•  

    pokaż komentarz

    iPhone X lepszy bez sensu zmieniać teraz Xs jest nie wiele szybszy, ciężko zauważyć jaką kolwiek różnicę. A Xr nie polecam jest strasznie ciężki, zmieniłem 8 na Xr i żałuję.

  •  

    pokaż komentarz

    Żaden, no chyba że lubi się kupować produkt którego gwarancja to fikcja a cena jakiejkolwiek najmniejszej naprawy wynosi 50% produktu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Cryolite: dlaczego uważasz, że gwarancja to fikcja?

    •  

      pokaż komentarz

      @m___w:
      - Ponieważ czujniki wody na płycie logicznej zgniłego japka potrafią pokazać zalanie w momencie jak telefon jest w pomieszczeniu z klimatyzacją, działa to tak samo w przypadku telefonów jak i macbooków (było omawiane przez Louisa Rossmanna i IPad Rehub).
      - Ponieważ od dawien dawna serwisy japka mają jedną niezmienioną zasadę - brak napraw na gwarancji, wciskanie ludziom bajek o zepsutych komponentach i wmawianie by kupili nowy (CBC News zrobiło prowokację która pokazała jak serwis japka traktuje klienta)
      - Jak już udowodnisz obydwa przypadki powyżej, magicznie okaże się, że Twoja gwarancja straciła ważność i musisz się odwoływać do apple, przy czym każdy tam będzie miał Cię w dupie.

      To tak w wielkim skrócie.

    •  

      pokaż komentarz

      @Cryolite: osobiście oddawałem iPhone 6, 6S i 8 do naprawy w ramach gwarancji i nie dostałem odmowy. Wymiana urządzenia na nowy. Reszty nie komentuje bo widzę, że osobiście nie miałeś styczności.