NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA #2
Ciąg dalszy sprawy opisanej TUTAJ.Dziś dostałem od T-Mobile Polska fakturę na kwotę ponad 5000 zł pomimo tego, że to T-Mobile zerwało umowy.
Anacron z- #
- #
- #
- #
- 255
Ciąg dalszy sprawy opisanej TUTAJ.Dziś dostałem od T-Mobile Polska fakturę na kwotę ponad 5000 zł pomimo tego, że to T-Mobile zerwało umowy.
Anacron zGigantyczna i bezprawna faktura. To ciąg dalszy sprawy opisanej TUTAJ.
Dziś dostałem od T-Mobile Polska fakturę na kwotę ponad 5000 zł. Na infolinii uzyskałem informację, że kwota ta wynika z przedwczesnego zerwania umowy. Problem tylko w tym, że to T-Mobile zerwało umowę a nie ja ponieważ zbyt często zgłaszałem im usterki ich usług i do dziś nie mogę się od nich doprosić podstawy prawnej. Na zdjęciu poniżej te same pozycje z 3 ostatnich faktur od T-Mobile dla mnie:
A tu aby nie być gołosłownym fragment ostatniego pisma od T-Mobile:
Cały czas usilnie próbuję się dowiedzieć jaka jest podstawa prawna decyzji T-Mobile ale nikt tam nie potrafi mi udzielić odpowiedzi przez telefon, a na pisma wysłane e-maile po prostu nie odpowiadają. :D
Komentarze (255)
najlepsze
Przecież napisali, że skończyli z tobą rozmawiać, po ch.j brniesz w to dalej.
Jesteś upierdliwym klientem, wymagasz aby na konsumenckich łączach działały profesjonalne usługi.
Zastanów się na swoim działaniem.
Kup sobie profesjonalne łącza, płać kilka tysięcy miesięcznie i wtedy wymagaj.