Social media zmieniły rynek matrymonialny nie do poznania
Rok w którym powstał Facebook, Instagram, a potem Tinder to daty, które rozpoczęły erę social media. Erę, która zmieniła rynek matrymonialny. Kobiety zaczęły potrzebować dowartościowania i uważać, że zasługują jedynie na "księcia z bajki", mężczyźni z kolei nie uzyskują zainteresowania u kobiet.
wardenga z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 563
Komentarze (563)
najnowsze
Wielu
- goli glowe, bo nie bylo szamponow itp. do dbania o higiene (aka zeby uniknac pchel)
- doprawia rogi kiedy mu sie podoba po zaplodnieniu "wybranki" ?
- w miare wzrostu wplywow, moze cie wygnac, sciac, spalic na stosie ?
- nierzadko mial beben piwny wiekszy od dzisiejszych januszy ?
- jak mial wszystkie zeby to byl 'wybrankiem Boga' ?
itd. itd. ?
czy moze ksiecia z bajki, ktory jest
Dziwicie się, że laskom #!$%@?, ale wam by nie #!$%@?ło, gdybyście codziennie dostawali kilkadziesiąt, albo kilkaset wiadomości od zdesperowanych
PS poza tym wolny rynek, tak jak Korwin przykazał, chcacemu nie dzieje się krzywda.
Wedlug kapitalizmu do rynku trzeba sie wiec dostosować. Lepsza praca,