Tytanowy rower na całe życie zbudowany od zera pod siebie
Pewien pasjonat postanowił zbudować rower marzeń, wykorzystał do tego głównie stopy tytanu. Tytanowa rama, tytanowe V-breaki, łożyska maszynowe z manetkach. Rower stworzony wg swojej unikalnej filozowi i to wszystko ku jednemu celu: lekkość, niezawodność i ponad przeciętna trwałość.
Pilsner z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 26
Komentarze (26)
najlepsze
https://www.google.com/search?q=broken+titanium+frame&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiVwdKKppXhAhWDlIsKHZllCVkQ_AUIDigB&biw=1525&bih=706#imgrc=rdrrjX6UXVhkmM:
Kiedyś zachwycano się na tytanem do produkcji super lekki rowerów, ale szybko okazało się że to jednak ślepa uliczka z powodu nadmiernego pękania tych ram, osobiście widziałem 2 ramy tytanowe jako sprawne a potem pęknięte(rowery klientów)
Tytan zastąpiono włóknem węglowym potocznie zwanym karbonem i to był strzał w
@Pilsner: To będzie dobre wyjście CrMo 4130 lub 4133 zrobi robotę a Reynolds słynie z robienia ram stalowych najwyższej jakości, mój już były szef to stary kolarz i uwielbia stare rowery szosowe i zawszę się zachwycał jak na rurach były oznaczenia tej firmy, były to stare rowery nierzadko z lat 70 i nic im nie
@suseu: niby tak, ale znajdź inny rower z dożywotnią gwarancją na ramę, na dobrej stali CroMo na i przede wszystkim tak dużym wyborem rozmiarów jak ma Trek. Zostają tylko customy, które nie są tańsze. Nie ma dużego wyboru w turystykach w budżecie Treka 520. Jest niby trochę tańsze Fuji i kilka innych rowerów, ale dopóki nie kupisz tańszego roweru (tak jak ja) to nie
I ramę kiedyś nawet miałem customowa.
Sid to też nie jest widelec o ponad przeciętnej trwałości. Chwali się że stery ma krzysie ale akurat stery to się nie psują wcale :)
Generalnie rower raczej do podziwiania niż użytkowania, sztuka dla sztuki. Jeszcze tyle lat "budowany"...