Niemcy nie chcą u siebie polskich, hałaśliwych pociągów.
Niemcy chcą przyspieszyć o cztery lata zakaz wjazdu na ich terytorium starych, głośnych wagonów towarowych. Czy chodzi tu o dobro i spokój Niemców czy o celowe szkodzenie polskim przewoźnikom?
astraldreamer84 z- #
- #
- #
- #
- #
- 227
Komentarze (227)
najlepsze
@deafpool: grunt że bombelki będą szczęśliwe - a rząd wynegocjował możliwość hałasowania jeszcze przez 17 lat (do 2036 jak podaje artykuł)
@deafpool:
Boom na rynku wagonów. Po latach zastoju polscy przewoźnicy poszli na zakupy:
https://www.wnp.pl/transport-kolejowy/wagony-swidnica-znowu-produkuja-na-polski-rynek,344118_1_0_0.html
Rosjan i Niemców że się dogadali szybciej z Chińczykami,
wcale nie naszego rządu, który nie umiał tego załatwić szybko, wcale.
https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/budowa-fabryki-wagonow-towarowych-dla-pkp-cargo/029g51e
@Adsu: @cation: Gdy oblężona twierdza wejdzie za mocno (ʘ‿ʘ).
PS okno wymieniasz dopiero Jak ktos szybe zbije? Wiesz ze moze ubyc gazu miedzy szybami lub cisnienie sie Tam zwiekszy i Traci ono swoje wlasciwosci
Tam zaś gdzie konieczne jest sporadyczne przerwanie ciągłości szyny, stosuje się łączenia wyrównawcze gdzie szyny nachodzą na siebie.