Gwiazdowski nie przebije progu. Ja życzę im obu jak najlepszego wyniku. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Franiczio: To zależy. Jeśli nie masz wsparcia wielkich mediów to lepiej lecieć w kontrowersje, dużo ludzi zrazisz, ale cześć zostanie. Jeśli jednak dostałby taką promocję od mediów jaką dostał np. Petru to spokojnie może sobie mówić stonowane rzeczy krytykując przy tym "klasę polityczną" i to może przynieść z 10%.

    •  

      pokaż komentarz

      @Franiczio: ale Korwinowi jednak trochę gorszego

    •  

      pokaż komentarz

      Jeżeli Korwin ma rację ze swoim ,,nie ważne co mówią, byle by mówili", to Gwiazdowski nie przebije progu.

      @Franiczio: Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że nie ma racji.

    •  

      pokaż komentarz

      @praksaelita: Powiedziałbym, że NIE MÓWI o wielu rzeczach, o których Korwin mówi od dawna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Korwin ma rację ze swoim ,,nie ważne co mówią, byle by mówili",

      @Franiczio: Korwin od dawna udowadnia, że nie ma racji.

    •  

      pokaż komentarz

      @praksaelita: Nie, Gwiazdowski idzie z konkretnymi pomysłami na reformę systemu podatkowego, a Korwin snuje gawędę o tym, jak by to miało wyglądać w idealnym świecie, którego nigdy nie wprowadzi, dopóki nie zyska konstytucyjnej większości, a nigdy nie zyska konstytucyjnej większości, bo nigdy nie dostanie się do sejmu, nie mając konkretnych pomysłów na reformę systemu podatkowego.

    •  

      pokaż komentarz

      @bh933901: Tak, bo do sejmu to się dostają partie mające konkretny pomysł na reformę systemu podatkowego..

    •  

      pokaż komentarz

      @ludwikVwazon: XD ja p%$@?%#ę, tylko na wykopie tacy myśliciele

    •  

      pokaż komentarz

      @ludwikVwazon: albo dobra, wiem, że wam się tutaj nie przelewa jeśli chodzi o IQ, więc wytłumaczę, że owszem, do sejmu dostają się partie nie mające konkretnych pomysłów na reformę systemu podatkowego, ale mające konkretne pomysły. A walcząc o elektorat wolnorynkowy, trzeba mieć konkretne pomysły na reformę podatkową. Coś jeszcze niejasnego?

    •  

      pokaż komentarz

      ale nie wspomina o Hitlerz

      @praksaelita: Wspomina :) Słyszałem co najmniej raz na spotkaniu jakiś czas temu. A jeżeli powtarza swoje teksty na spotkaniach to pewnie i więcej razy padło to straszne imię którego użycie powoduje masową histerię:)

    •  

      pokaż komentarz

      @adam-turowski-16: @musztym: No właśnie teraz się okaże. Jeśli macie rację, to Gwiazdowski ze swoimi czystymi konkretami pozbawionymi kontrowersji przebije próg bez problemu. A jeżeli nie, to znaczy, że Korwin swoją osobowością robi wiele dobrego dla rozpowszechnienia tej idei. Rozumiem, że macie swoje zdanie, że wydaje wam się, że jest tak albo inaczej. Ja też mam swoje zdanie i też mi się coś wydaję. Chodzi mi o to, że teraz się przekonamy czyje zdanie jest prawdziwe. :) Ktoś będzie musiał uderzyć się w pierś i powiedzieć. Rzeczywiście, osobowość Korwina pomagała w rozsławieniu tej idei, albo powiedzieć, Rzeczywiście, Korwin swoim pitoleniem tylko ośmieszał tę ideę.

    •  

      pokaż komentarz

      @Franiczio: nic sie teraz nie okaze. Korwin od lat gada glupoty i sie niedostaje, a Gwiazdowski dopiero zaczyna.

    •  

      pokaż komentarz

      @musztym: Gwiazdowski też od lat gada. Okaże się, bo nie wiesz z jakiego punktu wychodzisz, czyli: Nie wiesz, czy gdyby ich nie gadał miałby jeszcze gorszy wynik, czy gdyby ich nie gadał miałby lepszy wynik. Nie masz punktu odniesienia, więc takie gadanie jest nic nie warte. Teraz się właśnie okaże.

    •  

      pokaż komentarz

      @Franiczio: Porównywanie skuteczności metody w zdobywaniu poparcia gościa, który raz na jakiś czas wypowie się w jakimś programie w roli eksperta i dopiero co założył partię z gościem, który od 30 lat kandyduje biorąc udział we wszystkich kampaniach, debatach itp to logika lvl kuc xD ale spoko, jeżeli to sprawi, że będziesz czuł się lepiej to ok.

      Okaże się, bo nie wiesz z jakiego punktu wychodzisz, czyli: Nie wiesz, czy gdyby ich nie gadał miałby jeszcze gorszy wynik, czy gdyby ich nie gadał miałby lepszy wynik
      xD

    •  

      pokaż komentarz

      @musztym: Lepsza logika kuca, niż brak logiki. Obejrzyj sobie jakąkolwiek wypowiedź Korwina sprzed 20-25 lat. Wtedy mówił zupełnie innym tonem niż dzisiaj. Wypowiadał się spokojnie, merytorycznie i próbował trafić do ludzi argumentacją.

      Po za tym rozmawiam z człowiekiem, który nawet nie zna podejścia Roberta Gwiazdowskiego do tej sprawy. Nie wiesz, że Robert Gwiazdowski sam powołuje się na swoje 20letnie mówienie o systemie emerytalnym i podatkowym? Nie wiesz, że sam powiedział, że jeżeli osiągnie słaby wynik, to nie podejmie drugiej próby? Więc jak piszesz ,,Dopiero zaczyna, dopiero co założył partię", to równie dobrze możesz napisać, że ,,już zmierza ku końcowi kariery, niedługo zamyka partię." ale nawet o tym nie wiesz. :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Franiczio: Zaraz, zaraz. Czy Ty chcesz na przykładzie debiutującego dopiero w polityce Gwiazdowskiego udowodnić, że Korwin, który od 30 lat pajacuje i nie dostaje się do polskiego sejmu ma jakiś RIGCZ?

      pokaż spoiler Tak wiem raz był w sejmie i raz europarlamencie, z którego uciekł, bo wszyscy mieli go w dupie ¯\\_(ツ)_/¯

    •  

      pokaż komentarz

      @popcorn84: Oczywiście. Istnieją sposoby, żeby dostać się do sejmu z 10% poparcia debiutując, bez żadnych problemów. Patrz: Kukiz, Petru, (Biedroń prawdopodobnie). Tym sposobem moim zdaniem NIE jest racjonalne mówienie. Dlatego wróżę Gwiazdowskiemu porażkę, ale bardzo chciałbym się mylić.

    •  

      pokaż komentarz

      Petru

      @Franiczio: No akurat Petru był lansowany właśnie na takiego ekonomistę-fachowca.

      Kukiz

      @Franiczio: Paweł zebrał spory plankton i miał poparcie od elektoratu narodowców po elektorat Palikota (przynajmniej część) i też próbował lansować się na taką merytoryczną "partię" która łączy różne nurty.

      Biedroń

      @Franiczio: Z nim to zobaczymy.

      Co do samego Gwiazdowskiego to raczej ani on ani szuralicja nie dostaną się do sejmu.

    •  

      pokaż komentarz

      @popcorn84: Ale po co mi tłumaczysz, w jaki sposób oni dostali się do sejmu? :D
      Piszę Ci, że są różne sposoby i tym sposobem nie jest racjonalne mówienie a Ty mi wypisujesz czemu się ktoś tam do sejmu dostał. :D A Ty powiedz, na kogo głosujesz?

    •  

      pokaż komentarz

      @popcorn84: Po prostu chcę ,,Udowodnić" jak to napisałeś, że wypromować ideę wolego rynku i wolności nie jest tak łatwo jak się wydaje hejterom Korwina. Potraficie tylko płakać w internecie, że ktoś za was nie uzdrowił świata, nie kiwając nawet palcem w bucie. Rzygać mi się chcę. W Koalicji jest tylu wartościowych ludzi, którym SIĘ CHCĘ. Wystawiają się na pierwszy front walki z wszechobecnym kłamstwem, po czym tacy... nie wiem jak ich nazwać... bezpańskie psy, tylko szczekają na nich i poświęcają swoją energię na walkę z nimi, jednocześnie nic nie robiąc w kierunku walki z obecnym systemem. Tfu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Franiczio: To co piszesz jest kompletnie niespójne.
      1) Gwiazdowski nie wziął się znikąd. Przez lata pokazywał/budował swoje stanowisko/poglądy.
      2) Gwiazdowski wskakuje do polityki opierając swój program na tym co budował przez lata m.in. w Centrum Adama Smitha, czy ZPP.
      3) Gwiazdowski jasno mówi, że sonduje "rynek". Uda mu się, to ma starać się wdrożyć swoje pomysły. Nie uda mu się, to podobno ma wrócić na stare śmieci.

      Co was ten Gwiazdowski tak bodzie w cztery litery?!? To nie psy Gwiazdowskiego szczekają pod każdym znaleziskiem o Korwinie, ale odwrotnie!

    •  

      pokaż komentarz

      Co was ten Gwiazdowski tak bodzie w cztery litery?!?
      @gzkk: Ale gdzie napisałem, że Gwiazdowski jest zły, czy, że jego kandydatura mi przeszkadza, albo coś w tym rodzaju?

      Nie wiem w ogóle do czego się odnosisz. Mówię, że okaże się, czy samo racjonalne mówienie, jakie stosuje obecnie Gwiazdowski, jest wystarczające do tego, by dostać się do sejmu/EP.

      Czy mówienie o kimś, że mówi racjonalnie, jest wg Ciebie obelgą?

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: A @popcorn84 zapytany na kogo głosuje, nie odpisał. Więc wątpię, że jest za Gwiazdowskim. Nie wstydziłby się tego. Pewnie Gowin, albo Kukiz. :P

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Z resztą, tak czytam ten twój komentarz... Napisałeś dokładnie to samo co ja, że Gwiazdowski nie wziął się znikąd, że mówi od 20 lat to samo, że jak mu się nie uda to się wycofa... Usiłowałem wyjaśnić to tej dwójce komentujących i przedstawiałem właśnie tę linię argumentacji. Dlaczego więc piszesz do mnie a nie do nich? Coś mi tu nie gra :P Napisałem DOKŁADNIE to samo co Ty.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Widzisz? :D Uderz w stół a nożyce się odezwą. Gość głosuje na PiS i wypowiada się o Gwiazdowskim. Czyli kompletnie nie rozumie ekonomii, a komentuje jego kandydaturę. A ja tracę czas na tłumaczenie mu czegokolwiek. :D

    •  

      pokaż komentarz

      Usiłowałem wyjaśnić to tej dwójce komentujących i przedstawiałem właśnie tę linię argumentacji. Dlaczego więc piszesz do mnie a nie do nich? Coś mi tu nie gra :P Napisałem DOKŁADNIE to samo co Ty.

      @Franiczio: Ekhm... W takim razie mi sie już od nagonki na R.G. mieszać zaczyna.

    •  

      pokaż komentarz

      @gzkk: Lajtowo, Ja życzę im obu wejścia do PE i Sejmu. (Korwinowi i Gwiazdowskiemu)

    • więcej komentarzy(20)

1 2 3 4 5 6 7 ... 21 22 następna