•  

    pokaż komentarz

    Miałem 3 czwórki, przy trzeciej wymianie z Amazona wziąłem cash. Dodam że te 3 używałem ponad rok. Zaczekalem i kupiłem 5. To dopiero był bezużyteczny szajs. Odesłałem po miesiącu i znów cash. Teraz mam 6, nie jest idealnie ale szału też nie ma. Do 7 nie oplaca się upgrade robić imho... Zaczekam jak w koncu będzie lepszy proc, soft, matryca i PORZĄDNA stabilizacja optyczna na miarę Sony... Nie wiem czy się doczekam ))└[⚆ᴥ⚆]┘

  •  

    pokaż komentarz

    Louis jak zwykle celnie.
    Trzy grosze ode mnie. Kamera Go Pro 7 Hero Black poza tym, że robi ładnie wyglądające filmy jest poza bezprzewodowymi słuchawkami Bose chyba najbardziej irytującym kawałkiem elektroniki jaki miałem w rękach. Wiesza się, grzeje się, nie chce się włączyć, nie chce się wyłączyć. Trzeba ją wyciągać z gimbala tak często, że śrubki zastąpiłem gumką, żeby było szybciej. To jest moja druga sztuka, żeby nie było, że trafiłem jakąś zepsutą. Karty microSD już miałem chyba wszystkich producentów i pojemności, że może karty wina, gówno tam. Dalej to samo.
    Aplikacja na komórkę służy chyba tylko do spamowania promocjami Go Pro. Pilot Go Pro działa, ale jak już jest kamera włączona i są sparowane. Jak jest wyłączona, przez chwilę działa, można kamerę włączyć ponownie. Jak jest kamera wyłączona dłużej niż pół godziny to już pilotem się nie włączy, trzeba przyciskiem.
    Oczywiście do włączania jest osobny przycisk, bo przecież włączanie tym samym co włącza się nagrywanie jest technologicznie nie możliwe. No chyba, że masz kamerę Yi za 800 PLN, to wtedy się da.
    Jednym słowem totalne rozczarowanie, a to dopiero pół roku używania.

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: dokładnie.. bawiłem się różnymi kamerkami tego typu i Go Pro, to był chyba największy wrzód na dupie.
      To nie te czasy, gdy jakość ich kamerek biła wszystko inne o lata świetlne. Syndrom podobny do Apple i jego iPhona.

    •  

      pokaż komentarz

      @szopa123: no właśnie, to jest ten syndrom dostatecznie dobrego produktu. Nie mają żadnego przymusu coś zmieniać, bo jest wystarczająco dobra. Iphone to samo, dodawanie ficzerów niesoftwarowych ma tam miejsce raz za czas tylko, bo jest wystarczająco dobry.
      Reszte robi marketing.

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: a co jest nie tak ze słuchawkami Bose?

    •  

      pokaż komentarz

      @szopa123 Ale ze wszystkim teraz tak jest. Np buty z New Balance. Choćbym nie wiem jakie drogie kupił to i tak są felerne. Żeby nie było to miałem 5 czy 6 par. Od takich za 199zl po takie za 500. Żadne nie wytrzymały pół roku. W większości albo się rozklejały albo pękały na zgieciu tam gdzie palce się zginaja. Wszystkie bez wyjątku. A jak kupię jedne z najtańszych modeli na rynku z Nike, które idzie wychaczyc w kwocie do 130zl to z palcem w dupie dwa lata trzymają. Kiedyś miałem buty z Adidasa teoretycznie do bodajże tenisa to 5 lat wytrzymały i poszły do kosza tylko dlatego że niechcący wylalem chemię na nie do czyszczenia lastryko i zlazla z nich guma. Więc to nie jest kwestia innego użytkowania czy coś

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: mam bose qc35 gen1 i z nimi nie mam żadnych problemów i jestem w 99% zadowolony bo maja jacka 2.5 mm zamiast 3.5 mm wiec ciężko znaleźć do nich odpowiedni kabel, ale poza tym wszystko zajebiście. Jaki model miałeś i jakie z nimi były problemy ?

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: teraz bym nie kupił GoPro, ale jak kupowałem GoPro 4 to alternatywy z chin były dużo gorsze jeszcze. Tylko też ja nie mam żadnych problemów z kamerką - dlatego nadal jej używam.

      I gdzieś tu się skończyło GoPro, bo nowsze wersje za wiele nowego sobą nie reprezentują.

      Co do Bose to nie wiem - mam QC25 i są świetne.

    •  

      pokaż komentarz

      @weegee: to, że kosztują x razy tyle, ile ich konkurencja na tym samym poziomie.

    •  

      pokaż komentarz

      @budus2: taaaa, x razy tyle, gdzie x = 1 ;) czego najlepszym przykładem jest, że sztandarowe QC35 są w podobnej cenie co bezpośrednia konkurencja sony mx1000. Mało tego, miałem jedne i drugie i moim zdaniem Bose są lepsze i z nimi zostałem. O ile jakość noise cancellingu jest na korzyść Sony, o tyle wygoda noszenia (jak leżą na uszach i głowie) i użytkowania (fizyczne przyciski zamiast przeciętnego panelu dotykowego w Sony) jest na korzyść Bose.

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat heh, taka sytuacja, w sklepie zamówiłem SJCAM SJ5000X Elite (549pln), po powrocie do domu okazało się że dostałem do ręki Go Pro Hero 7 Black (~1700). Jako uczciwy mirek, nie chcąc się bogacić cudzym kosztem, poszedłem wymienić #gopro na zamówioną bieda kamerkę. Wykorzystując ją na stoku i rowerze, jestem zadowolony - wystarcza w zupełności. Czytając komentarze widać, że uczciwość popłaca ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: @weegee:

      Sam jestem ciekaw. Swojego czasu przez pracę latalem średnio co parę tygodni i zdesperowany zainwestowałem w QC35 żeby zwiększyć swój komfort podróży. Już od roku sprawdzają się świetnie, ani razu nie miałem z nimi problemu i teraz nie wyobrażam sobie latać bez nich.

      Jakieś szczegóły?

    •  

      pokaż komentarz

      @b4rt masz linka do nagran sjcam??

    •  

      pokaż komentarz

      @Allek nie mam, google i masz pełno testów ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: też mnie ciekawią problemy z bose, mam qc 35 gen 1 i jedna z nielicznych rzeczy z których jestem na prawdę zadowolony.
      @budus2: gdzie? xD Znajdz mi takie co wspierają dwa aktywne (czyli są połączone do obu i z obu mogą grać muzykę bez potrzeby zmiany czegokolwiek) urządzenia po BT na raz oraz z tak dobrym wyciszaniem i wygodą noszenia by nie uciskały.

    •  

      pokaż komentarz

      @KapitanTorpeda: Kup Salomony. Nie do zajechania. Mam 6 lat najstarsze, wyglądają po praniu prawie jak nowe. W środku trochę gorzej, ale w pełni sprawne.

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: Ja również mam Hero 7 black i wszystko co napisałeś występuje u mnie. Dodatkowo coś mam walnięte z pomiarem poziomu baterii. Jak byłem w górach to w 15 minut był w stanie zjeść całą baterię gdzie na hero 5 nie miałem takich problemów (jeździłem z dwoma kamerkami)

    •  

      pokaż komentarz

      @weegee: @trupio19: @11mariom: @zeus_pl: @GotoFinal:

      przepraszam koledzy, że tak późno odpowiadam, no więc tak - mam słuchawki Bose QuietComfort 35 data produkcji wrzesień 2016 Special Edition (te niebieskawe):
      - aplikacja Bose Connect App wysyła masę rzeczy do serwerów Bose, czego słuchamy, kiedy, jak głośno itp. był nawet pozew w tej sprawie: https://www.bbc.com/news/technology-39654085 sąd oddalił zarzut, że jest to podsłuchiwanie (wiretapping) ale podtrzymał, że Bose wprowadzało klientów w błąd. W sumie to nie wiem, co dalej w tej sprawie, aplikacji nie używam.
      - jakość ANC drastycznie spadła wraz z którymś upgrade, nie jestem jakimś audiofilem z niewiadomo jakim słuchem, ale stał się o wiele słabszy. Nie zwróciłem na to aż takiej różnicy dopóki nie wszedłem na forum Bose gdzie było dosłownie kilkadziesiąt jak nie kilkaset postów, żeby przywrócili możliwość instalacji poprzedniego firmware (oczywiście "nie da się"), bo w nowszym ANC działa dużo gorzej. Producent zarzeka się, że nic nie ruszali w ANC i to jest zbiorowa halucynacja. Niestety mój brat też ma te słuchawki i ich nie updatował, różnica jest duża, nawet jak ktoś ma takie niewyrobione ucho jak ja (robiłem też "ślepy" test na mojej kobiecie i potwierdziło się, że jest gorszy).
      W aplikacji po upgrade można wybierać czy chcemy bez ANC, czy słaby czy mocny. Mocny jest taki jak słaby tyle że dochodzi do niego szum, jak white noise coś w tym stylu.
      Szczególnie ten spadek jakości ANC odczuwany jest w przypadku mowy, a to jest główny powód posiadania tych słuchawek, przynajmniej dla mnie.
      - bluetooth, że zacytuję klasyka, k#$#a jego mać, z Iphone 5s, 7 plus, Macbookiem Pro (dwa modele) działa ok, Samsung galaxy S8 Plus raz działa cały dzień normalnie, raz rozłącza i automatycznie łączy ponownie czasami kilka razy na godzinę. To samo z jakimś Xiaomi i jeszcze jednym chińczykiem Redphone czy coś, co miałby być "najlepsze na świecie".
      Połączenie z komputerem z Windowsem to samo, wbudowany adapter BT w laptopie: raz działa raz nie działa, rozłącza bez przyczyny cokolwiek bym robił, nawet jak nie słucham nic. Cztery różne adaptery na USB to samo.
      Komputer stacjonarny z win 10 to samo.
      Telewizor Philips z 2018 roku - opóźnienie dźwięku w stosunku do obrazu od ułamka sekundy do sekundy. Po jakiejś godzinie używania robi się coś takiego, że dźwięk zaczyna "rwać", coś jakby bufor się nie zapełniał odpowiednio szybko, zrywało transmisję bez zerwania połączenia, BT skakał po kanałach, cholera wie. Wystarczy słuchawki wyłączyć i włączyć i wraca do normy. Co najgorsze to zaczęło się dziać po przedostanim upgrade. Oczywiście nie da się wrócić do starszej wersji softu (jest magiczny skrót klawiszowy a d v strzałka góra strzałka dół na stronie btu.bose.com która odblokowuje menu wyboru softu, ale można cofnąć tylko jeden wstecz i nie każdy, do tych akurat co mam nie było możliwości).
      - jakość dźwięku - wiadomo nie są to jakieś słuchawki nastawione na wierne odtwarzanie nawet zawirowań powietrza wokół nogawek spodni trzeciego puzonisty od lewej strony w orkiestrze symfonicznej, ale nawet CAL-e Creativa za pewnie 100PLN teraz biją je na głowę.

      Jedyne co na ich plus mogę powiedzieć to to, że są dosyć pancerne, od 2016 spadły mi już kilka razy, używam ich codziennie i nie wyglądają na zużyte. Ale to rozłączanie i zrywanie połączenia to może do j!!#nej rozpaczy doprowadzić. Oczywiście gwarancja srancja, wszytko działa, co pan panie od nas chcesz. Do dupy z nimi, następnych już nie kupie, choćby zawierały technologię Protossów.

      O i jeszcze jeden ciekawy bug jest, można mieć dwa urządzenia sparowane i podłączone, na jednym wyłączamy granie, puszczamy na drugim i działa. No chyba, że jest to Macbook pro nowszy niż 2017 to wtedy trzeba wyłączyć BT na nim, bo z drugiego sparowanego urządzenia nic nie słychać. Nie wiem czy to bug Apple czy Bose i nie chce mi sie tego badać, ale wk#$#iające tak czy inaczej.

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: to tym bardziej się cieszę że mam przewodowe qc25 i mi nie zrobią upgrade fw ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: małe opóźnienia po BT z ANC to dość normalka, ale nigdy nie mialem takich by je zauważać. Gierkowe bezprzewodowe headsety mają osobne nadajniki 2.4ghz.
      A problemy z BT to mam tylko na macu, i to nie tylko do słuchawek tylko do każdego sprzętu który nie jest apple...
      Obniżona jakość dźwięku to koszt ANC i BT, obie te rzeczy obniżają jakość.

      Po jakiejś godzinie używania robi się coś takiego, że dźwięk zaczyna "rwać", coś jakby bufor się nie zapełniał odpowiednio szybko,
      To też miałem tylko używając macbooka i nie tylko ze słuchawkami, nawet myszka (nie apple) tak potrafi tnąć przez jakiś czas i musze resetować BT w macu.

      No chyba, że jest to Macbook pro nowszy niż 2017 to wtedy trzeba wyłączyć BT na nim, bo z drugiego sparowanego urządzenia nic nie słychać. Nie wiem czy to bug Apple czy Bose i nie chce mi sie tego badać, ale wk?!@iające tak czy inaczej.
      Bug apple.

      Znacznie więcej problemów mam przez macbooka niż przez bose :P do tego na macbooku losowo zmienia mi się balans dźwięku na prawy/lewy kanał.... bug od 2006.

      Zgadzam się chyba tylko z ANC ;/ też słyszałem te pogorszenie i nie rozumiem skąd to, szczególnie że nawet nie wydają nowego modelu ani nic.
      Tylko no też lepszych słuchawek na rynku nie ma, sony mniej wygodne i nie mają 2 aktywnych urządzeń.
      Ale masz plusa za sensowny opis.

    •  

      pokaż komentarz

      @DulGukat: Dzięki z odpowiedź, lepiej późno niż wcale. Szczerze powiedziawszy nie miałem nigdy problemu z jakością ani dźwięku ani ANC. Może dźwięk nie jest taki jak w kinie domowym ale ANC robi robotę.

      Zawsze mam duży problem z komfortem w słuchawkach a w tych mogę siedzieć całe godziny i jest normalnie.

      Co do łączności to była xperia z5, note9 i nvidia shield. Żadnych problemów ze zrywaniem, czy opóźnieniami...

      Szkoda ale wyraźnie masz jakiś wadliwy sprzęt bo moje doświadczenia są całkiem odmienne.

  •  

    pokaż komentarz

    Jest sony, jest garmin, kto kupuje gopro?

  •  

    pokaż komentarz

    Potwierdzam, moja kamera jest już po raz drugi z serwisie. Jak teraz przyjdzie w stanie nie nadającym się do użytkowania, biorę kasę. Trzymajcie się z daleka od tego szajsu.

  •  

    pokaż komentarz

    Dzięki za ten film. Miałem właśnie kupować najbardziej wypasione gopro jakie jest w sklepach bo akurat mam na to budżet a potrzebuję fajnej wodoodpornej kamerki, łatwej w obsłudze, robiącej dobre filmy i zdjęcia.
    Co polecicie?