•  

    pokaż komentarz

    Z tego co słyszałem to w USA w tych stanach z dostępem do broni uczą ze w takiej sytuacji należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło. Czyli facet powinien krzyknąć: sięgam po broń i będę ja wyciągać! Wtedy policjant wie co się dzieje a nie tak jak on czekał na c.uj wie co a potem z przyczajki wyciąga broń tez c.uj wie po co.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: Dokładnie to powinien głośno zapytać w jaki sposób ma to zrobić, a policjant powinien wydać dalsze instrukcje. Tak czy siak przej*bana sprawa.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: @Pandemicum: Swoją drogą odkładał ją w taki sposób że równie dobrze mógł chcieć z niej strzelać.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: Czyli trzeba być dobrze wytresowanym niewolnikiem i jednocześnie cieszyć się, że ma się dostęp do broni, super sprawa.

    •  

      pokaż komentarz

      Czyli trzeba być dobrze wytresowanym niewolnikiem

      @Murasame: Trzeba znać tylko podstawowe zasady posługiwania się bronią, a nie odpowiedzi na idiotyczne pytania z UoBiA. Ba nawet nie trzeba udawać, że jest się sportowcem albo kolekcjonerem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Identycznie musisz się zachować w przypadku kontroli w chlewie obesranym gównem jeśli posiadasz broń.

    •  

      pokaż komentarz

      @Murasame: Kuce mają znowu dysonans poznawczy. Z jednej strony stany takie super, legalna broń itp, a z drugiej przedstawiciel państwa może cię w każdej chwili odstrzelić jak psa i w sumie nic mu za to nie zrobią. Typowy korwinizm jest typowy XD

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: dla mnie to morderstwo z premedytacją, i ty zdziwienie w oczach, co ty dziwko zrobiłaś

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @hashmemy

      dla mnie to morderstwo z premedytacją

      To chyba oglądaliśmy dwa różne filmy, bo na moim uzbrojony mężczyzna nie reaguje na instrukcje policji, zachowuje się podejrzanie i na końcu jest zdziwiony, że do niego strzelano. Dla mnie to suicide by cop z premedytacją.

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co słyszałem to w USA w tych stanach z dostępem do broni uczą ze w takiej sytuacji należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło. Czyli facet powinien krzyknąć: sięgam po broń i będę ja wyciągać!

      @dr_justice: XDDD Jakby nie mógł blefować...

    •  

      pokaż komentarz

      Swoją drogą odkładał ją w taki sposób że równie dobrze mógł chcieć z niej strzelać.

      @Keris: Trzymał za zamek, lufą do siebie, rękojeścią do przodu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Murasame

      @dr_justice: Czyli trzeba być dobrze wytresowanym niewolnikiem i jednocześnie cieszyć się, że ma się dostęp do broni, super sprawa.

      Nie, można być jeszcze tak oderwanym od rzeczywistości, jak ty i będąc na muszce stróży prawa odpier dalać taki szajs, nie reagować na wielokrotne wezwania, a wcześniej wymachiwać bronią w miejscu publicznym

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: rzuć broń i ją rzucił, więc się dostosował do polecenia funkcjonariusza. gdyby powiedziała odłóż broń wolno na ziemie to była by inna sprawa lecz z babą się nie dogadasz

      TAK to się robi

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: @Pandemicum: @Keris: Przecież nawet się na nią nie patrzył, gdzie wy widzeliście kogoś kto zamierza strzelić, a patrzy w ziemie?

    •  

      pokaż komentarz

      @Keris:

      Swoją drogą odkładał ją w taki sposób że równie dobrze mógł chcieć z niej strzelać.

      Odkłada pistolet trzymając go samymi palcami, od góry za lufę. W jaki inny sposób miałby go odłożyć??

      Policjantka drze ryja "Put the gun down!!" celując w niego. Gość robi dokładnie to, o co go poprosiła.
      Możemy sobie gdybać siedząc na kanapie przed monitorem - że może za szybko to robił, że mógł mówić dokładnie co robi, że może lepiej jakby podniósł ręce do góry... Inaczej się reaguje jak dwie osoby celują do Ciebie z broni i drą ryja z konkretnym poleceniem... On to polecenie wykonał.
      To ona jest przeszkolonym policjantem i powinna wiedzieć jak się zachować w takiej sytuacji.
      Wydaje polecenie "Put the gun down!", no to chyba spodziewa się, że podejrzany będzie ręką tą bron odkładał zza paska czy z kieszeni - whatever - cała akcja dzieje się w Karolinie Północnej - "open carry state" - gdzie masz prawo nosić przy sobie broń czy w kieszeni czy za paskiem czy w dupie - gdzie tylko chcesz...
      Telekinezą miał tą broń odłożyć?
      Wygląda to jak egzekucja. Przykro się to ogląda.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar:

      nie reaguje na instrukcje policji,

      Jakie były instrukcje policji?
      "Put the gun down".
      Co robi gość chwilę przed tym jak został zastrzelony?
      Odkłada broń, trzymając samymi palcami od góry za zamek:

      źródło: aaaa.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło. Czyli facet powinien krzyknąć: sięgam po broń i będę ja wyciągać!

      @dr_justice: I teraz szybko celuje w twoją głowe i strzelam ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co słyszałem to w USA w tych stanach z dostępem do broni uczą ze w takiej sytuacji należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło.

      @dr_justice: Z tego co słyszałem uczą żeby nie być czarnym.

    •  

      pokaż komentarz

      @hashmemy idiota. Szkoda, że policjant go nie odstrzelił

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice:

      Z tego co słyszałem to w USA w tych stanach z dostępem do broni uczą ze w takiej sytuacji należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło.

      Przede wszystkim uczą tez policjantów jak się zachowywać. Jakie polecenia wydawać do osoby która "być może" jest zestresowana tym że dwie osoby drą na nią ryja celując w nią z broni...

      Czyli facet powinien krzyknąć: sięgam po broń i będę ja wyciągać!

      Jeszcze raz - To ten gość jest przeszkolony z tego jak się zachować w takiej sytuacji i płacą mu za to - czy policjantka? I to jeszcze w Karolinie północnej - gdzie masz prawo nosić przy sobie broń w publicznych miejscach na widoku, czy w kieszeni czy za paskiem.

      wyciąga broń tez c.uj wie po co.

      Wykonywał polecenie Policjantki, która wydała bardzo proste polecenie: "PUT THE GUN DOWN!"
      Czego innego sie spodziewała niż to, że gość będzie musiał dotykać palcami tej dłoni żeby ją odłożyć?

      W skrócie, gość wykonywał polecenie policjanta a i tak policjant zastrzelił go jak psa, a niektórzy tutaj komentują, że mógł się inaczej zachować? Lepiej...WTF?
      Czy wy robicie k..wę z logiki tylko dlatego że gość jest czarny? Bo serio nie kumam tej całej nagonki na niego że mógł się lepiej zachować...

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84

      Jakie były instrukcje policji?
      "Put the gun down".
      Co robi gość chwilę przed tym jak został zastrzelony?
      Odkłada broń, trzymając samymi palcami od góry za zamek


      Czemu nie zrobił tego od razu tylko po x wezwaniach? Czemu się tak czaił? Czemu np nie poniósł rąk do góry i nie pozwolił się policji rozbroić? Dostał kulki, bo sam się o to mocno postarał. Nie zadbal o to, by policjanci nie czuli się zagrozeni. Był idiotą, na szczęście krótko.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar:
      Czemu? Może dlatego że najpierw darli na się niego "Let me see your hands!" A po chwili: "Put your gun down!"
      To co miał zrobić w końcu?
      Od pierwszejkomendy "Put your gun down" (1:23) do momentu kiedy faktycznie ją odkłada mija niecałe 30 sekund (1:50).
      Lepiej by było jakby od razu po nią sięgnął? Przed chwilą dostał komendę "Let me see your hands!", po chwili "Put your gun down!", dwie osoby celują do niego z broni drąc się - no dość stresujące okoliczności - a to chyba policjanci powinni być i są zdaje się przeszkoleni jak się zachowywać w takiej sytuacji w stanie gdzie każdy może przy sobie nosić broń.
      Mniej "stresująco i podejrzanie" by to dla policjantów wyglądało jakby od razu po pierwszej komendzie "Put your gun down!" sięgnął po broń???
      Sorry, ale ten filmik wygląda tak jakby los tego typa był przesądzony w momencie kiedy policjanci wysiedli z samochodu...

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84: Jak się zestresowal, to po co doprowadził do sytuacji, że musiała przyjechać policja?

    •  

      pokaż komentarz

      Czemu nie zrobił tego od razu tylko po x wezwaniach?

      @Grothar: nie wiem, może bał się, że jak dotknie broni, to go zastrzelą? Aaaaale, to przecież niemożliwe, policjanci nie strzelają do osoby, która na polecenie położenia broni na ziemię, kładzie broń na ziemię, prawda?

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar @tomtom666: Z tego co mi wiadomo, to w USA za napad rabunkowy z użyciem broni nie nie ma bezwarunkowej kary śmierci. W Europie model jest taki, że policja ogólnie stoi z grubsza za obywatelem, nawet jak ten obywatel jest sprawcą czynu zabronionego, w USA za to taki, że twoim obowiązkiem jest przy nawet głupiej kontroli drogowej przekonać swoim zachowaniem policjanta, że nie chcesz mu zrobić krzywdy, a jak tego nie zrobisz w satysfakcjonujący sposób to jest twoja wina. W Azji model wymiaru sprawiedliwości jest taki, że cię ściągną do aresztu na miesiąc i jak się nie przyznasz po miesiącu przesłuchań, to zaczną rozważać opcję, że może jesteś nie ten co trzeba. Folklor lokalny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co słyszałem to w USA w tych stanach z dostępem do broni uczą ze w takiej sytuacji należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło. Czyli facet powinien krzyknąć: sięgam po broń i będę ja wyciągać!

      @dr_justice: Wlasnie, nie - to co napisales to jest prosta droga do zarobienia kulki. Sprawa jest prosta - trzymasz rece caly czas na widoku, informujesz policjanta ze masz na sobie bron i prosisz o instrukcje.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84 bzdury pleciesz i próbujesz narysować sytuację inaczej niż była w rzeczywistości.

      Nikt by do niego nie strzelił jakby miał ręce w górze, na widoku. Już po 30 sekundach zaczął coś robić, wow! Do policji się strzela i z takimi sytuacjami muszą się zderzać bardzo często. Nie wykonywał poleceń tak czy siak, więc mógł dalej tego nie robić, ale z rękami w górze i palcami zaplecionymi na karku i powoli odwrócić się kaburą do policjantki.
      Ja bym w życiu nie sięgnął do kabury w takiej sytuacji.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomtom666 to mógł dalej jej nie dotykać.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: no, po czym zostać zastrzelonym za nie wykonywanie poleceń.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomtom666

      @Grothar: no, po czym zostać zastrzelonym za nie wykonywanie poleceń.

      Tak tak. Z rękami na karku xD znasz taki przypadek? To daj linka, bo ja nie trafiłem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: nie wiem, nie kolekcjonuję przypadków. Ale ostatnio widziałem jeden, gdzie gość dostał polecenie od policjanta, żeby położyć bron na ziemi, po czym został zastrzelony gdy ją kładł na ziemi.

      Uwierzysz? Ludzie usprawiedliwiali policjanta, bo kilkanaście sekund wcześniej gość nie posłuchał innego polecenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84: czy ty oglądałeś ten film???
      Ona wydaje mu te polecenie 10 razy... A gość kleczy i się nie rusza i nagle sięga po broń...
      W jej wypadku zrobiłbym dokładnie to samo z obawy o swoje życie.. I nie odstrzelil jak psa, bo pies zrozumiałby polecenie za 1 lub 2 razem.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja bym w życiu nie sięgnął do kabury w takiej sytuacji

      @Grothar: przed monitorem to każdy jest mądry. Koleś zrobił to co mu kazali i go zastrzelili. To, że zwlekał nie ma znaczenia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Murasame: USA też się nie podoba ? Za mało wolności ? Gdzie jest tak jak ty byś chciał ? W jakim kraju ? Napisz...

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: szkoda? Idz do lekarza od głowy

    •  

      pokaż komentarz

      @Pandemicum: takie 'plusy' dla zjebow w Polsce co karzdemu chca dac bron

      Policjant sam dba o swoje bezpieczenstwo, on też ma rodzine i nie chce zginac od jakiegoś podrzednego czarnucha.

      To tak samo jak podczas kontroli drogowych, wiele sie mowi jak masz trzymac rece na widoku, w jaki sposob masz powiedziec policjantowi ze masz bron, gdzie ona jest i co ma dalej robic.

      Jak glina czuje ze nie ma 100% kontroli i władzy nad sytuacja... To masz przej#@%ne (w usa)

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: Nawaliła policjantka. Nie wytrzymały nerwy. Nie wiem jaką decyzję podejmie sąd ale i tak należałoby ją poddać badaniom psychiatrycznym i ponownym egzaminom. Tak czy siak nie powinna mieć powrotu do policji.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: a w przypadku jak jesteś głuchy?

      Moim zdaniem ta sytuacja pokazuje typowy pat między zdrowym rozsądkiem a prawem. Z jednej strony bardzo dobrze zachowała sie kobieta w mundurze. Po wielokrotnym wezwaniu do wyrzucenia broni obywatel tego nie zrobił wiec miała podstawy do myślenia że coś może być nie tak. Ale:

      Czy nie lepszym rozwiazaniem byłby w tym przypadku strzał ostrzegawczy? Pakowanie 2 kulek w obywatela to lekka przesada a czas reakcji po strzale ostrzegawczym byłby jednakowy.

      Z drugiej strony. Człowiek może być gluchy (chyba że w tym stanie głuchym odbiera sie prawo do posiadania broni)

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: Czyli trzeba być dobrze wytresowanym niewolnikiem i jednocześnie cieszyć się, że ma się dostęp do broni, super sprawa.

      @Murasame tak to właśnie działa w normalnym kraju z powszechnym dostępem do broni.
      Kiedyś było w na wykopie video motocyklisty zatrzymanego do kontroli przez policję. Miał przy sobie broń. To był świetny przykład jak bez zbędnych, dodatkowych emocji rozwiązać całą sytuację.

      Niestety, powszechny dostęp do broni wymaga zupełnie innego, bardziej asekuracyjnego podejścia policji nawet w tak błahych przypadkach jak kontrola drogowa.

      Nie polecam być zatrzymanym w USA, nawet za nikłe przekroczenie limitu prędkości. Niezapomniane przeżycie dla kogoś z Europy :)

    •  

      pokaż komentarz

      @tomtom666

      nie wiem, nie kolekcjonuję przypadków.

      Czyli brak argumentów

      Ale ostatnio widziałem jeden, gdzie gość dostał polecenie od policjanta, żeby położyć bron na ziemi, po czym został zastrzelony gdy ją kładł na ziemi.

      Zakrzywiasz rzeczywistość, pomijasz fakty, udajesz głupiego

      Uwierzysz? Ludzie usprawiedliwiali policjanta, bo kilkanaście sekund wcześniej gość nie posłuchał innego polecenia.

      Uwierzysz? Ludzie usprawiedliwiają dindu, który chwilę wcześniej obrabował KFC z bronią w ręku, której później nie chciał odłożyć na szereg, SZEREG wezwań.

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6

      Koleś zrobił to co mu kazali i go zastrzelili.

      Nie, nie zrobił. W tym rzecz. Stworzył sytuację niejasną i niebezpieczną, właśnie przez zwlekanie i czajenie się.

      To, że zwlekał nie ma znaczenia.

      Ma ogromne, podobnie jak to, że chwilę wcześniej groził tą bronią pozbawieniem życia innym ludziom, kiedy rabował KFC.

      Widzę, że teraz nie tylko dindu zakrzywiają rzeczywistość, kiedy inny BANDYTA dindu dostaje kulkę, bo groził bronią innym ludziom, a później robi wszystko, żeby ją dostać.
      Trzeba być debilem, żeby wyjąć broń W TEN SPOSÓB, który on to zrobił. Policjantka miała za mało czasu na decyzję, kolejny ułamek sekundy, gdyby planował do niej strzelić, mógł ją kosztować życie.
      Należało albo pozwolić się rozbroić, albo odwrócić się tak, by było widać ręce przez caly czas.

    •  

      pokaż komentarz

      @kielbasazdzika

      to co napisales to jest prosta droga do zarobienia kulki. Sprawa jest prosta - trzymasz rece caly czas na widoku, informujesz policjanta ze masz na sobie bron i prosisz o instrukcje.

      Ja nie wiem dlaczego oni tego nie rozumieją i czemu jest tu aż tylu debiki i zakrzywiaczy rzeczywistości.
      Nikt nie rozumie, że zarobił kulkę bo wszystko, co zrobił zrobił źle - oczywiście włącznie z grożeniem pozbawienia życia innym ludziom, kiedy napadł na KFC.
      Był filmik, na którym gość siedząc za kółkiem sięgnął po broń będąc na muszce i zdążył oddać strzał (chyba też do policjantki).

      Pomiędzy zobaczeniem jego dłoni z bronią a sytuacją krytyczną, w której mógł strzelić do policjantki, gdyby dindu zdecydował się jednak strzelać, pozostało za mało czasu przez sposób w jaki po nią sięgnął i dlatego posłała mu kulkę. Dlaczego ty to rozumiesz, a inni nie i jeszcze bronią nic nie wartego śmiecia, który z bronią napadł na innych ludzi?

      Dla mnie mogą zabijać absolutnie każdego, kto zdecydował się użyć broni w innym celu niż obrona.

    •  

      pokaż komentarz

      To chyba oglądaliśmy dwa różne filmy, bo na moim uzbrojony mężczyzna nie reaguje na instrukcje policji, zachowuje się podejrzanie i na końcu jest zdziwiony, że do niego strzelano.

      @Grothar: zachowywal sie podejrzanie, czyli mozna go zastrzelic. Sprawa zamknieta ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Hasz5g

      1. wyrwij z kontekstu napadu z bronią w ręku jeden wyraz.
      2. ironizuj głupio.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: czyli ktoś kto chce zastrzelić policjanta to może powiedzieć "będę teraz wyciągał broń żeby ją odłożyć" a jak ją wyciągnie to zacznie strzelać.

    •  

      pokaż komentarz

      @XVCJNG: USA na pewno nie jest miejsce, które mi przychodzi do głowy kiedy ktoś mówi "wolność", prędzej Szwajcaria czy nawet Polska przed rządami pis.

    •  

      pokaż komentarz

      Tak tak. Z rękami na karku xD znasz taki przypadek? To daj linka, bo ja nie trafiłem.

      @Grothar: nie znajdę na szybko lepszej wersji ale tutaj jest człowiek idący z rękami w górze, który dostał kulkę: https://youtu.be/qJFHPgxYpAQ?t=66

    •  

      pokaż komentarz

      Nie, nie zrobił. W tym rzecz. Stworzył sytuację niejasną i niebezpieczną, właśnie przez zwlekanie i czajenie się.

      @Grothar: zrobił, odkładał pistolet.

      Ma ogromne, podobnie jak to, że chwilę wcześniej groził tą bronią pozbawieniem życia innym ludziom, kiedy rabował KFC.

      @Grothar: ale to jest oddzielna kwestia. Skoro policjanci mieli go już na muszce i kazali mu odkładać broń to czego się spodziewali? Że użyje telekinezy aby to zrobić?

      Należało albo pozwolić się rozbroić, albo odwrócić się tak, by było widać ręce przez caly czas.

      @Grothar: zrobił to co mu kazali a oni go zastrzelili.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice: nie wazne to czarny byl ( ͡° ͜ʖ ͡°) i tak by strzelila

    •  

      pokaż komentarz

      @SuperJadzia: jedyne co trzeba, to respektowac prawo...masz prawo do posiadania broni i uzycia jej w samoobronie. Nie używasz broni jak są służby których zadaniem jest użycie broni w razie zagrożenia.
      |Co w tym trudnego do zrozumienia?

    •  

      pokaż komentarz

      @CzaryMarek: czy ja gdziekolwiek napisałem że on chciał strzelać? ja tylko napisłąem że facet nie reaguje na polecenia przez jakiś czas więc ch.uj wie o co mu chodzi i co chce zrobić ...czytanie ze zrozumieniem się kłania w pas

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84: problemem którego nie zauważasz jest to że opowiasz sobie historie z punktu widzenia gościa siedzącego w PL i polskim punktem widzenia (gdzie policjant Ci może zrobić niewiele). Ja nie chce bronić policjantki, ale zauważam tylko że:
      1. w USA policja ma znacznie większe uprawnienia,
      2. uczy się tam żeby wykonywać polecenia policjantów bo mogą Cie odstrzelić - i zrobią to zgodnie z prawem...
      więc jak nosze broń to powinienem mieć też świadomość konsekwencji jakie mogą z tego wynikać.

    •  

      pokaż komentarz

      @dr_justice Nie powinna k$##a strzelać.
      p?!$%%@ona rasista ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84: Ale jak policjanci drą ryj 20 razy, żeby wyj?@%ł broń, to ma wyj?@%ne, a później dindu noffin, dobry chłopak. Czarni to się nigdy nie nauczą, że jak policjant daje rozkaz położenia broni, to się to broń kładzie od razu. To nie jest europa, tam się nikt nie p!%@!@#i.

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6: Robienie k@$#y z logiki. Jak policjant do ciebie mierzy i wydaje ci polecenia to robisz je natychmiast. Nie kiedy uznasz to za stosowne. Jak by gosciu po pierwszym poleceniu odkladal bron i dostal kulke to powiedzial bym, ze zostal zastrzelony bez powodu i policjantka powinna odpowiadac.
      30s i kilka komend pozniej bez zadnego kontaktu ze strony goscia nagle siega do kieszeni i wyciaga bron. Nie rzuca jej obok siebie tylko przeklada ja do przodu i lapie obiema rekami. Dla mnie prawidlowe uzycie broni bo nie wiesz co gosciowi odwali.

    •  

      pokaż komentarz

      @Feluke: nie zgadzam się. Ile by było stosownie? 2s? 5? 10? Policjantka zastrzeliła gościa jak się na jej polecenie poddawał I mierzyło w tym momencie do niego chyba 3 policjantów. Wymiękła i tyle. Jej błąd według mnie.

    •  

      pokaż komentarz

      Ja bym w życiu nie sięgnął do kabury w takiej sytuacji.

      @Grothar: Czyli nie wykonałbyś polecenia policji?
      Sugerujesz, że żeby przeżyć gość nie powinien wykonywać polecenia policji? - więc to jego wina?

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6: Ale z czym sie nie zgadzasz? Z tym ze gosciu przez 30s nie wykonal ani jednego polecenia policji?
      Z tym, ze zamiast wyrzucic bron to przelozyl ja sobie do przodu i zlapal w obie rece?
      Z tym, ze bron znalazla sie na ziemi dopiero jak do niego strzelili?

    •  

      pokaż komentarz

      @gatto trochę kompletnie nic nie widać...

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6

      zrobił, odkładał pistolet

      W najbardziej niedorzeczny sposób. Jakby sięgnął po niego gwałtownie i rzucił go na ziemię też byś bronił jego głupoty?
      Ręce w takiej sytuacji mają być cały czas widoczne, a nie były, czego w tym nie rozumiesz? Nie sięga się za siebie zostawiając policjantowi ułamek sekundy na reakcję stanowiącą o życiu lub śmierci policjanta.
      To dlatego, że wszyscy w tym wątku tego nie kumacie widać, że Polacy jako naród nie są przygotowani na posiadanie broni i nikt nie chce jej wam dać.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84

      Czyli nie wykonałbyś polecenia policji?

      Dałbym im możliwość bezpiecznego dla nich rozbrojenia mnie

      Sugerujesz, że żeby przeżyć gość nie powinien wykonywać polecenia policji? - więc to jego wina?

      Sugeruję, że albo wykonujesz polecenia policji zachowując pewną "higienę", albo dajesz im inną bezpieczną możliwość osiągnięcia celu - zabezpieczenia ciebie.
      Ręce zawsze na wierzchu. Zawsze. Nie sięgasz za siebie, po to żeby po chwili pokazać je trzymające broń. Pokazujesz że są puste i robisz wszystko powoli, żeby wyraźnie było widać twoje zamiary.
      I to nie tylko w stosunku do policji, a do każdego kto broniąc siebie, kogoś lub porządku publicznego do ciebie celuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @Feluke: z tym, że policjantka prawidłowo użyła broni.

      Jakby sięgnął po niego gwałtownie i rzucił go na ziemię też byś bronił jego głupoty?

      @Grothar: ale tak nie zrobił. Poza tym nie bronię jego głupoty bo zrobił to źle ale policjantka też zachowała się źle bo zastrzeliła go w momencie jak się poddawał.

      To dlatego, że wszyscy w tym wątku tego nie kumacie widać, że Polacy jako naród nie są przygotowani na posiadanie broni i nikt nie chce jej wam dać.

      @Grothar: Mi nikt jej nie musi dawać. Sam ją sobie kupię.

    •  

      pokaż komentarz

      z tym, że policjantka prawidłowo użyła broni.
      A jak wedlug ciebie powinno wygladac to prawidlowe uzycie/nie uzycie broni i jakie przeslanki wksazywaly by na jej uzycie?

      bo zastrzeliła go w momencie jak się poddawał.

      @vitek6: Naprawde? Skad masz pewnosc, ze sie poddawal? Moze po prostu przekladal bron do lewej reki, zeby miec lepsza mozliwosc strzelenia do policjantow?
      Gosciu zawalil na calej lini ale nie, to policjantka dala ciala bo go zatrzelila.

    •  

      pokaż komentarz

      Dałbym im możliwość bezpiecznego dla nich rozbrojenia mnie

      @Grothar:
      Dostajesz proste polecenie "Drop the gun!"
      Sięgasz do kabury, czy za pasek spodni żeby ją rzucić - czy nie?
      Odpowiedź "nie" oznacza że nie wykonujesz polecenia policjanta.

      Żeby nie było - ja też bym nie sięgał po broń w takiej sytuacji żeby ją odłożyć. Ale policjantka po prostu z dupy to polecenie wydała.
      Uczyli ją pewnie w akademii że takie polecenie wydaje się jak widzisz że podejrzany ma broń w rękach - więc "ma co rzucić".
      Ona nie widziała jego dłoni - w pierwszej chwili wydała dobre polecenie "Let mee see your hands!". Ale po chwili, nie widząc dłoni powiedziała "Drop the gun! Put the gun on the ground!".
      Gość być może nie był zbyt bystry, "prawdopodobnie "zestresowany, więc sięgnął po broń żeby móc ją położyć na ziemi - zgodnie z poleceniem które usłyszał. I widać, że dokładnie to robi, po sposobie w jaki trzyma pistolet (trzymając palcami od góry za zamek).
      Kąt pod którym widziała gościa był słaby, on też był w nienaturalnej pozycji - przykucnięty na palcach, oparty kolanami o próg samochodu z przedramionami opartymi o uda dla równowagi. Naprawdę niefortunna pozycja - bo ani ona dobrze nie widzi czy ma coś w rękach - ani jemu nie jest wygodnie, spokojnie wykonywać powolne niebudzące podejrzeń ruchy.
      Tylko, że ona jest przeszkolonym policjantem, powinna ocenić sytuację i wydawać polecenia adekwatne do tej sytuacji. Dobrym poleceniem było "Let mee see your hands". Ale po chwili zmieniła polecenie na "Drop the gun", spanikowała jak tylko zobaczyła broń i zastrzeliła gościa który de facto wykonywał jej polecenie...
      To wygląda tak jakby sam widok tej broni w jego rękach ją zaskoczył.
      Niestety cała ta sytuacja jest po części efektem tego w USA dostęp do broni jest tak powszechny, że policjanci w każdej sytuacji są zesrani o własne życie i nie trudno o taką akcję jak na filmiku.

    •  

      pokaż komentarz

      A jak wedlug ciebie powinno wygladac to prawidlowe uzycie/nie uzycie broni i jakie przeslanki wksazywaly by na jej uzycie?

      @Feluke: powinna jej nie użyć bo kazała gościowi rzucić ten broń i ten to robił. Trochę mu to zajęło bo pewnie był w szoku bo 3 policjantów do niego celuje z broni.

      Naprawde? Skad masz pewnosc, ze sie poddawal? Moze po prostu przekladal bron do lewej reki, zeby miec lepsza mozliwosc strzelenia do policjantow?

      Bo mówili do niego rzuć broń i on chciał to zrobić?

      .Gosciu zawalil na calej lini ale nie, to policjantka dala ciala bo go zatrzelila.

      Przyjmujesz do wiadomości, że istnieje możliwość, że oboje źle zrobili? Samo to, że kazali mu rzucić broń jest idiotyczne. Powinni kazać mu ręcę pokazać i sami go rozbroić a nie kazać wyciągać broń a potem go zastrzelić jak to robił.

    •  

      pokaż komentarz

      Z tego co słyszałem to w USA w tych stanach z dostępem do broni uczą ze w takiej sytuacji należy głośno informować policjanta o tym co się będzie robiło.

      @dr_justice: a jakby był głuchoniemy to co? Kula w łeb?

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6

      ale tak nie zrobił.

      Ale zrobił inną RÓWNIE głupią i RÓWNIE niewłaściwą rzecz, jak gwałtowny ruch - schował dłoń, po czym pokazał ją z bronią.

      Poza tym nie bronię jego głupoty bo zrobił to źle ale policjantka też zachowała się źle bo zastrzeliła go w momencie jak się poddawał.

      Nie. Tak nie wygląda poddawanie się. Zastrzeliła go w momencie, jak schował dłoń, po czym pokazał ją trzymającą broń - czyli zrobił dokładnie to, co robią absolutnie wszyscy uzbrojeni przestępcy chcąc strzelić do policjanta pomimo bycia na muszce.

      Mi nikt jej nie musi dawać. Sam ją sobie kupię.

      Mówię o Polakach, jako społeczeństwo. Ty z jednej strony wydajesz się być nieco obyty z bronią, a jednocześnie zakrzywiasz rzeczywistość.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84 nie wszystkie polecenia policjanta muszą być mądre i pasować do sytuacji i nie zawsze należy je wykonywać - załóżmy, że siedzisz na bombie i jeśli wstaniesz, to ona wybuchnie, a policjant stojący tuż obok o tym nie wie i każe ci się położyć na ziemi. Chyba normalne, że powiesz "nie mogę, pomocy, siedzę na bombie" i będziesz robił wszystko, żeby nie uznano cię za zagrożenie.
      Ona kazała mu rzucić broń, kiedy schował rękę bo założyła - skadinąd słusznie, że po nią sięgnął. Powinien był ją wtedy upuścić prosto z kabury na ziemię, a nie wystawiać przed siebie. Nie da się strzelić z pistoletu leżącego na ziemi, za to da się z trzymanego w dłoni. Mógł współpracować i mówić co robi:
      - ok, ok! Don't shoot! I'm going to take my gun out of the holster now with my thumb and index finger and I'm going to drop it straight on the ground, don't shoot!

      Pomijam, że w ogóle nie powinien po nią sięgać.

    •  

      pokaż komentarz

      @Grothar: rozumiem Twój punkt widzenia i zgadzam się, że koleszka zrobił głupio ale policjanci według mnie też. Uważam też, że łatwo gadać na spokojnie przed ekranem a zupełnie inaczej wygląda to w życiu. Nie ma sensu dalej się kłócić. Niech odopwiednie organy się tym zajmą. Wesołych świąt.

    •  

      pokaż komentarz

      @vitek6 wesołych. Nie kłócimy się, dyskutujemy. Sam przyznałeś, że zrobił to źle. Jeśli więc zrobił to źle to musiały być tego jakieś konsekwencje, nieprawdaż? Podobnie jak tego, że nie grozi się ludziom śmiercią za pomocą broni, którą pozwolono nosić do obrony. To też ma swoje konsekwencje.

    •  

      pokaż komentarz

      Bo mówili do niego rzuć broń i on chciał to zrobić?

      @vitek6: Ktory jego ruch/gest mial swiadczyc o tym?
      Gosciu nie dostal kulki dlatego, ze siegnal po bron i wyciagnal ja zza plecow. Dostal kulke dlatego, ze nie bylo z nim kontaktu i zamiast odlozyc bron to przelozyl przed siebie i zaslonil/siegnal po nia lewa reka. To bylo powodem nafaszerowania go olowiem.

      Pewnie mial bys podobny problem ze zrozumieniem tego dlaczego nieuzbrojony gosciu zostal zastrzelony tylko dlatego ze: olal polecenia, zwyzywal policje w sposob jaki robia gangi, siegnal w okolice paska a nastepnie szybko wyciagna reke w strone policjantow.

    •  

      pokaż komentarz

      @Feluke: w sytuacji która przedstawiłes bym się nie zdziwił jeżeli by nie wilali rzuć broń.

  •  

    pokaż komentarz

    Miała zły dzień, albo przypomniało się jej gdy rok temu mąż powiedział coś do niej nie takim tonem.

    •  

      pokaż komentarz

      @Przemysluaw: Wincyj bab do męskich zawodów!

    •  

      pokaż komentarz

      @Przemysluaw: ale tak bez jaj, to laska chyba średnio spełnia kryteria. Sytuacja ją ewidentnie przytłacza. Cokolwiek by nie powiedziała, powtarza słowa kolegi. To, że strzeliła za wcześnie to za mało powiedziane. Ona strzeliła po reakcji na jakikolwiek jego ruch.

    •  

      pokaż komentarz

      @Przemysluaw: @krad: Jak zwykle wykop nie zawodzi. To wina tego, że ma waginę a nie jest to wcale wina czarnego co trzyma broń i nie wiadomo co chce z nią zrobić dziwnie kucając przy aucie.
      Na pewno wy, szeryfy internetu, byście poczekali ze strzałem zanim by w was wycelował?

    •  

      pokaż komentarz

      @m0rgi: z tym, że koleś odkładał broń, zgodnie z jej poleceniem. Odkładał tak, że nie był w stanie z niej nagle strzelić, a ona do niego i tak strzela. Nie chodzi o to, że jest kobietą, a o to, że jest nieopanowana, co jest konieczne w tym zawodzie. A że kobiety, szczególnie w trakcie okresu, mają bardzo chwiejne nastroje, to jak widać koledzy uznali, że to może być powodem nielogicznego zachowania

    •  

      pokaż komentarz

      @Tomek7 Gość po napadzie zbrojnym jest konfrontowany przez policję i zamiast od razu wyrzucić broń to robi takie szopki a ty to tłumaczysz pokrętnie?
      Wyjął energicznie broń spod bluzy z niewiadomym zamiarem i po strzale ja upuścił.
      Też bym strzelał i nie ryzykował swoim życiem dla takiej patoli.

    •  

      pokaż komentarz

      @krad ty jakiś tam fobie.... Bo już nawet nie wiem jaki tyle tego jest (-‸ლ)

    •  

      pokaż komentarz

      @Tomek7: pamiętasz kolesia policjanta który morduje faceta w hotelu klęczącego z rękami w gorze ?

    •  

      pokaż komentarz

      @Przemysluaw No tak, bo w USA absolutnie nigdy nie było afer z policjantami płci męskiej strzelających do czarnoskórych podejrzanych. xD

    •  

      pokaż komentarz

      @m0rgi: Na tym polega praca gliny.Lapia i wsadzają patoli za kratki.A gostek posłuchał rozkazu tylko z lekkim opóźnieniem.Podejrzewam że kalkulował w głowie ile może dostać lat za rozbój i czy lepiej się poddać czy walczyć.A końcówka to już potężna głupota tej pani.Niestety.

    •  

      pokaż komentarz

      Ona strzeliła po reakcji na jakikolwiek jego ruch

      @recoba3000: dlatego koleś się nie ruszał, bo wiedział, że może dostać kulkę. Miał pecha, że trafił akurat na taką osobę.

    •  

      pokaż komentarz

      @m0rgi: Oczywiście, nawet nie wiem czemu masz wątpliwości. Poza tym ja się do policji nie pchałem na siłę więc te przytyki w ogóle bez sensu.

    •  

      pokaż komentarz

      z tym, że koleś odkładał broń, zgodnie z jej poleceniem
      @Tomek7: oglądając wideo za pierwszym razem nie byłem w stanie w ogóle tego nawet zauważyć. Wy jesteście nienormalni i zmanipulowani tytułem, który nijak się ma do rzeczywistości.

    •  

      pokaż komentarz

      dlatego koleś się nie ruszał, bo wiedział, że może dostać kulkę
      @Blaskun: odezwać się nie potrafił tak? Połozyć plecami do nich z rękami na głowie też nie? Tylko stał i trzymał broń skitrany w drzwiach samochodu. Wypaliło wam już głowy do reszty?

    •  

      pokaż komentarz

      Podejrzewam że kalkulował w głowie ile może dostać lat za rozbój i czy lepiej się poddać czy walczyć.

      @pietyahouse123: a ja podejrzewam ze po prostu byl w szoku spowodowanym mierzeniem do niego przez wielu policjantow i nie wiedzial dlaczego to robia wiec pewnie pomyslal ze go z kims pomylili i zaraz zastrzela.

      oglądając wideo za pierwszym razem nie byłem w stanie w ogóle tego nawet zauważyć.

      @SpokojnyPan: ja zauwazylem to bez problemu. Nie nadajesz sie do oceny sytuacji najwidoczniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Przemysluaw przecież czarnego zastrzeliła, o co ten hałas?

    •  

      pokaż komentarz

      @mario-zdk: Pamiętam sprawę z Wrocławia. Próbowałem przybliżyć możliwe myślenie kolegów wyżej, osobiście uważam, że takie zachowania mogą być niezaleznie od płci i zawsze powinny być potepiane

    •  

      pokaż komentarz

      @alfka
      Było, ale kobieta w policji to gwarancja takiej sytuacji.
      Trzeba ją niańczyć oraz izolować od prawdziwej pracy.

    •  

      pokaż komentarz

      @recoba3000:

      To, że strzeliła za wcześnie to za mało powiedziane. Ona strzeliła po reakcji na jakikolwiek jego ruch.
      @Tomek7:

      z tym, że koleś odkładał broń, zgodnie z jej poleceniem. Odkładał tak, że nie był w stanie z niej nagle strzelić, a ona do niego i tak strzela.

      Może drodzy oskarżyciele policjantki ustalcie jakąś wspólną wersje wydarzeń, bo albo dostał kulkę gdy odkładał broń zgodnie z poleceniem, albo dostał ja w momencie kiedy po nią sięgnął. Bo jak na razie wasze oskarżenie jest równie wiarygodne co komunikaty agencji TASS.
      Trzymam stronę policji i wytłumaczę wam to drogie wykopki w prosty sposób - opierając się tylko na sytuacji pokazanej w filmiku:
      - cała akcja zaczyna się 1:10
      - 1:15 policjantka wzywa do zachowania zgodnego z prawem: "i want see you ass/hands" - wyjścia zza samochodu - brak reakcji
      - pierwsze polecenie o odłożeniu broni to 1:23 - pierwsze strzały padaja 1:53
      - przez PÓŁ MINUTY kompletny brak współpracy ze strony delikwenta, nie reaguje w żaden sposób na polecenia policji
      - i NAJWAŻNIEJSZE - sięga po broń z prawej strony, będąc lewą odwróconym do policjantów
      Serio nie wiem czy gościu jest po prostu głupi czy zaćpany czy po prostu chciał popełnić rozszerzone samobójstwo, dopiero jak obrywa dwie kulki staje się komunikatywny i stwierdza "że no przecie chciał odłożyć broń". Oczywiście w rozumieniu niektórych wykopków policjantka powinna być telepatka i wiedzieć co delikwent chce zrobić.
      I na koniec - posiadanie broni to jest odpowiedzialność. Jeśli ktoś nie potrafi zachować się logicznie w kryzysowych sytuacjach jak ta tutaj, to może nie powinien posiadać broni.

    •  

      pokaż komentarz

      @Hanys_Mori: ty Anna maria wesolowska, masz swiadomosc, ze wszyscy jestesmy zgodni z tym, ze bandzior jest winny sytuacji? Piszesz k#@%a ksiazke bez powodu. Kazdy cytat dzielnej policjantki, ktory podales, jej kolega powiedzial chwile wczesniej. Lacznie z tym, zeby pasazer pokazal lapy. Po prostu w opinii niektorych strzelila zdecydowanie za wczesnie i nie zachowuje sie jak ksiazkowy policjant.

    •  

      pokaż komentarz

      @Hanys_Mori: został zabity i tyle.Po co ona mordę darła żeby rzucić broń a potem osrała się gzikiem jak sięgał po broń żeby ją wyrzucić.Piff Paff.Poprostu źle dostosowała żądania wobec przestępcy.Mogla mu kazać położyć ręce na kark albo żeby położył się na ziemię.Zjebała.Test oblany.A poza tym powinna starać się strzelić w nogi za pierwszym razem a nie od razu byle trafić.

    •  

      pokaż komentarz

      @pietyahouse123
      Ok. Osrała się ;)
      Skąd wniosek że chciał rzucić broń? A rozumiem bo dostał dwie kulki, i nagle stwierdził że chciał ją odłożyć. Bo przecież wcześniej, przed postrzalem był głuchy i niemy i w ogóle niekumaty i nie widział czego policja od niego chce. I dopiero policyjne kule przywrócić mu zdolność mówienia.

    •  

      pokaż komentarz

      @Hanys_Mori:
      ostatni argument - odpowiedzialność - spoko.
      Ale dotyczy obu stron - i zabitego, i policjantki, która też nie potrafi się zachować w kryzysowej sytuacji i nie powinna nosić broni.

    •  

      pokaż komentarz

      i nie wiedzial dlaczego to robia
      @karer: to się k@%@a dowiedz dlaczego to robią idioto. Koleś napadł i obrabował z bronią w ręku restaurację KFC czy tam Burger King, mierząc do niewinnych ludzi

      ja zauwazylem to bez problemu. Nie nadajesz sie do oceny sytuacji najwidoczniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      @karer: własnie widzę to po twojej wypowiedzi kto tutaj nie mysli.

    •  

      pokaż komentarz

      to się k$$$a dowiedz dlaczego to robią idioto. Koleś napadł i obrabował z bronią w ręku restaurację KFC czy tam Burger King, mierząc do niewinnych ludzi

      @SpokojnyPan: o widze ze kolega jeden z tych ktorzy nie maja pojecia o temacie na ktory sie wypowiadaja:

      1. Celowali bo bylo zgloszenie
      2. Nie bylo zadnego napadu - a przynajmniej nic takiego nie wynika z tekstu
      3. Nie bylo zadnego mierzenia do zadnych ludzi poza typem. Przynajmniej tyle wynika z wiadomosci na ten temat.

      własnie widzę to po twojej wypowiedzi kto tutaj nie mysli.

      @SpokojnyPan: to ty se wymysliles jakies napady itp.

    •  

      pokaż komentarz

      a przynajmniej nic takiego nie wynika z tekstu
      @karer: a sądzisz ośle, że będzie to wynikać, kiedy jakaś gówno strona DONALD na niebiesko daje tendencyjny tytuł "USA: policjantka kazała rzucić przypiętą broń i zastrzeliła zatrzymanego, bo posłuchał wezwania"
      Myślisz samodzielnie w ogóle?

      the Charlotte-Mecklenburg Police Department received two separate 911 calls, both in reference to an armed individual who entered the business at 2601 Beatties Ford Road. The first caller frantically said she needed police quickly because the individual entered the store, walked behind the counter with a gun and was pointing it at an employee. The second caller frantically said she needed police because an individual had approached her vehicle while she was waiting for food in the parking lot of the business and pulled out a gun. Both callers independently called 911 between 9:00 am and 9:02 am.

    •  

      pokaż komentarz

      a sądzisz ośle, że będzie to wynikać, kiedy jakaś gówno strona DONALD na niebiesko daje tendencyjny tytuł "USA: policjantka kazała rzucić przypiętą broń i zastrzeliła zatrzymanego, bo posłuchał wezwania"
      Myślisz samodzielnie w ogóle?


      @SpokojnyPan: to ty nie mysisz. Z tego co przytoczyles a co ja bralem pod uwage wynika to co napisalem. Uzyj mozgownicy.

    •  

      pokaż komentarz

      Cokolwiek by nie powiedziała, powtarza słowa kolegi
      @recoba3000: a miała mówić coś innego?

  •  

    pokaż komentarz

    - Stój bo strzelam!
    - Stoję!
    - Strzelam!

  •  

    pokaż komentarz

    Zły tytuł. Mylący. Dziewczyna krzyczała 20 razy. A on co?

    •  

      pokaż komentarz

      @Matan_Jagiz pytanie czy byłeś w takiej sytuacji, aby ją oceniać? Kilka osób w celuje Ciebie z palcami na cynglach, są biali a Ty czarny, wiesz że masz maks 20%* na przeżycie nieważne co jest powodem. Co robisz, inaczej: co robi twój mózg z tobą... ! *-dane z doopy

    •  

      pokaż komentarz

      @6n077 nie. Był opis na stronie szeryfa. Opisano wszystko na Sadistic. Koleś obrabował KFC. I groził ludziom z bronią. Łykasz jak pelikan. Bez pomyślunku. Ostrzegała go i mówiła co na zrobić.

    •  

      pokaż komentarz

      @Matan_Jagiz nie bronię dindu, pytałeś dlaczego nie reagował na 20. razy powtórzony rozkaz rzucenia broni. Możliwe, że się zaciął, gdyż wiedział że jest w doopie. Takie sytuacje potrafią człowieka zawiesić.

    •  

      pokaż komentarz

      @6n077 już. Dość. Spać bo trzeba rano iść na gusła

    •  

      pokaż komentarz

      nie. Był opis na stronie szeryfa. Opisano wszystko na Sadistic. Koleś obrabował KFC. I groził ludziom z bronią. Łykasz jak pelikan. Bez pomyślunku. Ostrzegała go i mówiła co na zrobić.

      @Matan_Jagiz: Najbardziej typowe użycie broni w raju posiadaczy broni. To z tych nieśmiertelnych.
      Śmiertelne wyglądają jak na załączonym obrazku:
      Samobójstwa
      długo nic
      zamordowanie małżonka
      zamordowanie obcego
      zamordowanie członka rodziny\
      długo nic
      uzasadnione zabójstwo w samoobronie.
      źródło: http://politicsthatwork.com/graphs/gun-suicide-murder-defense

      Ja dziękuję, ja wolę to co jest w Polsce.

      źródło: 4.bp.blogspot.com

    •  

      pokaż komentarz

      @Matan_Jagiz: zadaniem policji w takiej sytuacji nie jest egzekucja rabusiów

    •  

      pokaż komentarz

      @Matan_Jagiz:

      A on co?

      Krzyczała "Put the gun down!!"
      I kiedy on zastosował się do polecania i odkładał broń i właśnie wtedy go zastrzeliła.
      Jak się przyjrzysz, to w 1:52 widać jak odkłada broń, trzymając ją samymi palcami od góry za lufę i odkłada.
      Jak inaczej miał się zastosować do polecenia?

      Jak dla mnie morderstwo.

    •  

      pokaż komentarz

      @Matan_Jagiz A on dindu nuffin. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      ja wolę to co jest w Polsce

      @adam2a: jeśli chcesz nei korzystać z broni to okej, ale nie masz prawa być zamordystą i nakazywać tego innym. Nie masz prawa nakazywać innym ludziom takich zachowań, byś ty czuł się bezpiecznie.

    •  

      pokaż komentarz

      @tyrytyty: Czego zakazywał? Napadów z bronią w ręku? Zabójstw z bronią w ręku? Wypadków z użyciem roni palnej? Samobójstw?

      Dwóch pierwszych mogę zakazać. Dwóm kolejnym każdy człowiek z odrobiną RiGCzu chce zapobiegać.

    •  

      pokaż komentarz

      @adam2a: Wypadkom z nożem kuchennym też chcesz systemowo zapobiegać?

    •  

      pokaż komentarz

      Dwóm kolejnym każdy człowiek z odrobiną RiGCzu chce zapobiegać.

      @adam2a: co do wypadków - zgoda, co do samobójstw kategoryczne nie. Poza tym zapobieganie != zakazywanie: ludzi trzeba nauczyć odpowiedniego korzystania z broni. Ostatnio na reddicie widziałem jak jeden z użytkowników żalił się że jego rodzice są mocno anty-broń i nigdy nie miał szansy postrzelać bo na dodatek jest za biedny, to od razu odpowiedziało mu kilku innych że jeśli jest z ich okolicy to chętnie go zabiorą na jakieś pustkowie by mu pokazać co i jak :D

      Co do pierwszych dwóch to szkoda się odnosić w jakikolwiek sposób. W Polsce nie ma napadów z bronią nie dlatego, bo mamy zakazy, tylko dlatego bo jesteśmy relatywnie pokojowym narodem (chociaż PO i PiS skrzętnie działają by zmienić ten stan rzeczy ( ͡° ʖ̯ ͡°) ). Jakbym chciał zdobyć nielegalnie broń to bym ją potrafił zdobyć (pozdrawiam ABW xD), a niektórym się wydaje że zakaz broni się różni poziomem egzekwowania od innych zakazów np. roślinek. Poza tym nie ruszam nawet kwestii moralnej bo o ile na płaszczyźnie etatystycznej/kolektywnej można się sprzeczać czy to dobrze czy źle jeśli istnieje w społeczeństwie broń, to nie można wyznawać zdrowej (= niepozwalającej na zniewalanie ludzi) moralności i jednocześnie głosić zakazywania ludziom posiadania rzeczy, które nie są naturalnie szkodliwe wobec innych ludzi.

    •  

      pokaż komentarz

      @tomski84

      Jak się przyjrzysz

      xD mogła se zrobić stop klatkę i się przyjrzeć, głupia...

      w 1:52 widać jak odkłada broń, trzymając ją samymi palcami od góry za lufę i odkłada.

      Wygrzebując ją zza siebie, po uprzednim kompletnym braku reakcji na polecenia xD

      Jak inaczej miał się zastosować do polecenia?

      Podnieść ręce powoli do góry, zapleść palce na karku i krzyczeć "don't shoot, take my gun" i powoli obrócić się plecami, a potem kaburą do policjantki.

      Bandyta z bronią w ręku obrabował KFC chwilę wcześniej.

      Jak dla mnie morderstwo

      Jak dla mnie pier dolisz.
      Napad z bronią w ręku po czym zero starań, by policjanci nie widzieli w nim zagrożenia. Dobrze, że go stuknęli - już nigdy na nikogo nie napadnie i nie będzie zużywał środków siedząc w więzieniu.

      A jak dla mnie, to absolutnie każdy dobywający broni w innym celu niż do obrony powinien być zastrzelony. Broń ma służyć dobrym ludziom, w dobrych celach, a nie złym w złych.
      Broń każdemu ale niedozwolone użycie karać dotkliwie.

    •  

      pokaż komentarz

      Najbardziej typowe użycie broni w raju posiadaczy broni. To z tych nieśmiertelnych.

      @adam2a: To są tylko przypadki śmiertelne. Dlatego ta statystyka nie może być tak interpretowana.

      Przykładowo masz ok. 2 milionów użyć broni do samoobrony rocznie w samych tylko USA.

      W większości przypadków bez oddania strzału lub tylko z ostrzegawczymi. Wg badań po strzałach ostrzegawczych ok. 96 do 98% napastników poddaje się / ucieka.

      Z praktyki wiadomo też, że nawet terroryści odpuszczają, gdy ktokolwiek z zaatakowanych cywili odpowie im ogniem.

    •  

      pokaż komentarz

      groził ludziom z bronią

      @Matan_Jagiz: Znaczy groził ludziom mającym broń? :) Czy może chciałeś napisać „groził ludziom bronią”?

    •  

      pokaż komentarz

      Koleś obrabował KFC. I groził ludziom z bronią.

      @Matan_Jagiz: ja p$?$@##e smiechłem z typowego dindu xD brakuje jeszcze arbuzów w tej historii

    •  

      pokaż komentarz

      @6n077: o widzę mamy eksperta od bycia murzynem

    •  

      pokaż komentarz

      @kalabanga kto nie grał w GTA San Andreas niech pierwszy rzuci kamieniem.

    •  

      pokaż komentarz

      W Polsce nie ma napadów z bronią nie dlatego, bo mamy zakazy, tylko dlatego bo jesteśmy relatywnie pokojowym narodem

      @tyrytyty: hahaha, dzięki za rozśmieszenie mnie tą kompletną bzdurą. Od razu jestem w lepszym nastroju. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @paliwoda trzymając broń. Z bronią (w ręku).

    •  

      pokaż komentarz

      @red7000 jest. Albo inaczej oni mogą zginąć.

    •  

      pokaż komentarz

      @Matan_Jagiz a nie wystarczyło mu krzyknąć ręce do góry? Policjantka kazała mu chwycić za broń

    •  

      pokaż komentarz

      @red7000 co? Połóż broń to dla ciebie chwyć broń?

    •  

      pokaż komentarz

      Jak się przyjrzysz, to w 1:52 widać jak odkłada broń, trzymając ją samymi palcami od góry za lufę i odkłada.
      Jak inaczej miał się zastosować do polecenia?


      @tomski84: Piszesz: "jak się przyjrzysz", ale rozumiesz, że policjanci nie mogą sobie obejrzeć ileś razy powtórki na wideo? W ułamku sekundy muszą podjąć decyzję, która będzie decydowała o ich życiu i śmierci. Łatwo Tobie oglądając powtórki przed kompem powiedzieć, że zaryzykowałbyś swoje życie za kogoś kto napada innych z bronią w ręku. Nawet jeśli byś to zrobił to nie brzmi to zbyt rozsądnie, bo prędzej czy później ktoś Cię postrzeli. Podobnie nierozsądnie jest napadać innych z bronią w ręku, następnie nie rozbroić się w konfrontacji z uzbrojonymi policjantami, nie reagować na kolejne i kolejne ich polecenia w żaden sposób, ani kontaktem wzrokowym, ani werbalnym, ani mową ciała, nie dając im poczuć w żaden sposób że uznajesz ich przejęcie kontroli nad sytuacją, wygląda to cool, ale gdy następnie niespodziewanie wykonasz jakiś ruch, to... też z dużym prawdopodobieństwem ktoś Cię postrzeli.

    •  

      pokaż komentarz

      @6n077:
      Szczegolnie wtedy, gdy chwile wczesniej sam celowales do bezbronnych ludzi z palcem na cynglu. Kurde niech ginie kolo. Na grzyba drazyc temat ;) Baba sie zesrala z tym strzelaniem, ale nikt nie wie co by bylo gdyby ona nie strzelila. Moze to on by strzelil. Nie wygladal na takiego ktory potulnie wykona polecenie (grube pol min nic nie reagowal)
      Ludzie nie probujcie stawiac sie w jego sytuacji kiedy do niego strzelano bo bylo to wynikiem tego ze on sam latal i terroryzowal okolice.

1 2 3 4 5 6 7 ... 19 20 następna