•  

    pokaż komentarz

    minęła ERA i zostało ߛTߛߛߛ

    •  

      pokaż komentarz

      @laki2702: a wiesz, że coś w tym jest? Era czasami rozwiązywała problem przez 2 tygodnie, ale go rozwiązywała i sami po rozwiązaniu proponowali upusty za swoje winy. Od czasów T-Mobile a dokładnie od czasów dogadania się ORANGE w kwestii nadajników (NetWorks!) równia pochyła w dół.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: To czasem nie jest teraz tak, ze sa jakies 2 kanaly? Nie pamietam nazwy, gdzie plus ma swoje, orange ma jeden, tmobile ma inny i sie wymieniaja? Cos takiego kiedys nasz informatyk gadal, dodajac, ze play bierze od powyzszych wypozycza, cos w tym stylu

    •  

      pokaż komentarz

      @laki2702 Ja zrezygnowałem z T mobile jakoś 2 lata po przejęciu po Era. To co się działo w Tmobile to wola o pomstę do nieba. Wysyłali mi listy że rachunek sprzed 7 miesięcy nie jest zapłacony a okazało się że był, po czym stwierdzili że jednak to za 2 miesiące i okazało się że był. Finalnie wk!%!ili mnie i było jakieś 50zl nadplaty(!)

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron
      Ja zauważyłem już od dłuższego czasu dziwne ograniczenia w prędkości internetu od t mobile, mam w umowie abonamentowej limit na 20 GB którego nie przekraczam ale gdy czasami próbuje obejrzeć coś na YouTube w 1080p, to często filmy się buforują w testach prędkości często jest ona blokowana poniżej 7mbps, nie mam pojęcia czym jest to spowodowane, rozmawiałem z panem z obsługi klienta który chciał bym przedłużył umowę abonamentową, a gdy zapytałem czemu mam sztucznie zablokowaną prędkość internetu zmieniał temat, a gdy powiedziałem że chce zakończyć umowę i przejść na kartę gdyż jest w ich asortymencie usługa za 30 zł i takimi samymi warunkami jakie posiadam obecnie w abonamencie 120 zł, to usłyszałem że posiadając nr na kartę mogę mieć wolniejszy internet gdyż w pierwszej kolejności są obsługiwani klienci z abonamentem, więc postanowiłem że po zakończeniu umowy zmieniam operatora. Może ktoś polecić jakąś dobrą taryfę u innych operatorów

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: 1558215873516.jpeg

    •  

      pokaż komentarz

      @Bogdan1986: pojedynczy test wiele nie mówi o przyczynach

      źródło: average.jpg

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: 1558216529015.jpeg

    •  

      pokaż komentarz

      @Bogdan1986

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: 1558216592317.jpeg

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron A który operator jest najlepszy?

    •  

      pokaż komentarz

      @KTMZ: Operatorów fizycznych mamy 4 którzy stawiają swoje nadajniki, co do zajętości kanału to nie jest zawsze i wszędzie tak samo, przykładowo jak nie widzą sensu (mało klientów) to nie stawiają pełnego nadajnika tylko wersje okrojoną, a jak jest dużo np dworce, galerie to stawiają mikro nadajniki, kilka malutkich. Kanały maja poprzedzielane odgórnie od rządu, i muszą współdzielić pasmo, bo jakby było na sztywno to musiałbyś kupować telefon obsługujący konkretnego operatora.

      Orange, Plus, TMobile i P4 czyli stawiają swoje, reszta to wirtualni, czyli wynajmują pasma i sprzęt od wielkiej czwórki. Nie muszą płacić za koncesje na pasmo, jedynie być operatorem a to jest stosunkowo tanie i proste. A koncesje są w ch?$ drogie i jest ich limit.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: A ja ci powiem tak: każdy średnio ogarnięty człowiek a tym bardziej techniczny (a z wypowiedzi twojej wnioskuję źe jesteś) wie do jakich celów takie łącza są dedykowane i jak się je powinno używać, na pewno nie są to łącza podstawowe dla firm, mogą być jako backup ewentualnie. Jak chcesz robić to co od nich wymagasz ale profesjonalnie to wykup sobie łącze z CIREm gwarantowanym i po sprawie, No prawie bo wtedy za neta nie będziesz płacił 45zl a 4500 taka różnica.

      CIR (ang. Committed Information Rate) jest przepływnością jaką usługodawca gwarantuje klientowi przy zachowaniu parametrów jakościowych, takich jak opóźnienie, poziom traconych ramek, itd. Parametr CIR jest uśredniany w czasie (zwykle bardzo krótkim), ponieważ klient najczęściej wysyła ramki do dostawcy usługi z prędkością interfejsu (np. 10 Mbit/s albo 100 Mbit/s), a nie z prędkością ustaloną przez CIR (np 2 Mbit/s). Wartość parametru CIR równa zeru oznacza usługę niegwarantowaną (ang. Best Effort).

    •  

      pokaż komentarz

      @Bogdan1986: w nju masz wszystko bez limitu w pl i europie 10gb neta (net rośnie wraz ze stazem) za 29 zł umowa na czas nieokreślony więc możesz zerwać w każdej chwili z miesięcznym okresem wypowiedzenia

    •  

      pokaż komentarz

      posiadając nr na kartę mogę mieć wolniejszy internet gdyż w pierwszej kolejności są obsługiwani klienci z abonamentem, więc postanowiłem że po zakończeniu umowy zmieniam operatora

      @Bogdan1986: p@!$###ił ci głupoty.

    •  

      pokaż komentarz

      @grzesiek-bat Nie p$#%%??il a prawdę mu powiedział, hierarchia jest i działa wszędzie tam gdzie nadajniki są obłożone do maximum. Pierwszeństwo ( przynajmniej u mnie w Orange) maja abonamenty Jet (qrewsko drogie ) potem abonamenty klasyczne, potem prepaidy , a na końcu virtualni. I nikt się z tym nie kryje. Oczywiście nawet jak jesteś od wirtualnego to internet będzie działał ale YouTube w 1080 i 60 klatkach zapomnij.

    •  

      pokaż komentarz

      @Bogdan1986: wygląda na przeciążenie bts tak z grubsza.

    •  

      pokaż komentarz

      @Alaindeloin: Co to znaczy abonamenty JET? Jak to rozumieć? Możesz podać jakiś przykład?

    •  

      pokaż komentarz

      @Bogdan1986: tak - premium mobile :) 30GB za 30zl umowa na czas nieokreślony od razu, lata po plusie

    •  

      pokaż komentarz

      @drooeed Tak się nazywa grupa abonamentów najdroższych, gdzie między innymi net jest bez limitów jak i połączenia z komórkami w całej Europie, części Afryki USA , Canada jest bez limitu do tego roaming bez limitu jeśli chodzi o dane itp. Jet to nazwa komercyjna tych abonamentów, dodatkowo co roku nowy smartphone za jakieś relatywnie śmieszne pieniądze, smartphone z górnej polki. Abonamenty kierowane te są dla biznesu. Oczywiście jeśli cie stać lub potrzebujesz takich opcji możesz sobie go wziąć z tym ze kosztuje około 100€. Z tym ze w moijej wypowiedzi bardziej chodziło o to kto ma pierwszeństwo w dostępie do netu kiedy sieć jest zapchana co zdarza się tutaj w dużych miastach nagminnie. Nikt się z tym nie kryje.

    •  

      pokaż komentarz

      @Fenxo: nie ma jednej odpowiedzi. Jeśli chodzi o zasięg to z moich doświadczeń Plus, a jeśli pytasz o internet, to kup startery i testuj. Tylko nie rób błędu jaki ja popełniłem i nie podpisuj umowy terminowej, a zawsze bezterminową z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Tu jeśli mogę podpowiedzieć, jeśli w okolicy działa dobrze PLAY to oni mają najstabilniejsze łącza i jeśli masz urządzenie LTE min Cat. 6 będziesz raczej zadowolony (agreguj dwa najszersze 15KHz z 20KHz). Bez agregacji PLAY wypada raczej średnio, czasami kiepsko. Na drugim miejscu Plus, ale maksymalny pakiet to 100GB danych z pełną prędkością. W T-Mobile masz niby cały czas pełną prędkość, tyle że co dzień w niektórych miejscach takowa wynosi ona 0,2Mbps i wielu miejscach nie chcą się do LTE+ linkować pobliskie nadajniki. Orange ma ofertę na internet biurowy z limitem 999GB na miesiąc z pełną prędkością i w większości te same (współdzielone) nadajniki co T-Mobile (NetWorks!) i tam gdzie T-Mobile działa kiepsko na 99% Orange też będzie mieć ten problem. Z racji zawodu od prawie 20 lat mam notorycznie styczność i kontakty ze wszystkimi operatorami GSM i sporą częścią dostępnych ISP w tym kraju. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem. Jak byś chaił zgłebić temat to forum bez-kabli pomocne. Tam siedzimy. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Mam_cie_w_dupie: zastanów się co ty piszesz. Do dostępu po SSH potrzebujesz pierdyliarda bajtów? To się na 2G da zrobić. Kwestia druga, skoro chcesz się dawać w dupę walić to dawaj. Proponowałem im, że możemy się rozstać w zgodzie. Kładę im wszystkie simki na stół i się rozchodzimy bez kar w jakąkolwiek stronę. Niestety ale w grę wchodziły nie tylko problemy z internetem, a z telefonami także dziwnym trafem dokładnie w tych samych lokalizacjach co z problem występował z dostępem do internetu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: Zastanowiłem się i z piszę z punktu widzenia operatora którym byłem przez lata od początków internetu w Polsce. Miałem takich abonentów którzy wykupując łącze współdzielone (takie były czasy) uzurpowali sobie prawo do maksymalnego obciążania łącza. I z doświadczenia ci powiem ze były takie przypadki tak około 1 na 100-150 normalnych abonentów, teraz postaw się w roli TMobile i pomyśl czy walczyłbyś o takiego klienta? Oczywiście marketingowo pewnie mogli to rozwiązać inaczej, technicznie zapewnię nie. Ja miałem BOK na bardzo wysokim poziomie i klienci zawsze byli zadowoleni, aczkolwiek nie obyło się bez problemów. Raz pewna sędzina rozwiązała umowę zarzucając mi że sieć nie działa, ze są problemy ale nie był jej w domu prawie nigdy, wiec nie da się sprawdzić u niej. Zrobiłem punkt łączeniowy przed jej drzwiami wykonałem testy i było wszystko ok na 100%. Oczywiście tępe babsko jak już wszedłem do jej kompa nie zrozumiało źe ma uszkodzona kartę sieciową, mój lap działał u niej, i drugi też a jej komp nie i ona nadal twierdziła ze to moja wina . A na koniec chciała bym jej za darmo wymienił kartę. Teraz zobacz jak to wyglada z mojej strony, kilka wyjazdów serwisowych, każdy kosztuje, musiałbym jej dać nowa kartę (wtedy koszt to około 100zł) a za chwile pewnie by chciała wymienić kompa na mój koszt. Abonamentu płaciła 40zł. I dalej, dziwi cię ze ja olałem? Z tym że ja to zrobiłem merytorycznie i kulturalnie. Musisz zacząć rozróżniać obsługę klienta od obsługi technicznej, czy choć raz rozmawiałeś z pionem technicznym czy tylko fludowałeś ich BOA mailami jak napisałeś? Bo wnioskuję źe ani razu nie gadałeś.

      I jeszcze na koniec, mam internet domowy z TMobile i pakiet No limit na mojej karcie SIM ze zwykłym numerem, na domowym oglądamy filmy mieszkając w centrum wielkiego osiedla w mieście ponad 250 tysięcznym w odległości około 800 metrów od btsa natomiast na drugiej karcie jeźdżąc po Europie używam navi od googla online, natomiast po Polsce zawsze mam w trackie jazdy odpalone albo yt albo UPC i zawsze wszystko mi działa, zero problemów. Możesz to wyjasnic?

    •  

      pokaż komentarz

      pierwszej kolejności są obsługiwani klienci z abonamentem, więc postanowiłem że po zakończeniu umowy zmieniam operatora. Może ktoś polecić jakąś dobrą taryfę u innych operatorów

      @Bogdan1986: A masz pewność, że inni operatorzy nie stosują tego numeru?

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: KONIEC Z (tu wstawić dowolną sieć) :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Alaindeloin: w T-Mobile nazywa się to Premium i byłem takim klientem, a gdy dzwoniłem do BOA to mi o tym za każdym razem przypominali a i tak ch*** to dało. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: @Anacron:
      Zdradzę ci sekret jak jako konsultant rozwiązywałem reklamacje nienaprawialne lub np. proceduralnie standardowo niemożliwe.

      Wysyłasz PISEMNIE reklamację do DZIELU KORESPONDENCJI (nie reklamacji) oni to przekażą gdzie trzeba, ale to potrwa.

      Masz 90% szans na to, że reklamacja nie zostanie rozpoznana w 30 dni (ani nie dostaniesz informacji, że rozpatrzenie sie przedłuży) i jak to się stanie wysyłasz drugie pismo, że zgodnie z brakiem odpowiedzi na reklamację uznaje się nią za uznaną (znajdź I podaj paragraf nie podam z pamięci).

      Załatwiłem tak wiele rzeczy od nienaprawialnych błędów w umowach po np. Niemożliwe wypowiedzenie umów na odległość przedsiębiorcą mimo że im się nie należą. A tu masz numer stajonarny infolinii za ktoey nie placisz ekstra tylko leci z minut czy pakietu: Kierunkowy warszawa [413] 6996 :)

    •  

      pokaż komentarz

      @viper134: niestety z T-Mobile już nie sprawdzę, teraz mogą sobie pogadać co najwyżej z moim prawnikiem, ale jak będę miał okazję sprawdzę na konkurencji. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron Bo to chwyt reklamowy jest, jak siec szkieletowa jest zapchana to dupa, z tym ze ten priorytet to jest jeden z wielu ponktow@ktore sa@w@tych abonamentach , głównie chodzi o brak limitów prz połączeniach międzynarodowych

    •  

      pokaż komentarz

      @Alaindeloin: a teraz to ja już też o tym wiem. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @Bogdan1986: mozesz miec aktywny Supernet VIDEO czyli bez limitu na serwisy video co w przypadku opcji HD tlumaczy 7mb/s.

      Albo dalej odczuwasz skutki pozaru.

      @anacron mnie szczerze ci powiem zastanawiają notatki (choć ich treść jest do przewidzenia) i ticklery na twoim koncie. Obstwiam, ze nie masz znajomego konsultanta, ktory ogarnia system wiecej niż musi aby ci je wydrukował lub wysłał zrzuty ? ;p

      Ja mam ten internet i sobie mega chwale w pierwszym miesiącu zjadłem 1TB transferu (do teraz w 5 miesiacu 3TB) po pożarze ze stabilnych 55-60mb mam pomiędzy 40 a 60 na pobieraniu. A jak sie system na chwile zawiesi to przez moment mam do 150 :) na wysyłaniu te limity prawi nigdy nie obowiązują a przynajmniej takie mam wrazenie i wychodzi to w testach chocby na fast.com [tester netflixa].

    •  

      pokaż komentarz

      @viper134: notatki? Mówisz o CRM? Widziałem, są przezabawne niektóre.

    •  

      pokaż komentarz

      @grzesiek-bat Dokładnie. Mi typek w Playu podczas rejestracji numeru próbował wmówić, że jeśli wezmę na abonament to będę miał szybszy internet bo ten na kartę to spowolniony ( ͡º ͜ʖ͡º)

      Nie żeby coś, ale używam startówek z Playa od kilku lat z przerwami i mając jeszcze w zeszłym roku abo z Playa jakoś nie zauważyłem żadnej różnicy w szybkości internetu. Niewątpliwie plusem prepaid jest to, że jak mi coś przestaje pasować to karta do śmieci i kupujesz od innego operatora

    •  

      pokaż komentarz

      @Alaindeloin Tyle że jak się zwiazesz abonamentem i biedzie hulal z prędkością download na poziomie 0,3mb/s to im c#$#$ zrobisz bo w umowie jest zawsze prędkość "do" podana. I się męcz 2 lata ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @KapitanTorpeda Fakt z ta karta ale tu gdzie mieszkam@przeniesienie do innego operatora trwa góra kilka dni. Kiedy niwy dom dojdzie poczta wkładam go zamiast nowego i już jestem u innego. Pomijam już fakt ze abonamenty są bez terminowe czyli nie pasi mi to idę gdzie indziej bez oglądania się na cokolwiek.

    •  

      pokaż komentarz

      Jak chcesz robić to co od nich wymagasz ale profesjonalnie to wykup sobie łącze z CIREm gwarantowanym i po sprawie, No prawie bo wtedy za neta nie będziesz płacił 45zl a 4500 taka różnica.

      @Mam_cie_w_dupie: noooo i w tym momencie wuj bombki strzela. Bo jak to 4500?! Poj?!$ło cię?! Ja to samo mam na kartę za 45! Ale nie nie, czekaj- razy 2, bo przecież drugie łącze musi być kompletnie odseparowane na wypadek awarii tego pierw... CIEBIE POj?!$ŁO DO RESZTY?!!! PRAWIE 10 TYSIĘCY ZA INTERNET!??!?! TY NORMALNY JESTEŚ?! MÓJ BIZNES CHCESZ ZABIĆ?!!

      ... mniej więcej tak wygląda scenka, jak chcesz wytłumaczyć czym jest łącze z gwarantowanymi parametrami, ile to kosztuje i jak tego używać poprawnie. No i w tym momencie wychodzi turbojanusz, bo z jednej strony jego straganik na allegro, który generuje 100zł przychodu to jego święty biznes, który zasługuje na intyrnyt prymium, więc kupuje jakiś właśnie T-Mobile Magenta, bo przecież zwykły światłowód pociągnięty przez lokalnego ISP do domu to zbyt duży plebs (który i tak paradoksalnie działałby lepiej niż te internety mobilne), a to jest dla firm i w ogóle nazwane tak ładnie... A jednocześnie nie są świadomi w ogóle takiego łącza dedykowanego z CIRem. No przynajmniej do czasu, aż ich nie uświadomić- wtedy przez 5 minut jest faza "muszę to mieć", a potem powyższa scenka.

  •  

    pokaż komentarz

    Szaby znów kogoś oszwabiły? Mają to we krwi, dlatego nie kupuję niczego co jest niemieckie.

  •  

    pokaż komentarz

    O k@!?a, ściana tekstu, weź to jakoś sformatuj, bo nie idzie czytać.

  •  

    pokaż komentarz

    hmmm a jakieś dowody ? Bo posta to każdy może napisać...

  •  

    pokaż komentarz

    No ale obiektywnie patrząc to trochę zaspamowałeś ich skrzynki. Nawet jeżeli jakość ich usług tak drastycznie spadła (chociaż nie znam się i te techniczne sprawy o których piszesz nic mi nie mówią) to mogłeś jakoś inaczej rozwiązać tę sprawę.... nie wiem. Sam rozwiązać umowę?
    Nie chcę bronić zbytnio Tmobile ale moim zdaniem zachowałeś się jak burak. Spamując ich skrzynkę dałeś im świetny pretekst do zerwania umowy.

    •  

      pokaż komentarz

      @wcinaster: w sumie to wielokrotne zgłaszanie problemów z siecią w mojej ocenie nie jest spamowaniem. Zmieniłbym jedynie formę np na codzienny mail z godzinami awarii itd.
      @Anacron: dla mnie jest słabe to ze kierowałeś swoje maile do prezesa itd. Przecież oni maja to w poważaniu ze jakiejś firmie coś nie działa, od tego jest dział techniczny, dział reklamacji itd

    •  

      pokaż komentarz

      @Gapcio: Ja tam podziwiam @anacron że w ogóle miał, zas pomysł z mailami to majstersztyk. I sorry ale znam firmy technologiczne w które ten sam automatyczny sposób raportują informacje o błędach/braku usługi do stosownych działów / partnerów, jeśli od tego ma być zależna stabilność pracy ich firm. T-Mobile zachowują się jak buraki.

    •  

      pokaż komentarz

      @grubson234567: No faktycznie majstersztyk - jedyne co zyskał to fakt, że rozwiązali z nim umowę.

    •  

      pokaż komentarz

      No faktycznie majstersztyk - jedyne co zyskał to fakt, że rozwiązali z nim umowę.

      @MrAndy: No to akurat na plus, bo ja nawet miałem z tym srogie problemy, gdzie bezprawnie przedłużyli mi umowę, a potem odjebywali maniany przy przenoszeniu numeru ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @grubson234567: Ale umówmy się - wysyłanie maili do prezesów i zarządu spółki to już jest jednak trollowanie.

    •  

      pokaż komentarz

      @MrAndy: Zgadzam się, ale czasem trzeba. Największym trollem było by wysyłanie jeszcze pw na konto prezesa na wypoku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MrAndy: wśród obowiązków zarządu jest także reprezentowanie firmy. Składnie e-mail podał mi oficjalnie ich pracownik (mam to nagrane) więc o co chodzi? :)

    •  

      pokaż komentarz

      Zgadzam się, ale czasem trzeba
      w sumie to wielokrotne zgłaszanie problemów z siecią w mojej ocenie nie jest spamowaniem.

      @grubson234567: @Anacron

      to jest spam i stalking
      zgodnie z prawem oni maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji,
      to ze ty czujesz sie urazony, masz focha na jakość świadczenia usług nie daje ci good mode które pozwala ci na łamanie praw innych ludzi.
      ty masz prawa, oni maja prawa, ich prawem jest 30 dni na odpisanie na reklamacje, nie podoba sie, zrób pikietę pod sejmem niech zmienia prawo,
      nie ma w tym momencie znaczenia jakosc świadczonych przez nich usług
      - uzyłeś spamu
      - uzyłes metod kontaktowych nie przeznaczonych do załatwiania reklamacji, zrobiłes to z premedytacją.
      - oni mieli prawo pozwac cie i wyciagnąc od ciebie bardzo wysokie odszkodowanie.

      TO ze tobie wydaje sie, ze twa krzywda daje ci jakies super prawa nie ma przełożenia na faktyczny stan prawny.
      Zerwali z toba umowe, ty rozpoczełes szkalowanie ich w internecie.
      Ja na ich miejscu przysłał bym ci w ty momencie pozew.

      jeszcze jedna sprawa, kazda taka instytucja ma dział techniczny, który za odpowiednią opłata, zintegruje ich system informatyczny, z komunikatami wysyłanymi przez ciebie, by zapewnic odpowiedni poziom Service Level Agreement.
      kosztuje to ekstra, wychodzi na to, ze chciałes skorzystać z usługi za która nie zapłaciłes.

      nie rozumie, ludzi którym wydaje sie, ze ich krzywda nadaje im jakies super prawa.
      Twoje działanie było głupie, ponieważ nawet jak twój klient miał milionowe straty, ty spowodowałeś ze T-MOBILE ma to w dupie, ponieważ twoje działania UTRUDNIAŁY prace działu reklamacji. Nie mogli sie zajmować reklamacja, poniewaz jakis boot, zakłócał prace ich działu technicznego. Twoje działanie raz, ze niezgodne z prawem, dwa są po prostu głupie.

      wbij sobie do głowy
      - Nie masz prawa do SPAMU,
      - Nie masz prawa do stalkingu personelu

      oni mają prawo do
      - 30 dni odpowiedzi na reklamacje
      - odszkodowania za nielegalny spam i zakłócania działalności

    •  

      pokaż komentarz

      @sirTWARDOWSKY: podmiot profesjonalny nie może się skarżyć na nękanie ze strony klienta. Gdzie Ty się prawa uczyłeś?

    •  

      pokaż komentarz

      zgodnie z prawem oni maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji,

      @sirTWARDOWSKY: Zgłoszenie techniczne to nie reklamacja. Zobacz sobie ich regulamin, wyraźnie to rozgraniczają.

    •  

      pokaż komentarz

      Zgłoszenie techniczne to nie reklamacja. Zobacz sobie ich regulamin.

      @grubson234567: w regulaminie jest takze info gdzie kierowac zgłoszenia techniczne, oraz co zawierac ma zgłoszenie techniczne.

    •  

      pokaż komentarz

      oni mieli prawo pozwac cie i wyciagnąc od ciebie bardzo wysokie odszkodowanie.

      @sirTWARDOWSKY: Tytułem? I ciekaw jestem podstawy prawnej.

    •  

      pokaż komentarz

      podmiot profesjonalny nie może się skarżyć na nękanie ze strony klienta. Gdzie Ty się prawa uczyłeś?

      @Anacron: ??? nie ma w prawie pojecia przedmiot profesjonalny, to jest b2b, czyli umowa, pokaz mi w regulaminie czy umowie, twoje prawo do spamu tysięcy maili do prezesa, w umowie masz dokładnie oznaczone gdzie i jak kierowac reklamacje, złamałeś ta umowe.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: Maile wysyłałeś do członków zarządu i prezesa a nie "profesjonalną" drogą.

    •  

      pokaż komentarz

      @grubson234567: raczej powinni zapłacić za zrobiony przeze system monitoringu ich usługi. :D

    •  

      pokaż komentarz

      Ale umówmy się - wysyłanie maili do prezesów i zarządu spółki to już jest jednak trollowanie.

      @MrAndy:
      To informowanie prezesa i zarządu, że coś nie tak dzieje się w spółce, skoro nie potrafią utrzymać parametrów łączy oferowanych klientom. Oraz, że dział techniczny nie wywiązuje się ze swoich obowiązków.

    •  

      pokaż komentarz

      @sirTWARDOWSKY: Ciekawa jest Twoja interpretacja Spamu i Stalkingu?
      Bo w świetle prawa SPAM to wysyłanie niezamówionych informacji handlowych, a STALKING to uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność.
      Podkreśliłem to co najważniejsze. Teraz sam sobie odpowiedz czy osoba, która zgłasza, nawet w sposób niewspółmierny do okoliczności błędy w obsłudze wypełnia oba te znamiona?

    •  

      pokaż komentarz

      @sirTWARDOWSKY: jesteś idiotą. Zgłaszanie awarii niezgodne z prawem? Płacił za usługi,które nie działały prawidłowo i każdy fakt nieprawidłowego działania zgłaszał. Wg ciebie to karalne?

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: Po prostu nie którzy żyją jeszcze komuną

    •  

      pokaż komentarz

      dla mnie jest słabe to ze kierowałeś swoje maile do prezesa itd. Przecież oni maja to w poważaniu ze jakiejś firmie coś nie działa, od tego jest dział techniczny, dział reklamacji itd

      @Gapcio: Dział techniczny jak widać też miał to w poważaniu więc dobrze że uderzał wyżej

    •  

      pokaż komentarz

      @snup-siup: serio myślisz ze prezes się tym przejął? Pracowałem w korpo, z kilkoma innymi współpracowałem i generalnie pewnie na początku te reklamacje trafiały do działu technicznego od prezesa co się dublowało i przestało to kogokolwiek obchodzić.
      Żeby była jasność - nie popieram działań operatora, ale to mogły być chwilowe problemy.
      Nie sadze żeby ktoś w jakiejkolwiek sieci czekał na podpisanie umowy żeby zmniejszyć transfer.

    •  

      pokaż komentarz

      to jest spam i stalking

      @sirTWARDOWSKY: lol

      to drugie tylko jeśli ma się cipę

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron od kiedy reklamacje wysyła się do prezesa i zarządu. zapomniałeś o akcjonariuszach. zastanów się

    •  

      pokaż komentarz

      z mailami to majstersztyk

      @grubson234567: to głupota do kwadratu. Jeżeli ktoś myśli, że takie coś przyniesie pozytywny efekt to jest równie głupi jak ten pomysł. To jest tylko lajtowa forma terroryzmu.

      Jak u mnie były problemy z internetem to zaproponowałem w dziale technicznym podobne rozwiązanie jednak z tą różnicą, że wszyscy wiedzieli, że takie coś będzie miało miejsce, dostawali przegląd jakości połączenia raz na tydzień i jeszcze powiedzieli, że jest to bardzo fajny pomysł. Efekt końcowy był taki, że dostałem za darmo nowy router i problemy się skończyły.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: panie daj mi te adresy na pw, ze względu na zasięg podkusilo mnie przenieść numer do Heyah i..... Jestem już równy tydzień bez numeru :(

    •  

      pokaż komentarz

      @Gapcio: założę się że prezes to nie czyta sam skrzynki tylko ma asystentke od filtrowania poczty. Gdybym ja trafił na takiego oszoloma to po drugim mailu dodałbym jego adres na blackliste i miał to w potwazaniu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Gapcio:

      Nie sadze żeby ktoś w jakiejkolwiek sieci czekał na podpisanie umowy żeby zmniejszyć transfer.

      To zle sadzisz

    •  

      pokaż komentarz

      @tomaszs: a wiesz coś więcej w temacie? Pytam zupełnie serio

    •  

      pokaż komentarz

      @sirTWARDOWSKY: tak mnie coś tknęło.... Pochwalisz się sam, co łączy Cię z T-Mobile Polska, czy pozwolisz że inni to zrobią za Ciebie? :D

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: mnie nic nie łączy zawodowo z T-Mobile Polska i uważam, że jesteś kompletnie porąbany.

    •  

      pokaż komentarz

      @Anacron: nękanie, utrudnianie pracy ludziom którzy mają Ci pomóc, teraz jeszcze paranoja i zawoalowana groźba ujawnienia prywatnych danych. Może powinieneś z kimś o tym porozmawiać, tylko proszę, nie ze mną.

    •  

      pokaż komentarz

      @Biohazard86: nic Cię nie łączy z T-Mobile? Nawet pośrednio :) ROTFL. Btw. jeśli już słuchasz rozmów, to ze zrozumieniem proszę, a jeśli Ci małżonka relacje składa to współczuję. :)

    •  

      pokaż komentarz

      @grubson234567: to teraz już wiemy jak rozwiązać umowę w trybie pilnym za niedziałające usługi. Trik jak na wykopie usuwanie konta przy pomocy zdjęć lub durnowarej pasty ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      to jest spam i stalking

      @sirTWARDOWSKY: to nie jest ani spam, ani stalking.
      spam to niezamawiane reklamy
      stalking to nękanie

      on nie wysyłał reklam, ani nikogo nie nękał. Wyobrażasz sobie sąd, który słyszy jak dział reklamacji żali się, że facet ich nękał reklamacjami? Jeszcze żeby były niezasadne, ale wiemy że nie były.
      Takie same maile ma prawo wysyłać do prezesa. Prezes to nie jest żaden bóg, któremu nie można wysyłać maili. Można i nawet trzeba. bo za to bierze pieniądze. Jak mu to nie pasuje, to może zrezygnować ze stanowiska.

    •  

      pokaż komentarz

      Dział techniczny jak widać też miał to w poważaniu więc dobrze że uderzał wyżej

      @snup-siup: Miałem kiedyś przeboje tepsą i neostradą oraz ich cienką niebieską linią. Był tam wprawdzie jeden gostek co rozumiał i to on popilotował sprawę, choć się nasiedziałem kilka dni ze słuchawką przy uchu. W skrócie to było tak, że nie skrosowali mi łącza jak należy (byłem podpięty do nieczynnego portu czy coś). Ale za to naliczali mi cały czas opłatę, a kwoty za neo były kiedyś ho ho.
      Złożyłem reklamację i co raz otrzymywałem sprzeczne informacje. Najpierw, że reklamacja uznana, a za jakiś czas informacja, że jestem dłużnikiem. Wyłączyli mi telefon (na szczęście nie internet). Ktoś przez domofon po nazwisku, chciał ze mną porozmawiać o problemach. Tego było za wiele.
      Poszukałem w necie i znalazłem na "grupach" namiar na Biuro Pełnomocnika Zarządu ds Komunikacji czy coś.
      Przygotowałem materiały do wysyłki faksem i wysłałem do dwóch rzeczników konsumenta, do regionalnego biura tepsy i do tego biura w "centrali". Jeden z rzeczników oddzwonił z ciekawości i powiedział, że nie liczy na szybkie załatwienie sprawy przez tepsę.
      I tu się mylił. Wróciłem z roboty, a w domu wszystko działa. Za jakiś czas przyszło pismo z pokrętnymi przeprosinami i że to był jakiś "błąd na łączach". Chyba, że chodziło o korpo-łącza.
      Czasem warto uderzyć wyżej.

1 2 3 4 5 6 7 ... 20 21 następna